Διακοπή ιστοσελίδας

Ανακοινώσεις και νέα σχετικά με την σελίδα μας.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
nickzark
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4625
Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από nickzark »

Καλη Ανασταση
kostasellas
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 7:05 am
Τοποθεσία: Πάτρα, Αχαϊας

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από kostasellas »

Καλή δύναμη, Καλή Ανάσταση
nikoletap
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 174
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 22, 2010 6:01 pm
Τοποθεσία: Καλαμάτα

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από nikoletap »

Καλή συνέχεια για την υπόλοιπη Σαρακοστή και Καλή Ανάσταση σε όλους! :8
Τί ανταποδώσω τω Κυρίω περί πάντων, ών ανταπέδωκέ μοι;
Άβαταρ μέλους
babisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 746
Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2009 6:54 pm
Τοποθεσία: Χαράλαμπος@Θεσσαλονικιός

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από babisgr »

Καλή ανάσταση! Η ανάσταση δηλαδή καλή είναι αλλά λέμε... :wink:

Διακοπή λειτουργίας, ναι.. αλλά να βλέπουμε αν γίνεται τις δημοσιεύσεις που έχουν γίνει...(μη γράφει δηλαδή προσωρινά εκτός λειτουργίας.. :wink: )

(πψψψ επειδή δε μπορώ να κάθομαι milame.net, έτσι; :roll: )
Καθεῖλε δυνάστας ἀπό θρόνων καί ὕψωσε ταπεινούς...
Άβαταρ μέλους
pepiixthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από pepiixthis »

Καλη Ανασταση, Νικο και σε ολο το φορουμ :8
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από eleimon »

Καλή Ανάσταση σε όλους καλό Πάσχα,να περάσετε όλοι ειρηνικά και οι οδηγοί προσοχή στο δρόμο.... :wink:

Εικόνα
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Άβαταρ μέλους
smarti
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5165
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από smarti »

Καλή Ανάσταση παιδιά και καλόν αγώνα σε όλους μας !!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από aposal »

Ακόμα λειτουργεί αυτό το φόρουμ;
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΝΙΚΟ!
Ούτε μια διακοπή της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από ψυχουλα »

aposal έγραψε:Ακόμα λειτουργεί αυτό το φόρουμ;
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΝΙΚΟ!
Ούτε μια διακοπή της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις!

τιποτα χαλια τς τς τς!!! :25
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Άβαταρ μέλους
ψυχουλα
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2324
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 06, 2008 11:36 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Διακοπή ιστοσελίδας

Δημοσίευση από ψυχουλα »

βρε λες να περιμενει να διακοψουμε οικειοθελώς;;; κατι σα τη νηστεια...
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ανακοινώσεις του agiooros.net”