Σελίδα 2 από 2

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 9:10 am
από Iosif
Κυκλοφορεί ένα καλό βιβλίο, που αναφέρεται αναλυτικά και με λεπτομέρειες, στο Άγιο Φώς στα Ιεροσόλυμα.
Εάν θυμάμαι καλά, το βιβλίο αυτό έγραψε μία κυρία Τσεκούρα.
Στις πρώτες σελίδες τού βιβλίου αυτού, υπάρχει η επιστολή ΕΥΛΟΓΙΑ τού ΠΡΟ - ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ( ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥ τώρα ) Πατριάρχη Ιεροσολύμων.
Σε αυτή την επιστολή, ο τότε Πατριάρχης Ιεροσολύμων λέγει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ότι το Άγιο Φώς στα Ιεροσόλυμα είναι ΘΑΥΜΑ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 10:07 am
από spirosn
Iosif έγραψε:Κυκλοφορεί ένα καλό βιβλίο, που αναφέρεται αναλυτικά και με λεπτομέρειες, στο Άγιο Φώς στα Ιεροσόλυμα.
Εάν θυμάμαι καλά, το βιβλίο αυτό έγραψε μία κυρία Τσεκούρα.
Στις πρώτες σελίδες τού βιβλίου αυτού, υπάρχει η επιστολή ΕΥΛΟΓΙΑ τού ΠΡΟ - ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ ( ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΥ τώρα ) Πατριάρχη Ιεροσολύμων.
Σε αυτή την επιστολή, ο τότε Πατριάρχης Ιεροσολύμων λέγει ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ότι το Άγιο Φώς στα Ιεροσόλυμα είναι ΘΑΥΜΑ ΥΠΕΡΦΥΣΙΚΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ
.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΝΑΧΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 10:27 am
από Iosif
spirosn έγραψε:ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΟΝΑΧΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΗΚΕ ΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΑΦΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΚΡΥΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΙΔΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΤΑ ΠΟΥ ΣΥΝΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΕΓΡΑΨΕ.
Αυτό είναι το βιβλίο «ΕΙΔΑ ΤΟ ΑΓΙΟ ΦΩΣ», όπου υπάρχει αφήγηση ΑΥΤΟΠΤΟΥ ΜΑΡΤΥΡΟΣ τού Αγίου Φωτός στα Ιεροσόλυμα.
Το βιβλίο γράφηκε με επιμέλεια τού Αρχιμανδρίτου Σάββα Αχιλλέως. Σελίδες 174.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 10:36 am
από Xpnstos
Είδα και εγώ την σχετική εκπομπή της Δρούζα. Κατʼ αρχήν να πούμε ότι το θέμα «πουλάει» άρα η ενασχόληση των μέσων μαζικής ανοησίας είναι δεδομένη.
Το πάνελ προσεκτικά επιλεγμένο (παρατηρήστε το αυτό σε όλες τις σχετικές εκπομπές και θα δείτε ότι δεν είναι τυχαίο), από την μια, ένας σοβαρός άνθρωπος ως εκπρόσωπος της χριστιανικής άποψης – εν προκειμένω ο π. Αντώνιος – δυστυχώς όμως περιτριγυρισμένος από διάφορους ανόητους – στυλ Μουστάκη και όχι μόνο – (έτσι ώστε οι ομοειδείς ανόητοι και άσχετοι λόγοι να ακυρώνουν και τον σοβαρό λόγο) και από την άλλη ο «αντίπαλος». Και βέβαια το ακροατήριο – μαϊντανός. (π.χ. η κυρία που διατεινόταν ότι μετά από 2 μήνες από την επίσκεψή της στα Ιεροσόλυμα έμεινε έγκυος. Δεν αμφισβητώ ότι μπορεί να της έγινε θαύμα, αλλά στην προκειμένη περίπτωση ήταν άσχετη με το θέμα). Μία εκπομπή δηλαδή, για τα νούμερα της τηλεθέασης και τίποτε άλλο. Γιατί αν ο σκοπός ήταν η σοβαρή πληροφόρηση, θα αρκούσαν οι δύο συνομιλητές οι οποίοι θα είχαν όλο τον χρόνο να εκφράσουν σοβαρά τις απόψεις τους.
Τώρα όσον αφορά το θέμα αυτό καθʼ αυτό.
Κατʼ αρχήν δεν απεχθάνομαι τον Καλόπουλο. Είναι κι αυτός άνθρωπος υπέρ ού Χριστός απέθανε και Ανέστη. Νομίζω ότι και στον π. Αντώνιο δεν διαφάνηκε ίχνος αντιπάθειας και χάρηκα γι αυτό. Νομίζω ότι αν θέλουμε ένα πραγματικό και γόνιμο διάλογο πρέπει να μπούμε στη θέση του συνομιλητή μας. Ο κ. Καλόπουλος λοιπόν δεν πιστεύει. Και αυτό είναι απόλυτα σεβαστό. Μπορώ λοιπόν να καταλάβω ότι ένας άνθρωπος που δεν πιστεύει, θα εξηγεί όλες τις σχετικές αποδείξεις υπό το πρίσμα της απιστίας του. Και μάλιστα στη συγκεκριμένη συζήτηση θα μπορούσε κάποιος να τον «βοηθήσει» σε αυτές τις "εξηγήσεις". Πράγματι λοιπόν θα μπορούσαν να συμβαίνουν τα εξής:
1. Το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων επειδή δεν απολαμβάνει την αίγλη και τις τιμές, αλλά ούτε και τα πλούτη των άλλων πατριαρχείων, εφηύρε την αφή του Αγίου Φωτός, για να τονώσει την εικόνα του και τα έσοδά του.
2. Το ότι ελέγχουν Ισραηλινοί αστυνομικοί τον Πατριάρχη πριν μπεί στο Κουβούκλιο, επίσης δεν λέει τίποτα, γιατί εκείνο που προέχει για το Κράτος του Ισραήλ είναι τα έσοδα από τον προσκυνηματικό τουρισμό, και η τελετή του Αγίου Φωτός, συμβάλλει σε αυτό. Άλλωστε δεν τον ξεγυμνώνουν για να τον ψάξουν. Θα μπορούσε εύκολα να κρύβει κάποιο μικρό κουτί σπίρτα (υπάρχουν και πολύ μικρά) στα ρούχα του, ή και τα εσώρουχά του.
3. Οι υπόλοιπες ομολογίες δεν καταγγέλουν τίποτα γιατί ναι μεν θα αμαυρώσουν το κύρος της Ορθοδοξίας, αλλά η αποκαλυφθείσα απάτη θα συμπαρασύρει και αυτούς. Αρκούνται λοιπόν στον ρόλο του κομπάρσου στην ταινία, αρκεί να κόβονται εισιτήρια.
4. Το ότι ανάβουν και λαμπάδες προσκυνητών μέσα στον Ναό, ή και εκτός, επίσης δεν λέει τίποτα. Μπορεί να είναι πληρωμένοι κομπάρσοι, για να βοηθήσουν στα εφέ. Τα φυτίλια των καντηλιών επίσης, θα μπορούσαν να είναι και αυτά εμποτισμένα με φωσφόρο.
5. Οι βολίδες φωτός, θα μπορούσαν να είναι οπτικά εφέ. Η τεχνολογία έχει προχωρήσει αρκετά για να μπορεί να κάνει διάφορα τέτοια.
6. Η φλόγα δεν καίει με την ίδια λογική που οι αναστενάρηδες ή ορισμένες φυλές της Αφρικής πυροβατούν.
7. Ο Ειρηναίος έπαιρνε το Άγιο Φώς επί Πατριαρχίας του. Χα !
κλπ. κλπ.

