Κεμάλ και Ελληνισμός της Μικρασίας

Διάφορα ερωτήματα στον π. Αντώνιο.

Συντονιστές: pAntonios, Συντονιστές

Απάντηση
isaak56
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 23, 2006 5:00 am

Κεμάλ και Ελληνισμός της Μικρασίας

Δημοσίευση από isaak56 »

Thomas15n έγραψε:
isaak56 έγραψε:Δυστυχώς για όλους μας μας διοικούν οι ντολμε . Μην νομίζεται ότι όλοι έχουν Ελληνική καταγωγή και συνείδηση . Αν πάμε λίγο πίσω θα καταλάβουμε πολλά π.χ.
Τόσο ο Βενιζέλος όσο και ο Ατατούρκ* ήταν εβραϊκής καταγωγής και ο μεν(μπεν-ζελόν) ,δηλ. βενιζελος και ο δε (ντολμε), ήταν επιπλέον και τεκτονικοί αδερφοί στην ίδια στοά εκ Θεσσαλονίκης (αρ.31 ).
Σήμερα ;
Καταρχήν ο Βενιζέλος τί σχέση είχε με Θεσσαλονίκη από ότι γνωρίζω στην Κρήτη γεννήθηκε έζησε και όχι Θεσσαλονίκη, και κατά δεύτερον ο Ατατούρκ ή Μουσταφά Κεμάλ πασάς δεν ήταν "ντολμέ" ή "ντολμάς" γνήσιος ή γιαλαντζί, αλλά Ντομνές εγώ τουλάχιστον έτσι έχω ακούσει και διαβάσει να λένε αυτήν την αίρεση "ντομνέδες". Αν έχεις ιστορικές αποδείξεις γιά αυτά που γράφεις να τις καταθέσεις και όχι να λες αυθαίρετα συμπεράσματα, οι καιροί γαρ πονηροί εισίν.
Σου παραθετω ορισμενα στοιχεια , αν θελεις και αλλα υπαρχουν πολλα στον ιστο , αν θελεις ψαχνω και στα στελνω. Εδω μιλα.... Για την ακρίβεια, ήταν αμφιφυλόφιλος

Αθωώθηκε Τουρκάλα συγγραφέας, κατηγορούμενη για προσβολή του Ατατούρκ
20/12/2006

Η Τουρκάλα συγγραφέας Ιπέκ Καλισλάρ αθωώθηκε την Τρίτη από την κατηγορία της προσβολής του ιδρυτού της σύγχρονης Τουρκίας, Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ.
(The New Anatolian - 20/12/06, AP, AFP, BBC, FT, International Herald Tribune, AKI, RFE/RL - 19/12/06)


Ο Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ ήταν ο ιδρυτής της σύγχρονης Τουρκικής δημοκρατίας. [Wikipedia]

Την Τρίτη (19 Δεκεμβρίου), δικαστήριο της Ιστανμπούλ αθώωσε τη συγγραφέα Ιπέκ Καλισλάρ, η οποία κατηγορείτο για προσβολή του ιδρυτού της σύγχρονης Τουρκικής δημοκρατίας, Μουσταφά Κεμάλ Ατατούρκ.

Η απόφαση του δικαστού ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια της δεύτερης ακροαματικής διαδικασίας στη δίκη εναντίον της Καλισλάρ, η οποία ξεκίνησε τον Οκτώβρη. Οι κατηγορίες εναντίον της βετεράνου Τουρκάλας δημοσιογράφου προκύπτουν από τη βιογραφία που συνέγραψε για τη ζωή της συζύγου του Ατατούρκ, Λατιφέ Ουσάκι, η οποία δημοσιεύθηκε τον Ιούνιο και αναδείχθηκε σε μπεστ σέλερ εντός λίγων ημερών.

Βασισμένη σε αναφορές μάρτυρα, απόσπασμα στο βιβλίο της Καλισλάρ περιγράφει ένα περιστατικό στο βραχύβιο έγγαμο βίο του ζευγαριού. Αντιμέτωπος με απόπειρα δολοφονίας εναντίον του, ο Ατατούρκ, σύμφωνα με ισχυρισμούς, διέφυγε από το προεδρικό μέγαρο φορώντας τσαντόρ, για να μεταμφιεστεί σε γυναίκα.

Το συγκεκριμένο απόσπασμα συμπεριλήφθηκε σε συνέντευξη της συγγραφέως στη δημοφιλή Τουρκική εφημερίδα Hurriyet τον Ιούνιο.

Η μήνυση εναντίον της Καλισλάρ υποβλήθηκε από αναγνώστη, τον Χουσείν Τουγκρούλ Πεκίν.

"Το να ισχυριστεί κάποιος ότι ο Μουσταφά Κεμάλ, για τον οποίο δεν υπάρχει άνθρωπος που θα τολμήσει να αμφισβητήσει το θάρρος του, θα είχε κάνει κάτι τέτοιο, αποτελεί τη μεγαλύτερη προσβολή", ανέφερε σε επιστολή του προς τον εισαγγελέα, ο οποίος στη συνέχεια δίωξε τη συγγραφέα και τον Νεχντέτ Τατλιτσάν, αρχισυντάκτη της Hurriyet.

Διώχθηκαν στο πλαίσιο ειδικού νόμου που ψηφίστηκε το 1951, ο οποίος προβλέπει ποινές φυλάκισης για όσους "προσβάλουν δημόσια τη μνήμη του Ατατούρκ". Σύμφωνα με πληροφορίες, στο πλαίσιο του συγκεκριμένου νόμου, πλήθος Τούρκων συγγραφέων και δημοσιογράφων έχουν έλθει αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη.

Η αθώωση της Καλισλάρ λαμβάνει χώρα εν μέσω ισχυρών πιέσεων της ΕΕ προς την Τουρκία, η οποία ξεκίνησε ενταξιακές συνομιλίες με την Ένωση τον Οκτώβρη του 2005, με σκοπό την τροποποίηση ή κατάργηση περιορισμών που σχετίζονται με την ελευθερία της έκφρασης.

Οι Βρυξέλλες, καθώς και οργανώσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων, είναι ιδιαιτέρως επικριτικές προς τις διατάξεις του ποινικού κώδικα της Τουρκίας, ο οποίος έχει δώσει το έναυσμα για ποινικές διώξεις εναντίον δεκάδων Τούρκων διανοούμενων, συμπεριλαμβανομένου του Ορχάν Παμούκ, φετινού νικητή του Νόμπελ λογοτεχνίας, και της Ελίφ Σαφάκ, της δημοφιλέστερης γυναίκας συγγραφέως της χώρας. Το Άρθρο 301 του ποινικού κώδικα καθιστά ποινικό αδίκημα την "προσβολή" της δημοκρατίας, του κοινοβουλίου ή άλλων κρατικών ιδρυμάτων, και προβλέπει ποινή φυλάκισης για τους παραβάτες μέχρι και τρία έτη.

Ο Τούρκος-Αρμένιος δημοσιογράφος Χραντ Ντινκ είναι ο μοναδικός που έχει επιβληθεί εξάμηνη ποινή φυλάκισης με αναστολή για "προσβολή της Τουρκικότητας". Οι περισσότερες δίκες που προέκυψαν από διατάξεις του Άρθρου 301 τερματίστηκαν είτε με αθώωση είτε με απόσυρση των κατηγοριών.

Το παρών περιεχόμενο ανατέθηκε για τους SETimes.com
isaak56
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 23, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από isaak56 »

tomas15h
Καταρχήν ο Βενιζέλος τί σχέση είχε με Θεσσαλονίκη από ότι γνωρίζω στην Κρήτη γεννήθηκε έζησε και όχι Θεσσαλονίκη....

