Τα νέα διαβατήρια

Γενικότερη συζήτηση σχετικά με την ερμηνεία των προφητειών της Ορθοδοξίας και τα Σημεία των Καιρών στην Εποχή μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

tomR έγραψε:Μπορεί ο αγαπητός στρατος να μας πει ότι δεν είμαστε στα χρόνια του σφραγίσματος?

Μπορεί να μας πει ότι ο άγιος Εφραιμ δεν ήξερε τι έλεγε , και ότι ξέρει αυτός ?

Δηλαδή τι να κάνουμε ας πούμε ο καθένας μας ότι του κατέβει , και ας ερμηνεύσουμε την αποκάλυψη όπως μας βολεύει , Ε! και μετά ?

Μήπως δεν εφαρμόζουν το 666 στις ταυτότητες ? κτλ ?

Μήπως αυτά είναι τις φαντασίας μας και έχει δίκιο ο Στρατος ?
tomR λες πραγματα απιστευτα
ο στρατος μιλαει και ρωτας αν εχει δικαιο;
φιλε δεν ειναι απο το νου μου
Αγιογραφικα ειναι
αν θελεις να αλλαξεις την Γραφη με γεια σου με χαρα σου
....................................................................................................

εδω ολοκληρο το βιβλιο του Μητροπολιτη Νικοπολεως Μελετιου
ο καθε ενας μπορει να κρινει
και να διαλεξει τον δρομο του
η της μυθολογιας
η της Αγιας Γραφης
http://rapidshare.com/files/13798130/1.rar.html
Εικόνα
tomR
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Παρ Μαρ 04, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tomR »

Μυθολογία ο ΑΓΙΟΣ Εφραιμ ??

Μυθολογία ο Ιωαννης ?? ( αποκ. ΙΓ΄ 18 )

Μυθολογία?????

Αυτά λέει ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΕΩΣ ( Στο βιβλίο μου "Το χάραγμα του Αντίχριστου στην Ορθόδοξη Παράδοση" έκδ. β' σελ.15 και 71 γράφω σαφώς και κατηγορηματικά: Το 666 δεν είναι το χάραγμα του αντίχριστου.)

Αυτό προφανώς λες και εσύ stratos ? , , εκεί στηρίζεις την άποψη σου ?, ότι το 666 δεν είναι το Χάραγμα του Αντίχριστου ?, σεβαστή η άποψη σου ,

Αλλά εγώ προσωπικά θα προτιμήσω την άποψη του Ιωαννη , του ΑΓΙΟΥ Εφραιμ και όλων των Αγίων που πιστεύουν πως το 666 είναι το χάραγμα του Αντίχριστου .
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

ουφ Εικόνα
αφου θελεις να εχουν τα πραγματα οπως σου λενε καποιοι χωρις να εχεις μελετησει την Γραφη τι αλλο να πω;
τουλαχιστον διαβασε τι εγραψα σε αυτο το τοπικ και μη με μπλεκεις με σεναρια
Εικόνα
silver
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3145
Εγγραφή: Παρ Δεκ 29, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: Κων/νος@Μόντρεαλ-Καναδά.
Επικοινωνία:

Τα νέα διαβατήρια.

Δημοσίευση από silver »

Η 123 έγραψε :
Πάντως στην Αποκάλυψη το μόνο που αναφέρεται κυριολεκτικά είναι το σημείο που λέει πως κανείς δεν θα μπορεί να αγοράσει ή να πουλήσει τίποτα χωρίς το χάραγμα.
Αδελφή εν Κυρίω, 123, ελπίζω μου επιτρέπετε να κάνω ένα σύντομο σχολιασμό. Άραγε μπορούμε να ερμηνεύσουμε εμείς αυτό το 'κυριολεκτικά' ; Εξηγούμαι : Η Αγία Γραφή ομιλεί 'κυριολεκτικά' ότι πριν έλθει ο Κύριος που ανέμεναν οι Ισραηλίτες, θα ήρχετο ο προφήτης Ηλίας.
Είναι δυνατόν να υπάρχει πιό καθαρό-εύκολο να κατανοηθεί από τον καθένα-χωρίο ; Και όμως, όπως γνωρίζετε, ουδείς κατάλαβε, συμπεριλαμβανομένων και των μαθητών του Κυρίου, οι οποίοι, εκτός του Ιούδα, είχαν υψηλό βαθμό καθαρότητος. Όπως καλώς γνωρίζετε, έπρεπε ο Κύριος να τους ερμηνεύσει και αυτό το χωρίο, παρ' όλη την τόσο μεγάλη απλότητά του. Ο Ηλίας πού περίμεναν, βασισμένοι στο 'κυριολεκτικά' της Αγίας Γραφής, ήταν ο Άγιος Ιωάννης ο Πρόδρομος !

