Σελίδα 1 από 2

Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 09, 2009 7:53 am
από vasilikirimp
Σας αναφέρω ένα κομμάτι απο το βιβλίο του Διονύσιου : Οι γκουρού ονέος και ο γέροντας Παίσιος -

......Ήταν η προφητεία του προφήτη Δανιήλ για το Μέγα Αλέξανδρο που τον αποκαλούσε " Βασιλέα των Ελλήνων" .
Μπροστά απο τη προφητεία υπήρχε σύντομος βίος του προφήτου , που κατέληγε στη μαρτυρία του ιστορικού Ιώσηπου ότι τη παραπάνω προφητεία προσέφερε ο Αρχιερέας Ίαδδος μαζί με πλήθος ιερέων των Εβραίων στο Βασιλέα Αλέξανδρο , όταν πήγε στην Ιερουσαλήμ.
Η προφητεία περιέγραφε τη δράση , τις κατακτήσεις , αλλά και την διάσπαση του κράτους του Μεγάλου Αλεξάνδρου , μετά το θάνατό του .
Όλα αυτά προφητεύθηκαν αιώνες πριν τη γέννηση του Μ.Αλεξάνδρου .
Ο Γέροντας μου είπε ότι δεν υπάρχει μεγαλύτερη απόδειξη για την Ελληνικότητα της Μακεδονίας και του Μεγάλου Αλεξάνδρου , απο το Θεόπνευστο κείμενο της
Παλαιάς Διαθήκης..................................................................................

Μήπως λοιπόν κάποιοι από το φόρουμ μπορούν να μας εξηγήσουν καλύτερα αυτό το κομμάτι;

Πως δηλαδή ενυπάρχει η Ελληνικότητα της Μακεδονίας μέσα στη Παλαιά Διαθήκη;

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 09, 2009 8:58 am
από AndreasGewrgios
Υπάρχει κάποια παραπομπή για το εδάφιο που βρίσκεται η σχετική προφητεία για να την διαβάσω;

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 09, 2009 9:04 am
από vasilikirimp
όχι δυστυχώς δεν έχω μόνο που αναφέρει γαι τις προφητείες του προφήτη Δανιήλ

Δυστυχώς και εγώ το έψαξα αλλά δε ξέρω που το βασίζει ......................................

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 09, 2009 1:07 pm
από konstantinoupolitis
Δανιήλ

Κεφάλαιο Η΄

1. Έτους τριτου βασιλευοντος βαλτασαρ ορασις ην ειδον εγω δανιηλ μετα το ιδειν με την πρωτην

2. και ειδον εν τω οραματι του ενυπνιου μου εμου οντος εν σουσοις τη πολει ητις εστιν εν ελυμαιδι χωρα ετι οντος μου προς τη πυλη αιλαμ

3. αναβλεψας ειδον κριον ενα μεγαν εστωτα απεναντι της πυλης και ειχε κερατα και το εν υψηλοτερον του ετερου και το υψηλοτερον ανεβαινε

4. μετα δε ταυτα ειδον τον κριον κερατιζοντα προς ανατολας και προς βορραν και προς δυσμας και μεσημβριαν και παντα τα θηρια ουκ εστησαν ενωπιον αυτου και ουκ ην ο ρυομενος εκ των χειρων αυτου και εποιει ως ηθελε και υψωθη

5. και εγω διενοουμην και ιδου τραγος αιγων ηρχετο απο δυσμων επι προσωπου της γης και ουχ ηπτετο της γης και ην του τραγου κερας εν ανα μεσον των οφθαλμων αυτου

6. και ηλθεν επι τον κριον τον τα κερατα εχοντα ον ειδον εστωτα προς τη πυλη και εδραμε προς αυτον εν θυμω οργης

7. και ειδον αυτον προσαγοντα προς τον κριον και εθυμωθη επ' αυτον και επαταξε και συνετριψε τα δυο κερατα αυτου και ουκετι ην ισχυς εν τω κριω στηναι κατεναντι του τραγου και εσπαραξεν αυτον επι την γην και συνετριψεν αυτον και ουκ ην ο ρυομενος τον κριον απο του τραγου

8. και ο τραγος των αιγων κατισχυσε σφοδρα και οτε κατισχυσε συνετριβη αυτου το κερας το μεγα και ανεβη ετερα τεσσαρα κερατα κατοπισθεν αυτου εις τους τεσσαρας ανεμους του ουρανου

9. και εξ ενος αυτων ανεφυη κερας ισχυρον εν και κατισχυσε και επαταξεν επι μεσημβριαν και επ' ανατολας και επι βορραν

