Συνάντηση μελών
Συντονιστής: Συντονιστές
-
CHRISTINA_K
- Απλό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 22
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 08, 2006 6:00 am
Καλημέρα και καλή ευλογημένη εβδομάδα σε όλο το κόσμο!
Ιδιαίτερα χαιρετώ όλα τα αδερφάκια εν Χριστώ του φόρουμ που ήταν στην πρώτη σύναξη της όμορφης αυτής σελίδας.
Ήταν μια ευλογημένη συνάντηση αφού επικρατούσε η αγάπη και το χαμόγελο. Η αγάπη είναι το ξεχωριστό γνώρισμα των Χριστιανών. Πάντα λοιπόν με χαρά Κυρίου να συναντιόμαστε όλοι μαζί και με διάθεση για όμορφα έργα αγάπης. Χαίρομαι που πραγματικά υπάρχουν νέοι άνθρωποι που αγαπάνε το Χριστό μας και έχουν πνευματική δίψα και διάθεση για δημιουργία. Η γνωριμία μας αυτή είχε ευλογία και πιστεύω ότι εν μέσω ημών ήταν ο Κύριος. Ο Άγιος Γεράσιμος ο Ιορδανίτης, ο Άγιος Νεκτάριος και ό άγιος γέροντας Παϊσιος καθώς και η γλυκιά αγία Ταρσώ η διά Χριστού σαλή ήταν μαζί μας αφού με με τη συζήτησή μας τους τιμήσαμε και τους καλέσαμε. Χαίρομαι που μέσα στο χάος της μεγαλούπολης έστω και αυτή η μικρή ευλογημένη παρέα έκανε μια στάση και κατάφερε να ταξιδέψει πνευματικά ακόμη και μέχρι την Αγία Γη.
Ακόμη που έκανε εντύπωση που ενώ πληρώσαμε το λογαριασμό για τους καφέδες μας , περίσσεψαν αρκετά χρήματα τα οποία όλοι σας προτείνατε να δωθούν για ενίσχυση της Ιεράς Μονής Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου στην έρημο του Ιορδάνη. Πάντα με αγάπη Χριστού να ανταμώνουμε εμείς και όλοι εσείς που δεν ήρθατε αλλά που την επόμενη φορά θέλετε να έρθετε.
Ευλογίες θα σας φέρω περισσότερες την επόμενη φορά, μιας και όσο δίνουμε τόσο πιο πολύ έχουμε για να ξαναμοιράσουμε.
σας καλημερίζω και πάλι
με πολλή αγάπη Χριστού
Χριστίνα
Ιδιαίτερα χαιρετώ όλα τα αδερφάκια εν Χριστώ του φόρουμ που ήταν στην πρώτη σύναξη της όμορφης αυτής σελίδας.
Ήταν μια ευλογημένη συνάντηση αφού επικρατούσε η αγάπη και το χαμόγελο. Η αγάπη είναι το ξεχωριστό γνώρισμα των Χριστιανών. Πάντα λοιπόν με χαρά Κυρίου να συναντιόμαστε όλοι μαζί και με διάθεση για όμορφα έργα αγάπης. Χαίρομαι που πραγματικά υπάρχουν νέοι άνθρωποι που αγαπάνε το Χριστό μας και έχουν πνευματική δίψα και διάθεση για δημιουργία. Η γνωριμία μας αυτή είχε ευλογία και πιστεύω ότι εν μέσω ημών ήταν ο Κύριος. Ο Άγιος Γεράσιμος ο Ιορδανίτης, ο Άγιος Νεκτάριος και ό άγιος γέροντας Παϊσιος καθώς και η γλυκιά αγία Ταρσώ η διά Χριστού σαλή ήταν μαζί μας αφού με με τη συζήτησή μας τους τιμήσαμε και τους καλέσαμε. Χαίρομαι που μέσα στο χάος της μεγαλούπολης έστω και αυτή η μικρή ευλογημένη παρέα έκανε μια στάση και κατάφερε να ταξιδέψει πνευματικά ακόμη και μέχρι την Αγία Γη.
Ακόμη που έκανε εντύπωση που ενώ πληρώσαμε το λογαριασμό για τους καφέδες μας , περίσσεψαν αρκετά χρήματα τα οποία όλοι σας προτείνατε να δωθούν για ενίσχυση της Ιεράς Μονής Αγίου Γερασίμου του Ιορδανίτου στην έρημο του Ιορδάνη. Πάντα με αγάπη Χριστού να ανταμώνουμε εμείς και όλοι εσείς που δεν ήρθατε αλλά που την επόμενη φορά θέλετε να έρθετε.
Ευλογίες θα σας φέρω περισσότερες την επόμενη φορά, μιας και όσο δίνουμε τόσο πιο πολύ έχουμε για να ξαναμοιράσουμε.
σας καλημερίζω και πάλι
με πολλή αγάπη Χριστού
Χριστίνα
re συνάντηση μελών
Καλημερίζω όλους τους συνταξιδιώτες του φόρουμ μας .(Το αποκαλώ έτσι γιατί το αισθάνομαι οικείο.)