Υπαρχουν φημες για το καραβι που τους μετεφερε στην Κρητη οτι ξεκινησε απο Θεσ/νικη και πανω σε αυτο διεδραματιστικαν ορισμενα πραγματα ( πχ. θανατος ενος νεογεννητου ... κατι τετοια ) Αυτα ψαχνω . Εγραψα μονο οσα μου διηγηθηκαν και ελπιζω να βρω το βιβλιο το οποιο ειναι πολυ παλιο και σπανιοτατο .
isaak56
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 23, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από isaak56 »

Από την τραγωδία του 1922 έως τον εμφύλιο πέρασαν 23 χρόνια. Από το τέλος του εμφυλίου το 1949-50 μέχρι το 1973-4, πέρασαν άλλα 23 χρόνια. Μήπως οι νεοΒενιζελικοί πολιτικοί έχουν σκοπό να ολοκληρώσουν το Βυζαντινο-Οθωμανικό όραμα του Εθνάρχη των Χανίων και του ντονμέ Μουσταφά Πασά της Θεσσαλονίκης; Πότε επιτέλους θα μπορέσουν ν΄ αντιληφθούν, αυτοί οι πολύγλωσσοι άνθρωποι, το μέγεθος της τραγωδίας που προκαλείται απ' τον νεποτισμό, την υποτέλεια, τον άκρατο υλισμό τους και την υποδούλωση που προκαλεί η ματαιοδοξία των;

Δυστυχως ο Έλληνας ξεχνά ή θέλει να ξεχνά , τον ενδιαφερουν πιό πολύ τα γιουρο βιζιον και τα τσιφτετέλια.
isaak56
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 23, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από isaak56 »

Τα παρακάτω δεν ειναι δικα μου ,που τετοια γνώση , κάποιοι ξερουν περισσότερα .

H ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΣΦΑΓΕΑ ΜΟΥΣΤΑΦΑ ΚΕΜΑΛ ΑΤΑΤΟΥΡΚ
--------------------------------------------------------------------------------
ΠΟΙΟΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΟΙ ΝΕΟΤΟΥΡΚOI

ΟΙ Πόντιοι, Θρακιώτες και Μικρασιάτες αλλά και οι Έλλαδίτες στρατιώτες οι οποίοι γνώρισαν το απίστευτο νεοτουρκικό και Κεμαλικό μίσος, ωφείλουν να ξέρουν ποιά ήταν η αλήθεια γιά την καταγωγή του δολοφόνου και σφαγέα Κεμάλ. Ο ηγέτης της Τουρκίας των νεοτούρκων έχει μέχρι τώρα σκοτεινή καταγωγή. Ουσιαστικά, η ίδια η επανάσταση των νεοτούρκων έχει σκοτεινή καταγωγή λόγω της συνωμοτικής υφής της. Με μεγάλη έρευνα βρήκαμε την άκρη στις καταγωγές αυτές και ευχόμαστε όλοι οι Πόντιοι και Μικρασιάτες να οπλισθούν με την παρακάτω γνώση και να ΜΗΝ εορτάσουν ξανά την γενοκτονία των λαών τους αποκαλώντας τον ΚΕΜΑΛ "τούρκο σωβινιστή". Όπως θα αποδείξουμε ο Κεμάλ, λόγω θρησκείας, μισούσε και περιφρονούσε τους Τούρκους. Του το επέβαλε η εβραϊκή αίρεση (ντονμές) στην οποία ανήκε...

Η καταγωγή του Κεμάλ, σκόπιμα, κρατιέται σκοτεινή. Γνωρίζουμε οτι οι γονείς του ήλθαν από Αλβανικά εδάφη πράγμα που οδήγησε πολλούς να πιστεύσουν οτι είχε αλβανική καταγωγή. Ο πατέρας του όμως κατάφερε να βρη εργασία γραφείου στο λιμάνι Θεσσαλονίκης, πράγμα δύσκολο για Αλβανούς. Κάποια χρόνια, ίσως, έζησε στην Θεσσαλία πράγμα που οδήγησε άλλους να πιστεύσουν οτι είχε Θεσσαλική καταγωγή. Μετά τον θάνατο του πατέρα του, η μητέρα του ξανα-παντρεύτηκε κάποιον εύπορο κάτοικο Ρόδου τον οποίον ο Κεμάλ μισούσε. Σε όλα τα παραπάνω ένα δεν είναι ξεκάθαρο. Το θρήσκευμα των ανθρώπων αυτών. Δεν θα ασχοληθούμε με την πολυτάραχη νεανική και εφηβική ζωή του Μουσταφά Κεμάλ διότι είναι χιλιοειπωμένη. Μας ενδιαφέρουν περισσότερο η ιδεολογία του, η κοσμοθεωρία του και η κρυφή πρωταρχική αιτία των ανήκουστων εγκληματικών πράξεών του. Διότι πάντα ήταν για μας ακατανόητο το να θέλουν οι οθωμανοί την βιολογική εξόντωση των ραγιάδων δούλων τους. Οι ραγιάδες, έστω κι άν είχαν περιουσίες, ήταν πάντα ραγιάδες και υπήρχαν δεκάδες τρόποι να αφαιρεθούν οι περιουσίες τους χωρίς την εξόντωσή τους. Ποτέ στην οθωμανική ιστορία δεν υπάρχει προηγούμενο ή κάν παρόμοια σκέψη τέτοιας εξόντωσης. Οι ραγιάδες ήταν πάντα πηγή πλούτου και τεχνικής και επιστημονικής γνώσεως για το καθεστώς. Οι απαντήσεις σε αυτούς τους προβληματισμούς λύθηκαν με τις παρατιθέμενες πληροφορίες.

Πρέπει να αναλύσουμε τα παρακάτω στοιχεία για να μπορέσουμε να συνθέσουμε τις γενοκτονίες και τα κίνητρά τους.

1...Η επανάσταση των νεοτούρκων ξεκίνησε από την Θεσσαλονίκη.
2...Στην Θεσσαλονίκη ζούσε η πλειοψηφία των Ντονμέδων οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι φανερά αλλά φανατικοί εβραίοι μυστικά.
3...το κίνημα των νεοτούρκων ξεπήδησε από ιταλικές μασονικές στοές με πλειοψηφία μελών εβραίους των οποίων ηγούντο και εβραίοι ιταλικής υπηκοότητος (π.χ. Καρασό).
4...Τότε ήταν τα χρόνια οργάνωσης του μοντέρνου σιωνιστικού κινήματος, το οποίο ξεκίνησε τυπικά και φανερά ο Θεόδωρος Χέρτζλ το 1896 και του οποίου η μητέρα κατήγετο εκ Θεσσαλονίκης...

Προέχει να αναλύσουμε με συντομία, αλλά και σε βάθος, τον βίο και την πολιτεία της αιρέσεως των ντονμέδων. Ντονμές (doenmehs) στα τουρκικά σημαίνει αποστάτης. Οι ίδιοι όμως αποκαλούνται "μααμινίμ" το οποιο στα εβραϊκά σημαίνει αληθινός πιστός. Οι εβραίοι τους αποκαλούν "κοφρίμ" που σημαίνει προδότης...

Το ουσιωδέστερο μέρος του δόγματος του Ιουδαϊσμού είναι η έλευσις του Μεσσία. Ως γνωστόν, η αντίθεσις χριστιανισμού και ιουδαϊσμού έγκειται στο ότι οι χριστιανοί πιστεύουν οτι ο μεσσίας ήλθε και είναι ο Γιεχωσουά (σε ελληνική απόδωση Ιησούς) ενώ οι ιουδαίοι, με πίστη, αναμένουν την έλευσή του. Η γνωστή θρησκοληψία όμως των ιουδαίων έγινε πολλές φορές αντικείμενο εκμεταλλεύσεως από διαφόρους απατεώνες. Ειδικά οι εβραίοι του νότου (σεφαραδίτες), στα μετα-μεσαιωνικά χρόνια, πίστευαν οτι μέρα με την μέρα έρχεται ο μεσσίας. Η πίστη αυτή έγινε πάθος για τον λαό αυτό, που έφθασε να πιστεύη οτι ο μεσσίας "τώρα στρίβει στην γωνία" με αποτέλεσμα κατά διαστήματα να εμφανίζονται διάφοροι ψευτομεσσίες. Περίπου δέκα μεσσιανικά κινήματα ισάριθμων μεσσιών τάραξαν τα νερά των εβραϊκών κοινοτήτων. Υπάρχουν πολλοί λόγοι που οδήγησαν τους σεφαραδίτες εβραίους σε τέτοια κινήματα αλλά δεν είναι σκοπός μας η ανάλυσή τους. Εμείς θα ασχοληθούμε μόνο με το πιό μεγάλο και έντονο μεσσιανικό κίνημα, αυτό του Σαμπετάι Σεβή, προϊόν του οποίου είναι οι Νεότουρκοι και τα Κεμαλικά καθεστώτα.


