Σελίδα 10 από 25
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 5:08 pm
από smarti
Τα κοψιδια ηταν νοστιμα?
Ποιος πετυχε το φλουρι?

Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 5:15 pm
από aposal
Η συνάντηση έγινε, νομίζω, λόγω του ότι την πήραν επάνω τους κάποια καλά παιδιά. Γιατί αν την άφηναν στις πλάτες του Διαχειριστή ...
Η τηλεφωνική μου παρέμβαση ελπίζω να μεταβιβάστηκε. Ευχές πολλές και από τη συζυγό μου Μαρία, η οποία μου αποκάλυψε (της το είπα λίγο αργά βέβαια) ότι ήθελε να έρθουμε. Δεν πειράζει. Θα έρθουμε στο προσκύνημα του Οσίου Δαυίδ και του Αγίου Ιωάννου του Ρώσου (αυτό το προσκύνημα κοντεύει να στοιχειώσει), το οποία άψογα θα προγραμματίσει ο Μέγας. Να ζεστάνει λίγο και ο καιρός και να σταματήσει να φυσάει λυσσαλέα...
Το φλουρί υποθέτω ότι θα έτυχε στον Διονύση (απόψε κόβουν την ενοριακή πίτα - εμείς την επόμενη Κυριακή)
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 5:17 pm
από Teri
Αρχικά δώστε μας ένα παρουσιολόγιο! Ποιοι, πώς, πόσο, πού...... Με απλές ανατριχιαστικές λεπτομέρειες....
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 5:24 pm
από agiooros
perimene na dis ta pironia na pernoun fotia.
Oso gia ton dionysi.
Dionysi oute kafe ipies oute krasaki lipame.
Perimeno ton heart na anevasi ta kopsidia.
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:12 pm
από aposal
Δηλαδή η συνάντηση δεν είχε ΤΙΠΟΤΕ το πνευματικό;
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:14 pm
από agiooros
aposal έγραψε:Δηλαδή η συνάντηση δεν είχε ΤΙΠΟΤΕ το πνευματικό;
Veveos kai ixe.
To arnaki galaktos.
Perimene ton Heart me tis foto.
Kalo vradi ego eimai xalia apo to pnevmatiko poto.
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:17 pm
από xenia
Φίλε μου άκου, όλη η συνάντηση ήταν ένα πνευματικό γεγογός...
Μην σου κάνει εντύπωση, το έχει πει ο Χριστός μας, Όπου μαζεύονται δύο ή τρεις στο δικό μου όνομα,
εκεί είμαι και γω μαζί τους... :)
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:27 pm
από theodora
Τί είναι τούτοι ωρέ ? Τί πηρούνια, τί ποτήρια !!!!! Όλα βογκήξανε!!!!!
Δεν ήταν αναστεναγμός αυτός!!! Δεν θα ΄χανε πάρει γυναίκες να τους κρατήσουν τα μπόσικα μου φαίνεται !!!

Άντε μαζευτήτε από το πρωί !!! (δεν με έχει κυριεύσει η περιέργεια καθόλου! από "ενδιαφέρον" τα λέω....)
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:28 pm
από aposal
agiooros έγραψε:aposal έγραψε:Δηλαδή η συνάντηση δεν είχε ΤΙΠΟΤΕ το πνευματικό;
Veveos kai ixe.
To arnaki galaktos.
Perimene ton Heart me tis foto.
Kalo vradi ego eimai xalia apo to pnevmatiko poto.
ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ! ΧΑ!
Είσαι Μέγας! Αλλά και η παρατήρηση της Πολυξένης νομίζω ήταν σωστή!
Re: ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΥΒΟΙΩΤΕΣ..ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ 11-1-2009
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Ιαν 11, 2009 6:32 pm
από agiooros
Nomizo pos avrio tha anevoun oi foto o kostantinos to erixe ston ypno ton piraxe to poto.
Parevrethikan
NIKOSZ
panosgreece
Heart meta ginekos
Michail
agiooros
ligoi kai kaloi kai kalofagades
