Ευτυχώς που όλ΄αυτά που λέτε είναι προς το παρόν επιστημονική φαντασία, γιατί αλλοιώς θά ΄πρεπε να πάρουμε τα βουνά,
Και τώρα τι κάνουμε ?
Συντονιστής: Συντονιστές
Eγώ θεωρώ ότι αν ο κόσμος είναι εκτός εκκλησίας είτε έρθει το χάραγμα είτε όχι το ίδιο και το αυτόnkope έγραψε:Μπά τα ελέγχω ακόμη.![]()
![]()
Όπως και νά ΄χει αρνούμαι να υποκύψω στη μανία καταδιώξεως, που έχει πιάσει πολλούς μ΄αυτά τα θέματα.:
:
Η εκκλησία πρέπει να γίνει πιο ζεστή πιο κοντά στον άνθρωπο πιο ξεκάθαρη και λιγότερο σκανδαλιστική
Αν γίνουν αυτά τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
Ολα είναι μια αλυσίδα
Εγώ κάποτε δεν είχα όρεξη ούτε να σπουδάσω εξαιτίας αυτών των πραγμάτων
Εβλεπα τότε τη Μαρία Δουράκη και είχα χάσει την όρεξή μου για το μέλλον
Πέρασαν από τότε 15 χρόνια
Ο Αντίχριστος δεν ήρθε
Στη τελική δεν ζω με την αγωνία πότε θα έρθει
Ερθει δεν έρθει πρόβλημά του
Μπορεί να μου πέσει κάνα τούβλο στο κεφάλι και να μείνω σέκος πριν έρθει
Καλή Σαρακοστή
-
AnastasiaD
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 178
- Εγγραφή: Πέμ Μάιος 03, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Αγγλία
Re: Το τσιπ μπορει να ειναι και σωτήριο
Ama εχει; πραγματικά ανάγκη μόνο το Θεό, πήγαινε ασκήτεψε οχι καν σε μοναστήρι, αλλα για να είσαι πιο γνησια ακόμα σε καμια σπηλια.Evi_J έγραψε:Έννοια σου και δεν έχει ακουστεί μόνο η μία πλευρα. Έχει ακουστεί πάρα πολύ και η δεύτερη (ίσως έτυχε εσύ να μην έχεις βρεθεί σε κάποιο αντίστοιχο φόρουμ και δεν την άκουσες....) η οποία είναι και επικίνδυνη. Όλα αυτά που λες είναι ανθρώπινα και βασικά δε λέω... αλλά έχω ακριβώς την αντίθετη γνώμη από σένα. Γιατί; Εγώ σαν άνθρωπος δεν έχω ανάγκες; Και όμως δεν το σκέφτομαι αυτό γιατί η ανάγκη στο μυαλό του ανθρώπου από "τόση" γίνεται τόόοόόση". Και αυτό είναι ψέμα.AnastasiaD έγραψε:Απλα έχει ακουστεί μόνο η μία πλευρά του νομίσματος και το θεωρώ πολύ άδικο, γιατί και εγω πριν απο λίγο καιρό έλεγα το τσιπ είναι του πονηρου....
Σκέψου.... αφού όλα όσα λες είναι ανθρώπινα ενώ εμείς προσπαθούμε να μην είμαστε απλά ένα μάτσο κόκκαλα και σάρκα ως άνθρωποι αλλά να αποκτήσουμε αγιότητα τότε αυτές οι σκέψεις δεν μας είναι εμπόδιο;
Οι σκέψεις είναι εκ του πονηρού που προσπαθεί να μας περάσει αυτήν την ιδέα. Ότι "δεν πειράζει". Ότι "είναι χρήσιμο". Αν ήταν στα αλήθεια χρήσιμο τότε δεν θα είχαμε αναγκή τον Θεό. Αυτό δεν είναι η μεγαλύτερη απόδειξη της απάτης; Πολύ απλά θέλει να μας δώσει ελπίδα στην αρχή, να γλυκαθούμε και μετά να καταστραφούμε αφού θα έχουμε πιστέψει τα δικά του λόγια και όχι του Θεού. Ή μήπως είναι ψέμα ότι με το που σκεπτόμαστε τέτοιες ιδέες αμέσως φανερώνουμε τις θνητές ανησυχίες μας; Που είναι τα λόγια του Θεού εδώ; Που ακριβώς; Μέσα σε ένα τσιπ; Και τότε;; Όόόόλοι που προηγούμενοι άνθρωποι που έζησαν όλες αυτές τις χιλιάδες χρόνια τι; Χάθηκαν επειδή δεν υπήρχε τσιπ; Που είχαν την εμπιστοσύνη τους; Στον Θεό δεν την είχαν;
Είσαι νέα ακόμα, αυτό φανερώνεται και από τα λόγια σου και από την βιασύνη σου και δεν ξέρεις ότι σχεδόν ολα όσα ανέφερες από πάνω σαν παραδείγματα εμένα μου έχουν τύχει. Και λάθος συγκοινωνία έχω πάρει, και έχω χαθεί μέσα σε δάσος (και ήμουν 7-8 χρονών τότε) και η γιαγιά μου έχει χαθεί και δυστυχώς πάνω από μία φορές και την έψαχνα, και έχω προβλήματα υγείας (όχι σοβαρά σήμερα αλλά δυστυχώς είναι από αυτά που εξελίσονται) και ένα από αυτά πρόκειται περί πιθανής μελλοντικής καρδιακής προσβολής και, και, και..... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ!