Ο ΣΑΜΠΕΤΑΪΙ ΣΕΒΗ (SHABTAI ZVI) γεννήθηκε το 1626 στην Σμύρνη. Ήταν ένας από τους τρείς γιούς ενός πτωχού πατέρα, προικισμένος όμως με την ικανότητα προσαρμογής στους καιρούς του και κατανόησης των μηνυμάτων των καιρών του. Λόγω της εύθραυστης υγείας του, επελέγη αυτός από τα τρία αδέλφια να "σπουδάση" θεολογία ή Καμπάλα. Η Σμύρνη τότε ήταν ένα από τα μεγαλύτερα κέντρα αυτής της μυστικιστικής θεοσοφίας, των καμπαλιστικών δηλαδή μελετών. Νέος ακόμη, οργάνωσε ομάδα μελέτης και διαλογισμού. Οι καμπαλιστική μελέτη, απαιτεί εκτός της μελέτης και προετοιμασία που οδηγεί σε έκσταση. Υπάρχουν ακόμη και κάποιες σεξουαλικές πράξεις ανάμεσα στους καμπαλιστές που οδηγούν σε έκσταση. Η άσκηση σώματος και νού για διαλογισμό από την μία και το πάθος που οδηγεί σε έκσταση από την άλλη ήταν αυτά που κυριάρχησαν και στον Σαμπετάι στα πενήντα έτη της ζωής του. Κατά την διάρκεια λοιπόν της ασκητικής περιόδου της ζωής του χώρισε δύο φορές γιά να απελευθερωθή από πειρασμούς. Αργότερα όμως δεν είχε κανένα πρόβλημα να νυμφευθή την Σάρα, μία πόρνη από το Λιβόρνο.

Η Σμύρνη όμως, και ο κύκλος των καμπαλιστών, ήταν πολύ μικρός για τις φιλοδοξίες και επιδιώξεις του πανέξυπνου, πολυτάλαντου και ικανότατου Σαμπετάι. Σύμφωνα λοιπόν με κάποια ερμηνεία της καμπάλα, ο μεσσίας θα ερχόταν το 1648 ενώ οι χριστιανοί πίστευαν οτι η δευτέρα παρουσία θα γίνη το 1666. Γνωρίζοντας τα παραπάνω, ο Σαμπετάι, ανεκοίνωσε οτι ο μεσσίας θα έρθη σύντομα. Ένα τυχαίο γεγονός ήρθε αρωγός στα σχέδιά του. Το 1648, ο κοζάκος ηγέτης Μπογδάν Σμιελνέτσκυ λέγεται (δεν επιβεβαιώνεται ιστορικά ο αριθμός των θυμάτων) οτι εξόντωσε περίπου μισό εκατομμύριο εβραίους. Το γεγονός αυτό καθώς και τον 30ετή πόλεμο, προπαγάνδισε ο Σαμπετάι σαν το πρελούντιο των καταστροφών και βασάνων τα οποία θα προηγηθούν της ελεύσεως του μεσσία, που θα πραγματοποιηθή το 1666. (Τέτοιες ανοησίες γίνονται πιστευτές ακόμη και σήμερα, πόσο μάλλον τότε). Στην συνέχεια, ο Σαμπετάι, εκμεταλλευόμενος την χαρισματική του προσωπικότητα, ανεκήρυξε τον εαυτό του Μεσσία (1651). Τότε, επρόφερε το όνομα του Θεού, (γιαχβέ), κάτι που μόνο ο αρχιερεύς της Ιερουσαλήμ έχει δικαίωμα να κάνη μία φορά τον χρόνο. Στην συνέχεια, ακύρωσε κάποιες νηστείες και ανεκοίνωσε ότι σιγά-σιγά οι τελετές θα ακυρωθούν.
Αμέσως ο δάσκαλός του τον αφόρισε και τον ανάγκασε να φύγη κρυφά για το Κάιρο όπου συνέχισε το κήρυγμά του. Εκεί, βοηθήθηκε οικονομικά από τον θησαυροφύλακα του Τούρκου διοικητού του Καΐρου, κάποιον εβραίο με όνομα Ραφαήλ Ιωσήφ Τσελεμπή. Από την τοπική κοινότητα λοιπόν ανεκηρύχθη μεσσίας. Μέχρι το 1666, απεδύθη σε σκληρό αγώνα έναντι των ορθοδόξων ραββίνων, και επικρατούσε. Εβραίοι από διάφορα μέρη πουλούσαν τα υπάρχοντά τους και περίμεναν τον μεσσία να τους πάη στην Ιερουσαλήμ...Σε μία επίσκεψή του στο Αμστερνταμ, επεκράτησε τέτοιος θείος ενθουσιασμός, ώστε οι εβραίοι βγήκαν στους δρόμους χορεύοντας και τραγουδώντας θρησκευτικά τραγούδια. Εκεί όμως έκανε το λάθος. Απεφάσισε ταξίδι στην Κωνσταντινούπολη. Μόλις αφίχθη, συνελήφθη και οδηγήθηκε στις φυλακές, με διαταγή του σουλτάνου, ο οποίος φοβήθηκε ταραχές. Τότε, και επειδή ταπεινώθηκε και πήγε φυλακή χωρίς να το έχη προφητεύση, μερικοί πιστοί του απεσχίσθησαν. Η πλειοψηφία όμως, έστειλε χρήματα από όλο τον κόσμο και τον απεφυλάκισαν. Τώρα, με όλα αυτά τα χρήματα, ζούσε σε ωραίο σπίτι με ακριβα έπιπλα, έχοντας δίπλα του την πόρνη του Λιβόρνο η οποία έγινε το σύμβολο της μεσσιανικής συζύγου!!! Στο σπίτι του δεχόταν πιστούς από παντού. Ένας επισκέπτης του ήταν ο Ναχμία Κοέν, ένας ηλικιωμένος περισπούδαστος καμπαλιστής, ο οπο
ίος ήθελε να σχηματίση ιδία γνώμη περί του Σαμπετάι. Το πόρισμα του Κοέν ήταν καταπέλτης. Ο Σαμπετάι είναι τσαρλατάνος. Του πήρε βέβαια τρία ημερόνυκτα συζητήσεων για να βεβαιωθή οτι...δεν ήταν μεσσίας!!! Αμέσως μετά ο Κοέν "έπεισε" τον σουλτάνο (θα κόστισε αρκετά να τον πείση) να εκτελέση τον Σαμπετάι. Όλα αυτά έγιναν το 1666, που σημαίνει οτι οι εβραίοι περίμεναν να δουν μήπως ήταν στα αλήθεια μεσσίας. Αφού η πρωτοχρονιά πέρασε και δεν "λυτρώθηκαν" απεφάσισαν μέσω Κοέν οτι ο Σαμπετάι είναι απατεών...

Όλα τα παραπάνω φαίνονται ευτράπελα, κωμικά και ανεκδιήγητα για την ελληνική σκέψη. Η καθαρότητα της ελληνικής σκέψεως και η ελληνική αντι-εξουσιαστική υπερηφάνεια πρέπει να έχουν αφήση τεράστια συμπλέγματα κατωτερότητος σε πολλούς λαούς. Αυτό όμως ακριβώς πρέπει να λάβουμε σοβαρά υπ' όψιν μας όταν κρίνουμε άλλους λαούς. Ισως έτσι να εξηγηθή και το κατά των αληθινών Ελλήνων μίσος.

Για να επανέλθουμε στον Σαμπετάι, δέσμιος πιά οδηγείται στην Αδριανούπολη γιά εκτέλεση. Εκεί τον πλησιάζει ο ιατρός του σουλτάνου ο οποίος είναι μουσουλμάνος και (τι άλλο κρυφο-εβραίος. Τον συμβουλεύη να κάνη το ίδιο. Χωρίς ενδοιασμούς και ξεπουλώντας τους αφελείς πιστούς του, δεν έχει κανένα πρόβλημα να αποκηρύξη τον γιαχβέ και να ασπασθή τον Αλλάχ. Πανευτυχής ο σουλτάνος τον αθωώνει και τον διορίζει μέγα θαλαμοφύλακα. Το νέο του όνομα είναι Μεχμέτ Εφέντη. Όλοι οι πιστοί του, μη βρίσκοντας τίποτα μεμπτό στην συμπεριφορά του (!!!) γίνονται μουσουλμάνοι αλλά κρυφοί εβραίοι...Ζώντας σαν μουσουλμάνοι στα φανερά, μετακομίζουν στο Μαυροβούνιο εκκλησιαζόμενοι κρυφά στην τοπική συναγωγή. Έτσι άδοξα έληξαν οι φιλοδοξίες του μεσσιανίσκου ο οποίος πέθανε δέκα χρονια αργότερα σε ηλικία 50 ετών.

