Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Συντονιστής: Συντονιστές
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Τελικα ο κωστας εβγαλε καθαρες φωτογραφιες μπραβο του
μονο η μια ειτανε λιγο σκοτεινη
εκεινη με τον Βασιλη και τον Αποστολο μου αρεσε
μονο η μια ειτανε λιγο σκοτεινη
εκεινη με τον Βασιλη και τον Αποστολο μου αρεσε
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25048
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Είσαι απολαυστικός ρε Δημήτρη! Σε χαίρομαι!
Θα γράψω σε λίγο και μερικά από αυτά που μας είπε ο π. Ματθαίος.
Θα γράψω σε λίγο και μερικά από αυτά που μας είπε ο π. Ματθαίος.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25048
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
1. Η Ειρήνη γράφει στο αδελφό φόρουμ του εορτολόγιου Χρήστου. Δεν έχει γραφεί εδώ (ακόμη), μέχρι τη συνάντηση τουλάχιστον.agiooros έγραψε:Κάποιοι δεν έγραψαν τις εντυπώσεις τους.
eirini?
digenis?
Andreasmas?
Michail?
2. Ο Ηλίας (digenis) γράφει πολύ σπάνια.
3. O Γιάννης (Μιχαήλ) ανήκει επίσης στους ολιγογράφοντες.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Μολις τωρα μπορεσα να διαβασω τις περιγραφες και τις εντυπωσεις απο την συναντηση σας, γιατι ειχα προβλημα με την συνδεση μου και δεν μου ηταν δυνατο να ειδοποιησω οτι δεν θα ερχομουν. Μαλλον δεν ηταν θελημα Θεου να παρεβρεθω στην συναντηση. Ισως την επομενη φορα, αν ο Θεος το επιτρεψει. Χαρηκα που περασατε καλα, που φαγατε καλα, που ειχατε αυτην την ομορφη και επικοδομητικη συζητηση με τον π. Ματθαιο. Μα πιο πολυ απ ολα χαρηκα, μεσα απ την καρδια μου, που βρεθηκατε και νοιωσατε σαν ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25048
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Σχετικά με τη συζήτηση που είχαμε με τον πρωτοπρεσβύτερο του Ιερού Ναού Αγίου Δημητρίου, έχω να προσθέσω σ' αυτά που είπε ο Ευθύμης τα εξής:
Ερωτήσεις προς τον π. Ματθαίο:
1.Σχετικά με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες που, κατά δήλωση της αστυνομίας, θα είναι έτοιμες σε δύο χρόνια (αρχές 2012) και αν θα πρέπει να τις δεχθούμε:
Δεν πρέπει ο καθένας να κάνει ό,τι του υπαγορεύει η συνείδησή του. Αντίθετα πρέπει να κάνει υπακοή στην Εκκλησία, γιατί αυτό θέλει ο Θεός από εμάς. Σε περίπτωση που εκείνες τις ημέρες η ηγεσία της Εκκλησίας ΔΕΝ πάρει συγκεκριμένη απόφαση, ο καθένας πρέπει να ενεργήσει όπως του πει ο οικείος Μητροπολίτης του. Γιατί τότε ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ είναι δικαιολογημένος από τον Θεό. Ακόμη και λάθος να κάνει ο Μητροπολίτης η υπακοή του πιστού προς αυτόν, του εξασφαλίζει την μη απομάκρυνσή του από τον Θεό.
2.Σχετικά με το chip που θα φυτευθεί κάτω από το δέρμα και πόσο καταστρεπτικό μπορεί να είναι σε όποιον το δεχθεί:
Το chip αποτελεί αναίρεση βαπτίσματος και οριστική απώλεια από τον Παράδεισο. Δε υπάρχει, μετά από αυτό, περίπτωση μετανοίας και επιστροφής.
3.Σχετικά με τον λόγο που ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο:
Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο λόγω της υπερβολικής του Αγάπης. Η αγάπη είναι δημιουργική και αυτό φαίνεται και στη ζωή του ίδιου του ανθρώπου. Η διαφορά είναι ότι ενώ ο άνθρωπος δημιουργεί κάτι που θα τον βολεύει και θα κάνει τη ζωή του πιο άνετη, ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο για να του δώσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ακόμη και να τον κάνει Θεό (κατά χάρη), όπως άλλωστε συμβαίνει με τους αγίους μας!
