Θα βρεχει και καρέκλεςagiooros έγραψε:Δεν θα έρθω θα έχει χιόνι
Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Συντονιστής: Συντονιστές
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Δεν πειράζει παιδιά..stathis73 έγραψε:Θα βρεχει και καρέκλεςagiooros έγραψε:Δεν θα έρθω θα έχει χιόνι
Κι' εμείς στην Κορινθιακή συνάντηση παρά λίγο να "χρειαστούμε βάρκες και βατραχοπέδιλα"
Καλή σας αντάμωση..
Και μετά φαντάζομαι θάχουν πολύ "ζουμί" οι περιγραφές..
Και σε πνευματικό, αλλά και σε "άλλο" επίπεδο..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Έκλεισα και στην ταβέρνα για 15-17 άτομαstathis73 έγραψε:Λοιπόν παλικάρια η Ιερά Μονή Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου(σουρωτή) είναι ανοιχτή την Κυριακή απο τις 9 το πρωί μέχρι της 1 το μεσημέρι και μετά 4 με 7 το απόγευμα.
Μίλησε με την Ιερά Μονή της Αγίας Αναστασίας και συγκεκριμένα με τον Ιερομόναχο Πάτερ Χρυσογονο και μου είπε οτι θα μας περιμένει κατά τις 2 το μεσημέρι να μας μιλήσει και να κάνουμε και μια παράκληση με τα παιδιά όπως μου είπε χαρακτηριστικά.
Οπότε το πρόγραμμα θα έχει ως εξεις
11 με 11,15 συγκέντρωση μετά για καφεδάκι με την ησυχία μας μέχρι και τις 1:15 για να έρθουν και τα αλλα παιδιά, μετά πάμε στα βασιλικά και Στην Ιερά μονή της Αγίας Αναστασίας, οπου και θα προσκυνήσουμε το Άγιο λείψανο της, καθώς και του Αγίου Θεωνά, μετά για φαγητό στην περαια και κατά τις 5 ξεκινάμε για σουρωτή και γέροντα Παΐσιο.![]()
![]()
![]()
Μετά την Σουρωτή ο καθένας με την ευχη Της Κυράς μας Της Παναγιάς επιστρέφει στην βάση του.![]()
![]()
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Να πω οτι για καφέ θα πάμε στην παραλία ώστε όποιος αργήσει να έρθει να μας βρει εκεί και για να μπορούμε να έχουμε μπροστά μας τα αυτοκίνητα για τον φόβο των police , μην φάμε καμιά κλήση και δεν το πάρουμε χαμπάρι.
Τώρα για κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί δεν έχω στο μυαλό μου εάν θέλετε προτείνετε κάποιο.
Τώρα για κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί δεν έχω στο μυαλό μου εάν θέλετε προτείνετε κάποιο.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Oσοι θα έρθουν μονο στην σουρωτή, υπολογίζω να είμαστε εκει κατά της 6.
Νομίζω οτι πρέπει απο τώρα να πούμε και σε ποιο καφέ θα πάμε γιατί ίσως κάποιος -α να μην εχει τηλ επικοινωνίας και να χαθεί.
Νομίζω οτι πρέπει απο τώρα να πούμε και σε ποιο καφέ θα πάμε γιατί ίσως κάποιος -α να μην εχει τηλ επικοινωνίας και να χαθεί.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- nickzark
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4626
- Εγγραφή: Τετ Μαρ 02, 2011 10:19 am
- Τοποθεσία: Νικόλαος@θεσσαλονίκη
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
vasilisalt έγραψε:vasilisalt έγραψε:Εγώ πάντως δεν θα έρθω (και θα ψήσω και τη Σμαρώ)
Τι να έρθω να δώ;
Τον Φιλώτα με τον Κωνσταντινοπολίτη να τσακώνονται για το ποιος θα είναι αρχηγός;
Τον Αθανάσιο να θυμώνται τα παλιά με το φίλο του το Στάθη;
Τον Δημήτρη να ψάχνει να βρει σε ποιον θα χαρίσει το δερμάτινό του;
Την Πωλίνα να διαβάζει την εισαγωγή του Αστακόπουλου;
Τον Νικό τον 9 να συζητά με τον Στέφανο για την επίδραση από το κολύμπι της σαρδέλας στο κύμα της θάλασσας;
Τημ Christmas να φτιάχνει το χριστουγεννιάτικο δέντρο;
Τον Σωτήρη τον ιναφ να εξηγεί από χρηματοπιστωτικής πλευράς την καινή διαθήκη (πως βρέθηκε πάνω) ;
Το Χρήστο τον εορτολόγιο να μας ρωτάει ποτε έχουμε τη γιορτή μας;
Τον Defender να μας λέει κρυάδες (έχουμε εμένα γι αυτό);
Τον Νικζακ να μας θυμίζει πόσο κρυο κάνει το χειμώνα στο Άγιο Όρος (βάλε και κανα πουλόβερ ρε φίλε);
Τον mad max1; (σιγά μη δούμε και το spiderman)
Ή τον Νικηφόρο και τον Νίκο τον ηγούμενο, που τελικά τους βλέπω πιο συχνά και από τη γυναίκα μου;
Όχι άστο καλύτερα.
Θα πάω μόνος μου στον Άγιο Γέροντα, ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ!
θα έρθω με την γυναίκα μου και το παιδί μου (9 μηνων,δεν πιάνει στο τραπέζι.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
1)NIKOLAOS-9
2)Σαλος!! μετα της οικογενείας του.
.............ο Δημητρης δεν ειναι σιγουρος ακόμη.
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
*8)max1..................μαλλον μονο για καφέ
9)Στεφανος[/quote].........ο Ιεροψάλτης ειναι μέσα στο όρος αν θυμαμαι καλά και δεν θα ερθει.
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;.........ουτε αυτός γιατί λεει εχει πολυ χιόνι
12)Νικηφορος[/quote]
13) Νickzak
14)defender of jerusalem;;;;;;;;
15)filotas
16)smarti
17)eortologio.gr
Να καταλήξουμε και σε ένα καφέ για να μην ψαχνόμαστε.
2)Σαλος!! μετα της οικογενείας του.
3)STATHIS 73
4)christmas08
5)ΑΘΑΝΑΣΙΟς
6)inaf
7)paulina
*8)max1..................μαλλον μονο για καφέ
9)Στεφανος[/quote].........ο Ιεροψάλτης ειναι μέσα στο όρος αν θυμαμαι καλά και δεν θα ερθει.
10)konstantinoupolitis
11)agiooros;;;.........ουτε αυτός γιατί λεει εχει πολυ χιόνι
12)Νικηφορος[/quote]
13) Νickzak
14)defender of jerusalem;;;;;;;;
15)filotas
16)smarti
17)eortologio.gr
Να καταλήξουμε και σε ένα καφέ για να μην ψαχνόμαστε.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Να θυμησω το προγραμμα
Μίλησε με την Ιερά Μονή της Αγίας Αναστασίας και συγκεκριμένα με τον Ιερομόναχο Πάτερ Χρυσογονο και μου είπε οτι θα μας περιμένει κατά τις 2 το μεσημέρι να μας μιλήσει και να κάνουμε και μια παράκληση με τα παιδιά όπως μου είπε χαρακτηριστικά.
Οπότε το πρόγραμμα θα έχει ως εξεις
11 με 11,15 συγκέντρωση μετά για καφεδάκι με την ησυχία μας μέχρι και τις 1:15 για να έρθουν και τα αλλα παιδιά, μετά πάμε στα βασιλικά και Στην Ιερά μονή της Αγίας Αναστασίας, οπου και θα προσκυνήσουμε το Άγιο λείψανο της, καθώς και του Αγίου Θεωνά, μετά για φαγητό στην περαια και κατά τις 5 ξεκινάμε για σουρωτή και γέροντα Παΐσιο.
Μετά την Σουρωτή ο καθένας με την ευχη Της Κυράς μας Της Παναγιάς επιστρέφει στην βάση του.
[/quote]
Μίλησε με την Ιερά Μονή της Αγίας Αναστασίας και συγκεκριμένα με τον Ιερομόναχο Πάτερ Χρυσογονο και μου είπε οτι θα μας περιμένει κατά τις 2 το μεσημέρι να μας μιλήσει και να κάνουμε και μια παράκληση με τα παιδιά όπως μου είπε χαρακτηριστικά.
Οπότε το πρόγραμμα θα έχει ως εξεις
11 με 11,15 συγκέντρωση μετά για καφεδάκι με την ησυχία μας μέχρι και τις 1:15 για να έρθουν και τα αλλα παιδιά, μετά πάμε στα βασιλικά και Στην Ιερά μονή της Αγίας Αναστασίας, οπου και θα προσκυνήσουμε το Άγιο λείψανο της, καθώς και του Αγίου Θεωνά, μετά για φαγητό στην περαια και κατά τις 5 ξεκινάμε για σουρωτή και γέροντα Παΐσιο.
Μετά την Σουρωτή ο καθένας με την ευχη Της Κυράς μας Της Παναγιάς επιστρέφει στην βάση του.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
-
aggelikiglafki
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 424
- Εγγραφή: Τετ Μάιος 14, 2008 5:00 am
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
[/quote]stathis73 έγραψε:Να θυμησω το προγραμμα
Μίλησε με την Ιερά Μονή της Αγίας Αναστασίας και συγκεκριμένα με τον Ιερομόναχο Πάτερ Χρυσογονο και μου είπε οτι θα μας περιμένει κατά τις 2 το μεσημέρι να μας μιλήσει και να κάνουμε και μια παράκληση με τα παιδιά όπως μου είπε χαρακτηριστικά.
Οπότε το πρόγραμμα θα έχει ως εξεις
11 με 11,15 συγκέντρωση μετά για καφεδάκι με την ησυχία μας μέχρι και τις 1:15 για να έρθουν και τα αλλα παιδιά, μετά πάμε στα βασιλικά και Στην Ιερά μονή της Αγίας Αναστασίας, οπου και θα προσκυνήσουμε το Άγιο λείψανο της, καθώς και του Αγίου Θεωνά, μετά για φαγητό στην περαια και κατά τις 5 ξεκινάμε για σουρωτή και γέροντα Παΐσιο.![]()
![]()
![]()
Μετά την Σουρωτή ο καθένας με την ευχη Της Κυράς μας Της Παναγιάς επιστρέφει στην βάση του.![]()
![]()
ΖΗΛΕΥΩ!!!!!!!!
- faviola
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 721
- Εγγραφή: Σάβ Σεπ 17, 2011 4:39 pm
- Τοποθεσία: Άννα, Κόρινθος
Re: Συνάντηση στη Θεσσαλονίκη 23-10-2011
Στάθη επίτηδες το κάνεις;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

Κύριε τό σόν θέλημα γενέσθω και μή τό 'εμόν.
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με.
Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με.