10. και υψωθη εως των αστερων του ουρανου και ερραχθη επι την γην απο των αστερων και απο αυτων κατεπατηθη

11. εως ο αρχιστρατηγος ρυσεται την αιχμαλωσιαν και δι' αυτον τα ορη τα απ' αιωνος ερραχθη και εξηρθη ο τοπος αυτων και θυσια και εθηκεν αυτην εως χαμαι επι την γην και ευωδωθη και εγενηθη και το αγιον ερημωθησεται

12. και εγενηθησαν επι τη θυσια αι αμαρτιαι και ερριφη χαμαι η δικαιοσυνη και εποιησε και ευωδωθη

13. και ηκουον ετερου αγιου λαλουντος και ειπεν ο ετερος τω φελμουνι τω λαλουντι εως τινος το οραμα στησεται και η θυσια η αρθεισα και η αμαρτια ερημωσεως η δοθεισα και τα αγια ερημωθησεται εις καταπατημα

14. και ειπεν αυτω εως εσπερας και πρωι ημεραι δισχιλιαι τριακοσιαι και καθαρισθησεται το αγιον

15. και εγενετο εν τω θεωρειν με εγω δανιηλ το οραμα εζητουν διανοηθηναι και ιδου εστη κατεναντιον μου ως ορασις ανθρωπου

16. και ηκουσα φωνην ανθρωπου ανα μεσον του ουλαι και εκαλεσε και ειπεν γαβριηλ συνετισον εκεινον την ορασιν και αναβοησας ειπεν ο ανθρωπος επι το προσταγμα εκεινο η ορασις

17. και ηλθε και εστη εχομενος μου της στασεως και εν τω ερχεσθαι αυτον εθορυβηθην και επεσα επι προσωπον μου και ειπεν μοι διανοηθητι υιε ανθρωπου ετι γαρ εις ωραν καιρου τουτο το οραμα

18. και λαλουντος αυτου μετ' εμου εκοιμηθην επι προσωπον χαμαι και αψαμενος μου ηγειρε με επι του τοπου

19. και ειπε μοι ιδου εγω απαγγελλω σοι α εσται επ' εσχατου της οργης τοις υιοις του λαου σου ετι γαρ εις ωρας καιρου συντελειας μενει

20. τον κριον ον ειδες τον εχοντα τα κερατα βασιλευς μηδων και περσων εστι

21. και ο τραγος των αιγων βασιλευς των ελληνων εστι και το κερας το μεγα το ανα μεσον των οφθαλμων αυτου αυτος ο βασιλευς ο πρωτος

22. και τα συντριβεντα και αναβαντα οπισω αυτου τεσσαρα κερατα τεσσαρες βασιλεις του εθνους αυτου αναστησονται ου κατα την ισχυν αυτου

23. και επ' εσχατου της βασιλειας αυτων πληρουμενων των αμαρτιων αυτων αναστησεται βασιλευς αναιδης προσωπω διανοουμενος αινιγματα

24. και στερεωθησεται η ισχυς αυτου και ουκ εν τη ισχυι αυτου και θαυμαστως φθερει και ευοδωθησεται και ποιησει και φθερει δυναστας και δημον αγιων

25. και επι τους αγιους το διανοημα αυτου και ευοδωθησεται το ψευδος εν ταις χερσιν αυτου και η καρδια αυτου υψωθησεται και δολω αφανιει πολλους και επι απωλειας ανδρων στησεται και ποιησει συναγωγην χειρος και αποδωσεται

26. το οραμα το εσπερας και πρωι ηυρεθη επ' αληθειας και νυν πεφραγμενον το οραμα ετι γαρ εις ημερας πολλας

27. Εγω Δανιήλ ασθενησας ημερας πολλας και αναστας επραγματευομην παλιν βασιλικα και εξελυομην επι τω οραματι και ουδεις ην ο διανοουμενος

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 09, 2009 6:56 pm
από vasilikirimp
Αγαπητέ konstantinoulitis συγνώμη που φαίνεται σα να εκμεταλλεύομαι τις γνώσεις και σε βομβαρδίζω με ερωτήσεις αλλά η άγνοια είναι κακό τελικά - χειρότετρο όταν δε , δε ξέρεις που να το ψάξεις - θα μου πεις ρωτώντας πας στη πόλη - αλλά και όταν το βρεις καταλαβαίνεις τα μισά!!!
Μιλάω πάντα για τον εαυτό μου .

