Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη
ελα να βλεπω συμμετοχές....................

Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη
1)NIKOLAOS-9
2)dimitris39
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
max1[/quote][/quote]
9)Στεφανος[/quote]
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος
[/quote]
2)dimitris39
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
9)Στεφανος[/quote]
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
H Σμαραγδη που ειναι ρε παιδιά;
Επισης περιμενω θετικη απάντηση απο nickzak kai defender που ειναι και απο εδω Σαλονικα.
Επισης περιμενω θετικη απάντηση απο nickzak kai defender που ειναι και απο εδω Σαλονικα.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
1)NIKOLAOS-9
2)dimitris39αυτος ακομη ντεν ξερει Σαββατο μονο αν ειναι κυριακη παιζετε
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
max1
9)Στεφανος[/quote]
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος
2)dimitris39αυτος ακομη ντεν ξερει Σαββατο μονο αν ειναι κυριακη παιζετε
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
9)Στεφανος[/quote]
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Σαλέ 23 του μηνος ειναι κυριακη ενταξει;

Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Καλε μου Σταθη αφου σου ειπα οτι Κυριακη ζοριζομαι δυσκολαstathis73 έγραψε:Σαλέ 23 του μηνος ειναι κυριακη ενταξει;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κυριακες δεν θα εχω αμαξη και αν ερθω μετα την Θεια Λειτουργεια με λεωφορειο θα ειμαι εκει 16.00 το απογευμα
ΣΑββατο καλυτερα ειναι
Κυριακη δεν υποσχομαι δεν πιστευω να τα καταφερω θα λειπω κυριακες απο το αναλογιο μονο οταν παω ΑΘΗΝΑ καλε μου
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Dimitris39 έγραψε:Καλε μου Σταθη αφου σου ειπα οτι Κυριακη ζοριζομαι δυσκολαstathis73 έγραψε:Σαλέ 23 του μηνος ειναι κυριακη ενταξει;![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κυριακες δεν θα εχω αμαξη και αν ερθω μετα την Θεια Λειτουργεια με λεωφορειο θα ειμαι εκει 16.00 το απογευμα
ΣΑββατο καλυτερα ειναι
Κυριακη δεν υποσχομαι δεν πιστευω να τα καταφερω θα λειπω κυριακες απο το αναλογιο![]()
μονο οταν παω ΑΘΗΝΑ στα παιδια καλε μου
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Εγω μπορω στις 23 Οκτ, ημερα Κυριακη.
Οσο για την ωρα:
Γυρω στις 11.15-11.30 ειναι νομιζω καλυτερα.
Εγω μενω Ευοσμο. Η Λειτουργια τελειωνει γυρω στις 10.00 -
- να μην τρεχω στον δρομο για να προλαβω 11.00
Οσο για την ωρα:
Γυρω στις 11.15-11.30 ειναι νομιζω καλυτερα.
Εγω μενω Ευοσμο. Η Λειτουργια τελειωνει γυρω στις 10.00 -
- να μην τρεχω στον δρομο για να προλαβω 11.00
-
agiooros
- Διαχειριστής

- Δημοσιεύσεις: 2788
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
- Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
- Επικοινωνία:
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Να κανονίσετε να πάμε στην θεία λειτουργία και μετά να βρεθούμε.
Να πάμε να ακούσουμε τον Στέφανο.
Να πάμε να ακούσουμε τον Στέφανο.
- nikolaos-9
- Τακτικό Μέλος

- Δημοσιεύσεις: 57
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 10:26 am
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη
Αδελφέ μου Κωνσταντίνε!! Να σας ζήσει το μωράκι σας, ευλογημένο και καλότυχο να είναι!konstantinoupolitis έγραψε:Θα προσπαθήσει να σας κάνει την τιμή και ο έτερος Ιεροψάλτης και πλέον μπαμπάς και σύζυγος. Νικόλαε - 9 πολλά χαιρετίσματα !!!
Θα χαρώ πολύ να σε δω. (Αν και θα τα πούμε και στην έδρα σου!)
Εγώ θα πρότεινα (τόσο οι Θεσ/νικείς, όσο και όσοι έρθουμε απο μακριά) να συμμετάσχουμε στη Θ. Λειτουργία στο Ναό της Παναγίας στην Καμάρα και στο τέλος του εκκλησιασμού να βρεθούμε στο προαύλιο και να πάμε να καθήσουμε κάπου. Εάν κάποιοι δε μπορέσουν να είναι εκεί τόσο νωρίς, η θα τους περιμένουμε ή θα έρθουν να μας βρούν εκεί που θα καθήσουμε.
Σε κάθε περίπτωση καλό είναι κάποιοι να ανταλλάξουμε τα τηλέφωνά μας (όχι τις συσκευές
"Εν ημέρα θλίψεώς μου τον Θεόν εξεζήτησα"