είμαστε οι μόνοι που κατέχουμε τα κλειδιά ?
Συντονιστής: Συντονιστές
Και θα επαναλάβωpanos0 έγραψε:Για τους αιρετικους τα πραγματα ειναι δυσκολα...
Οσο για τους αλλους θα αδικησει ο Κυριος πχ καποιον που δεν ειχε την ευκαιρια να ακουσει ποτε ουτε το ονομα Ιησους?
Δεν θα αδικησει κανενα ο Θεος παιδια, να ειστε σιγουροι.
:D
"Και ελεησω ον αν ελεω και οικτειρησω ον αν οικτειρω."
Ας κανουμε και καμια προσευχη για αυτους.
Αν η σωτηρία μας είναι ΜΟΝΟ στο χέρι Του Θεού τότε ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ γιατί ΟΛΟΙ Θέλει να σωθούμε
Αλλά δυστυχώς έχει να κάνει και με το πως εμείς καλιεργήσαμε την πνευματική ζωή μας και τη ψυχή μας με αγάπη
Εγώ νομίζω ότι οι καλοί οι άνθρωποι αυτό που λέμε καλή πάστα ανθρώπου θα πάνε στο παράδεισο ανεξαρτήτου πίστεως
Τουλάχιστον αυτό εύχομαι και ελπίζω
Το θεωρώ ΤΡΑΓΙΚΟ τόσα δισεκατομμύρια ψυχές που γεννήθηκαν σε άλλες χώρες να χαθούν επειδή δεν γεννήθηκαν Ελλάδα ή Ρωσία
ΠΑΝΤΟΥ η χάρης Του Θεού
ΣΕ ΒΟΥΝΑ ΣΕ ΔΕΝΤΡΑ ΣΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΕ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Εγώ πάλι σε προτρέπω να διαβάσεις το κείμενο του Αγίου Ιγνατίου Μπριαντσιανίνωφ που ανέβασα σε αυτό εδώ το θέμα και ύστερα να το σχολιάσεις.lovethink έγραψε:
Και θα επαναλάβω
Αν η σωτηρία μας είναι ΜΟΝΟ στο χέρι Του Θεού τότε ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ γιατί ΟΛΟΙ Θέλει να σωθούμε
Αλλά δυστυχώς έχει να κάνει και με το πως εμείς καλιεργήσαμε την πνευματική ζωή μας και τη ψυχή μας με αγάπη
Εγώ νομίζω ότι οι καλοί οι άνθρωποι αυτό που λέμε καλή πάστα ανθρώπου θα πάνε στο παράδεισο ανεξαρτήτου πίστεως
Τουλάχιστον αυτό εύχομαι και ελπίζω
Το θεωρώ ΤΡΑΓΙΚΟ τόσα δισεκατομμύρια ψυχές που γεννήθηκαν σε άλλες χώρες να χαθούν επειδή δεν γεννήθηκαν Ελλάδα ή Ρωσία
ΠΑΝΤΟΥ η χάρης Του Θεού
ΣΕ ΒΟΥΝΑ ΣΕ ΔΕΝΤΡΑ ΣΕ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΣΕ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Και τι σημαίνει αυτό ? αρκεί η ακρόαση ενός ονόματος ?PATIENT έγραψε:Συμφωνώ . Και εγώ αυτό νομίζω.
Αν και σήμερα στην παγκόσμια κοινωνία της πληροφορίας , είναι πολύ σπάνιο να μην έχει ακούσει κανείς το όνομα Ιησούς, τουλάχιστον
Ωραία ........ και εσύ έχεις ακούσει το όνομα Μωάμεθ
Γιατί δεν γίνεσε Μωαμεθανός ? αφού κατ'αυτούς αυτός είναι ο αληθινός Θεός και σύμφωνα με το ίντερνετ έχεις ακούσει το όνομά του ;)
-
Misha
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3872
- Εγγραφή: Δευ Δεκ 26, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: http://clubs.pathfinder.gr/seraphim
- Επικοινωνία:
"το Πνεύμα οπου θελει πνει και την φωνην αυτου ακούεις αλλ ουκ οιδας ποθεν ερχεται και που υπάγει" (Ιωαν γ8)
προσοχή αδελφοί,μήπως μέσα στον ζήλο μας (υπερβάλλοντα καμμιά φορά) πέσουμε στη βλασφημία κατά του Αγ.Πνεύματος που δεν συγχωρείται ούτε εδώ ούτε στον μέλλοντα αιώνα....