Δεν συνέβη όμως το ίδιο και με το μεσσιανικό κίνημά του. Πολλοί οπαδοί του στον ισλαμικό κόσμο, έγιναν μωαμεθανοί στα φανερά αλλά παρέμειναν κρυφοί εβραίοι. Έπραξαν έτσι διότι πίστεψαν οτι ο...κύριός τους έγινε μουσουλμάνος για να απελευθερώση το ισλάμ από τα κάποια κατ' αυτούς μιαρά σημεία. Στην Μοραβία και την Ουγγαρία, οι πιστοί του αυτοαπεκλήθησαν Σάπς για να θυμίζουν το Σαμπετάι. Αλλοι δημιούργησαν ένα νέο σύμβολο πίστης το οποίο θεωρούσαν θα ενέκρινε ο κύριος!!! Τον Δεκέμβριο του 1686, περισσότερες από 300 εβραϊκές οικογένειες της Θεσσαλονίκης έγιναν μουσουλμανικές. Συνέχισαν όμως να εκκλησιάζονται κρυφά στην συναγωγή και να τηρούν τις εβραϊκές γιορτές σε σπίτια. Σιγά-σιγά το κίνημα των ντονμέδων εδραιώθηκε στην μικρά Ασία. Τον 19ο αιώνα υπολογίζεται οτι οι ντονμέδες είναι 20.000 των οποίων η πλειοψηφία ήταν στην Θεσσαλονίκη. Όταν έγινε η απελευθέρωση και ανταλλαγή πληθυσμών, οι ντονμέδες, σαν τούρκοι, μετεκόμισαν κυρίως στην Κωνσταντινούπολη.

Παραθέτουμε τις "10 εντολές" των ντονμέδων, οι οποίες ισχύουν ακόμη και σήμερα.

1...Πιστεύω στον έναν και μοναδικό θεό
2...Πιστεύω στον Μεσσία του, τον μοναδικό λυτρωτή σωτήρα, τον βασιλέα μας Σαμπετάι Ζβί (ή Σεβή), απόγονο του βασιλιά Δαυίδ
3...Ορκίζομαι να μην πιάσω στο στόμα μου το όνομα του θεού ή του Μεσσία του επί ματαίω και να μην ορκισθώ στο όνομά τους
4...Αναλαμβάνω την ευθύνη να μεταφέρω το μήνυμα των μυστηρίων της μεσσιανικής πίστης μας από την μία κοινότητα στην άλλη.
5...Θα παίρνω μέρος στην συγκέντρωση των ομοθρήσκων μου κατά την 16η ημέρα του μηνός Κισλέβ για να συζητήσουμε τα μυστικά της μεσσιανικής μας πίστης. (Αυτός είναι ο μήνας κατά τον οποίον ο Σαμπετάι ανεκοίνωσε οτι είναι ο Μεσσίας....)
6...Ορκίζομαι οτι δεν θα προσυλητίσω κανέναν στην πίστη του Τουρμπάν πού λέγεται Ισλάμ
7...Καθημερινώς θα διαβάζω το βιβλίο των Ψαλμών
8...Θα παρακολουθώ με σχολαστικότητα τις συνήθειες των Τούρκων για να μην γεννηθούν υποψίες. Οχι μόνο θα ακολουθώ την νηστεία του ραμαζανιού αλλά και όλες τις άλλες μουσουλμανικές συνήθειες αι οποίες γιορτάζονται δημόσια
9...Δεν θα παντρεύομαι από μουσουλμανικές οικογένειες ούτε θα έχω στενές σχέσεις μαζί τους διότι μου προκαλούν απέχθεια ιδίως οι γυναίκες τους.
10...Θα περιτέμνω τους υιούς μου

Αξίζει να αναφερθούμε σε μία μεγάλη εορτή της κοινότητος των ντονμέδων η οποία θα μας βοηθήση να καταλάβουμε το επίπεδο νοήσεως, πολιτισμού, ήθους και πίστης τους.
Η ένατη ημέρα του μηνός Αβ, επελέγη σαν ημέρα γενεθλίων του ....μεσσία Σαμπετάι. Εορτάζεται εύθυμα και χαρούμενα, με ψητό αρνί, χορό και τραγούδι. Μετά όμως το γεύμα, κλείνουν τα φώτα και αρχίζει γυμνικός χορός. Η βραδυά καταλήγει σε όργιο κατά το οποίο επικρατεί ανταλλαγή συζύγων. Τα παιδιά που γεννιούνται από αυτήν την "ιεροτελεστία" θεωρούνται ευλογημένα και ιερά παιδιά του μεσσία!!! Αυτή η σεξουαλική συμπεριφορά, ακόμη και σήμερα, χαρακτηρίζει τους ντονμέδες. Μάλιστα, ο ηγέτης της κοινότητος Θεσσαλονίκης τον 18ο αιώνα, ο Ντερβίς Εφέντη, προσπάθησε να καταργήση τον θεσμό του γάμου μεταξύ τους.... Η Σάρα, η πόρνη του Λιβόρνο, αποτελεί το πρότυπο γυναίκας...

Κατά καιρούς, οι Τούρκοι διοικηταί της Θεσσαλονίκης υποψιάσθηκαν και ερεύνησαν το γεγονός των κρυφο-εβραίων. Εξωτερικά ήταν όχι μόνο άμεμπτοι αλλά έδειχναν φανατικότεροι των μουσουλμάνων. Τελικά, η προσφιλής μέθοδος του "μπαχτσισιού" ή χρηματισμού τους έσωσε. Όμως το 1859, ο Χουσνί Πασάς, ανεκάλυψε και έκλεισε τα σχολεία τους. Από τότε ήταν πολύ πιό κρυφοί και προσεκτικοί.

Σε αυτό το περίεργο κύκλωμα λειτούργησε ο Κεμάλ και οι περισσότεροι νεότουρκοι. Πάρα πολλοί συγγραφείς υπεστήριξαν οτι ο Κεμάλ ήταν εβραίος, παρά τις παγκόσμιες προσπάθειες του σιωνισμού να το αποκρύψη. Η αναμφισβίτητη όμως απόδειξις έρχεται από τον επιφανή αρχιραββίνο, Ιωακείμ Πρίνζ, στο βιβλίο του ΚΡΥΦΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ, εκδόσεις Random House, Νέα Υόρκη 1973, στην σελίδα 122, όπου μας πληροφορεί οτι "ανάμεσα στους ηγέτες της επαναστάσεως των νεοτούρκων, η οποία είχε σαν αποτέλεσμα τον εκμοντερνισμό της Τουρκίας, ήταν ο Ντζαβίντ Μπέη και ο Μουσταφά Κεμάλ. Και οι δύο ήταν φλογεροί Ντονμέδες. Ο Ντζαβίντ Μπέη έγινε υπουργός οικονομικών και ο Κεμάλ αργότερα ηγέτης του κινήματος υιοθετώντας το όνομα Ατατούρκ (πατέρας των τούρκων). Οι αντίπαλοί του (Ενβέρ) προσπάθησαν να χρησιμοποιήσουν την εβραϊκή καταγωγή του για πολιτικό τους όφελος αλλά χωρίς επιτυχία. Οι περισσότεροι νεότουρκοι στην νέα επαναστατική κυβέρνηση προσηύχοντο στον Αλλάχ αλλά ο αληθινός προφήτης τους ήταν ο Σαμπατάι Σεβή, ο μεσσίας από την Σμύρνη". Το βιβλίο αυτό είναι φυσικά δυσεύρετο η εξαφανισμένο. Οφείλουμε όμως να πούμε ποιός ήταν (+198 ο Πρίνζ για να κατανοηθή το μέγεθος της αξιοπιστίας των παραπάνω στοιχείων. Ήταν επί 12 έτη (1925-1937) ραββίνος στο Βερολίνο αλλά όταν τα πράγματα αγρίεψαν στην Γερμανία αυτός πήγε το 1937 στην Αμερική. Προηγουμένως όμως, σαν καλός σιωνιστής, συμβούλευε τους πιστούς του να μεταναστεύσουν στην Παλαιστίνη και όχι στην Αμερική. Από το 1958 έως το 1966 ήταν πρόεδρος του Αμερικανο-εβραϊκού κογκρέσσου και δύο φορές πρόεδρος των εβραϊκών οργανώσεων των ΗΠΑ. Για τους αμύητους ίσως οι παραπάνω τίτλοι να μην λένε πολλά. Οι μυημένοι όμως κατανοούν το τι σημαίνει συμμετέχω στην διοίκηση του σιωνιστικού συστήματος των ΗΠΑ=διοικώ τις ΗΠΑ=διοικώ τον πλανήτη.

