Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από eleimon »

:102 :102 :102 εσκασες απ τη ζηλεια σου επειδη ειπα το Νικο ταπεινο ε???????
:angry4 :angry4 :angry4 :angry4
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Ionas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1964
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από Ionas »

Μπράβο!!! όπως ακούω τον Απόστολο και την Ελπίδα θυμάμαι τις παλιότερες ωραίες συναντήσεις, στην Πλάκα, Ολύμπικο, Χαλκίδα κλπ. Κατάλαβα ότι ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες συνατήσεις μετά από καιρό... Πολύ ευχάριστο αυτό κι ας ζηλεύουμε οι υπόλοιποι :roll: :roll: :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από eleimon »

Ionas έγραψε:Μπράβο!!! όπως ακούω τον Απόστολο και την Ελπίδα θυμάμαι τις παλιότερες ωραίες συναντήσεις, στην Πλάκα, Ολύμπικο, Χαλκίδα κλπ. Κατάλαβα ότι ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες συνατήσεις μετά από καιρό... Πολύ ευχάριστο αυτό κι ας ζηλεύουμε οι υπόλοιποι :roll: :roll: :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016 :aiwebs_016

Εσυ που ησουν Γιαννη μου???? που δηλωνεις και στο avatar ΑΘΗΝΑ?
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από aposal »

eleimon έγραψε::102 :102 :102 εσκασες απ τη ζηλεια σου επειδη ειπα το Νικο ταπεινο ε???????
:angry4 :angry4 :angry4 :angry4
ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!

Άντε να μην βγάλω τις φωτογραφίες του Νίκου στον αέρα!
Φοβάμαι όμως ότι αν δει ο κόσμος τις φωτογραφίες του στο τέλος θα μείνουμε στο φόρουμ μόνο εκείνος κι εγώ!
:lol: :lol: :lol:

Αγαπητέ μου αδελφέ Γιάννη (;), ή Ionas κανονίστε, όλοι όσοι δεν μπορούσατε χθες, να είστεπ αρόντες στην επόμενη συνάντησή μας! Ευελπιστώ ότι με τις πρεσβείες του Διαχειριστού μας Νικολάου θα πάμε στον Όσιο Δαυίδ και τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο (Απρίλη, ή Μάη). Νίκο, συν Αθηνά κι χείρα κίνει!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Ionas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1964
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από Ionas »

Περί πολλών ετύρβαζα Ελπίδα μου...κάποια στιγμή θα έλθω. Αν ερχόμασταν όλοι 2745 μέλη θα κάναμε διαδήλωση :wav :wav :wav :wav :wav :wav :3some :3some
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από dionysisgr »

Θα ηθελα και εγω με την σειρα μου να ζητησω απο τον διοργανωτη της ολης αυτης πνευματοκίνητης και Θεαρεστης συναντησης, ταπεινα συγνωμη, καθως και απο τους λοιπους εν Χριστω αδελφους/ες, που φανηκα ανακολουθος και δεν παρεστην, παρολο που ειχα δηλωσει συμμετοχη απο τους πρωτους.

Δεν θελω να επικαλεστω δικαιολογιες, εαν και υπαρχουν και ειναι ανωτερας βιας.

Και να δωσω θερμα συγχαρητηρια, στον Αποστολο, που ειναι ταμιειον της Χαριτος, γιατι δεν κανεις τετοιο κοπο φιλαδελφειας και αγαπης, με πνευματικη μαλιστα προσφορα απο τον π.Μαθαιο, εαν δεν κινεισαι απο την Χαρη του Κυριου μας.

Το να μαζευεις στην εποχη μας, κοσμο απο ολη την Ελλαδα στο Ονομα του Χριστου, γιατι αυτη ειναι η ουσια της συναντησεως, ειναι θεμα πιστεως, αγαπης, ενθερμου ζηλου, αλλα πανω απο ολα αποτελεσμα της επισκιασης της Χαρης του Θεου.

Δεν ειναι κολακειες αυτα, αλλα μια επισημανση για το τι μπορουμε να πετυχουμε, σαν προσωπα, οταν ειμαστε υπο τον Θεον, και ενεργουμε κατα το θελημα Του, που δεν ειναι αλλο απο την κοινη μας αγαπη, που εχει αφετηρια και τερμα την κατα Θεον αγαπη. Ενας μπορει να κανει οσα δεν μπορουν να κανουν χιλιοι που ειναι μακραν του Θεου..

Χαιρε Αποστολε εν Κυριω παντοτε.

Θα προσπαθησω να επανορθωσω για τον εγκλεισμο μου, με δικη μου πρωτοβουλια, με κατι που θα διοργανωθει μεσα στην ανοιξη.

Ο Θεος να ειναι με ολους μας, και η Παναγια μαζι μας.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από eleimon »

Παντως Διονυση η απουσια σου εγινε αισθητη,.....ηθελα να σε γνωρισω κι απο κοντα,εχω μαρτυρα τον Αποστολο,αλλα σε συγχωρουμε γιατι εισαι αγαπητος απο πολλους παρολο που πιστευουν πολλοι απο τα γραφομενα σου οτι εισαι ανελεητα σκληρος,και ξερεις ε? μας το επιβεβαιωσε και ο Αποστολος,τα χειροτερα μας ειπε χθες...για σενα!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Αντε να τη βγαλεις καθαρη aposal τωρα!!!!! :65 :65 :65

Διονυση περα απ τη πλακα που κανουμε αν τη σηκωνεις κι ολας δε ξερω,ο Αποστολης μας εχει πει τα καλυτερα για σενα,ευχομαι σε μια επομενη συναντηση να τα πουμε κι απο κοντα.

Με αγαπη Ελπιδα
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26225
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από aposal »

Προς αποκατάσταση της - υποκειμενικής - αλήθειας :
1. Διονύση σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και προς επικύρωσή τους, ας δοξάσουμε όλοι μαζί τον Δημιουργό μας γιατί οτιδήποτε καλό κάνουμε οφείλεται ΜΟΝΟΝ σ' Εκείνον : Δόξα σοι ο Θεός!
2. Πολλά ευχαριστώ στον καλό ιερέα που θυσίασε τον προσωπικό του χρόνο για να δροσίσει τις διψασμένες για πεβυματικότητα ψυχές μας : Δόξα σοι ο Θεός!
3. Το τι ειπώθηκε για σένα Διονύση μου (και για κάποιους άλλου που επίσης έλαμψαν δια της απουσίας τους) δεν λέγεται. Όπως καταλαβαίνεις οι πρωτεργάτες των "μελιστάλαχτων" αυτών λόγων ήταν γυναίκες!!
Αλλά οι κακίες τους μόνο πνευματική ωφέλεια μπορούν να παράξουν στους "αδικηθέντας"! Δόξα σοι ο Θεός!
4. Χαρά μας όταν μαζεύονται πολλά άτομα, γιατί όσο πιο πολλοί είμαστε, τόσο περισότερο τραβάμε τη Χάρη του Θεού! Εξ άλλου γνωριζόμαστε κιόλας και δεν παραμένουμε αδέλφια μόνο κατ' ευφημισμόν!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από smarti »

Με :cry: :cry: :cry: :cry: κανατε και ζηλεψα.. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :20 :20 :20 :20 :20 :20 :20 :20
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

Δημοσίευση από smarti »

Παρολα αυτα χαιρομαι που περασατε τοσο ωραια και τοσο πνευματικα ωφελιμα...!! :105 :105
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”