Το καθημερινό άγγελμα

Καθημερινά πνευματικά μηνύματα.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από fotis »

Εαν κανεις αγαπα τα υλικα αγαθα του κοσμου,η προς τον εν ουρανοις Πατερα αγαπη δεν υπαρχει μεσα του.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Η Αγάπη είναι ζωή, αναπνοή..
Η έλλειψή Της είναι θάνατος..
Όλοι ξέρουν πόσο αυτονόητη και "αναγκαστική" είναι η αναπνοή..
Ακόμα και κάποιος που θέλει να πεθάνει, δε μπορεί να σταματήσει να ανασαίνει..
Έτσι πρέπει να αγαπάμε.. Τόσο αυτονόητα, σαν να μην υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουμε, σαν να μην υπάρχει άλλος τρόπος να ζήσουμε..
Γιατί - πραγματικά - άλλος τρόπος ζωής ΔΕΝ υπάρχει....
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από fotis »

Δεν μπορειται να εισθε συγχρονως δουλοι και του Θεου και του πλουτου.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από fotis »

Σε περιμενουμε,μην αργεις Κυριε Ιησου Χριστε.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από fotis »

Το μεγαλυτερο και ουσιαστικοτερο οπλο κατα της πνευματικης οκνηριας ειναι να αγαπησουμε τον Κυριο μας.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από panagiotisspy »

Κάποιος που έχει Αγάπη, αλλά δεν έχει Πίστη, μοιάζει με έναν άνθρωπο που ξέρει καλά μουσική, αλλά δεν έχει ένα μουσικό όργανο να παίξει..
Κάποιος που έχει Πίστη, αλλά δεν έχει Αγάπη, μοιάζει με κάποιον που το σπίτι του είναι γεμάτο μουσικά όργανα, αλλά αυτός δεν ξέρει μουσική για να παίξει..
Και οι δύο μπορούν να σωθούν..
Απλά ο πρώτος για να τα καταφέρει, πρέπει να ψάξει και να βρει ένα μουσικό όργανο να παίξει..
Ενώ ο δεύτερος, πρέπει να κάτσει να μάθει μουσική..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από fotis »

Ο Ιησους Χριστος,ζει παντοτε για να μεσιτευει και να προσευχεται ολων εκεινων που τον πιστευουν.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
magdalini
Συστηματικός Αποστολέας
Συστηματικός Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 201
Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 12:52 pm
Τοποθεσία: KRHTH

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από magdalini »

."ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ... :8
Άβαταρ μέλους
stathis73
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 6472
Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από stathis73 »

magdalini έγραψε:."ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ... :8
:8 :8 :8 :8

Kαλημέρα magdalini και καλως ηρθες και πάλι στην παρέα μας.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
Άβαταρ μέλους
panagiotisspy
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 7181
Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ

Re: Το καθημερινό άγγελμα

Δημοσίευση από panagiotisspy »

stathis73 έγραψε:
magdalini έγραψε:."ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ... :8
:8 :8 :8 :8

Kαλημέρα magdalini και καλως ηρθες και πάλι στην παρέα μας.
Αδελφή μου Μαγδαληνή, άργησες αλλά "έγραψες".. Πράγματι εκπληκτικά όμορφη και αληθινή η παρατήρησή σου..
Μην μας αφήσεις πιά λοιπόν για πολύ καιρό με "ένα φτερό".. :8 :8

Νάσαι καλά αδελφή μας.. :8 :8
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Μηνύματα”