Σκοπός της ζωής του ανθρώπου δεν είναι να ζήσει πολλά χρόνια. Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι άμα ζήσεις 100 χρόνια θα έχεις κάνει ζωή χαρισάμενη; ΜΙΑ μόνο μέρα να ζήσω που θα την περάσω μέσα στην προσευχή και σε ειλικρινή μετάνοια και έχω σωθεί. Τι θέμα είναι: ΘΑ ΤΗΝ ΖΗΣΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΕΤΑΝΟΙΑ; Ή θα έχω ελπίδα ένα άψυχο αντικείμενο που συγχώρα με αν κάνω λάθος αλλά στον άλλο κόσμο δεν μετράει και τόσο... (για την ακρίβεια: ΚΑΘΟΛΟΥ!) και όχι στον Θεό; Που έστειλε τον Υιό του για ΜΕΝΑ;;;;
Όλα όσα αναφέρεις είναι οι δικές σου λογικές και ανθρώπινες ανησυχίες. Αλλά δεν είναι βάσιμες. Είναι απλά φοβίες. Φοβίες που μας τις έχουν φυτέψει άθελα τους οι γονείς μας και το περιβάλλον μας και επίτηδες αυτοί που έχουν συμφέροντα. Σκέψου το εξής. Θα χρειαζόταν να υπάρχει καν αυτό το τσιπ αν δεν είχαμε αυτές τις φοβίες; Όχι. ΠΟΙΟΣ μας τις δίνει αυτές τις φοβίες; Το μίσος, την κακία, την ζήλεια και άλλες τόσες και ακόμα περισσότερες... σε ποιον ανήκουν αυτές οι "μεγαλοφυείς" ιδέες; Ενώ ο Θεός; Δεν μας δίνει πίστη και ελπίδα; Την εναπόθεσε αυτήν την πίστη και την ελπίδα στο μικροτσίπ; Άμα ήταν έτσι θα το είχε φτιάξει από μόνος Του εδώ και χιλιάδες χρόνια.
Θα μπορούσα να σου πω πολλά ακόμα πράγματα αλλά μάλλον δεν έχει σημασία. Έχεις ήδη σχηματίσει γνώμη. Μόνο που θα σε παρακαλούσα την επόμενη φορά πριν την πεις να σκεφτείς το εξής: ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΡΑΣΥΡΩ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ -κρίνοντας αντικειμενικά τουλάχιστον 50% λανθασμένη- ΓΝΩΜΗ; Μην ξεχνάς: ΑΝ έχεις αδίκο παρασέρνεις αθώους.
ΥΓ: Τώρα θα μου πεις "και που ξέρεις εσύ αν η δική σου γνώμη δεν είναι λανθασμένη;". Λοιπόν -επίσης κρίνοντας αντικειμενικά- δεν το ξέρω. Απλά από όσα έχω διαβάσει από τους Πατέρες και τους βίους αγίων αυτήν την γνώμη έχω σχηματίσει. Ότι κανείς από αυτούς δεν νοιάστηκε για τσιπ και σχετικές εφευρηματικές μπούρδες της αντίστοιχης εποχής που έζησε ο καθένας τους.
Για να είμαι ειλικρινης μια παρακολουθηση μεσω τσιπ δε θα με πειραζε γιατι δεν εχω να κρυψω τιποτα....
Οσοι κρυβουν, φοβούνται πολλα
Δε θα με πειραζε ακομα αμα καταγραφεται και η ωρα που παω στη τουαλετα γιατι πρεπει να παω, η μηπως εχει κανεις αντιρρσηση???