Οι Νεότουρκοι, ή το "Κίνημα Ενώσεως και Προόδου" πήρε εξουσιαστική μορφή το 1908. Δημιουργήθηκε στην Θεσσαλονίκη και ήταν γέννημα της ιταλικής μασονικής στοάς την οποία ίδρυσε ο εβραίος δικηγόρος Εμμανουήλ Καράσο. Στην στοά αυτή εγένοντο οι μυστικές συναντήσεις των νεοτούρκων του Ταλαάτ και Ντζεμάλ. Με αυτόν τον τρόπο ξέφευγαν από την δράση της μυστικής αστυνομίας του σουλτάνου. Οι υποψήφιοι νεότουρκοι έπρεπε να ορκισθούν στο κοράνι και σε ένα όπλο. Με αυτό τον τρόπο απεκλείοντο της οργανώσεως οι μη μουσουλμάνοι όχι όμως και οι ντονμέδες. Οι ντονμέδες παίζουν εδώ τον πρωταρχικό ρόλο. Από το 1908 και μετά, όταν το κίνημα έγινε φανερό, απησχόλησε τις μυστικές υπηρεσίες των μεγάλων δυνάμεων και δη της Αγγλίας, του μεγάλου δηλαδή πρωταγωνιστού στην περιοχή. Η Αγγλική πρεσβεία της Κωνσταντινουπόλεως αναφέρεται στους νεότουρκους σαν "εβραϊκή επιτροπή ενώσεως και προόδου". Σε μία εκτενή, 5.000 λέξεων, αναφορά προς το υπουργείο εξωτερικών, ο άγγλος πρέσβυς, μεταξύ άλλων πληροφορεί ότι οι εβραίοι ηγούνται ενός συστήματος μασονικών στοών και μέσω αυτού ηγούνται της Οθωμανικής αυτοκρατορίας. Ένας από τους αρχηγούς τη
ς συμμορίας, κατά τον άγγλο πρέσβυ, είναι ο εβραίος πρόξενος των ΗΠΑ στην Τουρκία, ο Όσκαρ Στράους, αδελφός των ιδιοκτητών των πολυκαταστημάτων Macy's και Abraham & Straus.

Είναι άγνωστος ο αριθμός των ντονμέδων της πρώτης εκ 288 μελών βουλής των νεοτούρκων. Ο Πρίνζ μας πληροφορεί όμως οτι ήταν η πλειοψηφία. Ο Καράσο και τρείς ακόμη μη μουσουλμάνοι εβραίοι δεν εκλέγονται στην κυβέρνηση. Προσπαθούν όμως να ταυτίσουν τα συμφέροντα του σιωνισμού με αυτά των νεοτούρκων αλλά χωρίς επιτυχία. Προφανώς, οι ντονμέδες είναι αφοσιωμένοι στην διατήρηση της ηγεσίας της οθωμανικής αυτοκρατορίας σε πρώτη φάση και όχι στον εβραϊκό αποικισμό της Παλαιστίνης.

Ο σιωνισμός, μέσω των διαφόρων εκδόσεων, προσπαθεί εντατικά και για δεκαετίες να παρουσιάση ως αστεία την άποψη της συμμετοχής εβραίων στους νεότουρκους. Ο τρόπος δράσεως του σιωνισμού είναι συνωμοτικός και ως εκ τούτου δεν επιθυμεί δημοσιοποίηση των μεθόδων του. Πάντως η σπουδή και η αγωνία των σιωνιστών συγγραφέων να αποκρύψουν και να διασκεδάσουν ή να παρουσιάσουν ως αστείες τις απόψεις των ʼγγλων για τα γεγονότα (π.χ. David Fromkin, "A peace to end all peace" ) δείχνει την αλήθεια...

Η Αγγλική μυστική υπηρεσία, βρίσκει το μανιφέστο των νεοτούρκων το οποίο είναι στα γερμανικά και το μεταφράζει. Η μετάφραση κυκλοφορεί σήμερα στην Αγγλία με τίτλο "The Turkish and Pan-Turkish Ideals" από τις εκδόσεις Liberty Press. Το έγραψε κάποιος νεότουρκος από τις Σέρρες με όνομα Τεκίν ʼλπ. Στην σελίδα 6 όμως, πληροφορούμεθα οτι ο Τεκίν Αλπ είναι ντονμές και οτι το αληθινό του όνομα είναι Μωυσής Κοέν!!!! Τέτοιες λεπτομέρειες βέβαια αγνοούνται σκοπίμως από τους σιωνιστές συγγραφείς...

Ουσιαστικά, οι κινήσεις του σιωνισμού τις εποχές εκείνες μεταξύ 1900-1923 ήταν άριστα ενορχηστρωμένες και πανέξυπνες. Κατάφεραν να πιέσουν (μέσω ΗΠΑ) την Αγγλία να δεχθή τον σιωνιστικό επικοισμό στην Παλαιστίνη, να καταλάβουν από μέσα ότι απέμεινε από την Οθωμανική Αυτοκρατορία καθώς και την μεγάλη Ρωσσία μια και οι μπολσεβίκοι ήταν σιωνιστές. Το κυριώτερο όμως είναι οτι κατάφεραν να εξουθενώσουν πολυδιάστατα την Ελλάδα. Ισως στα κρυφά σαλόνια τους να γιόρτασαν αυτό πιό πολύ απ' όλα. Και με πολλές παρασκηνιακές προσπάθειες όλα αυτά τα πέρασαν στην αφάνεια. Ή έτσι θέλουν να πιστεύουν...

Γενικά, και λαμβάνοντας υπ' όψιν τα παραπάνω, πρέπει να δείξουμε μεγάλη κατανόηση στους Τούρκους για το ανθελληνικό μίσος τους το οποίο πηγάζει από το τεράστιο σύμπλεγμα κατωτερότητος έναντι των Ελλήνων. Ο λόγος είναι οτι το νέο Τουρκικό κράτος ιδρύθηκε από ....μη τούρκους, ο εθνάρχης τους και "πατερούλης" τους, Κεμάλ, όχι μόνο δεν ήταν Τούρκος αλλά τους περιφρονούσε κι'όλα, και τέλος, αυτή η ίδια η σημαία τους είναι αρχαία Ελληνική. (Η ημισέληνος ήταν αρχαίο Μεγαριτο-Βυζαντινό σύμβολο και καθιερώθηκε προς τιμήν της Θεάς Εκάτης ). Τα κεμαλικά λεγόμενα καθεστώτα, πάντα ανθελληνικά, στηρίχθηκαν από τον σιωνισμό με πάμπολλους τρόπους μέχρι που φτάσαμε στην γνωστή σημερινή Τουρκο-ισραηλινή συμμαχία. Ο σιωνισμός πάντα τους ήλεγχε, τους ελέγχει και θα τους ελέγχη...Όπως και εμάς σήμερα...

Γρηγόρης Μπέλλος
isaak56
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 23, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από isaak56 »

Ποιός διαφωνεί ;

Κεμάλ Ατατούρκ, 1881 – 1938

Ο Μουσταφά (το όνομά του σημαίνει επιλεγμένος ) ήταν μια ισχυρή προσωπικότητα που άφησε ίχνη στο πέρασμά του από το κατώφλι της σύγχρονης ιστορίας και ειδικότερα τις πρώτες δεκαετίες του 20ου αιώνα. Η επιρροή του διαμόρφωσε γεωπολιτικά το ευρύτερο χώρο των Βαλκανίων και ειδικότερα το καθεστώς και τους θεσμούς της Τουρκίας.


Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1881 από μία μικροαστική οικογένεια. (Το σπίτι που μεγάλωσε υπάρχει έως τις μέρες μας στην οδό Αγίου Δημητρίου 162, το τωρινό Τούρκικο Προξενείο).