Και από την άλλη η δική μας μωρία του κηρύγματος: Ει Ιησούς απέθανε και Ανέστη, και αυτός είναι ο Τάφος του, τότε τίποτα δεν μας εκπλήσσει από αυτόν τον Τάφο. Αυτό είναι το κλειδί. Η πίστη όχι απλώς σε έναν απρόσωπο Θεό ή στο Θείον αλλά σε ένα Θεό με Όνομα που μπήκε σφήνα στην σιχαμερή Ιστορία του ανθρώπου και έφερε τα πάνω κάτω.
Πιστεύω εις ένα Θεόν, Πατέρα, Παντοκράτορα, ποιητήν ουρανού και γης, ορατών τε πάντων και αοράτων. Και εις ένα Κύριον Ιησούν Χριστόν, τον Υιόν του Θεού τον μονογενή, τον εκ του Πατρός γεννηθέντα προ πάντων των αιώνων. Φως εκ φωτός, Θεόν αληθινόν εκ Θεού αληθινού γεννηθέντα, ου ποιηθέντα, ομοούσιον τω Πατρί, δι' ου τα πάντα εγένετο. Τον δι' ημάς τους ανθρώπους και δια την ημετέραν σωτηρίαν κατελθόντα εκ των ουρανών, και σαρκωθέντα εκ Πνεύματος Αγίου, και Μαρίας της Παρθένου, και ενανθρωπήσαντα. Σταυρωθέντα τε υπέρ ημών επί Ποντίου Πιλάτου, και παθόντα, και ταφέντα. Και αναστάντα τη τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς. Και ανελθόνται εις τους ουρανούς, και καθεζόμενον εκ δεξιών του Πατρός. Και πάλιν ερχόμενον μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς, Ου της Βασιλείας ουκ έσται τέλος. Και εις το Πνεύμα το Αγιον, το Κύριον, το Ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον, το συν Πατρί και Υιώ συμπροσκυνούμενον και συνδοξαζόμενον, το λαλήσαν διά των Προφητών. Εις Μίαν, Αγία, Καθολικήν, και Αποστολικήν Εκκλησίαν. Ομολογώ έν Βάπτισμα εις άφεσιν αμαρτιών. Προσδοκώ Ανάστασιν νεκρών, και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν.
Καταλαβαίνουμε τι «τρέλα» είναι αυτό που απαγγέλουμε και πιστεύουμε; Καταλαβαίνουμε ότι και πολλοί από αυτούς που διατείνονται ότι πιστεύουν, σε εκπομπές, σε προσωπικές μας συζητήσεις, σε παρέες, όταν αναμετρηθούν ή μετρήσουν την πίστη τους με μέτρο την ολιγόλογη και συμπυκνωμένη μωρία του Πιστεύω, θα αρχίσουν τις υπεκφυγές; «Εντάξει πιστεύω και εγώ, αλλά δεν είμαι φανατικός…. Ο Χριστός ήταν ένας μεγάλος επαναστάτης……. Το ωραιότερο κήρυγμα που ακούστηκε ποτέ ήταν το κήρυγμα της αγάπης που έκανε ο Χριστός……»
Από εκεί λοιπόν θα έπρεπε να ξεκινήσουμε τέτοιους διαλόγους. Πιστεύεις το «Πιστεύω»; Αν ναι τότε το Άγιο Φώς από τον Πανάγιο Τάφο είναι κάτι σχεδόν αναμενόμενο. Αν όχι, τότε ότι και να δείς δεν θα πιστέψεις. Το λέει ωραία στην παραβολή του πλούσιου και του Λαζάρου ο Χριστός με το στόμα του Αβραάμ:
«και επί πασιν τούτοις μεταξύ ημών και υμών χάσμα μέγα εστήρικται οπως οι θελοντες διαβηναι εντευθεν προς υμας μη δυνωνται μηδε οι εκειθεν προς ημας διαπερωσιν. Ειπεν δε ερωτω ουν σε πατερ ινα πεμψης αυτον εις τον οικον του πατρος μου εχω γαρ πεντε αδελφους οπως διαμαρτυρηται αυτοις ινα μη και αυτοι ελθωσιν εις τον τοπον τουτον της βασανου. Λεγει αυτω Αβρααμ εχουσιν Μωσεα και τους προφητας ακουσατωσαν αυτων, ο δε ειπεν ουχι πατερ Αβρααμ αλλ εαν τις απο νεκρων πορευθη προς αυτους μετανοησουσιν. Ειπεν δε αυτω ει μωσεως και των προφητων ουκ ακουουσιν ουδε εαν τις εκ νεκρων αναστη πεισθησονται»

