Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
kausokalivia
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Τρί Αύγ 25, 2009 9:44 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ
Επικοινωνία:

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από kausokalivia »

panagiotisspy έγραψε: Με εμάς που έμπλεξες Φώτη μου, σε βλέπω να παθαίνεις jet lag από τα πολλά αεροπορικά ταξίδια!!!!! :lol: :lol: :lol:
Παναγιώτη έτσι και αλλιώς είχα προγραμματίσει ένα ταξίδι στο όρος τον Γενάρη που θα πήγαινε και ο κάπτεν Γιάννης αλλά λόγω θαλασσοταραχής δεν το πραγματοποίησα. Ε τώρα θα το κάνω αλλά με διαφορετικό προορισμό και με γνωριμία πάλι με κάπτεν Γιάννη αλλά και εσάς :smile: . Ελπίζω μόνο να με καλέσουν πιο γρήγορα για interview
giorgospet
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Αύγ 01, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ @ ΡΕΘΥΜΝΟ

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από giorgospet »

Μήπως μπορείτε να με ενημερώσετε για την συνάντηση;(έχετε γράψει 15 σελίδες ,please)Είμαι Αθήνα αυτό το διάστημα και θα ήταν μεγάλη χαρά μου να γνωριστούμε.
-Για να έρθεις στην κατάσταση που να μην μπορείς να χωρέσεις την χαρά, ούτε να την εκφράσεις, χρειάζεται να προσέξεις τρία πράγματα :
• να κινείσαι απλά,
• να μην ασχολείσαι με τους άλλους,
• να λες την ευχή.
Άβαταρ μέλους
vivika
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 948
Εγγραφή: Τετ Σεπ 09, 2009 7:39 pm
Τοποθεσία: Βίβιαν@Ν.Φ.

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από vivika »

giorgospet έγραψε:Μήπως μπορείτε να με ενημερώσετε για την συνάντηση;(έχετε γράψει 15 σελίδες ,please)Είμαι Αθήνα αυτό το διάστημα και θα ήταν μεγάλη χαρά μου να γνωριστούμε.
Γιώργο,
ελπίζω να σε βοηθήσει η παρακάτω συγκεντρωτική παράθεση:
aposal έγραψε:Κατόπιν συμβουλής κάποιου επιφανούς μέλους, που ήταν μαζί μας ΚΑΙ πέρυσι, στην αντίστοιχη συνάντηση της 15ης Φεβρουαρίου 2009, θα απολαύσουμε το νηστίσιμο γεύμα μας στην ίδια ταβέρνα, τον "ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟ", που είναι κοντά στη συμβολη των οδών Στρατάρχου Παπάγου 8 και Λ. Βουλιαγμένης, στον Άγιο Δημήτριο, στη στάση Παναγίτσα, πίσω ακριβώς από την ομώνυμη εκκλησία.
Επικοινώνησα χθες με τον υπεύθυνο της ταβέρνας και μου είπε ότι θα φροντίσει να υπάρχει μια σχετικά μεγάλη ποικιλία σαρακοστιανών εδεσμάτων, προκειμένου να καλυφθούν οι - αυξημένες - ανάγκες κάποιων μελών (για ποιον χτυπά η κουδούνα;)
Εννοείται πως όποιος δεν νηστεύει έχει την απόλυτη ελευθερία να παραγγείλει ΜΗ νηστίσιμα (κα να φάει ban για δύο μήνες).
...
Την τελευταία εβδομάδα θα δοθεί (μέσω πμ) κινητό τηλέφωνο επικοινωνίας.
aposal έγραψε:Εντάξει. Θα πούμε για τις 13:00, στον "ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟ". Όσοι αδελφοί έχουν διαφορετική άποψη παρακαλώ να την εκθέσουν δημόσια.
«Γρηγορεῖτε καί προσεύχεσθε, ἵνα μή εἰσέλθητε εἰς πειρασμόν» Ματθ. κστ' 41
Ω Θεέ μου, δώσε μου τη δύναμη να αλλάξω αυτά που μπορώ, την υπομονή να αντέξω αυτά που δεν μπορώ,
και τη σοφία για να γνωρίζω τη διαφορά μεταξύ τους.
giorgospet
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Παρ Αύγ 01, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ @ ΡΕΘΥΜΝΟ

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από giorgospet »