Επίσης αυτό το 'κανείς' δεν θα πρέπει να παρερμηνευτεί. Στην Αγία Γραφή Α ΙΩΑΝΝΟΥ Ε:19 διαβάζουμε : '...και ο κόσμος όλος εν τω πονηρώ κείται'.
Και σε αυτό το χωρίο το 'όλος' δεν έχει απόλυτο νόημα. Δεν συμπεριλαμβάνει δηλαδή τους Αγίους Αποστόλους και τους Πιστούς Χριστιανούς.



--------------------------
Τον Πάπα να καταράσθε, διότι αυτός είναι η αιτία. ( Άγ. Κοσμάς ισαπόστολος).

Ναι. Πρέπει να καταρώμεθα τον Πάπα δια τα πολλά δεινά μας, παρελθόντα και μέλλοντα... Μ' όλον που ο Άγιος Κοσμάς εθανατώθη από τους Τούρκους, δεν είπε 'Να καταράσθε τον Τούρκον', αλλά είπε 'Να καταράσθε τον Πάπαν'. Σήμερον όμως, αντί να τον καταρώμεθα, τον αγκαλιάζουμε αυτόν τον Πάπαν. Οι οδηγοί της Εκκλησίας μας..., αντί να καταρώνται τον Πάπαν, πηγαίνουν μόνοι των και τον ασπάζονται. Και θέλουν να παρασύπουν και τον Ορθόδοξον λαόν μας να προσκυνήση τον πονηρότερον και σκληρότερον εχθρόν της πίστεώς μας. Δεν ακούουν την προφητείαν του Αγίου. Την περιφρονούν...οι πρωτεργάται της αποστασίας... ( Φώτιος Κόντογλου)
tomR
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Παρ Μαρ 04, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tomR »

Ευτυχώς που έχεις μελετήσει εσύ την Αγία Γραφή stratos , και μας λες τι να κάνουμε , όπως μας λες πως το 666 δεν είναι το Χάραγμα του Αντίχριστου
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

Πριν κάποια χρόνια παιλαιοημερολογητικά κέντρα και συγκεκριμένα ο ψευδοπροφήτης Σπυρίδωνας Νάκος διέδιδε σε εκπομπές ότι ο αντίχριστος θα εμφανιστεί στους ολυμπιακούς αγώνες της Ατλάντα (το 1996) με το όνομα Μετρέγια..

φυσικά τίποτα από αυτά δεν έγινε.

tomR για προσεξε εδω λιγο [ ει μη ο εχων το χαραγμα, το ονομα του θηριου η τον αριθμον του ονοματος αυτου. Ωδε η σοφια εστιν. ο εχων νουν ψηφισατω τον αριθμον του θηριου. αριθμος γαρ ανθρωπου εστι και ο αριθμος αυτου χξς" =666.]

δηλαδη οπως γραφει στην Αποκαλυψη το χαραγμα ειναι το ονομα του θηριου η ο αριθμος του ονοματος αυτου
που σημαινει οτι ενα σωρο νουμερα αναποδα η συνδιασμοι [η και γραμματα ] μπορουν να βγαλουν το 666
δεν λεει οτι θαναι ξερα και φανερα το 666
αυτο το φαινομενο και η εμμονη σαν [ξεκαθαρο 666] αρχισε απο εκεινη την περιεργη προτεσταντρια
για σκεψου λιγο :wink:
κανεις δεν ειπε οτι δεν θα ερθει το χαραγμα ...αλλα δεν ειναι τοσο φανερο οσο νομιζουν καποιοι

http://www.pigizois.gr/pneumatikoi_logo ... eilos2.htm
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος stratos την Κυρ Ιαν 28, 2007 4:40 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
123
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1768
Εγγραφή: Κυρ Αύγ 27, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από 123 »

tomR έγραψε: Η Πραγματικότητα είναι πως βρισκόμαστε πλέον στην εφαρμογή ενός συστήματος που θα πρέπει όλοι μας να βαστάμε το 666 για να μπορέσουμε να συμμετάσχουμε .
.........................................
αποδοχή ή μη του 666 ,λέμε ότι δεν είναι τίποτα αυτά . είμαστε απίστευτοι .
Η Αποκάλυψη αναφέρει ότι το 666 θα είναι το άθροισμα των ψηφίων του ονόματος του αντίχριστου κι όχι ένας αριθμός του υπολογιστή.

