κάθε βράδυ στις 10 όπου και αν βρίσκεστε μια προσευχούλα...

Εδώ αναρτούνται αιτήματα & προσφορές βοηθείας με στόχο την αλληλοβοήθεια των μελών μας.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
evagelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Η Π Α!!!!

Δημοσίευση από evagelia »

να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.



Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

για τον π. Αντώνιο που φροντίζει τα παιδιά στην "ΚΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ"

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

π.Ιωάννης επίσκοπος Οχρίδος,φυλακισμένος και ασθενής
Ορφέας ,6 ετων πασχει από λευχαιμία και θα μεταμοσχευθεί τον Μάρτιο
Αγγελική, που χειρουργηθηκε για την ταχεια ανάρρωση της
Χαρίλαο (νεαρός) με εγχειριση καρδιάς για την ταχεια ανάρρωση
Γερασιμούλα,μητερα δυο παιδιων που υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες
Μαρία που πασχει απο καρκίνο
Κυριακή που εκανε αποπειρα αυτοκτονίας
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που δεν την πιάνουν οι χημιοθεραπείες
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο,τετραπληγικός αδελφός μας
Αναστασία,τετραπληγική νεαρή αδελφή μας
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
Σταύρο
Μαρία,που έχασε την εργασία της
Ελευθέριος,να ελευθερωθεί από την πλάνη της Σκοπιάς
Ιωαννης
Δήμητρα
Ευθυμία που γεννησε και το νεογεννητο αδελφάκι μας
Μαρια από την Μόσχα που νοσηλευεται με βαριες κρανιοεγεκεφαλικες κακωσεις
Μαρίνα η οποία ειναι επίσης ασθενής (περασε μυοκαρδιοπαθεια στο παρελθον)
Χρηστο 30 χρ με μετασταση καρκινου στους πνευμονες που νοσηλευεται στο Λαικο!
Γιωργο που χτυπηθηκε απο αμαξι και ειναι σε κρισιμη κατασταση!
Αχιλλέα βαριά ασθενή
Ιωάννα
Μαρία
Αναστασία
Αχιλλεας
Παναγιωτης που κανει χημιοθεραπειες
Παναγιωτα που ξεκινησε χημιοθεραπειες
Νικόλαο, διαχειριστή της θεάρεστης σελίδας του Αγίου Όρους
Mαρινα με μετασταση καρκινου στους πνευμονες η οποια βρισκεται σε κρισιμη κατασταση
Ελένη
Βασίλειο
Στελλα και Δεσποινα μικρες που νοσηλευονται σε πολυ κρισιμη κατασταση απο τροχαια
Θεανώ που θα χειρουργηθεί
Ντινα και τα 3 ανηλικα παιδια της που εμειναν ορφανα
Απόστολος
Δημήτριος
σπυρίδων
Μαριάννα
Αμαλία
Αγγελική




για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :

Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα,Ιωάννη,Γεναδιου


ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια.
------------------------------------------------------
ως ούν επί τις gis "προσυφxεσο"
διά την ίαση των ασθενειών και
την συγχωρήσει των παραπτωμάτων ημών ούτω και εν τοις ουρανής
"πaτερ" "πορφυριε" πρέσβευε,Χριστό
tw Theo σωθήναι τας ψίχας ημών
Εικόνα
rafaellina
Νέο Μέλος
Νέο Μέλος
Δημοσιεύσεις: 8
Εγγραφή: Τετ Απρ 04, 2007 5:00 am

Δημοσίευση από rafaellina »

