Διακοπή ιστοσελίδας
Συντονιστής: Συντονιστές
-
kostasellas
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 7:05 am
- Τοποθεσία: Πάτρα, Αχαϊας
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλορίζικη
Καλώς βρεθήκαμε παλι
Καλώς βρεθήκαμε παλι
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλή επαναλειτουργία! 
- xristianos.net
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 439
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 08, 2011 7:54 pm
- Επικοινωνία:
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλό κι ευλογημένο ξεκίνημα!
Τα πάντα δώσε για τον Χριστό, Τον Χριστό μη δώσεις για τίποτε. Άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς
- nickzark
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4625
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
- Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλορίζικη να είναι
-
paratiritis88
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 6:00 am
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Συγχαρητήρια γιά την επανεμφάνιση, πολλές ευχές, καί "άλλο κακό να μή μάς εύρει...".
Σάς ψάχναμε τόσο καιρό περιμένοντάς σας !
paratiritis88
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
σκεφτομαι να χακαρω παλι την σελιδα οπως την προηγουμενη φορα να την κλεισω για κανενα 6μηνο
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
- nickzark
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4625
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
- Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
δεν λυπάσαι εμάς που μας αρέσει η σελίδα?Dimitris39 έγραψε:σκεφτομαι να χακαρω παλι την σελιδα οπως την προηγουμενη φορα να την κλεισω για κανενα 6μηνο
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
+∞Dimitris39 έγραψε:σκεφτομαι να χακαρω παλι την σελιδα οπως την προηγουμενη φορα να την κλεισω για κανενα 6μηνο
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
agiooros
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 2788
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
- Επικοινωνία:
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Νέα διακοπή τις ιστοσελίδας από σήμερα το βράδυ ή αύριο το πρωί για συντήρηση.
Συγνώμη.
Πιστεύω θα είναι σύντομη η διακοπή.
Συγνώμη.
Πιστεύω θα είναι σύντομη η διακοπή.
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
όταν λες συντομη; εβδομάδα, μήνας, χρόνια;
χαχα
χαχα