Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stathis73 »

ελα να βλεπω συμμετοχές.................... :8 :8 :8 :8
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stathis73 »

1)NIKOLAOS-9
2)dimitris39
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
8)max1[/quote][/quote]
9)Στεφανος[/quote]
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος :8 :8[/quote]
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

H Σμαραγδη που ειναι ρε παιδιά;

Επισης περιμενω θετικη απάντηση απο nickzak kai defender που ειναι και απο εδω Σαλονικα.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από Dimitris39 »

1)NIKOLAOS-9
2)dimitris39αυτος ακομη ντεν ξερει Σαββατο μονο αν ειναι κυριακη παιζετε
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
8)max1
9)Στεφανος[/quote]
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;
12)Νικηφορος
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από stathis73 »

Σαλέ 23 του μηνος ειναι κυριακη ενταξει; :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από Dimitris39 »

stathis73 έγραψε:Σαλέ 23 του μηνος ειναι κυριακη ενταξει; :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45
Καλε μου Σταθη αφου σου ειπα οτι Κυριακη ζοριζομαι δυσκολα
Κυριακες δεν θα εχω αμαξη και αν ερθω μετα την Θεια Λειτουργεια με λεωφορειο θα ειμαι εκει 16.00 το απογευμα
ΣΑββατο καλυτερα ειναι
Κυριακη δεν υποσχομαι δεν πιστευω να τα καταφερω θα λειπω κυριακες απο το αναλογιο μονο οταν παω ΑΘΗΝΑ καλε μου
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Dimitris39 έγραψε:
stathis73 έγραψε:Σαλέ 23 του μηνος ειναι κυριακη ενταξει; :45 :45 :45 :45 :45 :45 :45
Καλε μου Σταθη αφου σου ειπα οτι Κυριακη ζοριζομαι δυσκολα
Κυριακες δεν θα εχω αμαξη και αν ερθω μετα την Θεια Λειτουργεια με λεωφορειο θα ειμαι εκει 16.00 το απογευμα
ΣΑββατο καλυτερα ειναι
Κυριακη δεν υποσχομαι δεν πιστευω να τα καταφερω θα λειπω κυριακες απο το αναλογιο :8 :8 μονο οταν παω ΑΘΗΝΑ στα παιδια καλε μου
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Αθανάσιος
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 53
Εγγραφή: Δευ Οκτ 10, 2011 8:12 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από Αθανάσιος »

Εγω μπορω στις 23 Οκτ, ημερα Κυριακη.

Οσο για την ωρα:
Γυρω στις 11.15-11.30 ειναι νομιζω καλυτερα.

Εγω μενω Ευοσμο. Η Λειτουργια τελειωνει γυρω στις 10.00 -

- να μην τρεχω στον δρομο για να προλαβω 11.00
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011

Δημοσίευση από agiooros »

Να κανονίσετε να πάμε στην θεία λειτουργία και μετά να βρεθούμε.
Να πάμε να ακούσουμε τον Στέφανο.
Άβαταρ μέλους
nikolaos-9
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 13, 2011 10:26 am

Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

konstantinoupolitis έγραψε:Θα προσπαθήσει να σας κάνει την τιμή και ο έτερος Ιεροψάλτης και πλέον μπαμπάς και σύζυγος. Νικόλαε - 9 πολλά χαιρετίσματα !!!
Αδελφέ μου Κωνσταντίνε!! Να σας ζήσει το μωράκι σας, ευλογημένο και καλότυχο να είναι!

Θα χαρώ πολύ να σε δω. (Αν και θα τα πούμε και στην έδρα σου!) 8)

Εγώ θα πρότεινα (τόσο οι Θεσ/νικείς, όσο και όσοι έρθουμε απο μακριά) να συμμετάσχουμε στη Θ. Λειτουργία στο Ναό της Παναγίας στην Καμάρα και στο τέλος του εκκλησιασμού να βρεθούμε στο προαύλιο και να πάμε να καθήσουμε κάπου. Εάν κάποιοι δε μπορέσουν να είναι εκεί τόσο νωρίς, η θα τους περιμένουμε ή θα έρθουν να μας βρούν εκεί που θα καθήσουμε.

Σε κάθε περίπτωση καλό είναι κάποιοι να ανταλλάξουμε τα τηλέφωνά μας (όχι τις συσκευές :lol: ) για να συντονιστούμε καλύτερα.
"Εν ημέρα θλίψεώς μου τον Θεόν εξεζήτησα"
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”