Δεν υπάρχει γλυκύτερο πράγμα από την προσευχή.Αν συνομιλήσεις μαζί του ιδιαίτερα εχείς πολλά να πετύχεις.Ας ασχολούμαστε λοιπόν με τις προσευχές οχί μόνο την μέρα αλλά και την νύχτα.Είναι μεγάλο όπλο η προσευχή,και ασφάλεια και λιμανί και θησαυρός αγαθών.Παρηγορεί τον ανθρωπό.Διότι πολλές φορές ο ανθρωπός κουράζεται,διώχνει και απομακρύνει εκείνον που με θρήνους και οδυρμούς του διηγήται τις συμφορές του,ο Θεός όμως δέν κάνει το ίδιο αλλά και σε δέχεται και σε προσελκύει κοντά του και αν περάσης όλη την μέρα εξομολογούμενος σε Αυτόν τις συμφορές σου,τότε περισσότερο σε αγάπα και αναγνωρίζει τις παρακλήσεις σου.
Αυτό λοίπον θέλοντας να δείξει ο Χριστός έλεγε.
<<Ελάτε πρός εμένα όλοι κουρασμένοι και φορτωμένοι με το βάρος των αμαρτιών και εγώ θα σας ξεκουράσω.>>
Άβαταρ μέλους
evagelia
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 505
Εγγραφή: Τετ Μαρ 28, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Η Π Α!!!!

Δημοσίευση από evagelia »

να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.



Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

για τον π. Αντώνιο που φροντίζει τα παιδιά στην "ΚΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ"

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

π.Ιωάννης επίσκοπος Οχρίδος,φυλακισμένος και ασθενής
Ορφέας ,6 ετων πασχει από λευχαιμία και θα μεταμοσχευθεί τον Μάρτιο
Αγγελική, που χειρουργηθηκε για την ταχεια ανάρρωση της
Χαρίλαο (νεαρός) με εγχειριση καρδιάς για την ταχεια ανάρρωση
Γερασιμούλα,μητερα δυο παιδιων που υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες
Μαρία που πασχει απο καρκίνο
Κυριακή που εκανε αποπειρα αυτοκτονίας
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που δεν την πιάνουν οι χημιοθεραπείες
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο,τετραπληγικός αδελφός μας
Αναστασία,τετραπληγική νεαρή αδελφή μας
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
Σταύρο
Μαρία,που έχασε την εργασία της
Ελευθέριος,να ελευθερωθεί από την πλάνη της Σκοπιάς
Ιωαννης
Δήμητρα
Ευθυμία που γεννησε και το νεογεννητο αδελφάκι μας
Μαρια από την Μόσχα που νοσηλευεται με βαριες κρανιοεγεκεφαλικες κακωσεις
Μαρίνα η οποία ειναι επίσης ασθενής (περασε μυοκαρδιοπαθεια στο παρελθον)
Χρηστο 30 χρ με μετασταση καρκινου στους πνευμονες που νοσηλευεται στο Λαικο!
Γιωργο που χτυπηθηκε απο αμαξι και ειναι σε κρισιμη κατασταση!
Αχιλλέα βαριά ασθενή
Ιωάννα
Μαρία
Αναστασία
Αχιλλεας
Παναγιωτης που κανει χημιοθεραπειες
Παναγιωτα που ξεκινησε χημιοθεραπειες
Νικόλαο, διαχειριστή της θεάρεστης σελίδας του Αγίου Όρους
Mαρινα με μετασταση καρκινου στους πνευμονες η οποια βρισκεται σε κρισιμη κατασταση
Ελένη
Βασίλειο
Στελλα και Δεσποινα μικρες που νοσηλευονται σε πολυ κρισιμη κατασταση απο τροχαια
Θεανώ που θα χειρουργηθεί
Ντινα και τα 3 ανηλικα παιδια της που εμειναν ορφανα
Απόστολος
Δημήτριος
σπυρίδων
Μαριάννα
Αμαλία
Αγγελική




για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :

Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα,Ιωάννη,Γεναδιου


ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια.
------------------------------------------------------
ως ούν επί τις gis "προσυφxεσο"
διά την ίαση των ασθενειών και
την συγχωρήσει των παραπτωμάτων ημών ούτω και εν τοις ουρανής
"πaτερ" "πορφυριε" πρέσβευε,Χριστό
tw Theo σωθήναι τας ψίχας ημών
_________________
Κύριε "ιλασθιτι" μ tw αμαρτωλό
**********************
Εικόνα
NIKOSZ
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6135
Εγγραφή: Τετ Οκτ 04, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από NIKOSZ »

να την υπενθυμίσουμε την προσευχουλα μας μαζι με τον π.Πορφυριο??

