Γάμος και Μοιχεία: Σημεία των Καιρών
Συντονιστής: Συντονιστές
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 6:00 am
Πολύ πρόοδο βλέπω τελευταία εδώ μέσα !!!
Αφήσαμε τούς γεροντάδες, Παϊσιους, Πορφύριους, Εφραίμ, κλπ καί πιάσαμε τά "προγαμιαία", τίς " πρόωρες " στίς συνευρέσεις, τούς χωρισμούς "επί ψυχρών συζύγων", μέχρι καί τούς έρωτες τής ζωής μας...
Πάνε καί οί ασκητές, οί νηστευτές, καί οί εγκρατευτές, τής Αγιορειτικής Πολιτείας, πάνε καί τά πνευματικά θέματα πού πρέπει νά μάς απασχολούν έν όψει άλλης ζωής, μιά καί κουράστηκαν φαίνεται κάποιοι νά λένε τά ίδια καί τά ίδια, τά πνευματκά καί τά τετριμένα πού μάς "ψυχοπλακώνουν..."
Ξεκίνησε πολύ ωραία τήν εισήγησή του ό πρώτος ομιλήσας καί τό θέμα καταθέσας, αλλά τό χάλασαν οί επόμενοι πού τούς έπιασε τό πολύ ερώτικο συναίσθημα καί προφανώς καί κάποιες αναμνήσεις από τίς εμπειρίες τους πού θέλησαν νά εξωτερικεύσουν...
Αφήσαμε τούς γεροντάδες, Παϊσιους, Πορφύριους, Εφραίμ, κλπ καί πιάσαμε τά "προγαμιαία", τίς " πρόωρες " στίς συνευρέσεις, τούς χωρισμούς "επί ψυχρών συζύγων", μέχρι καί τούς έρωτες τής ζωής μας...
Πάνε καί οί ασκητές, οί νηστευτές, καί οί εγκρατευτές, τής Αγιορειτικής Πολιτείας, πάνε καί τά πνευματικά θέματα πού πρέπει νά μάς απασχολούν έν όψει άλλης ζωής, μιά καί κουράστηκαν φαίνεται κάποιοι νά λένε τά ίδια καί τά ίδια, τά πνευματκά καί τά τετριμένα πού μάς "ψυχοπλακώνουν..."
Ξεκίνησε πολύ ωραία τήν εισήγησή του ό πρώτος ομιλήσας καί τό θέμα καταθέσας, αλλά τό χάλασαν οί επόμενοι πού τούς έπιασε τό πολύ ερώτικο συναίσθημα καί προφανώς καί κάποιες αναμνήσεις από τίς εμπειρίες τους πού θέλησαν νά εξωτερικεύσουν...
paratiritis88
Όπως πιστεύω ότι είναι επίσης λάθος το γεγονός ότι από πολλούς που θεωρούν τους εαυτούς τους συνειδητούς χριστιανούς θεωρείται ο γάμος ως νομιμοποίηση του σεξ, νομίζοντας ότι ο κόσμος αυτός είναι το παν και όλο το ενδιαφέρον εξαντλείται στα εγκόσμια, λησμονώντας το επέκεινα που είναι η Βασιλεία του Θεού η οποία εν μέρει μπορεί να βιωθεί και από αυτή τη ζωή.
Μερικοί νομίζουν πως, αν πουν την γνώμη τους και μάλιστα, πείσουν και άλλους τελίωσε το θέμα το λύσαμε!
Κανένας ανθρωπος δεν μπορεί όμως να κρίνει κανέναν, μόνο ο Θεός. Εγώ δεν σας κρίνω.
Γ' αυτό μη με ρωτάτε εμένα, απλά έθεσα ένα θέμα όχι τόσο για την προσωπική άποψη του καθενός, αλλά για τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε σήμφωνα και με αυτά που λένε φωτισμένοι Πατέρες
Γ' αυτό αν ξέρει κανείς γνώμες Γερόντων πάνω στο θέμα να τις βάλει!
Κανένας ανθρωπος δεν μπορεί όμως να κρίνει κανέναν, μόνο ο Θεός. Εγώ δεν σας κρίνω.
Γ' αυτό μη με ρωτάτε εμένα, απλά έθεσα ένα θέμα όχι τόσο για την προσωπική άποψη του καθενός, αλλά για τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε σήμφωνα και με αυτά που λένε φωτισμένοι Πατέρες
Γ' αυτό αν ξέρει κανείς γνώμες Γερόντων πάνω στο θέμα να τις βάλει!