Μπορείς να πεις απο πιο κομμάτι βγαινει ότι μιλάμε για το Μ.Αλέξανδρο;

μάλλον θα φανώ αγενείς αν σου ζητήσω μια πιο δημοτική προσέγγιση του θέματος;

Ξέρεις διαβάζοντας και παίρνοντας ερεθίσματα για όλη αυτή τη διαδικασία μελέτης που πρέπει να κάνουμε όλοι μας νοιώθω πραγματικά δέος - πως είναι δυνατόν ακόμη και στη Παλαιά Διαθήκη να υπάρχει η καταγραφεί μιας Ιστορίας που πραγματοποιείται στο...................μέλλον;
Μιλάμε για Ιστορικά στοιχεία και όχι για Θεολογικά

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Δευ Φεβ 09, 2009 9:40 pm
από Captain Yiannis
Μέσω των Προφητών , μιλάει ο ίδιος ο Θεός.

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 10, 2009 1:44 pm
από konstantinoupolitis
Εμένα στην προφητεία μου κάνει τρομερή εντύπωση η φράση "Τράγος των Αιγών".

"Αιγές" είναι η γνωστή σε όλους σημερινή Βεργίνα Ημαθίας. Υπήρξε η αρχαία πρωτεύουσα του Ελληνικού Βασιλείου της Μακεδονίας.
Την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου είχε μεταφερθεί η πρωτεύουσα στην Πέλλα, προφανώς όχι την εποχή του Δανιήλ ωστόσο υπήρχε πάντα η αίγλη της πρώτης πρωτευούσης, στο στάδιο δε των Αιγών δολοφονήθηκε ο Φίλιππος και γενικά υπήρξε η αφορμή ή η αιτία για την οργάνωση υπο του Αλεξάνδρου της Περσικής Εκστρατείας. Στις Αιγές και στην νεκρόπολή της θάβονταν κατα παράδοση οι Μακεδόνες Βασιλείς.

...οτε κατισχυσε συνετριβη αυτου το κερας το μεγα και ανεβη ετερα τεσσαρα κερατα κατοπισθεν αυτου εις τους τεσσαρας ανεμους του ουρανου

Η λέξη "κέρας", πέρα απο το αυτονόητο που σημαίνει κέρατο, υποδηλώνει την δύναμη -πρβλ: "ύψωσον κέρας Χριστιανών Ορθοδόξων"-

Όταν λοιπόν ολοκλήρωσε νικηφόρα την εκστρατεία του ο Αλέξανδρος κατα των Ινδών και επέστρεψε στην Βαβυλώνα, αμέσως ασθένησε και εκοιμήθη το έτος 323 π.Χ.

Η Αυτοκρατορία του χωρίσθηκε σε πολλά μικρά τμήματα, όμως περι το 306 διακρίθηκε σε 4 βασικά τμήματα - σατραπείες, δηλαδή το κέρας του Αλεξάνδρου ετμήθη σε έτερα τέσσαρα κέρατα / κύριες σατραπείες και πολύ γρήγορα απο το 278 π.Χ. στα εξής τρία:

Το κράτος των Αντιγονιδών στην Μακεδονία.

το κράτος των Πτολεμαίων στην Αίγυπτο και Λιβύη και

το Κράτος των Σελευκιδών με έδρα τη Βαβυλώνα.

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 10, 2009 1:55 pm
από vasilikirimp
Ευχαριστώ πάρα πολύ - εξακολουθώ και μενω με το στόμα ανοικτό ...............................

Μεγαλείο ............δεν υπάρχει λέξη που να μπορεί να περιγράψει το βάθος; την ουσία; δε ξέρω πως να το ονομάσω , των κειμένων..........................

Ευχαριστώ και ότι ακόμη γνωρίζεις κάνε μας σε παρακαλώ δωρεάν μαθήματα γνώσεων.............

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 10, 2009 3:19 pm
από aposal
Κωνσταντίνε τα γραπτά σου είναι θησαυρός!
Είμαι κι εγώ ενεός!

Re: Ελληνικότητα της Μακεδονίας και Παλαιά Διαθήκη

Δημοσιεύτηκε: Τρί Φεβ 10, 2009 4:28 pm
από panos0
Εαν ερχοταν ο Αλεξανδρος τωρα και του μιλουσαμε, εγω θα του ελεγα γεια σου Αλεξανδρε της Μακεδονιας και ο σκοπιανοφσκι θα του ελεγε Αλεξαντερ Μακεντονσκι, ε μα ειναι να γελαει κανεις.......