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ

ελεησον με και για εμας και για τους δικους μας και για τους ασθενεις ψυχικά και σωματικά και τους φυλακισμενους και οσους σκεφτονται να αυτοκτονησουν και τους μελλοθανατους και τους ψυχορραγουντες και τις κοπελες που σκεφτονται να κανουν εκτρωση,τα ορφανα και τις χηρες,τους "εχθρους" και φιλους μας,τους ζωντες και κεκοιμημενους

ελεησον με γιατι ειμαστε ενα ολοι (ινα ωσιν εν)και μοιραζομαστε την κοινη ανθρωπινη φυση και οταν πασχει ενα μελος συμπασχει παντα τα μελη.

ΕικόναΕικόνα

Κυριε Ιησού Χριστέ ελέησον με

για τον π. Αντώνιο που φροντίζει τα παιδιά στην "ΚΙΒΩΤΟ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ"

και για τους αδελφούς μας που εχουν ζήτησει την προσευχή μας για ασθενούντες:

π.Ιωάννης επίσκοπος Οχρίδος,φυλακισμένος και ασθενής
Ορφέας ,6 ετων πασχει από λευχαιμία και θα μεταμοσχευθεί τον Μάρτιο
Αγγελική, που χειρουργηθηκε για την ταχεια ανάρρωση της
Χαρίλαο (νεαρός) με εγχειριση καρδιάς για την ταχεια ανάρρωση
Γερασιμούλα,μητερα δυο παιδιων που υποβάλλεται σε χημειοθεραπείες
Μαρία που πασχει απο καρκίνο
Κυριακή που εκανε αποπειρα αυτοκτονίας
Νικόλαο
Χαράλαμπο
Γεώργιο
Γεωργία
Ευαγγελία
Εύα
Ευάγγελο που ταλαιπωρειται από πονηρό πνεύμα
Ελενη που δεν την πιάνουν οι χημιοθεραπείες
Παναγιώτη
Aντωνιο
Δημήτριο
Γλυκερία
Νικόλαο
Κωνσταντίνο,τετραπληγικός αδελφός μας
Αναστασία,τετραπληγική νεαρή αδελφή μας
Τερψιθέα
Νικόλαο, βαριά ασθενής
Σταύρο
Μαρία,που έχασε την εργασία της
Ελευθέριος,να ελευθερωθεί από την πλάνη της Σκοπιάς
Ιωαννης
Δήμητρα
Ευθυμία που γεννησε και το νεογεννητο αδελφάκι μας
Μαρια από την Μόσχα που νοσηλευεται με βαριες κρανιοεγεκεφαλικες κακωσεις
Μαρίνα η οποία ειναι επίσης ασθενής (περασε μυοκαρδιοπαθεια στο παρελθον)
Χρηστο 30 χρ με μετασταση καρκινου στους πνευμονες που νοσηλευεται στο Λαικο!
Γιωργο που χτυπηθηκε απο αμαξι και ειναι σε κρισιμη κατασταση!
Αχιλλέα βαριά ασθενή
Ιωάννα
Μαρία
Αναστασία
Αχιλλεας
Παναγιωτης που κανει χημιοθεραπειες
Παναγιωτα που ξεκινησε χημιοθεραπειες
Νικόλαο, διαχειριστή της θεάρεστης σελίδας του Αγίου Όρους
Mαρινα με μετασταση καρκινου στους πνευμονες η οποια βρισκεται σε κρισιμη κατασταση
Ελένη
Βασίλειο
Στελλα και Δεσποινα μικρες που νοσηλευονται σε πολυ κρισιμη κατασταση απο τροχαια
Θεανώ που θα χειρουργηθεί
Ντινα και τα 3 ανηλικα παιδια της που εμειναν ορφανα
Απόστολος
Δημήτριος
σπυρίδων
Μαριάννα
Αμαλία
Αγγελική




για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας :

Γρηγοριο,Ανδρέα,Δημητριο,Κωνσταντινο,Ιωάννη ,Ευάγγελο, Αντρέα,Ιωάννη,Γεναδιου


ας πουμε κι ένα "Δόξα σοι ο Θεός" για τη σημερινή μέρα, με τα καλά και τις δυσκολίες της κι ένα ευχαριστώ στον γέροντα Πορφύριο που μας μάζεψε με την αγαπή του Χριστού σε αυτή την ευλογημένη συνήθεια.
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Ionas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1964
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από Ionas »

