Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από agiooros »

Dimitris39 έγραψε:μιλατε επειδης δεν εχετε δει το δικο μου αναλογιο :8 :8 :8
λαμποκοπαη προς το παρον μονο να τα καθαριζω επιτρεπετε :mrgreen: :mrgreen:
οχι οχι λεω τον εξαψαλμο και μερικα απο τον Ορθρο ..........
τον Φιλωτα να ακουσετε τετοια τσιριδα δεν ξανακουσα :mrgreen:
χα χα και εγω ετσι ειμαι.
Θυμάσαι που σου έλεγα θα με φτάσεις και θα με περάσεις?
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

ΣΤΕΦΑΝΟΣ έγραψε:
Dimitris39 έγραψε:μιλατε επειδης δεν εχετε δει το δικο μου αναλογιο :8 :8 :8
λαμποκοπαη προς το παρον μονο να τα καθαριζω επιτρεπετε :mrgreen: :mrgreen:
οχι οχι λεω τον εξαψαλμο και μερικα απο τον Ορθρο ..........
τον Φιλωτα να ακουσετε τετοια τσιριδα δεν ξανακουσα :mrgreen:
Μητσάρα το πιο φανερο από όλα ειναι ότι λαμποκοπάει πρωτα η ψυχή σου... τα υπόλοιπα έχουν μικρή σημασία.
να σαι καλά
Toμονο που δε θα λαμποκοπαει θα ειναι τα ματια του , γιατι θα του τα μαυρίσω :8 :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

stathis73 έγραψε:
1)NIKOLAOS-9
2)Σαλος!!;;;;;
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
8)max1
9)Στεφανος

10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος[/quote]
13) Νickzak
14)defender of jerusalem;;;;;;;;

Έλα να βλέπω συμμετοχές :8 :8

Και σιγά σιγά να κανουμε και το προγραμμα..... :8[/quote]
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

Να πω οτι πριν λιγο ηρθε με περιστέρι η απάντηση του Σαλο-τρελου απο τα παραλια των σερρων και μου ειπε οτι ΘΑ ΕΡΘΕΙ στην συναντηση με την Ηρωιδα την Αννα και τα παιδιά.

Ωραια θα φερω και εγω την αλλη Ηρωιδα την Κατερινα με τα παιδιά και θα μας βάλουν ολους στο τρελαδικο στην σταυρουπολη ειμαι σιγουρος 100% για αυτό. :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

Σμαραγδη θα ερθεις;;;;; :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από smarti »

pou tha wrethite?
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

Στην Παναγια Δεξιά στην καμαρα 11 με 11:15 το πρωι στις 23/10/11 :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
defender
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 224
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 10, 2011 11:54 am

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από defender »

stathis73 έγραψε:Στην Παναγια Δεξιά στην καμαρα 11 με 11:15 το πρωι στις 23/10/11 :8
πάντως αν καταφέρω να έρθω τελικά, θα περιμένω να συναντήσω κάτι τέτοιο..

Εικόνα

σωστά? Εικόνα

Εικόνα
"ταίς πρεσβείαις της Θεοτόκου, Σώτερ, σώσον ημάς"
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

defender έγραψε:
stathis73 έγραψε:Στην Παναγια Δεξιά στην καμαρα 11 με 11:15 το πρωι στις 23/10/11 :8
πάντως αν καταφέρω να έρθω τελικά, θα περιμένω να συναντήσω κάτι τέτοιο..

Εικόνα

σωστά? Εικόνα

Εικόνα
Nαι κυριε ................Balian ( defender of jerousalem)

Το πιο πιθανο ειναι να συνατησης και χειρότερα.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
ULYSSES
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 644
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 22, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Οδυσσέας Ν. Ηράκλειο Αττικής

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από ULYSSES »

Στάθη θα έχεις κρατήσει καύσιμα?????
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”