Απο τη στιγμη που εισαι στο κοσμο, πρεπει να δεχθεις τις νεες τεχνολογικες εξελιξεις, γιατι ναι μεν λες πως δε τα δεχεσαι αλλα εισαι ον λάιν
Re: Το τσιπ μπορει να ειναι και σωτήριο
Ακριβώς αυτή είναι η μεγάλη απάτη τουAnastasiaD έγραψε: Για να είμαι ειλικρινης μια παρακολουθηση μεσω τσιπ δε θα με πειραζε γιατι δεν εχω να κρυψω τιποτα....
Οσοι κρυβουν, φοβούνται πολλα
Δε θα με πειραζε ακομα αμα καταγραφεται και η ωρα που παω στη τουαλετα γιατι πρεπει να παω, η μηπως εχει κανεις αντιρρσηση???
Απο τη στιγμη που εισαι στο κοσμο, πρεπει να δεχθεις τις νεες τεχνολογικες εξελιξεις, γιατι ναι μεν λες πως δε τα δεχεσαι αλλα εισαι ον λάιν
Εκεί θα στηριχτεί για να μας παραπλανήσει.
Τι νόμισες; Θα δεχόσουν αν σου έλεγε ότι αυτό θα είναι το μέσον για να εξαπατηθείς;
Όλα θα είναι όμορφα, αγνά, και προπαντός για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ μας.
Ο Κωνσταντινοπολίτης κι ο Πάροικος παρουσίασαν πολύ διάφανα την αλήθεια. Σκέψου τις συνέπειες.
Και τι νόμισες, εμείς που λέμε αυτά έχουμε κάτι να κρύψουμε; Ή δεν αγαπάμε τα παιδιά μας και δεν θα θέλαμε να τα προστατέψουμε με τα σύγχρονα μέσα τεχνολογίας;
Σκέψου όμως πως η τεχνολογία έχει και την κακή χρήση.
Ήδη έγιναν με επιτυχία εφαρμογές (δύο έδειξε η τηλεόραση) χρήσης μικροτσίπ στον εγκέφαλο ανθρώπων που δεν λειτουργούσε κάποιο κέντρο και ήταν αδύνατον να σταθούν όρθιοι αυτοί οι άνθρωποι.
Αυτό μπορεί να γίνει και με εξωτερικό τσιπ, όπως λένε.
Αργότερα θα γίνεται παρέμβαση στο δικό σου τσιπάκι, αυτό που θα έχεις για ΑΣΦΑΛΕΙΑ και θα γίνεις κατευθυνόμενο πιονάκι στα χέρια του
Δες κι αυτό
http://www.kafkaloudis.gr/DIGITAL.htm
<div><img width="111" height="148" border="0" src="ierosolimitisa.jpg" /></div>
Αναστασία μου βλέπω ότι είσαι Αγγλία
Αυτό τα δικαιολογεί όλα
Πανέμορφη η Αγγλία όντως
Μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Ο αέρας της
Αυτή η αρχοντιά που εκπέμπει
ΥΠΕΡΟΧΑ είναι
Αλλά ...... δε μου αρέσει που σε σταθμό του μετρό έχουν βάλει συστήματα για να σε βλέπουν γυμνό μέσα από τα ρούχα μη τυχόν έχεις επικίνδυνο όπλο μαζί σου
Κάποτε το να σε ξεγυμνώσουν ήταν η χειρότερη προσβολή
Τώρα το κάνουν καθημερινά σε αμέτρητους επιβάτες χιλιάδες επιβάτες
(Εντάξει ..... άμα ζητάνε υπαλλήλους σε αυτό το τομέα δε λέω ...δελεαστικό είναι ) αλλά στην Αγγλία με ενοχλούσε πολύ η αίσθηση ότι υπήρχε ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ μια κάμερα πάνω από το κεφάλι μου
Στις καφετέριες , στους δρόμους , έξω από βιτρίνες , στα στενά , σε τηλεφωνικούς θαλάμους , σε μπυραρίες ακόμα και μέσα στα ΤΡΑΜ
Με ενόχλησε και με έκανε να νιώθω άβολα
Εδώ δεν τον έχουμε συνηθίσει αυτό το τρόπο ελέγχου τουλάχιστον όχι σε αυτό το βαθμό
Και πάμε τώρα στο τσίπ
Ναι είναι μια πολύ καλή και χρήσιμη ανακάλυψη
Αν είμασταν μια γη ΑΓΑΠΗΣ και δεν υπήρχε ίχνος κακίας ΝΑΙ
Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας να εγγυηθεί πως δεν θα χρησιμοποιηθεί το κάθε τι για τον πλήρη έλεγχο του ανθρώπινου γένους
Είναι καταπληκτικό να μπορείς να βρεις το παιδί σου αν χαθεί
Αλλά οκ ..... πάρε ένα σκουλαρίκι .... ποιός θα υποπτευθεί αν το απαγάγει ότι το σκουλαρίκι μέσα έχει πομπό ?
(Καλή ιδέα τώρα μου ήρθε )
Θα σου πω κάτι που έχει λεχθεί σε μια παλιά ελληνική ταινία "Η ΘΕΙΑ ΑΠ'ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ"
"Αλοίμονο στους καλούς που είναι καλοί επειδή δεν μπορούν να είναι κακοί "
Αυτό τα δικαιολογεί όλα
Πανέμορφη η Αγγλία όντως
Μου αρέσει ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ Ο αέρας της
Αυτή η αρχοντιά που εκπέμπει
ΥΠΕΡΟΧΑ είναι
Αλλά ...... δε μου αρέσει που σε σταθμό του μετρό έχουν βάλει συστήματα για να σε βλέπουν γυμνό μέσα από τα ρούχα μη τυχόν έχεις επικίνδυνο όπλο μαζί σου
Κάποτε το να σε ξεγυμνώσουν ήταν η χειρότερη προσβολή
Τώρα το κάνουν καθημερινά σε αμέτρητους επιβάτες χιλιάδες επιβάτες
(Εντάξει ..... άμα ζητάνε υπαλλήλους σε αυτό το τομέα δε λέω ...δελεαστικό είναι ) αλλά στην Αγγλία με ενοχλούσε πολύ η αίσθηση ότι υπήρχε ΠΑΝΤΟΥ και ΠΑΝΤΑ μια κάμερα πάνω από το κεφάλι μου
Στις καφετέριες , στους δρόμους , έξω από βιτρίνες , στα στενά , σε τηλεφωνικούς θαλάμους , σε μπυραρίες ακόμα και μέσα στα ΤΡΑΜ
Με ενόχλησε και με έκανε να νιώθω άβολα
Εδώ δεν τον έχουμε συνηθίσει αυτό το τρόπο ελέγχου τουλάχιστον όχι σε αυτό το βαθμό
Και πάμε τώρα στο τσίπ
Ναι είναι μια πολύ καλή και χρήσιμη ανακάλυψη
Αν είμασταν μια γη ΑΓΑΠΗΣ και δεν υπήρχε ίχνος κακίας ΝΑΙ
Αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κανένας να εγγυηθεί πως δεν θα χρησιμοποιηθεί το κάθε τι για τον πλήρη έλεγχο του ανθρώπινου γένους
Είναι καταπληκτικό να μπορείς να βρεις το παιδί σου αν χαθεί
Αλλά οκ ..... πάρε ένα σκουλαρίκι .... ποιός θα υποπτευθεί αν το απαγάγει ότι το σκουλαρίκι μέσα έχει πομπό ?
(Καλή ιδέα τώρα μου ήρθε )
Θα σου πω κάτι που έχει λεχθεί σε μια παλιά ελληνική ταινία "Η ΘΕΙΑ ΑΠ'ΤΟ ΣΙΚΑΓΟ"
"Αλοίμονο στους καλούς που είναι καλοί επειδή δεν μπορούν να είναι κακοί "
Καλή Σαρακοστή
-
nkope
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 1347
- Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
- Τοποθεσία: Κοζάνη
- Επικοινωνία:
Μάνο, συμφωνώ μαζί σου, αλλά για την Εκκλησία δεν μπορούμε να μιλάμε σε τρίτο πρόσωπο, γιατί εμείς είμαστε τα μέλη της Εκκλησίας. Από τη συμπεριφορά μας εξαρτάται το αν θά ΄ναι ελκυστική ή όχι.lovethink έγραψε:Eγώ θεωρώ ότι αν ο κόσμος είναι εκτός εκκλησίας είτε έρθει το χάραγμα είτε όχι το ίδιο και το αυτό
Η εκκλησία πρέπει να γίνει πιο ζεστή πιο κοντά στον άνθρωπο πιο ξεκάθαρη και λιγότερο σκανδαλιστική
Αν γίνουν αυτά τότε δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας
Ολα είναι μια αλυσίδα
Αν αυτό που βλέπουν οι άλλοι σε μας που δηλώνουμε μέλη της Εκκλησίας είναι ελκυστικό, τότε θα το δοκιμάσουν και 'κείνοι. Αν είναι απωθητικό τότε θα φύγουν μακριά.