ΚΥΡΙΕ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΜΕ ΤΟΝ
ΑΜΑΡΤΩΛΟ..................
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
Ionas
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1964
Εγγραφή: Πέμ Μαρ 09, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ

Δημοσίευση από Ionas »

Αυτός ο λόγος μου απευθύνεται καί στους άνδρες καί στις γυναίκες. Κάμψε τά γόνατα σου, στέναξε, παρακάλεσε τόν Κύριο νά σου δείξη ευσπλαγχνία· περισσότερο συγκινείται κατά τήν διάρκεια των νυκτερινών προσευχών, όταν τόν καιρό της αναπαύσεως εσύ τόν κάνεις καιρό θρήνων. Θυμήσου ποια λόγια έλεγε ό βασιλιάς: Εκοπίασα με τους στεναγμούς μου. Θά λούσω κάθε νύκτα τό κρεβάτι μου με δάκρυα καί τό στρώμα μου. Θά τό πλημμυρίσω με τά δάκρυα μου" (Ψαλμ.στ΄, 7). Όση απολαυστική ζωή καί αν κάνης, δέν είναι τόσο απολαυστική όσο η ζωή εκείνου. Όσο πλούσιος καί αν είσαι, δέν είσαι πιό πλούσιος από τόν Δαυΐδ. Καί πάλι ο ίδιος λέγει: "Μέσα στά μεσάνυχτα σηκωνόμουν γιά νά εξομολογηθώ μπροστά στην δικαιοσύνη σου τά κρίματά μου" (Ψαλμ. Ρη΄,62). Τήν ώρα εκείνη δέν ενοχλεί η κενοδοξία· διότι πώς μπορεί νά γίνη αυτό τήν ώρα πού όλοι κοιμούνται καί δέν βλέπουν; τήν ώρα εκείνη δέν μας επιτίθεται η αδιαφορία καί τό χασμουρητό· διότι πώς μπορεί νά γίνη αυτό τή στιγμή πού η ψυχή διεγείρεται από τόσα πολλά; Μετά από τίς παννυχίδες αυτού του είδους καί ο ύπνος είναι γλυκύς καί αποκαλύψεις γίνονται θαυμάσιες.


Αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου «Η νυκτερινή προσευχή λυγίζει τόν Θεό»
Γνώσεσθε την αλήθεια και η αλήθεια ελευθερώσει υμάς
prentzaeleni
Βασικός Αποστολέας
Βασικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 144
Εγγραφή: Σάβ Αύγ 05, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: velgio

re

Δημοσίευση από prentzaeleni »

TH ENOIS OTAN LES OTI GINONTAI APOKALYPSEIS?
Anna19
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 10, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από Anna19 »

Ολα αυτα που λετε ειναι εγκυρα?Εχουμε καποιον αγιο ανθρωπο να προσευχεται μαζι μας οπως τοτε? ή μονοι μας τα κανουμε :roll: ???Αν προσευχεται και καποιος πνευματικος μαζι μας εχει πιο δυναμη η προσευχη μας!!!!
Anna19
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 10, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από Anna19 »

Ας μου απαντησει καποιος!!!
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

Ας μην είσαι βιαστική! Έχε υπομονή και κάποιος θα απαντήσει :lol:

Όταν προσευχόμαστε δεν είναι απαραίτητο να είναι μαζί μας κάποιος άγιος ή ιερωμένος.
Προσευχόμαστε ως εκκλησίασμα Κυρίου.
Η εκκλησία είμαστε εμείς...εσύ, εγώ, ο παραδίπλα....
Όλοι μαζί, έστω νοερά, γίνεται πιο δυνατή η φωνή μας προς τον Κύριο.

Και δεν το είδε έτσι μόνο ο π. Πορφύριος αλλά ο ίδιος ο΄Χριστός το είπε.

… εισί δύο ή τρεις συνηγμένοι εις το εμόν όνομα, εκεί ειμί εν μέσω αυτών (Ματθ. ιη΄ 20)
<div><img width="111" height="148" border="0" src="ierosolimitisa.jpg" /></div>
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλοβοήθεια”