Διακοπή ιστοσελίδας

Ανακοινώσεις και νέα σχετικά με την σελίδα μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
kostasellas
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 7:05 am
Τοποθεσία: Πάτρα, Αχαϊας

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από kostasellas »

Καλορίζικη
Καλώς βρεθήκαμε παλι
Christos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1870
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 12, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από Christos »

Καλή επαναλειτουργία! :wav
Άβαταρ μέλους
xristianos.net
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 439
Εγγραφή: Πέμ Σεπ 08, 2011 7:54 pm
Επικοινωνία:

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από xristianos.net »

Καλό κι ευλογημένο ξεκίνημα!
Τα πάντα δώσε για τον Χριστό, Τον Χριστό μη δώσεις για τίποτε. Άγ. Ιουστίνος Πόποβιτς
Άβαταρ μέλους
nickzark
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4625
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από nickzark »

Καλορίζικη να είναι
paratiritis88
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 209
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 6:00 am

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από paratiritis88 »


Συγχαρητήρια γιά την επανεμφάνιση, πολλές ευχές, καί "άλλο κακό να μή μάς εύρει...".

Σάς ψάχναμε τόσο καιρό περιμένοντάς σας !


paratiritis88
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από Dimitris39 »

σκεφτομαι να χακαρω παλι την σελιδα οπως την προηγουμενη φορα να την κλεισω για κανενα 6μηνο
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
nickzark
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4625
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από nickzark »

Dimitris39 έγραψε:σκεφτομαι να χακαρω παλι την σελιδα οπως την προηγουμενη φορα να την κλεισω για κανενα 6μηνο
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
δεν λυπάσαι εμάς που μας αρέσει η σελίδα? :20 :20
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από aposal »

Dimitris39 έγραψε:σκεφτομαι να χακαρω παλι την σελιδα οπως την προηγουμενη φορα να την κλεισω για κανενα 6μηνο
και ας λεει ο Νικολας οτι την αναβαθμηζει
+∞
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από agiooros »

Νέα διακοπή τις ιστοσελίδας από σήμερα το βράδυ ή αύριο το πρωί για συντήρηση.
Συγνώμη.
Πιστεύω θα είναι σύντομη η διακοπή.
pan
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 11, 2005 5:00 am

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από pan »

όταν λες συντομη; εβδομάδα, μήνας, χρόνια;
χαχα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανακοινώσεις του agiooros.net”