Σελίδα 4 από 19

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 8:32 am
από theodnot
aposal έγραψε:
theodnot έγραψε:δυστυχως δε θα μπορεσω να συνοδευω την πολυ ομορφη παρεα σας, αφου την κυριακη το πρωϊ στις 11 εχω μια υποχρεωση , που δεν μπορω ουτε να αναβαλλω ουτε να την καθυστερησω ... ισως αν γινοταν μια εβδομαδα αργοτερα να σας ακολουθουσα ( ευχομαι η ευλογια του γεροντα να σκεπει ολους μας, παροντες και αποντες της συναντησης)
Η συνάντηση, όπως είπε και η Κατερίνα είναι το Σάββατο 18 Οκτώβρη, άρα θα πρέπει η υποχρέωσή σου να είναι εκτός Θεσσαλόνίκης.

Αποστολε και Κατερινα , η αληθεια ειναι οτι στην αρχη μπερδευτηκα και νομιζα οτι η συναντηση θα ειναι κυριακη .. τωρα καταλαβα, ( η ανοητη) οτι ειναι σαββατο..
ειναι αληθεια Αποστολε οτι ειναι η - κοινωνικη μου- υποχρεωση κυριακη αλλα ετοιμασιες και ταξιδι , εκτος Θεσσαλονικης...

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 9:19 am
από smarti
Τι έγινε εδώ?
Βλέπω πως έμεινε στάσιμη η λίστα!!!! :cry:
Θα πάρω τηλ. σε λίγο να ενημερωθώ!! :) Για την ωρα!! :)

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 9:58 am
από smarti
18.10.2008 στο τάφο του Πατερα Πα'ι'σιου ,στο Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου που βρίσκεται στην Σουρωτή.
ΩΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ 4 μ.μ εως 7 μ.μ
.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 10:02 am
από Teri
Εννοείς ότι θα είμαστε 3 ώρες στο μοναστήρι;;;;;

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 10:05 am
από smarti
Αυτές τις ώρες είναι ανοιχτό!!!!
Μπορούμε να συναντηθούμε εκεί στις 4 μ.μ και μετά ότι ώρα τελειώσουμε , πάμε και για καφέ η φαγητό.Οτι θελήσετε!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 10:11 am
από vasilikirimp
Teri έγραψε:Εννοείς ότι θα είμαστε 3 ώρες στο μοναστήρι;;;;;

γιατί τρόμαξες με το 3 ώρες να είμαστε στο Μοναστήρι;;;;;;
:roll: :roll: :roll: :lol: :lol: :lol: :lol: :o :o :o :o :o :o :o

σε πειράζω μη θυμώσεις!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 10:18 am
από Teri
Δε θυμώνω και δεν τρόμαξα! Απλά σκέφτηκα ότι αν κάποιος έρθει στις 4 και κάποιος στις 7, υπάρχει περίπτωση να μη συναντηθούμε τελικά!!!!

Ας ορίσουμε ώρα συνάντησης (πχ 4μμ) και αν κάποιος δεν μπορεί το δηλώνει edo και το αναπροσαρμόζουμε!!!

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 10:49 am
από vasilikirimp
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 10:55 am
από aposal
Μπράβο άξιες γυναίκες του forum!
Να πείτε στον κόσμο και πώς θα πάει Περιφρειακή Θεσ/νίκης προς Χαλκιδική (ή Μουδανιά;), έξοδος προς Ταγαράδες κλπ.
Υπάρχει ταμπέλα, δεξιά, πάνω στο δρόμο, λίγο πριν φτάσει κανείς στη Σουρωτή, που δείχνει τον ανηφορικό δρόμο για την Ι.Μ. Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου.

Δημοσιεύτηκε: Τετ Οκτ 01, 2008 11:10 am
από perivleptos
Δηλώνω και εγώ την πρόθεση μου να έρθω μαζί με την γυναίκα μου...
Κώστας & Μαρίνα