Και η αντίδραση του Καλόπουλου και των λοιπών είναι έτσι ερμηνεύσιμη και κατανοητή. Ίσα ίσα θα ήταν ανησυχητικό αν δεν αντιδρούσαν έτσι. Ήδη από την πρώτη ημέρα της Εκκλησίας, οι Απόστολοι χαρακτηρίστηκαν μεθυσμένοι. Ήδη από τα πρώιμα χρόνια ο Φήστος φώναξε στον Απόστολο Παύλο ότι μαίνεται : «… ει παθητος ο Χριστος ει πρωτος εξ αναστασεως νεκρων φως μελλει καταγγελλειν τω τε λαω και τοις εθνεσιν. Ταυτα δε αυτου απολογουμενου ο Φηστος μεγαλη τη φωνη φησιν μαινη Παυλε τα πολλα σε γραμματα εις μανιαν περιτρεπει…»

Ως εκ τούτου πρέπει να μάθουμε να ζούμε με την «τρέλα» μας. Και να την απολαμβάνουμε. ΄
Καλή Ανάσταση.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 11:35 am
από nestor
Βεβαίως τα γεγονότα μιλουν από μονα τους και αυτό το ΜΕΓΑ ΣΗΜΕΙΟ,είναι μια μαρτυρία πως ο Αναστας Ιησους είναι το Φως του κόσμου και η πηγη της ζωης μας.
_________________

Γειά σου Misha.

