Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Συντονιστής: Συντονιστές
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Μπράβο!!! όπως ακούω τον Απόστολο και την Ελπίδα θυμάμαι τις παλιότερες ωραίες συναντήσεις, στην Πλάκα, Ολύμπικο, Χαλκίδα κλπ. Κατάλαβα ότι ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες συνατήσεις μετά από καιρό... Πολύ ευχάριστο αυτό κι ας ζηλεύουμε οι υπόλοιποι

Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Ionas έγραψε:Μπράβο!!! όπως ακούω τον Απόστολο και την Ελπίδα θυμάμαι τις παλιότερες ωραίες συναντήσεις, στην Πλάκα, Ολύμπικο, Χαλκίδα κλπ. Κατάλαβα ότι ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες συνατήσεις μετά από καιρό... Πολύ ευχάριστο αυτό κι ας ζηλεύουμε οι υπόλοιποι![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Εσυ που ησουν Γιαννη μου???? που δηλωνεις και στο avatar ΑΘΗΝΑ?
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26225
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!eleimon έγραψε:![]()
![]()
εσκασες απ τη ζηλεια σου επειδη ειπα το Νικο ταπεινο ε???????
![]()
![]()
![]()
Άντε να μην βγάλω τις φωτογραφίες του Νίκου στον αέρα!
Φοβάμαι όμως ότι αν δει ο κόσμος τις φωτογραφίες του στο τέλος θα μείνουμε στο φόρουμ μόνο εκείνος κι εγώ!
Αγαπητέ μου αδελφέ Γιάννη (;), ή Ionas κανονίστε, όλοι όσοι δεν μπορούσατε χθες, να είστεπ αρόντες στην επόμενη συνάντησή μας! Ευελπιστώ ότι με τις πρεσβείες του Διαχειριστού μας Νικολάου θα πάμε στον Όσιο Δαυίδ και τον Άγιο Ιωάννη τον Ρώσο (Απρίλη, ή Μάη). Νίκο, συν Αθηνά κι χείρα κίνει!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Περί πολλών ετύρβαζα Ελπίδα μου...κάποια στιγμή θα έλθω. Αν ερχόμασταν όλοι 2745 μέλη θα κάναμε διαδήλωση

Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4281
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Θα ηθελα και εγω με την σειρα μου να ζητησω απο τον διοργανωτη της ολης αυτης πνευματοκίνητης και Θεαρεστης συναντησης, ταπεινα συγνωμη, καθως και απο τους λοιπους εν Χριστω αδελφους/ες, που φανηκα ανακολουθος και δεν παρεστην, παρολο που ειχα δηλωσει συμμετοχη απο τους πρωτους.
Δεν θελω να επικαλεστω δικαιολογιες, εαν και υπαρχουν και ειναι ανωτερας βιας.
Και να δωσω θερμα συγχαρητηρια, στον Αποστολο, που ειναι ταμιειον της Χαριτος, γιατι δεν κανεις τετοιο κοπο φιλαδελφειας και αγαπης, με πνευματικη μαλιστα προσφορα απο τον π.Μαθαιο, εαν δεν κινεισαι απο την Χαρη του Κυριου μας.
Το να μαζευεις στην εποχη μας, κοσμο απο ολη την Ελλαδα στο Ονομα του Χριστου, γιατι αυτη ειναι η ουσια της συναντησεως, ειναι θεμα πιστεως, αγαπης, ενθερμου ζηλου, αλλα πανω απο ολα αποτελεσμα της επισκιασης της Χαρης του Θεου.
Δεν ειναι κολακειες αυτα, αλλα μια επισημανση για το τι μπορουμε να πετυχουμε, σαν προσωπα, οταν ειμαστε υπο τον Θεον, και ενεργουμε κατα το θελημα Του, που δεν ειναι αλλο απο την κοινη μας αγαπη, που εχει αφετηρια και τερμα την κατα Θεον αγαπη. Ενας μπορει να κανει οσα δεν μπορουν να κανουν χιλιοι που ειναι μακραν του Θεου..
Χαιρε Αποστολε εν Κυριω παντοτε.
Θα προσπαθησω να επανορθωσω για τον εγκλεισμο μου, με δικη μου πρωτοβουλια, με κατι που θα διοργανωθει μεσα στην ανοιξη.
Ο Θεος να ειναι με ολους μας, και η Παναγια μαζι μας.
Δεν θελω να επικαλεστω δικαιολογιες, εαν και υπαρχουν και ειναι ανωτερας βιας.
Και να δωσω θερμα συγχαρητηρια, στον Αποστολο, που ειναι ταμιειον της Χαριτος, γιατι δεν κανεις τετοιο κοπο φιλαδελφειας και αγαπης, με πνευματικη μαλιστα προσφορα απο τον π.Μαθαιο, εαν δεν κινεισαι απο την Χαρη του Κυριου μας.
Το να μαζευεις στην εποχη μας, κοσμο απο ολη την Ελλαδα στο Ονομα του Χριστου, γιατι αυτη ειναι η ουσια της συναντησεως, ειναι θεμα πιστεως, αγαπης, ενθερμου ζηλου, αλλα πανω απο ολα αποτελεσμα της επισκιασης της Χαρης του Θεου.
Δεν ειναι κολακειες αυτα, αλλα μια επισημανση για το τι μπορουμε να πετυχουμε, σαν προσωπα, οταν ειμαστε υπο τον Θεον, και ενεργουμε κατα το θελημα Του, που δεν ειναι αλλο απο την κοινη μας αγαπη, που εχει αφετηρια και τερμα την κατα Θεον αγαπη. Ενας μπορει να κανει οσα δεν μπορουν να κανουν χιλιοι που ειναι μακραν του Θεου..
Χαιρε Αποστολε εν Κυριω παντοτε.
Θα προσπαθησω να επανορθωσω για τον εγκλεισμο μου, με δικη μου πρωτοβουλια, με κατι που θα διοργανωθει μεσα στην ανοιξη.
Ο Θεος να ειναι με ολους μας, και η Παναγια μαζι μας.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Παντως Διονυση η απουσια σου εγινε αισθητη,.....ηθελα να σε γνωρισω κι απο κοντα,εχω μαρτυρα τον Αποστολο,αλλα σε συγχωρουμε γιατι εισαι αγαπητος απο πολλους παρολο που πιστευουν πολλοι απο τα γραφομενα σου οτι εισαι ανελεητα σκληρος,και ξερεις ε? μας το επιβεβαιωσε και ο Αποστολος,τα χειροτερα μας ειπε χθες...για σενα!!!!
Αντε να τη βγαλεις καθαρη aposal τωρα!!!!!
Διονυση περα απ τη πλακα που κανουμε αν τη σηκωνεις κι ολας δε ξερω,ο Αποστολης μας εχει πει τα καλυτερα για σενα,ευχομαι σε μια επομενη συναντηση να τα πουμε κι απο κοντα.
Με αγαπη Ελπιδα
Αντε να τη βγαλεις καθαρη aposal τωρα!!!!!
Διονυση περα απ τη πλακα που κανουμε αν τη σηκωνεις κι ολας δε ξερω,ο Αποστολης μας εχει πει τα καλυτερα για σενα,ευχομαι σε μια επομενη συναντηση να τα πουμε κι απο κοντα.
Με αγαπη Ελπιδα
«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26225
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Προς αποκατάσταση της - υποκειμενικής - αλήθειας :
1. Διονύση σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και προς επικύρωσή τους, ας δοξάσουμε όλοι μαζί τον Δημιουργό μας γιατί οτιδήποτε καλό κάνουμε οφείλεται ΜΟΝΟΝ σ' Εκείνον : Δόξα σοι ο Θεός!
2. Πολλά ευχαριστώ στον καλό ιερέα που θυσίασε τον προσωπικό του χρόνο για να δροσίσει τις διψασμένες για πεβυματικότητα ψυχές μας : Δόξα σοι ο Θεός!
3. Το τι ειπώθηκε για σένα Διονύση μου (και για κάποιους άλλου που επίσης έλαμψαν δια της απουσίας τους) δεν λέγεται. Όπως καταλαβαίνεις οι πρωτεργάτες των "μελιστάλαχτων" αυτών λόγων ήταν γυναίκες!!
Αλλά οι κακίες τους μόνο πνευματική ωφέλεια μπορούν να παράξουν στους "αδικηθέντας"! Δόξα σοι ο Θεός!
4. Χαρά μας όταν μαζεύονται πολλά άτομα, γιατί όσο πιο πολλοί είμαστε, τόσο περισότερο τραβάμε τη Χάρη του Θεού! Εξ άλλου γνωριζόμαστε κιόλας και δεν παραμένουμε αδέλφια μόνο κατ' ευφημισμόν!
1. Διονύση σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και προς επικύρωσή τους, ας δοξάσουμε όλοι μαζί τον Δημιουργό μας γιατί οτιδήποτε καλό κάνουμε οφείλεται ΜΟΝΟΝ σ' Εκείνον : Δόξα σοι ο Θεός!
2. Πολλά ευχαριστώ στον καλό ιερέα που θυσίασε τον προσωπικό του χρόνο για να δροσίσει τις διψασμένες για πεβυματικότητα ψυχές μας : Δόξα σοι ο Θεός!
3. Το τι ειπώθηκε για σένα Διονύση μου (και για κάποιους άλλου που επίσης έλαμψαν δια της απουσίας τους) δεν λέγεται. Όπως καταλαβαίνεις οι πρωτεργάτες των "μελιστάλαχτων" αυτών λόγων ήταν γυναίκες!!
Αλλά οι κακίες τους μόνο πνευματική ωφέλεια μπορούν να παράξουν στους "αδικηθέντας"! Δόξα σοι ο Θεός!
4. Χαρά μας όταν μαζεύονται πολλά άτομα, γιατί όσο πιο πολλοί είμαστε, τόσο περισότερο τραβάμε τη Χάρη του Θεού! Εξ άλλου γνωριζόμαστε κιόλας και δεν παραμένουμε αδέλφια μόνο κατ' ευφημισμόν!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Με
κανατε και ζηλεψα..

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Συνάντηση στον Άγιο Δημήτριο την Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009
Παρολα αυτα χαιρομαι που περασατε τοσο ωραια και τοσο πνευματικα ωφελιμα...!!

Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.