Ο πατέρας του (ο Ali Riza) ήταν δημόσιος υπάλληλος στην τελωνειακή υπηρεσία της πόλης. Η μητέρα του (Zubeyde) καταγόταν από την Έδεσσα. Κληρονόμησε από εκείνη το λευκό χρώμα, τα γαλανά μάτια και τα ξανθά μαλλιά. Είχε δύο αδέλφια και δύο αδελφές από τα οποία απέμειναν μόνο ο Μουσταφά και η Macbule. Ο ίδιος φοίτησε για λίγο στο Λαγκαδά σε ελληνικό τοπικό σχολείο, στη συνέχεια όμως παρακολούθησε στη Θεσσαλονίκη το προπαρασκευαστικό σχολείο για Δημοσίους υπαλλήλους. Όμως δεν κατάφερε να το ολοκληρώσει διότι λόγω των αταξιών του τον έδειρε ο Δάσκαλός του και αυτό οδήγησε τη γιαγιά του να τον σταματήσει από το σχολείο. Αυτό όμως ήταν η αφορμή για να εγγραφεί στο Προπαρασκευαστικό Στρατιωτικό σχολείο της πόλης. Έδειξε τέτοια κλίση σε ορισμένα μαθήματα και ο δάσκαλος των Μαθηματικών του σχολείου (που ονομαζόταν και ο ίδιος Μουσταφά) του έδωσε το δεύτερο όνομα Κεμάλ που σημαίνει τελειότητα.
Και ήταν περισσότερο αρεστό και προσιτό στον ίδιο να φορά στρατιωτική σχολή από το να φορά τον παραδοσιακό ρουχισμό που επιβαλλόταν κυρίως στα πολιτικά και θρησκευτικά σχολεία. Πιθανότατα εδώ άρχισαν να εμφανίζονται τα πρώτα δείγματα της μεταστροφής του στις συνήθειες της Δύσης.

Η εκπαίδευση αυτή τον σημάδεψε στη μετέπειτα πορεία του. Φοίτησε αργότερα στη Μέση Στρατιωτική Σχολή στο Μοναστήρι όπου κατά την περίοδο της φοίτησής του, του δόθηκε η ευκαιρία να κάνει γνωριμίες με σημαντικούς ανθρώπους από άλλες περιοχές της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι πολλοί από τους συμμαθητές του αργότερα θα στελεχώσουν το απελευθερωτικό κίνημα και θα γίνουν συνεργάτες του αλλά και αντίπαλοι κατά την περίοδο της δικής του πολιτικής εξουσίας. Μετά την αποφοίτησή του καθίσταται επιτακτική ανάγκη για τον ίδιο και τους φίλους–συνεργάτες του, να γίνει μια ουσιαστική αλλαγή στο πολιτικό σύστημα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Η δράση τους όμως θα ανακαλυφθεί και θα περάσουν ένα μήνα στην απομόνωση. Παρ’ όλα αυτά η επικοινωνιακή του δράση στον στρατιωτικό χώρο θα τον σώσει και θα σταλεί να υπηρετήσει στην 5η Στρατιά στη Δαμασκό όπου και εκεί θα προσπαθήσει να βρει ανθρώπους που είχαν σκοπό να απαλλαγούν από τη μοναρχία του Σουλτάνου.
Η παρακμή της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας μεγάλωνε χρόνο με το χρόνο και ο Κεμάλ μαζί με τους συνεργάτες του, ήταν ξεκάθαροι στο ότι έπρεπε να γίνουν ουσιαστικές μεταρρυθμίσεις και αλλαγές σε πρόσωπα και καταστάσεις. Η ροπή αυτή του Κεμάλ τροφοδοτήθηκε όχι μόνο βέβαια από την κακή διαχείριση της εξουσίας από τον Σουλτάνο (Αμπτούλ Χαμίτ Β΄) αλλά και από τις επιδράσεις που είχαν πάνω στον Κεμάλ οι ιδέες που μεταλαμπαδεύονταν από τις διάφορες Στοές που υπήρχαν τόσο στην Πόλη όσο και στη γενέτειρά του. Τόσο στη Κων/πολη όσο και στη Θεσσαλονίκη λόγω της ποικιλομορφίας των εθνοτήτων και τη μεγάλη άνθηση του εμπορίου, υπήρχε η δυνατότητα να εμφανιστούν τάσεις και ροπές που προέρχονταν από τον υπόλοιπο κόσμο. Σε αυτό βέβαια συνετέλεσαν και οι πρεσβείες των Μεγάλων Δυνάμεων και πίσω από αυτές οι Στοές που δημιουργήθηκαν .

Ειδικότερα στην πόλη που γεννήθηκε ο Κεμάλ, αρκετούς αιώνες πριν μέσα στην Οθωμανική επικράτεια, πολλοί Οθωμανοί επηρεάστηκαν από τα μυστικιστικά τάγματα των Σούφι, των Δερβίσηδων των Μπεκτασίδων και διαδραμάτιζαν κάποιους ρόλους αντίστοιχους με αυτούς των Ναϊτών Ιπποτών, των Τεκτόνων κλπ, αναζητώντας ένα θρησκευτικό δρόμο που αργότερα εξελίσσεται περισσότερο σε μυστικιστικό.
Για παράδειγμα κατά τον 17ο αιώνα ο μυστικιστής εβραίος Σαμπετάι Τσβι αυτοανακηρύχθηκε «Μεσσίας». Στη μετέπειτα πορεία του εξισλαμίσθηκε. Αυτό όμως δεν εμπόδισε να τον ακολουθήσουν χιλιάδες οπαδοί του, εβραίοι στην πλειοψηφία τους που έγιναν μουσουλμάνοι και ονομάστηκαν «ντονμέ» δηλαδή «αυτοί που έκαναν στροφή». Για εκείνη την εποχή γνωρίζουμε ότι στον πληθυσμό της Θεσσαλονίκης υπήρχαν «ντονμέδες». Η δημιουργία αυτής της ξεχωριστής κοινότητας καταγράφεται στο δεύτερο μισό του 17ου αιώνα όπου υπήρχαν άνθρωποι από όλες τις τάξεις. Ήταν αυστηρά ενδογαμικοί και οι γυναίκες είχαν μεγαλύτερη ελευθερία. Χωρίζονταν σε τρεις ομάδες: τους Ιζμιρλήδες, τους Κουνιόσους και τους Πακουβίνους. Ασχολήθηκαν με την εκπαίδευση ιδρύοντας και ιδιωτικά σχολεία.

Υπάρχουν ενδείξεις ότι ο Κεμάλ κάποια στιγμή ήταν μέλος αυτής της κοινότητας (δίχως βέβαια να υπάρχουν γραπτά αποδεικτικά στοιχεία γι’αυτό) λαμβάνοντας αρκετά στοιχεία υπ’ όψιν, εφαρμόζοντάς τα αργότερα στο πλαίσιο των μεταρρυθμίσεών του.
Πέρα όμως απ’ αυτό οι συνεργάτες του και ο ίδιος κατά την παραμονή τους στη Θεσ/νίκη από την οργάνωση «Ελευθερία και Πατρίδα» προσχωρούν στο Κίνημα «Ένωση και Πρόοδος» που ήταν το εφαλτήριο για την επανάσταση των Νεότουρκων. Οι πρωταρχικοί στόχοι του κινήματος ήταν να αποτραπεί η διάλυση της αυτοκρατορίας μέσω της συμφιλίωσης ανόμοιων θρησκευτικών και φυλετικών ρευμάτων στο πλαίσιο συνταγματικών ρυθμίσεων για καλύτερη ποιότητα ζωής.

Ο ρόλος των ξένων Στοών στη δημιουργία του κινήματος ήταν καθοριστικός. Πολλοί ενεργοί πολιτικοί ήταν συνδεδεμένοι με τις Στοές (Άγγλων, Γάλλων, Ιταλών) που καθιερώθηκαν τον 18ο αιώνα στην Κωνσταντινούπολη.

Η Κωνσταντινουπολίτικη ιταλική Στοά «Italia» ιδρύει το 1864 τη Στοά «Macedonia» στη Θεσσαλονίκη που είχε εμφανή ρόλο και το κίνημα τελούσε υπό την προστασία της, ενώ τα μέλη της ήταν υψηλόβαθμα στελέχη των διαφόρων μυστικιστικών ταγμάτων..
Είναι αποδεδειγμένο ότι σχεδόν όλα τα μέλη της «Ένωσης και Προόδου» ανήκαν είτε στο Ελευθεροτεκτονικό Τάγμα, είτε στο Τάγμα των Μπεκτασήδων ή των Ντονμέ!
Έχει σημασία να σημειωθεί πως την περίοδο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας τα τάγματα της Ανατολής και της Δύσης λειτουργούσαν συμπληρωματικά με κοινούς φιλοσοφικούς δρόμους δίνοντας έμφαση στην ανεκτικότητα στην ετεροδοξία και την ανεξιθρησκία.