Ερωτήσεις προς τον π. Ματθαίο:
1.Σχετικά με τις ηλεκτρονικές ταυτότητες που, κατά δήλωση της αστυνομίας, θα είναι έτοιμες σε δύο χρόνια (αρχές 2012) και αν θα πρέπει να τις δεχθούμε:
Δεν πρέπει ο καθένας να κάνει ό,τι του υπαγορεύει η συνείδησή του. Αντίθετα πρέπει να κάνει υπακοή στην Εκκλησία, γιατί αυτό θέλει ο Θεός από εμάς. Σε περίπτωση που εκείνες τις ημέρες η ηγεσία της Εκκλησίας ΔΕΝ πάρει συγκεκριμένη απόφαση, ο καθένας πρέπει να ενεργήσει όπως του πει ο οικείος Μητροπολίτης του. Γιατί τότε ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ είναι δικαιολογημένος από τον Θεό. Ακόμη και λάθος να κάνει ο Μητροπολίτης η υπακοή του πιστού προς αυτόν, του εξασφαλίζει την μη απομάκρυνσή του από τον Θεό.
2.Σχετικά με το chip που θα φυτευθεί κάτω από το δέρμα και πόσο καταστρεπτικό μπορεί να είναι σε όποιον το δεχθεί:
Το chip αποτελεί αναίρεση βαπτίσματος και οριστική απώλεια από τον Παράδεισο. Δε υπάρχει, μετά από αυτό, περίπτωση μετανοίας και επιστροφής.
3.Σχετικά με τον λόγο που ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο:
Ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο λόγω της υπερβολικής του Αγάπης. Η αγάπη είναι δημιουργική και αυτό φαίνεται και στη ζωή του ίδιου του ανθρώπου. Η διαφορά είναι ότι ενώ ο άνθρωπος δημιουργεί κάτι που θα τον βολεύει και θα κάνει τη ζωή του πιο άνετη, ο Θεός δημιούργησε τον άνθρωπο για να του δώσει ΤΑ ΠΑΝΤΑ ακόμη και να τον κάνει Θεό (κατά χάρη), όπως άλλωστε συμβαίνει με τους αγίους μας!
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- dionysisgr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 4278
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
- Τοποθεσία: Νικαια
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Εχω μια απορια - παρατηρηση σε αυτο, που εγραψες περιποθητε αδερφε Αποστολε..
".. 2.Σχετικά με το chip που θα φυτευθεί κάτω από το δέρμα και πόσο καταστρεπτικό μπορεί να είναι σε όποιον το δεχθεί: Το chip αποτελεί αναίρεση βαπτίσματος και οριστική απώλεια από τον Παράδεισο. Δε υπάρχει, μετά από αυτό, περίπτωση μετανοίας και επιστροφής.."
Αυτο ειναι η επισημη διδασκαλια - εντολη αχρι του νυν, της Εκκλησιας; Τωρα; H στο μελλον, υποθετικα, μιλαει ο Πατερας Ματθαιος, προκαταλαμβανοντας την οποια αποφαση της Ιερας Συνοδου;
Ποιος θα παρει την ευθυνη να μας το πει υπευθυνα; Το εχει πει Επισκοπος; Το εχει συζητησει η Iερα Συνοδος;
Προσοχη!! Εννοειται ΦΥΣΙΚΑ, σαν Πιστοι του Κυριου, οτι ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να το βαλουμε, ουτε ΚΑΝ το συζηταμε εστω και για αστειο, στο σημειο αυτο τελειωνουμε με τα ανεκδοτα.. και παιρνουμε αποφαση ζωης η θανατου. Τελεια και Παυλα!
Αλλο αυτο, και αλλο οτι,
Σε οτι αφορα την επισημη ομως τοποθετηση της Εκκλησιας, εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει μεχρι τωρα, απο χειλη Επισκοπων, μιλαμε παντα, μια σαφη τοποθετηση, για το θεμα αυτο.
Ισως κρινουν οτι δεν ειναι ακομα ο καιρος, και θα τοποθετηθουν εν καιρω, για να μην σερνεται το θεμα και γελοιοποιειται, απο τους επιτηδειους.. να μην "καει" που λενε και οι δημοσιογραφοι στην γλωσσα τους.
Ιδωμεν..