ας μείνουμε στη σοφή αρχή που μας παραδόθηκε από τους γεροντάδες μας¨"μη δέχεσαι και μην απορρίπτεις"
πολλές φορές είναι σοφώτερο ,και τολμώ να πω αγιώτερο, να σιωπήσουμε μπροστά σε κάποια πνευματικά γεγονότα που δεν έχουμε την Χάρη να ερμηνεύσουμε...
ας Τον αφήσουμε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε κτιστό ον,δηλαδή να περιθάλπει πληγωμένες υπάρξεις και να σώζει ψυχές....
προσοχή αδελφοί,μήπως μέσα στον ζήλο μας (υπερβάλλοντα καμμιά φορά) πέσουμε στη βλασφημία κατά του Αγ.Πνεύματος που δεν συγχωρείται ούτε εδώ ούτε στον μέλλοντα αιώνα....
ας μείνουμε στη σοφή αρχή που μας παραδόθηκε από τους γεροντάδες μας¨"μη δέχεσαι και μην απορρίπτεις"
πολλές φορές είναι σοφώτερο ,και τολμώ να πω αγιώτερο, να σιωπήσουμε μπροστά σε κάποια πνευματικά γεγονότα που δεν έχουμε την Χάρη να ερμηνεύσουμε...
ας Τον αφήσουμε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε κτιστό ον,δηλαδή να περιθάλπει πληγωμένες υπάρξεις και να σώζει ψυχές....
<div><img width="158" height="171" border="0" src="whiteangelap0.jpg" /></div><br />
Προσωπικά όταν μου δόθηκε η ευκαιρία ρώτησα και διάβασα λιγια για την θρησκεία αυτή.lovethink έγραψε:Και τι σημαίνει αυτό ? αρκεί η ακρόαση ενός ονόματος ?PATIENT έγραψε:Συμφωνώ . Και εγώ αυτό νομίζω.
Αν και σήμερα στην παγκόσμια κοινωνία της πληροφορίας , είναι πολύ σπάνιο να μην έχει ακούσει κανείς το όνομα Ιησούς, τουλάχιστον
Ωραία ........ και εσύ έχεις ακούσει το όνομα Μωάμεθ
Γιατί δεν γίνεσε Μωαμεθανός ? αφού κατ'αυτούς αυτός είναι ο αληθινός Θεός και σύμφωνα με το ίντερνετ έχεις ακούσει το όνομά του ;)
Εκρινα ότι είναι κάτι που δεν πρέπει να με απασχολήσει και πολύ στα σοβαρά και αυτό ήταν.Παρόλα αυτά έχω πολύ καλές σχέσεις ,καθημερινές, με μουσουλμάνους και εχω εναν θα έλεγα αδελφικό φίλο.
Ως εκεί
Ο αδελφικός σου φίλος , έχει καλή καρδιά ? έχει καλωσύνη ? είναι καλή πάστα ανθρώπου ? φαντάζομαι πως ναιPATIENT έγραψε:Προσωπικά όταν μου δόθηκε η ευκαιρία ρώτησα και διάβασα λιγια για την θρησκεία αυτή.lovethink έγραψε:Και τι σημαίνει αυτό ? αρκεί η ακρόαση ενός ονόματος ?PATIENT έγραψε:Συμφωνώ . Και εγώ αυτό νομίζω.
Αν και σήμερα στην παγκόσμια κοινωνία της πληροφορίας , είναι πολύ σπάνιο να μην έχει ακούσει κανείς το όνομα Ιησούς, τουλάχιστον
Ωραία ........ και εσύ έχεις ακούσει το όνομα Μωάμεθ
Γιατί δεν γίνεσε Μωαμεθανός ? αφού κατ'αυτούς αυτός είναι ο αληθινός Θεός και σύμφωνα με το ίντερνετ έχεις ακούσει το όνομά του ;)
Εκρινα ότι είναι κάτι που δεν πρέπει να με απασχολήσει και πολύ στα σοβαρά και αυτό ήταν.Παρόλα αυτά έχω πολύ καλές σχέσεις ,καθημερινές, με μουσουλμάνους και εχω εναν θα έλεγα αδελφικό φίλο.