Στην μετέπειτα όμως πορεία ο δρόμος αρκετών μελών του κινήματος διαφοροποιήθηκε και οι στόχοι του παρέμειναν ουτοπικοί.

Το Σεπτέμβριο του 1911 ο Κεμάλ τοποθετήθηκε στο γενικό Επιτελείο της Κων/πολης (λέγεται ότι εκεί πιθανότατα μυήθηκε σε κάποια συγκεκριμένη Στοά.) όπου με το πέρας του χρόνου και με την ικανότητά του προάγεται σε στρατηγό, μια θέση που του έδινε το δικαίωμα να έχει λόγο και ρόλο στην πολιτική εξουσία. Οι συνεχόμενες ήττες του Οθωμανικού στρατού στην περίοδο των Βαλκανικών πολέμων και η αδιαλλαξία του Σουλτάνου σκλήρυνε τη στάση του Κεμάλ και των Νεότουρκων.

Οι στόχοι του άρχισαν ξεκάθαρα να εμφανίζονται. Κύριο μέλημα ήταν η εξωτερική προβολή της Τουρκίας ως ένα συμπαγές έθνος απομακρύνοντας τις αλλόθρησκες εθνότητες (εθνοκάθαρση) οργανώνοντας παράλληλα αντάρτικες ομάδες εναντίον του Σουλτάνου καθώς και μυστικό στρατό για την αντιμετώπιση των Συμμαχικών δυνάμεων. Ο Κεμάλ και το κίνημά του αντιμετωπίζονται ως αιρετικοί και ο ίδιος καταδικάζεται ερήμην του από το Σουλτάνο σε θάνατο. Επίσης οι Σύμμαχοι αντιδρούν και προσπαθούν να τον εξοντώσουν. Στις αρχές του 1920 ξεσπά για μικρό χρονικό διάστημα εμφύλιος πόλεμος και ο Κεμάλ συγκροτεί τη δική του κυβέρνηση στην Α΄ Μεγάλη Εθνοσυνέλευση της Άγκυρας. Ο Σουλτάνος σε ρόλο θρησκευτικού ηγέτη προσπαθεί να αντιδράσει χωρίς όμως εμφανή αποτελέσματα. Παράλληλα η επιστροφή του βασιλιά Κων/νου Α΄ στην Ελλάδα διχάζει την Ελλάδα αλλά και τους Συμμάχους, ένα γεγονός που το εκμεταλλεύεται ο Κεμάλ προχωρώντας στο μεγάλο διωγμό των Χριστιανών (Ελλήνων και Αρμενίων) με αποκορύφωμα τη Μικρασιατική Καταστροφή το 1922, δίνοντάς του απεριόριστη δύναμη και εξουσία στην
εσωτερική πολιτική σκηνή της Τουρκίας. Τον επόμενο χρόνο, το 1923 ο Κεμάλ γίνεται ο 1ος Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Τουρκίας προωθώντας πολιτιστικά μέτρα και έργα εκσυγχρονισμού.
Εισάγει ένα νέο αστικό κώδικα στα πρότυπα του Ελβετικού.
Εισάγει νέο ποινικό κώδικα στα πρότυπα του Ιταλικού.
Εισάγει το λατινικό αλφάβητο, καταργεί το αραβικό.
Απαγορεύει την πολυγαμία, καθιερώνει τον πολιτικό γάμο.
Δίνει δικαίωμα ψήφου στις γυναίκες και αργότερα το δικαίωμα να εκλέγονται.
Καθιερώνει το Ιουλιανό ημερολόγιο αντί του Οθωμανικού.
Επιβάλει την αλλαγή των επωνύμων με πρώτο διδάξαντα τον ίδιο παίρνοντας το επώνυμο Ataturk που σημαίνει "ο πατέρας των Τούρκων".
Καταργεί το φέσι, το φερετζέ, το τουρμπάνι κλπ κι ότι έχει σχέση με το οθωμανικό παρελθόν δίνοντας έναν τρόπο ζωής πιο κοντά στα πρότυπα της Δύσης. Καταδιώκει τις θρησκευτικές οργανώσεις, καταργεί το Τάγμα των Δερβίσηδων, απαγορεύει τη θρησκευτική εκπαίδευση δίνοντας θέση στη δημόσια εκπαίδευση και προσπαθεί με έντονο και αυταρχικό τρόπο να διαχωρίσει τη Θρησκεία από το Κράτος.
Προώθησε ένα πολίτευμα κοινοβουλευτικό κρατώντας όμως μέχρι το θάνατό του σταθερά τα ηνία του κράτους. Στην εξωτερική πολιτική τις περισσότερες φορές κράτησε μια στάση ουδετερότητας.

Ενώ κατά την περίοδο των Βαλκανικών πολέμων, ο Βενιζέλος ήταν ο αντίπαλος που ήθελε άμεσα να εξουδετερώσει, στη μετέπειτα πορεία μια ειλικρινή φιλία διαπότισε και τους δύο άνδρες, που οραματίστηκαν κάποια στιγμή μια ομοσπονδία μεταξύ των δύο κρατών και όπως ήταν αναμενόμενο (λόγω των νωπών πληγών αλλά και του μίσους που καλλιεργήθηκε) επέφερε αμφότερες αντιδράσεις από τους πολιτικούς αντιπάλους. Ο Βενιζέλος το 1931 πρότεινε τον Ατατούρκ για το Νόμπελ Ειρήνης εφόσον ανταποκρίθηκε θετικά στην υπογραφή συμφώνου φιλίας με την Ελλάδα αλλά και την ανάγκη μιας ενιαίας βαλκανικής συνεννόησης. Οι μεταρρυθμίσεις του, στη νομοθεσία, και στην πολιτική επηρεάζουν μέχρι και σήμερα την κατάσταση της χώρας αυτής.




ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ:

Εγκυκλοπαίδεια: «Η Ιστορία του Ελληνικού Έθνους» - Τόμος ΙΕ
Εγκυκλοπαίδεια: «Μεγάλη Σοβιετική Εγκυκλοπαίδεια» - Τόμος 2ος
Εγκυκλοπαίδεια: «Πάπυρος – Λαρούς – Μπριτάννικα» - Τόμος 12ος
Εκδόσεις «ΑΡΧΕΤΥΠΟ» Δρόμοι της Γνώσης
Εφημερίδα «ΤΟ ΒΗΜΑ» ΑΡ. Φ. 14055 03/01/2004
(Τούρκοι Μασόνοι, οι μουσουλμάνοι που μισεί η Αλ Κάιντα)
Εφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ» ΙΣΤΟΡΙΚΑ Τεύχος 21 Βενιζέλος-Ατατούρκ
Περιοδικό «ΦΙΛΙΠΠΟΣ» Τεύχος 41 Βιβλιοπαρουσίαση του Ι. Ανδρεάδη
Στο βιβλίο του Andrew Mango (Ataturk – The Biography of the Founder of Modern Turkey)
isaak56
Τακτικό Μέλος
Τακτικό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 52
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 23, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από isaak56 »

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ (ΑΝ ΕΙΝΑΙ) :
ΔΙΑΒΑΣΤΕ

ΜΕ ΕΘΝΟΚΑΘΑΡΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΕΣ ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΤΗΚΕ Η ΕΛΛΑΔΑ!»
08 - 03 - 2008
Λιγότερα από 100 άτομα τόλμησαν τελικά να έλθουν στην παρουσίαση του εντελώς υβριστικού για τον Ελληνικό Στρατό νέου βιβλίου των "Ιών" της "Eλευθεροτυπίας" που έγινε το μεσημέρι της προπερασμένης Τετάρτης στην ΕΣΗΕΑ. Πρόκειται για ένα επιμελώς γραμμένο σύγγραμμα 350 σελίδων του Τάσου Κωστόπουλου (νo2 της ομάδος των "Ιών") με τον εύγλωττο τίτλο "Πόλεμος και Εθνοκάθαρση 1912 - 1922, η ξεχασμένη πλευρά μιας δεκαετούς εθνικής εξόρμησης" που εξέδωσαν οι εκδόσεις "Βιβλιόραμα".

