Dimitris39 έγραψε:μιλατε επειδης δεν εχετε δει το δικο μου αναλογιο
λαμποκοπαη προς το παρον μονο να τα καθαριζω επιτρεπετε
οχι οχι λεω τον εξαψαλμο και μερικα απο τον Ορθρο ..........
τον Φιλωτα να ακουσετε τετοια τσιριδα δεν ξανακουσα
χα χα και εγω ετσι ειμαι.
Θυμάσαι που σου έλεγα θα με φτάσεις και θα με περάσεις?
Dimitris39 έγραψε:μιλατε επειδης δεν εχετε δει το δικο μου αναλογιο
λαμποκοπαη προς το παρον μονο να τα καθαριζω επιτρεπετε
οχι οχι λεω τον εξαψαλμο και μερικα απο τον Ορθρο ..........
τον Φιλωτα να ακουσετε τετοια τσιριδα δεν ξανακουσα
Μητσάρα το πιο φανερο από όλα ειναι ότι λαμποκοπάει πρωτα η ψυχή σου... τα υπόλοιπα έχουν μικρή σημασία.
να σαι καλά
Toμονο που δε θα λαμποκοπαει θα ειναι τα ματια του , γιατι θα του τα μαυρίσω
Να πω οτι πριν λιγο ηρθε με περιστέρι η απάντηση του Σαλο-τρελου απο τα παραλια των σερρων και μου ειπε οτι ΘΑ ΕΡΘΕΙ στην συναντηση με την Ηρωιδα την Αννα και τα παιδιά.
Ωραια θα φερω και εγω την αλλη Ηρωιδα την Κατερινα με τα παιδιά και θα μας βάλουν ολους στο τρελαδικο στην σταυρουπολη ειμαι σιγουρος 100% για αυτό.
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.