Τι λετε και εσεις;
".. 2.Σχετικά με το chip που θα φυτευθεί κάτω από το δέρμα και πόσο καταστρεπτικό μπορεί να είναι σε όποιον το δεχθεί: Το chip αποτελεί αναίρεση βαπτίσματος και οριστική απώλεια από τον Παράδεισο. Δε υπάρχει, μετά από αυτό, περίπτωση μετανοίας και επιστροφής.."
Αυτο ειναι η επισημη διδασκαλια - εντολη αχρι του νυν, της Εκκλησιας; Τωρα; H στο μελλον, υποθετικα, μιλαει ο Πατερας Ματθαιος, προκαταλαμβανοντας την οποια αποφαση της Ιερας Συνοδου;
Ποιος θα παρει την ευθυνη να μας το πει υπευθυνα; Το εχει πει Επισκοπος; Το εχει συζητησει η Iερα Συνοδος;
Προσοχη!! Εννοειται ΦΥΣΙΚΑ, σαν Πιστοι του Κυριου, οτι ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να το βαλουμε, ουτε ΚΑΝ το συζηταμε εστω και για αστειο, στο σημειο αυτο τελειωνουμε με τα ανεκδοτα.. και παιρνουμε αποφαση ζωης η θανατου. Τελεια και Παυλα!
Αλλο αυτο, και αλλο οτι,
Σε οτι αφορα την επισημη ομως τοποθετηση της Εκκλησιας, εγω προσωπικα δεν εχω ακουσει μεχρι τωρα, απο χειλη Επισκοπων, μιλαμε παντα, μια σαφη τοποθετηση, για το θεμα αυτο.
Ισως κρινουν οτι δεν ειναι ακομα ο καιρος, και θα τοποθετηθουν εν καιρω, για να μην σερνεται το θεμα και γελοιοποιειται, απο τους επιτηδειους.. να μην "καει" που λενε και οι δημοσιογραφοι στην γλωσσα τους.
Ιδωμεν..
Τι λετε και εσεις;
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Εγώ συμφωνώ με τον Διονύση.
Δεν υπάρχει επίσημη θέση της Εκκλησίας.
Και αυτό το "τελεσίδικο" της οριστικής απωλείας λόγω του chip, το βλέπω με επιφυλακτικότητα.
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ήδη βάλει το chip, από άγνοια. Εχασαν ανεπιστρεπτί κάθε ελπίδα? Αν μετανιώσουν και αφαιρέσουν το chip, δεν θάχουν δικαίωμα στη σωτηρία?
Εδώ κακουργήματα να έχει κάνει κάποιος, υπάρχει πάντα η δυνατότητα, να μετανοήσει, μέχρι την τελευταία στιγμή.
Γενικότερα πάντως, ο π. Ματθαίος, δεν μιλούσε ως αυθεντία, είχε και αυτός μιά κάποια επιφύλαξη νομίζω σε κάποια θέματα.
Οπως σε αυτό της δωρεάς οργάνων, όπου μας είπε ότι η Εκκλησία ακόμη δεν έχει αποφανθεί οριστικά, αλλά ο ίδιος από την πλευρά του, νιώθει πως όταν κάποιος δωρίζει τα όργανα του κλινικά νεκρού συγγενούς του, δεν μπορεί παρά αυτή η πράξη του, να έχει ως βασικό συστατικό της μεγάλη και ειλικρινή αγάπη.
Δεν υπάρχει επίσημη θέση της Εκκλησίας.
Και αυτό το "τελεσίδικο" της οριστικής απωλείας λόγω του chip, το βλέπω με επιφυλακτικότητα.
Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν ήδη βάλει το chip, από άγνοια. Εχασαν ανεπιστρεπτί κάθε ελπίδα? Αν μετανιώσουν και αφαιρέσουν το chip, δεν θάχουν δικαίωμα στη σωτηρία?
Εδώ κακουργήματα να έχει κάνει κάποιος, υπάρχει πάντα η δυνατότητα, να μετανοήσει, μέχρι την τελευταία στιγμή.
Γενικότερα πάντως, ο π. Ματθαίος, δεν μιλούσε ως αυθεντία, είχε και αυτός μιά κάποια επιφύλαξη νομίζω σε κάποια θέματα.
Οπως σε αυτό της δωρεάς οργάνων, όπου μας είπε ότι η Εκκλησία ακόμη δεν έχει αποφανθεί οριστικά, αλλά ο ίδιος από την πλευρά του, νιώθει πως όταν κάποιος δωρίζει τα όργανα του κλινικά νεκρού συγγενούς του, δεν μπορεί παρά αυτή η πράξη του, να έχει ως βασικό συστατικό της μεγάλη και ειλικρινή αγάπη.
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25048
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Ο π. Ματθαίος εξέφραζε την άποψή του σ' αυτά ποτ τον ρωτήσαμε. Η κεντρική ιδέα όλων ήταν:
"Μην ανησυχείτε γι' αυτά τα θέματα, γιατί η Εκκλησία θα πληροφορήσει τους πιστούς τι πρέπει να κάνουν. Ο καθημερινός αγώνας είναι πολύ πιο σημαντικός και γι' αυτόν πρέπει να ανησυχείτε και όχι για την εποχή του chip".
Επειδή όμως γράφηκαν διάφορα για το θέμα αυτό σε αντίστοιχο topic, έθεσα το ερώτημα για να πάρω και τη δική του γνώμη.
Ό,τι έχω διαβάσει πάντως συγκλίνει με την άποψη του πατέρα Ματθαίου ότι δηλαδή το chip (χάραγμα) είναι το πνευματικό τέλος για όποιον δεχθεί την εμφύτευσή του.
Και ως απάντηση στην ερώτηση του Παναγιώτη γιατί να την πληρώσουν κάποιοι που δεν θα έχουν ενημερωθεί για το chip, παραθέτω σχετικό απόσπασμα:
Αποσπάσματα από το βιβλίο για τον Γέροντα Παΐσιο με τίτλο: «Σκεύος εκλογής» του ιερομονάχου Χριστόδουλου Αγιορείτου
Για να γίνει ένα παιδί Χριστιανός, τι του λέει ο παπάς να πει; «Αποτάσσομαι τον σατανά»! Το μικρό όμως δεν λέει ούτε ναι, ούτε όχι. Μόνο κλαίει. Τότε τι κάνει ο ιερέας; Το βουτάει στο νερό και διαβάζοντας τις ευχές κατεβαίνει το Άγιο Πνεύμα και χωρίς να γνωρίζει το παιδί κατοικεί πλέον μέσα του το Άγιο Πνεύμα και γίνεται Χριστιανός έχοντας έτσι για πάντα μαζί του τη Θεία Χάρη. Τώρα αν κάποιος δεν δείχνει την απαιτούμενη προσοχή όταν σφραγιστεί – έστω και εν αγνοία του – φεύγει από πάνω του η Θεία Χάρη και μπαίνει στη θέση της η δαιμονική ενέργεια. Και για την άγνοια, η οποία έγινε αιτία να σφραγιστεί, φταίει ο ίδιος, επειδή δεν φρόντισε να μάθει, ενώ οι προφήτες μας, οι απόστολοι και ο Κύριός μας, μας έχουν ενημερώσει για όλα αυτά. Όμως τι θα μας πει, όταν του πούμε ότι δεν γνωρίζαμε; «Υποκριταί, το μεν πρόσωπο του ουρανού γιγνώσκετε, διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι»; (Ματθ. κεφ. ΙΣΤ΄ στιχ. 3).
"Μην ανησυχείτε γι' αυτά τα θέματα, γιατί η Εκκλησία θα πληροφορήσει τους πιστούς τι πρέπει να κάνουν. Ο καθημερινός αγώνας είναι πολύ πιο σημαντικός και γι' αυτόν πρέπει να ανησυχείτε και όχι για την εποχή του chip".
Επειδή όμως γράφηκαν διάφορα για το θέμα αυτό σε αντίστοιχο topic, έθεσα το ερώτημα για να πάρω και τη δική του γνώμη.
Ό,τι έχω διαβάσει πάντως συγκλίνει με την άποψη του πατέρα Ματθαίου ότι δηλαδή το chip (χάραγμα) είναι το πνευματικό τέλος για όποιον δεχθεί την εμφύτευσή του.