Και έναν έναν χωριστά όσους συναντηθήκαμε προχθές .
Πιστεύω ότι ήταν ιδιαίτερα σημαντική η γνωριμία γιατί έτσι αποκτήσαμε ''πρόσωπο '' μέσα στο πολυάριθμο και απρόσωπο γίγνεσθαι
χάρηκα και απόλαυσα την ζεστή και αξιόλογη παρέα σας .
Ευχαριστώ για τις προσφερθείσες ευλογίες .να είστε πάντα καλά
εύχομαι να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί .
Καλή δύναμη στην καινούργια εβδομάδα .
ραχήλ
Και έναν έναν χωριστά όσους συναντηθήκαμε προχθές .
Πιστεύω ότι ήταν ιδιαίτερα σημαντική η γνωριμία γιατί έτσι αποκτήσαμε ''πρόσωπο '' μέσα στο πολυάριθμο και απρόσωπο γίγνεσθαι
χάρηκα και απόλαυσα την ζεστή και αξιόλογη παρέα σας .
Ευχαριστώ για τις προσφερθείσες ευλογίες .να είστε πάντα καλά
εύχομαι να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί .
Καλή δύναμη στην καινούργια εβδομάδα .
ραχήλ
ΡΑΧΗΛ
synantisi
Καλημέρα και ευάρεστη στο Θεό βδομάδα κι από μένα
σε όλα τα παιδιά του φόρουμ.
Πραγματικά χάρηκα που σε μια τόσο ζεστή κι άνετη παρέα το Σάββατο ,αποβάλαμε την εσωστρέφεια του υπολογιστή και την αμηχανία του ''ξένου'',τόσο γρήγορα!
Ήταν ευλογία που μιλήσαμε για τους Πατέρες και Αγίους και μια και το φερε η κουβέντα την Παρασκευή 10/11 είναι του Αγ. Αρσενίου του Καππαδόκη,του ιερέα και νονού του Γέροντα Παϊσίου.
Θα ταν πολύ ωραίο να κάναμε μια Λειτουργία το πρωί σε ένα κεντρικό σημείο της πόλης όσοι μπορούμε εκείνη τη μέρα...Τι λέτε;
Ακούω άλλες ιδέες....προτείνετε ό,τι θέλετε....
Αναστάσης
σε όλα τα παιδιά του φόρουμ.
Πραγματικά χάρηκα που σε μια τόσο ζεστή κι άνετη παρέα το Σάββατο ,αποβάλαμε την εσωστρέφεια του υπολογιστή και την αμηχανία του ''ξένου'',τόσο γρήγορα!
Ήταν ευλογία που μιλήσαμε για τους Πατέρες και Αγίους και μια και το φερε η κουβέντα την Παρασκευή 10/11 είναι του Αγ. Αρσενίου του Καππαδόκη,του ιερέα και νονού του Γέροντα Παϊσίου.
Θα ταν πολύ ωραίο να κάναμε μια Λειτουργία το πρωί σε ένα κεντρικό σημείο της πόλης όσοι μπορούμε εκείνη τη μέρα...Τι λέτε;
Ακούω άλλες ιδέες....προτείνετε ό,τι θέλετε....
Αναστάσης
Λοιπόν, ο τάφος της Γερόντισσας Γαβριηλίας είναι μόλις λίγα μέτρα από την Εκκλησία της Παναγίας του Κάστρου[Πλάτανος].Το 1995 χτίστηκε μέσα στη μονή των Αγίων Αγγέλων το παρεκκλήσι της Αγίας Αικατερίνης,όπου η Γερόντισσα πέρασε στο χώρο αυτό τις τελευταίες στιγμές του κατά σάρκα βίου της.
Αχχχχχ, πόσο σε ζηλεύω που θα σαι εκει, γιατί το νησί αυτό αποτελεί ένα κομμάτι της ζωής μου [6 μήνες έζησα εκεί].....
Και τι δεν έχω να θυμηθώ από το νησί..Νοερά θα μαι κι εγώ εκεί....
Άλλα στοιχεία ,όπως τηλ. κ.λπ. δεν έχει το βιβλίο...
Θα τα βρεις όλα πανεύκολα....
Καλό ταξίδι.....
Αναστάσης
Αχχχχχ, πόσο σε ζηλεύω που θα σαι εκει, γιατί το νησί αυτό αποτελεί ένα κομμάτι της ζωής μου [6 μήνες έζησα εκεί].....
Και τι δεν έχω να θυμηθώ από το νησί..Νοερά θα μαι κι εγώ εκεί....
Άλλα στοιχεία ,όπως τηλ. κ.λπ. δεν έχει το βιβλίο...
Θα τα βρεις όλα πανεύκολα....
Καλό ταξίδι.....
Αναστάσης
-
Misha
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3872
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
- Επικοινωνία:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Misha την Σάβ Νοέμ 11, 2006 8:55 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.