Ομολογουμένως, ο Τάσος Κωστόπουλος και η ομάδα του έχουν κάνει μία λαμπρή δουλειά από πάσης απόψεως. Το σκεπτικό τους ήταν απλό και ιδιοφυές: Μελετώντας όλα τα υπάρχοντα κείμενα για την περίοδο 1912-22 που διπλασιάστηκε η Ελλάδα (ιστορικά, λογοτεχνικά, απομνημονεύματα και κυρίως επιστολές φαντάρων προς τις οικογένειές τους) διάλεξαν ο,τιδήποτε νομίζουν ότι ενοχοποιεί τον Ελληνικό Στρατό και τον καθιστά υπεύθυνο για κάθε λογής τερατώδεις πράξεις: Γενοκτονίες μουσουλμάνων, εθνοκαθάρσεις σλαβομακεδόνων, βιασμούς παρθένων, εκτελέσεις αιχμαλώτων, σφαγές αμάχων, πυρπολήσεις πόλεων και χωριών που ήδη είχαν καταληφθεί από τους Έλληνες και πολλά άλλα!

Οι Έλληνες δίδαξαν πρώτοι την εθνοκάθαρση!

Για να μην πολυλογούμε, το συμπέρασμα του Τάσου Κωστόπουλου από την πολυετή έρευνά του είναι το εξής: Ο Ελληνικός Στρατός και οι Έλληνες είναι αυτοί που δίδαξαν την Εθνοκάθαρση στα Βαλκάνια!

Αυτοί ξεκίνησαν τις σφαγές των αντιπάλων από την τουρκοκρατούμενη Κρήτη μέχρι την σλαβοκρατούμενη Μακεδονία. Έτσι, βγάζει το συμπέρασμα ο κύριος "Ιός", όσα υπέστη ο Ελληνικός πληθυσμός της Μικρασίας και του Πόντου το 1919-23 ήταν η απάντηση του Κεμάλ Ατατούρκ στα εγκλήματα που διέπραξαν οι Έλληνες το 1912 - 21!

"Τους σφάξαμε πριν μας σφάξουν"
Αυτή είναι, λοιπόν, κατά τον Τάσο Κωστόπουλο η πραγματική ιστορία των Βαλκανικών Πολέμων, της Μικρασιατικής Εκστρατείας 1919 - 1922 και των Επαναστάσεων της Κρήτης από το 1897: Μία συνεχής σφαγή και ένας εξανδραποδισμός των αλλοφύλων και αλλοθρήσκων από τους Έλληνες. Μέχρι και ο αριθμός των Ποντίων που έσφαξαν οι Τούρκοι αμφισβητείται και υπάρχει ειδικό κεφάλαιο στο βιβλίο για να πεισθούμε ότι ουδέποτε υπήρξε Ποντιακή γενοκτονία και τα θύματα ήσαν πολύ λιγότερα από τις 350.000 ψυχές που διαδίδει η ελληνική προπαγάνδα.

Ας δούμε τώρα τι έγινε την προπερασμένη Τετάρτη στην ΕΣΗΕΑ, κατά την επίσημη παρουσίαση του βιβλίου.

Ο ένας εκ των παρουσιαστών, καθηγητής Ιστορίας στο Αριστοτέλειο Γιώργος Μαργαρίτης, δεν τόλμησε να έλθει, μετά τον θόρυβο των τελευταίων ημερών για τους Τσάμηδες, καθώς είναι υμνητής και υπερασπιστής (με ειδικό βιβλίο που έγραψε εδώ και τρία χρόνια) τους. Την εισήγησή του διάβασε ο εκδότης του "Βιβλιοράματος" κ. Φίλων Φίλωνος και ομολογουμένως ήταν ήπια.

Οι άλλοι δύο πανεπιστημιακοί που παρουσίασαν το βιβλίο (Σία Αναγνωστοπούλου του Παντείου και Σπύρος Καραβάς του Πανεπιστημίου Αιγαίου) συναγωνίστηκαν σε ύβρεις κατά του ελληνισμού.

Η Σία (κολλητή της Μαρίας Ρεπούση) δήλωσε σαφώς ότι ο Ελληνικός Στρατός πρωταγωνίστησε στην Εθνοκάθαρση που έγινε το 1919 - 22 στα Βαλκάνια και εξέφρασε την απορία της πώς είναι δυνατόν οι Έλληνες να είναι τόσο αιμοβόροι που δεν άφηναν τίποτα στο πέρασμά τους στην Μ. Ασία, ακόμη κι όταν τους κατεδίωκε ο Κεμάλ. Το επιχείρημα των Ελλήνων ήταν "τους σφάξαμε πριν μας σφάξουν" είπε η κ. Αναγνωστοπούλου, σπεύδοντας να καταγγείλει αυτή την εθνικιστική λογική. Όσο για τον κ. Καραβά, μας διαβεβαίωσε ότι οι Έλληνες σκότωναν όχι μόνο τους αλλόφυλους και τους αλλόθρησκους, αλλά και όσους απλώς ήσαν "ύποπτοι".



Κύριε Πρόεδρε, πώς θα πάτε στο Κιλκίς;

Στην δική του εισήγηση, ο συγγραφέας Τάσος Κωστόπουλος προανήγγειλε πανευτυχής ότι στην επομένη έκδοση θα βάλει και νέα στοιχεία για τα εγκλήματα των Ελλήνων, που τώρα μόλις ανακάλυψε. Για παράδειγμα, όταν το 1913 ο Ελληνικός Στρατός κατέλαβε το Κιλκίς, ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος έδωσε εντολή να καεί η πόλη μόνο και μόνο επειδή οι κάτοικοί της ήταν 99% Σλαβομακεδόνες! … Το ακούτε, κύριε Κάρολε Παπούλια, που πάτε κάθε χρόνο στις γιορτές για την απελευθέρωση του Κιλκίς; Επιβραβεύετε τους εγκληματίες Έλληνες, σύμφωνα με τον "Ιό"!

Σε ερώτημα του "Ε. Κ.", αν το 1912 - 22 που όλοι έσφαζαν, οι Έλληνες θα έπρεπε να γυρίζουν το άλλο μάγουλο, η Σία Αναγνωστοπούλου μας απάντησε πως δεν την ενδιαφέρει αν η Ελλάδα κέρδισε εδάφη με αυτή την τακτική, αλλά μόνο αν παραβιάστηκαν τα ανθρώπινα δικαιώματα των αλλοφύλων. Σε ερώτησή μας προς τον Κωστόπουλο αν έχει καταλάβει πως το βιβλίο του δίνει επιχειρήματα στους Έλληνες εθνικιστές (αφού η Ελλάδα διπλασιαζόταν όποτε ήταν δυναμική και καταστρεφόταν όποτε υιοθετούσε "ήπια" στάση), ο "Ιός" μας απάντησε ότι δεν μπορεί να μπει στην ψυχοπαθολογία μας και δεν είναι σε θέση να προβλέψει πώς θα χρησιμοποιήσουν το βιβλίο του οι Έλληνες εθνικιστές.



> Θεόδωρος Χατζηγώγος

Τελευταία ενημέρωση ( 10 - 03 - 2008 )
pAntonios
Συντονιστής
Συντονιστής
Δημοσιεύσεις: 545
Εγγραφή: Δευ Μαρ 27, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: p.Antonios @otenet.gr
Επικοινωνία:

Και αυτό το λέμε δημοκρατία;!!!

Δημοσίευση από pAntonios »

Τελικά ο καθένας εδώ μέσα γράφει
ότι θέλει...
όπου θέλει...
όποτε θέλει...
όπως θέλει...
αρκεί να γράψει αυτό που του ήρθε εκείνη τη στιγμή θεωρώντας ότι οι άλλοι είναι υποχρεωμένοι να το διαβάσουν.
Και αυτό το λέμε δημοκρατία;!!!

Δεν θα πρέπει να λάβουμε υπόψη κάποιους κανόνες;
Ξεχώρισα τα παραπάνω από το θέμα της Μακεδονίας διότι ειναι ένα άλλο θέμα για το οποίο δεν είχε γίνει κάποια ερώτηση...
Όποιοι έχουν διάθεση ας ξεσπάσουν εδώ...
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ
ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διάφορα ερωτήματα στον π. Αντώνιο.”