Ως εκεί
Αρα τι θα πεις ? ότι πάνε άδικα όλα αυτά ? ότι ένας που δεν είναι Χριστιανός είναι ελεύθερος να είναι εγκληματίας ? να ζει για να μισεί ?
ότι δεν παίζει κανένα ρόλο αν έχει μέσα του αγάπη ?
ΠΡΟΣΕΞΕ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ !!!!! Δε λέω ότι είναι το ίδιο με το αν ήταν Ορθόδοξος Χριστιανός . ΟΧΙ
Αλλά δεν είμαι ΘΕΟΣ για να ξέρω , και είμαι τόσο αμαρτωλός που παρά την αμαρτία μου θεωρώ πως αξίζει του καλού ανθρώπου η πνευματική ευτυχία και δικαιοσύνη στην άλλη ΖΩΗ
Αν εγώ ο αμαρτωλός με την λίγη αγάπη και τη μνησικακία που με δέρνει , θεωρώ πως ο αλλόθρησκος καλός άνθρωπος θέλω να σωθεί , πόσο μάλλον δεν θα φροντίσει ο ΘΕΟΣ για αυτό ?
Με το δικό του τρόπο , δε ξέρω πως
Το θεμα ειναι δυσκολο...
Δεν θα πει κανενας στον Θεο ποιον θα σωσει και ποιον οχι ΛΕΜΕ
Και φυσικα δε θα αμφισβητησω εγω το οτι ο Θεος ολους τους βοηθα αναλογα με την κατασταση η τοπο που βρισκονται να πανε στον παραδεισο.
Εχει δικιο ο Patient
"πολλές φορές είναι σοφώτερο ,και τολμώ να πω αγιώτερο, να σιωπήσουμε μπροστά σε κάποια πνευματικά γεγονότα που δεν έχουμε την Χάρη να ερμηνεύσουμε...
ας Τον αφήσουμε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε κτιστό ον,δηλαδή να περιθάλπει πληγωμένες υπάρξεις και να σώζει ψυχές...."
Αυτο ακριβως Misha.Συμφωνω απολυτα.
Μερικα θεματα δεν ειναι κατανοητα, και δεν θελουν πολυ συζητηση (δηλαδη απο εμενα που δεν ειμαι φωτισμενος)
Ο Χριστος αυτα που πρεπει να ξερουμε τα ειπε εαν π.χ. ηθελε να μαθουμε πως σωνει τους ανθρωπους (λες και θα μπορουσαμε να καταλαβουμε) η πως ειναι οι αγγελοι η η η τοτε θα τα ελεγε αλλα εδω εχουμε παλη και δεν μας συμφερει να σκοτιζουμε το νου με διαφορα τετοια.
Αυτη ειναι η γνωμη μου.
Δεν θα πει κανενας στον Θεο ποιον θα σωσει και ποιον οχι ΛΕΜΕ
Και φυσικα δε θα αμφισβητησω εγω το οτι ο Θεος ολους τους βοηθα αναλογα με την κατασταση η τοπο που βρισκονται να πανε στον παραδεισο.
Εχει δικιο ο Patient
"πολλές φορές είναι σοφώτερο ,και τολμώ να πω αγιώτερο, να σιωπήσουμε μπροστά σε κάποια πνευματικά γεγονότα που δεν έχουμε την Χάρη να ερμηνεύσουμε...
ας Τον αφήσουμε να κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα από κάθε κτιστό ον,δηλαδή να περιθάλπει πληγωμένες υπάρξεις και να σώζει ψυχές...."
Αυτο ακριβως Misha.Συμφωνω απολυτα.
Μερικα θεματα δεν ειναι κατανοητα, και δεν θελουν πολυ συζητηση (δηλαδη απο εμενα που δεν ειμαι φωτισμενος)
Ο Χριστος αυτα που πρεπει να ξερουμε τα ειπε εαν π.χ. ηθελε να μαθουμε πως σωνει τους ανθρωπους (λες και θα μπορουσαμε να καταλαβουμε) η πως ειναι οι αγγελοι η η η τοτε θα τα ελεγε αλλα εδω εχουμε παλη και δεν μας συμφερει να σκοτιζουμε το νου με διαφορα τετοια.
Αυτη ειναι η γνωμη μου.
-
eortologio_gr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1644
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 13, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Χρήστος@Thessaloniki
- Επικοινωνία:

