Μία απλή πρόταση ξεκαθαρισμού
Συντονιστής: Συντονιστές
Μία απλή πρόταση ξεκαθαρισμού
Επειδή υπάρχει πολλή σύγχυση περί τα της Ορθοδοξίας και του οικουμενισμού, σκέφθηκα μία απλή πρόταση.
Να ανοίξει μία συζήτηση αποκλειστικά με θέμα πως βλέπει ο καθένας από εμάς κάποια δόγματα του Ρωμαιοκαθολικισμού (παπισμού) πχ.
Και εκ του Υιού (Filioque), Άμωμος σύλληψις, Καθαρτήριο πύρ (Purgatorium), Χρήση Αζύμων, Πρωτείο Πάπα, Αλάθητο Πάπα, Ράντισμα αντί Βαπτίσματος.
Τί πιστεύει ο καθένας μας οτι είναι: Ορθό, Θεολογούμενο, Αιρετικό.
Φιλιόκβε: ------
Άμωμος Συλ.: ------
Καθαρτήριο Πύρ: -----
Άζυμα: ------
Πρωτείο: ------
Αλάθητο: ------
Ράντισμα: ------
Νομίζω ότι είναι και τίμιο και καθαρό απέναντι σε όλους καθώς και ότι θα σταματήσουν οι κόντρες.
Να ανοίξει μία συζήτηση αποκλειστικά με θέμα πως βλέπει ο καθένας από εμάς κάποια δόγματα του Ρωμαιοκαθολικισμού (παπισμού) πχ.
Και εκ του Υιού (Filioque), Άμωμος σύλληψις, Καθαρτήριο πύρ (Purgatorium), Χρήση Αζύμων, Πρωτείο Πάπα, Αλάθητο Πάπα, Ράντισμα αντί Βαπτίσματος.
Τί πιστεύει ο καθένας μας οτι είναι: Ορθό, Θεολογούμενο, Αιρετικό.
Φιλιόκβε: ------
Άμωμος Συλ.: ------
Καθαρτήριο Πύρ: -----
Άζυμα: ------
Πρωτείο: ------
Αλάθητο: ------
Ράντισμα: ------
Νομίζω ότι είναι και τίμιο και καθαρό απέναντι σε όλους καθώς και ότι θα σταματήσουν οι κόντρες.
Εσύ είδες να ισχύουν τα αυτονόητα; οι Άγιοί μας τα έχουν ξεκαθαρίσει όντως, όμως κεφαλή της Ορθοδοξίας έχει δηλώσει ότι αυτοί πλανήθησαν υπό του αρχεκάκου όφεος, άρα δεν ισχύουν τα αυτονόητα. Αν ίσχυαν θα υπήρχε τέτοια αντιπαράθεση; Εγώ τέλος πάντων επαναλαμβάνω την πρότασή μου, όποιος θέλει συμμετέχει, όποιος δεν θέλει ή φοβάται να δείξει τί πιστεύει δεν θα συμμετάσχει, εξ'άλλου δεν πιάνω κανέναν από τον λαιμό μία πρόταση κάνω.relis έγραψε:Δεν τα έχουν απαντήσει οι Αγιοί μας αυτά ;
Εμείς τι να δηλώσουμε δηλαδή ;
ΔΟΞΑ ΤΗ ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΟΜΟΟΥΣΙΩ ΚΑΙ ΑΔΙΑΙΡΕΤΩ ΤΡΙΑΔΙ !!!
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25422
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Πότε ο Οικουμενικός Πατριάρχης δήλωσε κάτι τέτοιο;Thomas15n έγραψε: Εσύ είδες να ισχύουν τα αυτονόητα; οι Άγιοί μας τα έχουν ξεκαθαρίσει όντως, όμως κεφαλή της Ορθοδοξίας έχει δηλώσει ότι αυτοί πλανήθησαν υπό του αρχεκάκου όφεος, άρα δεν ισχύουν τα αυτονόητα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Απάντησες σχεδόν μόνος σου, από ότι είδες εγώ δεν έγραψα όνομα, εσύ πώς γνωρίζεις ότι το είπε ο Οικουμενικός; Δεν έχω πρόχειρο τον χρόνο που ειπώθηκε έχει όμως ειπωθεί, αν ερευνήσεις θα το βρείς.aposal έγραψε:Πότε ο Οικουμενικός Πατριάρχης δήλωσε κάτι τέτοιο;
Θα ήθελα όμως την γνώμη σου στην πρότασή μου και όχι αντιπαράθεση.
Αγαπητέ Θωμά και αδερφοί!
Χαίρετε αδέρφια.
Φυσικά και όλα αυτά είναι αιρετικά(φιλιόκβε,άζυμα...)
Το θέμα είναι, μετά και από την αναγνώριση του πάπα
ως "πρώτο μεταξύ ίσων" από τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τους ομόφρονες, πως πρέπει να αντιδράσουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί?
Είναι φανερό, πως η ένωση έχει σχεδόν ολοκληρωθεί ή ολοκληρώθηκε.
Οταν λες "πρώτος μεταξύ ίσων" σημαίνει ότι όχι μόνο δέχεσαι
την παπική αίρεση σαν εκκλησία αλλά και τον βάζεις στην ίδια
θέση με τους Ορθοδόξους Πατριάρχες και παραπάνω..."πρώτο"!!!
Βέβαια ο Ρώσος Πατριάρχης και συν αυτώ αποχώρησαν από τις συνομιλίες.
Τις τελευταίες μέρες αδερφοί δεν μπορώ να προσευχηθώ χωρίς πολύ πόνο για
αυτά που συμβαίνουν. Δεν ξέρω, αλλά βλέπω πολύ μεγάλη αποστασία.
Συγνώμη αν σας κούρασα ή αν είμαι υπερβολικός.
Ευλογείτε.
Χαίρετε αδέρφια.
Φυσικά και όλα αυτά είναι αιρετικά(φιλιόκβε,άζυμα...)
Το θέμα είναι, μετά και από την αναγνώριση του πάπα
ως "πρώτο μεταξύ ίσων" από τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τους ομόφρονες, πως πρέπει να αντιδράσουν οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί?
Είναι φανερό, πως η ένωση έχει σχεδόν ολοκληρωθεί ή ολοκληρώθηκε.
Οταν λες "πρώτος μεταξύ ίσων" σημαίνει ότι όχι μόνο δέχεσαι
την παπική αίρεση σαν εκκλησία αλλά και τον βάζεις στην ίδια
θέση με τους Ορθοδόξους Πατριάρχες και παραπάνω..."πρώτο"!!!
Βέβαια ο Ρώσος Πατριάρχης και συν αυτώ αποχώρησαν από τις συνομιλίες.
Τις τελευταίες μέρες αδερφοί δεν μπορώ να προσευχηθώ χωρίς πολύ πόνο για
αυτά που συμβαίνουν. Δεν ξέρω, αλλά βλέπω πολύ μεγάλη αποστασία.
Συγνώμη αν σας κούρασα ή αν είμαι υπερβολικός.
Ευλογείτε.
Πατριάρχης Βαρθολομαίος, Εφημερίς «Εκκλησιαστική Αλήθεια»
«Εκκλησιαστική Αλήθεια» (16-2-1998): «Η μετάνοια ημών δια το παρελθόν είναι απαραίτητος. Δεν πρέπει να σπαταλήσωμεν τον χρόνον εις αναζήτησιν ευθυνών. Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλά οφείλομεν ενώπιον αυτού, όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων».
Γιά την συγκεκριμένη δήλωση υπήρξε αντίδραση του Αγίου Όρους.
«Εκκλησιαστική Αλήθεια» (16-2-1998): «Η μετάνοια ημών δια το παρελθόν είναι απαραίτητος. Δεν πρέπει να σπαταλήσωμεν τον χρόνον εις αναζήτησιν ευθυνών. Οι κληροδοτήσαντες εις ημάς την διάσπασιν προπάτορες ημών υπήρξαν ατυχή θύματα του αρχεκάκου όφεως και ευρίσκονται ήδη εις χείρας του δικαιοκρίτου Θεού. Αιτούμεθα υπέρ αυτών το έλεος του Θεού, αλλά οφείλομεν ενώπιον αυτού, όπως επανορθώσωμεν τα σφάλματα εκείνων».
Γιά την συγκεκριμένη δήλωση υπήρξε αντίδραση του Αγίου Όρους.
Αγαπητέ μου Θωμά, τα ερωτήματα που θέτεις όντως έχουν απαντηθεί από Συνόδους, Κανόνες, και Αγίους.
Την εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος και από τον Υιό, τηην κατεδίκασε η 8η Οικουμενική Σύνοδος, το πουργατόριο ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, και ο Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός στην Σύνοδο Φερράρας το 1438, κάνοντας αναφορά στην παραβολή του πλούσιου και φτωχού Λαζάρου, όπου τους χώριζε μέγα χάσμα.
Πουθενά δεν αναφέρεται για ενδιάμεσο καθαρτικό στάδιο των ψυχών μετά θάνατον.
Τα άζυμα είναι απαντημένο θεολογικό ερώτημα και όχι θεολογούμενο.
Η εορτή των αζύμων άρχιζε την παραμονή του εσπέρας πρίν το Ιουδαϊκό Πάσχα.
Ο Μυστικός Δείπνος προηγήθηκε κατά μια ημέρα, οπότε απαγορευόταν τα άζυμα.
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός άρτον έκοψε και μοίρασε στους μαθητές όπως αναφέρει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης.
Η άμωμος σύλληψη της Θεοτόκου, είναι μια κακοδοξία, που καταργεί τόσο την ανθρώπινη φύση του Κυρίου, όσο και την ιστορικότητα της γέννησης της Παναγιάς μας, της άσπιλης και αμόλυντης κατά θέληση και όχι ως προορισμό.
Το βάπτισμα δια ραντισμού καταργεί το τρισυπόστατο της Αγίας Τριάδος, καθώς και την τριήμερο ταφή του Κυρίου που προηγήθηκε της ενδόξου Αναστάσεως.
Αγαπητέ Θωμά, από του Παπικούς μας χωρίζει ωκεανός.
Η εκκλησία, η παραδομένη από τον Χριστό και τους Αποστόλους, είναι η ΜΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ εκκλησία, που θα ζεί έως συντελείας των αιώνων, και το πλήρωμά της , θια συναντήσει τον Νυμφίο στην Δευτέρα ένδοξη Παρουσία Του.
Αμήν
Την εκπόρευση του Αγίου Πνεύματος και από τον Υιό, τηην κατεδίκασε η 8η Οικουμενική Σύνοδος, το πουργατόριο ο Αγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, και ο Αγιος Μάρκος ο Ευγενικός στην Σύνοδο Φερράρας το 1438, κάνοντας αναφορά στην παραβολή του πλούσιου και φτωχού Λαζάρου, όπου τους χώριζε μέγα χάσμα.
Πουθενά δεν αναφέρεται για ενδιάμεσο καθαρτικό στάδιο των ψυχών μετά θάνατον.
Τα άζυμα είναι απαντημένο θεολογικό ερώτημα και όχι θεολογούμενο.
Η εορτή των αζύμων άρχιζε την παραμονή του εσπέρας πρίν το Ιουδαϊκό Πάσχα.
Ο Μυστικός Δείπνος προηγήθηκε κατά μια ημέρα, οπότε απαγορευόταν τα άζυμα.
Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός άρτον έκοψε και μοίρασε στους μαθητές όπως αναφέρει ο Ευαγγελιστής Ιωάννης.
Η άμωμος σύλληψη της Θεοτόκου, είναι μια κακοδοξία, που καταργεί τόσο την ανθρώπινη φύση του Κυρίου, όσο και την ιστορικότητα της γέννησης της Παναγιάς μας, της άσπιλης και αμόλυντης κατά θέληση και όχι ως προορισμό.
Το βάπτισμα δια ραντισμού καταργεί το τρισυπόστατο της Αγίας Τριάδος, καθώς και την τριήμερο ταφή του Κυρίου που προηγήθηκε της ενδόξου Αναστάσεως.
Αγαπητέ Θωμά, από του Παπικούς μας χωρίζει ωκεανός.
Η εκκλησία, η παραδομένη από τον Χριστό και τους Αποστόλους, είναι η ΜΙΑ ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ εκκλησία, που θα ζεί έως συντελείας των αιώνων, και το πλήρωμά της , θια συναντήσει τον Νυμφίο στην Δευτέρα ένδοξη Παρουσία Του.
Αμήν