Σε ευχαριστώ πολύ κατά 90% θα είμαι εκεί.
-Για να έρθεις στην κατάσταση που να μην μπορείς να χωρέσεις την χαρά, ούτε να την εκφράσεις, χρειάζεται να προσέξεις τρία πράγματα :
• να κινείσαι απλά,
• να μην ασχολείσαι με τους άλλους,
• να λες την ευχή.
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από aposal »

Θα σας περιμένουμε Γιώργο και Φώτη από τα μακρινά νησιά μας, με πολλή χαρά.
Επειδή θέλω να κάνω την κράτηση συγκεκριμένου χώρου στη ταβέρνα, παρακαλώ να με ενημερώσουν (δημόσια ή με πμ)
1. Όσοι έχουν δηλώσει παρόντες, αλλά για κάποιο λόγο δεν θα παρευρεθού τελικά και
2. Όσοι το έχουν αποφασίσει μόλις τώρα και δεν το έχουν δηλώσει.

Επαναλαμβάνω ότι σημείο συνάντησης θα είναι η ταβέρνα "ΕΛΛΗΣΠΟΝΤΟΣ", που είναι κοντά στη συμβολη των οδών Στρατάρχου Παπάγου 8 και Λ. Βουλιαγμένης, στον Άγιο Δημήτριο, στη στάση Παναγίτσα, πίσω ακριβώς από την ομώνυμη εκκλησία.
Ώρα συνάντησης 13:00.

ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΛΙΣΤΑΣ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ, ΣΤΙΣ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

1. Αποστόλης (aposal ή aa) μετά της συζύγου του Μαρίας
2. Ηλίας (digenis)
3. Χριστίνα
4. Τούλα (tkots) μετά της θυγατρός της
5. Διονύσης (dionysisgr) μετά της συζύγου του Θεοδώρας
6. Αγγελική (angieholie)
7. Βασίλης (vasilisalt)
8. Άγγελος (aggelosmin)
9. Γιάννης (solombro)
10. Θωμάς
11. Γιώργος (Loginos)
12. Σπάρτακος
13. Άγγελος (g_aggelos), εκτός αν συμβεί (πάλι) κάτι απρόοπτο…
14. Αναστάσης (Anstasios68)
15. Ειρήνη (Eirini) με ερωτηματικό
16. Αριστείδης (shubic)
17. Κων/νος (orthodox_grnet) και Μαρία
18. Π-Α (vivika)
19. Ευθύμης - Νεκτάριος (efthumhs) πιθανόν μόνο στη συζήτηση με τον πΜΧ
20. Ελευθερία (irida) μετά του συζύγου της.
21. Ανδρέας (An56)
22. Παναγιώτης (panagiotisspy)
23. melos
24. Φώτης (kausokalivia)
25. Γιώργος (giorgospet)


30 λεβέντες και λεβέντισσες!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από toula »

Aπόστολε, στην συνάντηση του Σαββάτου, εκτός από την κόρη μου θα με συνοδεύσει και ο άνδρας μου. Συννενοήθηκε με τους συναδέλφους του και τελικά θα έχει ρεπό εκείνη την ημέρα.

Σ΄ευχαριστώ πολύ για τον κόπο που κάνεις για να τα φροντίσεις όλα !
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από aposal »

Και το όνομα αυτού;
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
toula
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 53090
Εγγραφή: Παρ Δεκ 11, 2009 7:29 am
Τοποθεσία: ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ (ΤΟΥΛΑ) - ΑΜΠΕΛΟΚΗΠΟΙ - ΑΘΗΝΑ

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από toula »

Το όνομά του είναι Νίκος Ανδριανόπουλος.
Την κόρη μου την φωνάζουμε Βίκυ (από το Βασιλική).
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 26233
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από aposal »

Νίκος και Βασιλική λοιπόν. Θα κάνω τη σχετική επικαιροποίηση του Πίνακα.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Άβαταρ μέλους
kausokalivia
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 205
Εγγραφή: Τρί Αύγ 25, 2009 9:44 am
Τοποθεσία: ΚΥΠΡΟΣ
Επικοινωνία:

Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου

Δημοσίευση από kausokalivia »

Απόστολε δηλώνω και επίσημα ότι θα βρίσκομαι στη συνάντηση. Εκδόθηκαν είδη και τα εισιτήρια. :lol: :lol:
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”