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 3:17 pm
από nikolaos-9
Ένα σχόλιο στα γραφόμενα του Xrnstos:


Σαφώς και είναι σεβαστή η άποψη του καθενός, βλέπεις όμως μια επιπολαιότητα στα επιχειρήματα που θέτουν οι υποστηρικτές του οτι δέν υπάρχει το Άγιο Φώς.


Τα επιχειρήματα αυτά που απαρίθμησες και χρησιμοποιούν οι απανταχού "σκεπτικιστές", βασίζονται μόνο στην καχυποψία, στο "μήπως" και "άρα" και "εφόσον". Δέν αποτελούν μια συγκροτημένη σκέψη και αντίληψη, αλλά μία στείρα άρνηση του γεγονότος που διαδραματίζεται.


Με όπλα την ειρωνεία και το χλευασμό (και εν προκειμένω με ένα πειραματάκι της φυσικής), ο σκεπτικιστής(!), προσπαθεί να μυθοποιήσει την Αλήθεια. Το λάθος του; Ο επιφανειακός τρόπος που ερευνά το θέμα -που αποτελεί και περίτρανη απόδειξη οτι τον ενδιαφέρουν περισσότερο τα "πυροτεχνήματα" της τηλεόρασης, παρά η ουσία-.
Πού βρίσκεται η ουσία; Στην παρέμβαση του Θεού στον κόσμο, με ένα σκοπό: Tη σωτηρία ΟΛΩΝ. Όλων εμάς, που με το πεπερασμένο μυαλό που διαθέτουμε, βγάζουμε άτοπες θεωρίες αμφισβήτησης. Δε θέλουμε να δεχτούμε κάτι που δε μπορούμε να εξηγήσουμε, ως υπερφυσικό. Πρέπει οπωσδήποτε να του δώσουμε λογική εξήγηση, καθώς το εγωιστικό μας κεφάλι πιστεύει οτι όλα τα ξέρει και όλα μπορεί να τα ερμηνεύσει.

Πιστεύουμε λοιπόν ή δεν πιστεύουμε, ο Θεός δε μας έχει ανάγκη εμείς τον έχουμε. Τo να έχουμε τις αμφιβολίες μας ειναι ανθρώπινο, το να θέλουμε να ερευνήσουμε την Αλήθεια, είναι καλό. Ας μην αρχίζουμε όμως απο τη λάθος πλευρά (από την πλευρά δηλ. της άρνησης) διότι η όλη έρευνά μας θα πάει στράφει, θα πέφτουμε συνεχώς σε παγίδες, διότι η ίδια η φύση μας, μας εμποδίζει να κατανοήσουμε πράγματα που είναι έξω από τα όριά της.
Πιό εύκολο είναι να πούμε "έλα μωρέ, παραμύθι το ένα, παραμύθι το άλλο κλπ", δύσκολο -μα πολύ δύσκολο- να βιώσουμε την Εμπειρία αυτών που έφτασαν σε υπέρβατικά σημεία και μας το καταμαρτηρούν. Ας λέμε εμείς ότι μας κατεβαίνει μετά κι ας προσπαθούμε να το τεκμηριώσουμε με σοφιστικά επιχειρήματα.
-------------------------------------------------------------------------------------
"Έίθε να μας αξιώνει πάντοτε ο Θεός να γευόμαστε τη Χάρη του. Γιατί δια της Χάριτος συναισθανόμαστε το μεγαλείο Του κατά την προσευχή και την ακολουθία μας και προσεγγίζουμε το θαύμα που Τον περιβάλλει. Είθε να μας χαρίζει ο Θεός τη σοφία των μυστηρίων Του, γιατί δι αυτής θα αποχωριστούμε τον κόσμο και θα γίνουμε κοινωνοί της αγάπης Του, δια των ευχών των Πατέρων μας, που ταξίδεψαν στόν δρόμο αυτόν και ευχαρίστησαν τον Θεό με την αγαθή διακονία τους, αμήν."
Αγ. Ισαάκ ο Σύρος

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 29, 2007 7:26 pm
από PRETORIAN
Παιδιά, όταν κατέβει ο συγκεκριμένος κύριος στον πανάγιο τάφο και δεί το φώς που κατεβαίνει απο τον ουρανό, γιατί το βλέπουν όλοι εκείνη την στιγμή να κατεβαίνει τότε θα καταλάβει.