Και ως απάντηση στην ερώτηση του Παναγιώτη γιατί να την πληρώσουν κάποιοι που δεν θα έχουν ενημερωθεί για το chip, παραθέτω σχετικό απόσπασμα:
Αποσπάσματα από το βιβλίο για τον Γέροντα Παΐσιο με τίτλο: «Σκεύος εκλογής» του ιερομονάχου Χριστόδουλου Αγιορείτου
Για να γίνει ένα παιδί Χριστιανός, τι του λέει ο παπάς να πει; «Αποτάσσομαι τον σατανά»! Το μικρό όμως δεν λέει ούτε ναι, ούτε όχι. Μόνο κλαίει. Τότε τι κάνει ο ιερέας; Το βουτάει στο νερό και διαβάζοντας τις ευχές κατεβαίνει το Άγιο Πνεύμα και χωρίς να γνωρίζει το παιδί κατοικεί πλέον μέσα του το Άγιο Πνεύμα και γίνεται Χριστιανός έχοντας έτσι για πάντα μαζί του τη Θεία Χάρη. Τώρα αν κάποιος δεν δείχνει την απαιτούμενη προσοχή όταν σφραγιστεί – έστω και εν αγνοία του – φεύγει από πάνω του η Θεία Χάρη και μπαίνει στη θέση της η δαιμονική ενέργεια. Και για την άγνοια, η οποία έγινε αιτία να σφραγιστεί, φταίει ο ίδιος, επειδή δεν φρόντισε να μάθει, ενώ οι προφήτες μας, οι απόστολοι και ο Κύριός μας, μας έχουν ενημερώσει για όλα αυτά. Όμως τι θα μας πει, όταν του πούμε ότι δεν γνωρίζαμε; «Υποκριταί, το μεν πρόσωπο του ουρανού γιγνώσκετε, διακρίνειν, τα δε σημεία των καιρών ου δύνασθε γνώναι»; (Ματθ. κεφ. ΙΣΤ΄ στιχ. 3).
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
- constantinosa.gr
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 357
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 05, 2005 5:00 am
- Τοποθεσία: Elefsina
- Επικοινωνία:
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Απο την στιγμή που ο Χριστός μας λέει "εγω μεθ' ημών πάσας τας ημέρας", και όλα αυτά που μιλάει για τον Παράκλητο, καθώς και για την Εκκλησία Του η οποία "και πύλαι άδου ου καταισχύσουσιν αυτή" είναι επικύνδυνο να μιλάμε οτι θα πλανηθεί η Εκκλησία, η Ιερά σύνοδος, το Πατριαρχείο. Μου θυμίζει την φράση του απ. Πέτρο ο οποίος είπε οτι και αν όλοι σε αρνηθούν εγώ θα είμαι μαζί σου.
Δεν μπορόυμε να λέμε οτι η Εκκλησία θα πλανηθει, αρχίζοντας εσχατολογικές κινδυνολογίες και άκαιρες ανησυχίες. Υπάρχουν επίσκοποι που είναι φωτισμένοι και νοιάζονται για το ποίμνιο, στέκονται σαν πνευματικοί Πατέρες. Νομίζω χρειάζεται να έχουμε εμπιστοσύνη σε τέτοια εκκλησιαστικά μεγέθη. Ο Θεός άλλωστε κατευθύνει την Εκκλησία.
Δεν μπορόυμε να λέμε οτι η Εκκλησία θα πλανηθει, αρχίζοντας εσχατολογικές κινδυνολογίες και άκαιρες ανησυχίες. Υπάρχουν επίσκοποι που είναι φωτισμένοι και νοιάζονται για το ποίμνιο, στέκονται σαν πνευματικοί Πατέρες. Νομίζω χρειάζεται να έχουμε εμπιστοσύνη σε τέτοια εκκλησιαστικά μεγέθη. Ο Θεός άλλωστε κατευθύνει την Εκκλησία.
Φωτογραφία γάμου http://www.imaginestudio.gr
Επιλεγμένα Ορθόδοξα κείμενα http://www.ambelosalithini.gr
Επιλεγμένα Ορθόδοξα κείμενα http://www.ambelosalithini.gr
- Dimitris39
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 5841
- Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm
Re: Συνάντηση στην Αθήνα το Σάββατο 27 Φεβρουαρίου
Ο Πατερας θα φροντιση για τα παιδια του
αρκει εκεινα να εινε υπακουα προς αυτον
και οτι και να γινεται και να γινει
απλα τα επιτρεπει
αρκει εκεινα να εινε υπακουα προς αυτον
και οτι και να γινεται και να γινει
απλα τα επιτρεπει
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου
«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»
ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς
Θεέ μου σ'αγαπώ