Όμως επειδή το 666 χρησομιποιείται ευρέως από εχθρούς του Χριστιανισμού υποθέτουμε ότι θα συμπίπτει και με το όνομα του αντίχριστου.

Δεν αμφιβάλλουμε όμως ότι το έδαφος ετοιμάζεται...
είδομεν

Όσον αφορά το "κυριολεκτικά" θα ήθελα να πω ότι στην εποχή μας το ερμηνεύουμε βάσει των γνώσεών μας. Δεν πρόσεξες που είπα ότι πριν 15 - 20 χρόνια μας ήταν αδύνατο να το ερμηνεύσουμε. Τώρα που γνωρίζουμε υπολογιστές και με το δρόμο που ΄παίρνουν τα πράγματα ξεκαθαρίζει το τοπίο....
Το χρήμα θα εκλήψει....για το καλό μας.....για την ασφάλειά μας....
Οι συναλλαγές θα γίνονται με το πλαστικό χρήμα (κάρτες).....για το καλό μας
Και στο τέλος θα μας βάλουν τα τσιπάκια... για το καλό μας...
Και τότε είναι που δεν θα μπορούμε να αγοράζουμε τίποτα χωρίς αυτό. Γιατί θα είναι και η ταυτότητά μας και το βιβλιάριο υγείας μας και όλα...
Πόσο πιο αναλυτικά να τα γράψω!
Ταιριάζουν με αυτ΄λα που λέει η Αποκάλυψη ή όχι?
Και είπα ότι τα εξηγούμε τώρα που τα βλέπουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος 123 την Κυρ Ιαν 28, 2007 4:48 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
PATIENT
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 244
Εγγραφή: Δευ Φεβ 20, 2006 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από PATIENT »

Kαι όσο για το ότι δεν συμβαίνει τίποτα σήμερα το ανησυχητικό αφιερωμένη εξαιρετικά η παρακάτω φωτογραφία.
Είναι από την σχετική εκπομπή του BBC. Ο άνθρωπος του οποίου το χέρι φαίνεται να σκανάρεται απο την ειδική συσκευή (φαίνεται καθαρά πάνω το είδος τους μικροτσίπ που ανιχνεύει -verichip- ) πληρώνει με αυτόν τον τρόπο το ποτό που παρήγγειλε.... Σήμερα είναι προαιρετικό σε λίγο (ή σε πολύ καιρό ) καιρό υποχρεωτικό... Και ας μην ήρθε ακόμη ο Αντίχριστος .

"ἵνα δώσωσιν αὐτοῖς χάραγμα ἐπὶ τῆς χειρὸς αὐτῶν τῆς δεξιᾶς ἢ ἐπὶ τῶν μετώπων αὐτῶν, 17 καὶ ἵνα μή τις δύνηται ἀγοράσαι ἢ πωλῆσαι εἰ μὴ ὁ ἔχων τὸ χάραγμα, τὸ ὄνομα τοῦ θηρίου ἢ τὸν ἀριθμὸν τοῦ ὀνόματος αὐτοῦ."

Εικόνα

Βρε παλαιοημερολογίτες θα είναι αυτοί του BBC δεν εξηγείται αλλιώς
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PATIENT την Κυρ Ιαν 28, 2007 5:12 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
tomR
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 269
Εγγραφή: Παρ Μαρ 04, 2005 6:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από tomR »

stratos

Είναι το 666 ο αριθμός του Αντίχριστου ναι ή όχι ?

Εάν για να συμμετάσχω σε ένα οικονομικό σύστημα θα πρέπει να βαστάζω το 666 η να το φοράω κτλ , τότε μιλάμε για το σύστημα του Αντίχριστου ναι ή όχι ?

Και αν όχι, ( όπως λες ) τότε γιατί οι Προφήτες δεν μας το διευκρίνισαν ότι θα εμφανιστούν περισσότερα από ένα, τέτοια συστήματα ?

Δεν είμαι παλιοημερολογητης , και ως πηγές μου λαμβάνω υπόψη την Αγία Γραφή , τον Άγιο Εφραιμ , τον Άγιο Ειρηναίο , τον Άγιο Ανδρέα Καισαρείας . . . Που πιστεύω έχεις διαβάσει και συ

Και δεν λαμβάνω υπόψη των Νικοπόλεως .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tomR την Κυρ Ιαν 28, 2007 6:39 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

ενταξει ενταξει :lol:
βλεπω δεν μπορουμε να μιλαμε σοβαρα

ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΕΣΕΙΣ :!:
..................................................................................................
Ο Θεος να μας φυλαει απο τετοιες καταστασεις ..
Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Προφητείες-Σημεία των Καιρών”