Σελίδα 4 από 6
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:01 pm
από lovethink
Misha έγραψε:lovethink έγραψε:
Σωστό κι αυτό και στο εύχομαι
Επίσης να πω ότι το κείμενο της Dirfys με βρήκε ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟ
Αντί παιδιά να βάλω το σκυλάκι μου μόνο γιατί παιδιά δεν έχω ούτε θα κάνω ποτέ

ποτέ μη λες ποτέ...
μια βίδα είναι όλη η υπόθεση....
Μη με προσβάλεις αθελά σου επιμένοντας στην μη αποδοχή του άλλου και δείξε σεβασμό σε αυτό που είναι ο άλλος.Δεν είναι όλα στη ζωή μας επιλογές καλώς ή κακώς
Οι φωτογραφίες αυτές τι είναι ; το σπίτι του Πάπα ;
Ο νους μου τώρα είναι ταξιδεμένος στα λόγια του μοναχού Μιχαήλ που διάβασα ότι τρώει ένα πορτοκάλι και το βρίσκει πολύ
Σα να μοσχοβόλησε μέχρι εδώ αυτό το πορτοκάλι
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:04 pm
από Misha
δεν το είπα για σενα το "μια βιδα είναι"..ξερεις πως δεν θα το έκανα,τωρα πια...το ειπα περισσοτερο σκεπτομενος τον εαυτο μου,ποσες φορες έχω μεταβαλλει απόψεις ,για τη ζωη ,για ανθρωπους ,για καταστάσεις....
"μια βιδα είναι" όλα τα πραγματα.....
και για μενα και για σένα και για όλους..
sorry αν σε πειραξε...

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:05 pm
από yparxei
και η dirfys σωστη παρεπιπτοντως
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:06 pm
από lovethink
Misha έγραψε:sorry αν σε πειραξε...

Οχι σε συμπαθώ και δεν πειράζομαι σε βαθμό να ταράξει τη σχέση μας
Αλλωστε το ότι έπαψα να λέω αστεία δεν σημαίνει ότι έγινα και δύστροπος
Απλά με πονάει να μου ζητάνε να αλλάξω πράγματα που δεν ήταν ποτέ στο χέρι μου
Αλλά όπως λέω τις τελευταίες δύο μέρες .... ας μη μακρυγορώ :)
Αν μπορείς ενημέρωσέ με αν το κείμενο που έβαλα από τον Μοναχό Μιχαήλ είναι του γνωστού Μιχαήλ που εκδίδει βιβλία εναντίον του Αγίου Ορους , φαντάζομαι θα γνωρίζεις
Ευχαριστώ
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:08 pm
από yparxei
που ναι ο μανος?οεο
:)
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:09 pm
από Misha
έγραψα πριν "σωστά κατάλαβες,αυτού είναι..."
νομιζα πως αναφεροσουν στο κειμενο του πρωην Κοζανης,το οποιο φιλοξενει στην ιστοσελιδα του ο μοναχός Μιχαήλ...
το αλλο κειμενο αναφερεται σε αλλον π.Μιχαήλ, μοναχο Καρουλιώτη,ασκητικό και ενάρετο (κατα πως έχω μαθει)
Άγιος Βασίλειος οδού Μετσόβου, παραμονή Πρωτοχρονιάς.
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:09 pm
από silver
Ο Micha έγραψε :
"υγιά και μακροημερευοντα" ευχεται η Εκκλησία....
Αγαπητέ Micha, πιστεύω δεν ξεχνάς και τα υπόλοιπα, "σώον", "έντιμον" και "ορθοτομούντα".
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:10 pm
από yparxei
ΔΕΝ αντεχουμε αλλο θελουμε να μας την πεις,να κανεις καζουρα.κατι να κανεις.we want manos back
Ενταξει εισια ωραιος δεν λεμε.καλο ειναι ολοι λιγο ετσι να κοντρολαρουμε αυτα που λεμε και οσα λεμε...αλλα οχι και να καταργησεις το χιουμορ βρε παιδι

Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:16 pm
από lovethink
Misha έγραψε:σωστά κατάλαβες,αυτού είναι...
Περίεργη μεταστροφή και ποιόν να πιστέψεις
Πάω να το βγάλω τότε δεν θέλω να σκανδαλιστεί κανείς αν και δεν λέει τίποτα κακό σε αυτό το διάλογο
Δημοσιεύτηκε: Παρ Ιαν 19, 2007 1:18 pm
από Misha
lovethink έγραψε:Misha έγραψε:σωστά κατάλαβες,αυτού είναι...
Περίεργη μεταστροφή και ποιόν να πιστέψεις
Πάω να το βγάλω τότε δεν θέλω να σκανδαλιστεί κανείς αν και δεν λέει τίποτα κακό σε αυτό το διάλογο
Μανο δικο μου το λάθος...σορρυ εγκέιν