Διακοπή ιστοσελίδας
Συντονιστής: Συντονιστές
- nickzark
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4625
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
- Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλη Ανασταση
-
kostasellas
- Έμπειρος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Δευ Μάιος 24, 2010 7:05 am
- Τοποθεσία: Πάτρα, Αχαϊας
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλή δύναμη, Καλή Ανάσταση
-
nikoletap
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 174
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 22, 2010 6:01 pm
- Τοποθεσία: Καλαμάτα
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλή συνέχεια για την υπόλοιπη Σαρακοστή και Καλή Ανάσταση σε όλους! 
Τί ανταποδώσω τω Κυρίω περί πάντων, ών ανταπέδωκέ μοι;
- babisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 746
- Εγγραφή: Τρί Απρ 21, 2009 6:54 pm
- Τοποθεσία: Χαράλαμπος@Θεσσαλονικιός
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλή ανάσταση! Η ανάσταση δηλαδή καλή είναι αλλά λέμε...
Διακοπή λειτουργίας, ναι.. αλλά να βλέπουμε αν γίνεται τις δημοσιεύσεις που έχουν γίνει...(μη γράφει δηλαδή προσωρινά εκτός λειτουργίας..
)
(πψψψ επειδή δε μπορώ να κάθομαι milame.net, έτσι;
)
Διακοπή λειτουργίας, ναι.. αλλά να βλέπουμε αν γίνεται τις δημοσιεύσεις που έχουν γίνει...(μη γράφει δηλαδή προσωρινά εκτός λειτουργίας..
(πψψψ επειδή δε μπορώ να κάθομαι milame.net, έτσι;
Καθεῖλε δυνάστας ἀπό θρόνων καί ὕψωσε ταπεινούς...
- pepiixthis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 476
- Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
- Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλη Ανασταση, Νικο και σε ολο το φορουμ 
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
- eleimon
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 3520
- Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
- Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλή Ανάσταση σε όλους καλό Πάσχα,να περάσετε όλοι ειρηνικά και οι οδηγοί προσοχή στο δρόμο....


«Το θάνατο δεν τον φοβάμαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
- smarti
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 5165
- Εγγραφή: Κυρ Μαρ 09, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Σμαρώ@Κατερίνη, Σέρρες
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Καλή Ανάσταση παιδιά και καλόν αγώνα σε όλους μας !!
Θεοτόκε Παρθένε, χαίρε κεχαριτωμένη Μαρία ο Κύριος μετά Σου. Ευλογημένη Συ εν Γυναιξί και ευλογημένος ο καρπός της κοιλίας σου, ότι Σωτήρα έτεκες των ψυχών ημών.
-
aposal
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 26229
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
Ακόμα λειτουργεί αυτό το φόρουμ;
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΝΙΚΟ!
Ούτε μια διακοπή της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις!
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΝΙΚΟ!
Ούτε μια διακοπή της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
aposal έγραψε:Ακόμα λειτουργεί αυτό το φόρουμ;
ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΝΙΚΟ!
Ούτε μια διακοπή της προκοπής δεν μπορείς να κάνεις!
τιποτα χαλια τς τς τς!!!
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».
Re: Διακοπή ιστοσελίδας
βρε λες να περιμενει να διακοψουμε οικειοθελώς;;; κατι σα τη νηστεια...
«Όπου έρως θείος ήψατο καρδίας, εκεί φόβος ρημάτων ουκ ίσχυσε».