Δημοσιεύτηκε: Σάβ Φεβ 10, 2007 3:59 pm
Επειδή δεν έχω χρόνο να γράψω πολλά, θα αναφέρω μόνο τα εξής:
Νομίζω είναι ξεκάθαρες οι απόψεις μου σε ότι έχω γράψει και αναφορικά με το θέμα εικόνα και αναφορικά με το τί είναι ορθόδοξη και επίσημη ορολογία. Όποιος θέλει ας συμφωνήσει ή ας διαφωνήσει αλλά πάνω σε αυτά και όχι να ρητορεύει περι ανέμων και υδάτων. Σε γενικές γραμμές, αποφεύγεται ο σχολιασμός επι των θεολογικών και ιστορικών επιχειρημάτων μου. Το γιατί το καταλαβαίνω.
Ένας άνθρωπος που έχει σχεδόν υπο έκδοση εκκλησιαστική ιστορία, είναι δύσκολο να μην γνωρίζει την Συνοδική ομολογία της Εκκλησίας. Και φυσικά αυτήν προσπαθώ να υπερασπιστώ ή ομολογήσω στο μέτρο των δικών μου δυνατοτήτων.
Πατέρας με την έννοια του ακλονήτου στην Εκκλησία, είναι εκείνος που δογματίζει σε Ορθόδοξη Σύνοδο και όχι κάθε Άγιος που αποφαίνεται ή συγγράφει.
Δεν ξέρω για τους άλλους εδω μέσα, πάντως προσωπικά εγώ είναι δεδομένο πως θεωρώ ότι κινείσαι εκτός Ορθόδοξης γραμμής και δεν έχω κανένα πρόβλημα να στο πώ. Αυτά για το "γνωρίζεις πολλά και σπουδαία" του filtor. Προσωπικά εγώ, απο τα λίγα θεολογικά αλλά και τα αρχαιολογικά σου που παρέθεσες εδώ, δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά.
Έχεις τόσο προσωποληψία, που δεν σχολίασες τον Ιωνά αναφορικά με τον Επιφάνιο(γιατί αυτός το ανέφερε πρώτος και ανάλογες περιπτώσεις υπάρχουν πάμπολες) και το έκανες σε εμένα.
Τα σχόλια σου αναφορικά με την ζωή της Θεοτόκου, είναι λογικά αποτελέσματα της μη γνώσεως σου περι του τί θα πει βιβλία εντός και εκτός Κανόνος και ως παραδείγματα είναι παντελώς άστοχα.
Σου μιλάω πολύ απλά: Ότι δεν είναι Ορθόδοξο είναι ανορθόδοξο. Και ότι δεν είναι αληθινό δεν είναι Ορθόδοξο.
Τα στοιχεία που ο άγιος Ραφαήλ έδωσε κατα την αποκάλυψή του έχουν διασταυρωθεί απο τα αντίστοιχα του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως όπως και η συμμετοχή του σε σχετικές αποστολές. Πέραν αυτού, η θαυματουργία του είναι εκ των ων ούκ άνευ. Συνεπώς η παρουσία του είναι ευσεβής παράδοση απο όποια πλευρά και αν την πάρεις. Χωρίς να γνωρίζεις πετάς αδιάκριτα ότι να΄ναι.
Όσο για το τα βρήκα σκούρα: Εσένα το γράψιμό και το ύφος σου δηλώνει ανασφάλεια. Πάντως στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις.
Τέλος το να μην πείθεσαι, όταν ο άλλος σε πείθει και η ομολογία ότι τελείς ανάλογα, το αφήνω στην κρίση όλων εδώ.
Υ.Γ.1: Αδελφέ εν Χριστώ σου επιτρέπω να με λες. Φίλο όχι. Δεν μπορώ να δεχθώ εσένα ως τυπικό φίλο μου, όταν είσαι τόσο ανάγωγος. Σε τέτοιες περιπτώσεις η έννοιες "φιλία" και "διάλογος" εξευτελίζεται.
Υ.Γ.2: Αγαπητέ parike,
Απο την στιγμή που η επίσημη εκκλησία δια των Συνόδων της έχει δεχθεί τον Κανόνα των Ευαγγελίων και άρα και την Αποστολικότητα του Ματθαίου και του Παύλου στα εν λόγω βιβλία, τα εν λόγω πορίσματα τα ακούω βερεσέ και τα απορρίπτω χωρίς κανένα ενδοιασμό. Βλέπεις δεν είμαι σχολαστικιστής. Απλά δεν είμαι παράλογος και προσπαθώ να είμαι Ορθόδοξος. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι εσύ δεν είσαι.
Νομίζω είναι ξεκάθαρες οι απόψεις μου σε ότι έχω γράψει και αναφορικά με το θέμα εικόνα και αναφορικά με το τί είναι ορθόδοξη και επίσημη ορολογία. Όποιος θέλει ας συμφωνήσει ή ας διαφωνήσει αλλά πάνω σε αυτά και όχι να ρητορεύει περι ανέμων και υδάτων. Σε γενικές γραμμές, αποφεύγεται ο σχολιασμός επι των θεολογικών και ιστορικών επιχειρημάτων μου. Το γιατί το καταλαβαίνω.
Ένας άνθρωπος που έχει σχεδόν υπο έκδοση εκκλησιαστική ιστορία, είναι δύσκολο να μην γνωρίζει την Συνοδική ομολογία της Εκκλησίας. Και φυσικά αυτήν προσπαθώ να υπερασπιστώ ή ομολογήσω στο μέτρο των δικών μου δυνατοτήτων.
Πατέρας με την έννοια του ακλονήτου στην Εκκλησία, είναι εκείνος που δογματίζει σε Ορθόδοξη Σύνοδο και όχι κάθε Άγιος που αποφαίνεται ή συγγράφει.
Δεν ξέρω για τους άλλους εδω μέσα, πάντως προσωπικά εγώ είναι δεδομένο πως θεωρώ ότι κινείσαι εκτός Ορθόδοξης γραμμής και δεν έχω κανένα πρόβλημα να στο πώ. Αυτά για το "γνωρίζεις πολλά και σπουδαία" του filtor. Προσωπικά εγώ, απο τα λίγα θεολογικά αλλά και τα αρχαιολογικά σου που παρέθεσες εδώ, δεν θα έβαζα το χέρι μου στη φωτιά.
Έχεις τόσο προσωποληψία, που δεν σχολίασες τον Ιωνά αναφορικά με τον Επιφάνιο(γιατί αυτός το ανέφερε πρώτος και ανάλογες περιπτώσεις υπάρχουν πάμπολες) και το έκανες σε εμένα.
Τα σχόλια σου αναφορικά με την ζωή της Θεοτόκου, είναι λογικά αποτελέσματα της μη γνώσεως σου περι του τί θα πει βιβλία εντός και εκτός Κανόνος και ως παραδείγματα είναι παντελώς άστοχα.
Σου μιλάω πολύ απλά: Ότι δεν είναι Ορθόδοξο είναι ανορθόδοξο. Και ότι δεν είναι αληθινό δεν είναι Ορθόδοξο.
Τα στοιχεία που ο άγιος Ραφαήλ έδωσε κατα την αποκάλυψή του έχουν διασταυρωθεί απο τα αντίστοιχα του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως όπως και η συμμετοχή του σε σχετικές αποστολές. Πέραν αυτού, η θαυματουργία του είναι εκ των ων ούκ άνευ. Συνεπώς η παρουσία του είναι ευσεβής παράδοση απο όποια πλευρά και αν την πάρεις. Χωρίς να γνωρίζεις πετάς αδιάκριτα ότι να΄ναι.
Όσο για το τα βρήκα σκούρα: Εσένα το γράψιμό και το ύφος σου δηλώνει ανασφάλεια. Πάντως στην Ελλάδα είσαι ότι δηλώσεις.
Τέλος το να μην πείθεσαι, όταν ο άλλος σε πείθει και η ομολογία ότι τελείς ανάλογα, το αφήνω στην κρίση όλων εδώ.
Υ.Γ.1: Αδελφέ εν Χριστώ σου επιτρέπω να με λες. Φίλο όχι. Δεν μπορώ να δεχθώ εσένα ως τυπικό φίλο μου, όταν είσαι τόσο ανάγωγος. Σε τέτοιες περιπτώσεις η έννοιες "φιλία" και "διάλογος" εξευτελίζεται.
Υ.Γ.2: Αγαπητέ parike,
Απο την στιγμή που η επίσημη εκκλησία δια των Συνόδων της έχει δεχθεί τον Κανόνα των Ευαγγελίων και άρα και την Αποστολικότητα του Ματθαίου και του Παύλου στα εν λόγω βιβλία, τα εν λόγω πορίσματα τα ακούω βερεσέ και τα απορρίπτω χωρίς κανένα ενδοιασμό. Βλέπεις δεν είμαι σχολαστικιστής. Απλά δεν είμαι παράλογος και προσπαθώ να είμαι Ορθόδοξος. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν λέω ότι εσύ δεν είσαι.