Ορθότατονparoikos έγραψε:Όπως πιστεύω ότι είναι επίσης λάθος το γεγονός ότι από πολλούς που θεωρούν τους εαυτούς τους συνειδητούς χριστιανούς θεωρείται ο γάμος ως νομιμοποίηση του σεξ, νομίζοντας ότι ο κόσμος αυτός είναι το παν και όλο το ενδιαφέρον εξαντλείται στα εγκόσμια, λησμονώντας το επέκεινα που είναι η Βασιλεία του Θεού η οποία εν μέρει μπορεί να βιωθεί και από αυτή τη ζωή.
Αφού μου είπε ότι ήθελα να πω για τις εμπειρίες μου καλέ παροίκεparoikos έγραψε:Παρατηρητή και Μάνο...ψυχραιμία. Απανταμε επί θέσεων μόνο χωρίς να χαρακτηρίζουμε τους άλλους. Το τι παράτησε κάποιος και τι έπιασε και γιατί το έκανε παρακαλω να μην το σχολιάζουμε....Αγαπητέ μου Μάνο, μην τα "ρίχνεις" έτσι :) :) :) :) . Μην παρεκτραπεί πάλι το θέμα...είναι κρίμα!
ααααααα
Πω πω με αγχώσατε
Βρε αφήστε με να εκφραστώ δεν είπα τίποτα κακό
Αλλά με τη καλημέρα να μου τα χώσει ? κρίμα είναι (καλημέρα είπα ? καληνύχτα )
Κατά Ματθαίον
5.27 Ηκούσατε ότι ερρέθη τοίς αρχαίοις, Ου μοιχεύσεις. 28 εγώ δε λέγω υμίν ότι πάς ο βλέπων γυναίκα προς το επιθυμήσαι αυτήν ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τή καρδία αυτού. 29 ει δε ο οφθαλμός σου ο δεξιός σκανδαλίζει σε, έξελε αυτόν και βάλε από σού? συμφέρει γάρ σοι ίνα απόληται έν των μελών σου και μη όλον το σώμά σου βληθή εις γέενναν.
5.32 εγώ δε λέγω υμίν ότι ός αν απολύση την γυναίκα αυτού παρεκτός λόγου πορνείας, ποιεί αυτήν μοιχάσθαι, και ός εάν απολελυμένην γαμήση μοιχάται.
Κατά Μάρκον
10.3 ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς? Τί υμίν ενετείλατο Μωϋσής? 4 οι δε είπον? Επέτρεψε Μωϋσής βιβλίον αποστασίου γράψαι και απολύσαι. 5 και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς? Πρός την σκληροκαρδίαν υμών έγραψεν υμίν την εντολήν ταύτην? 6 από δε αρχής κτίσεως άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς ο Θεός? 7 ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα, και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν. 8 ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά μία σάρξ? 9 ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω?10 και εις την οικίαν πάλιν οι μαθηταί περί τούτου επηρώτων αυτόν, 11 και λέγει αυτοίς? Ός αν απολύση την γυναίκα αυτού και γαμήση άλλην, μοιχάται επʼ αυτήν? 12 και εάν γυνή απολύσασα τον άνδρα γαμηθή άλλω, μοιχάται. 13 Καί προσέφερον αυτώ παιδία, ίνα αυτών άψηται? οι δε μαθηταί επετίμων τοίς προσφέρουσιν.
19.3 Καί προσήλθον αυτώ οι Φαρισαίοι πειράζοντες αυτόν και λέγοντες αυτώ? Ει έξεστιν ανθρώπω απολύσαι την γυναίκα αυτού κατά πάσαν αιτίαν? 4 ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς? Ουκ ανέγνωτε ότι ο ποιήσας απ' αρχής άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και είπεν, 5 ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και κολληθήσεται τή γυναικί αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν? 6 ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά σάρξ μία. ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω. 7 λέγουσιν αυτώ? Τί ούν Μωσής ενετείλατο δούναι βιβλίον αποστασίου και απολύσαι αυτήν? 8 λέγει αυτοίς ότι Μωσής προς την σκληροκαρδίαν υμών επέτρεψεν υμίν απολύσαι τας γυναίκας υμών? απ' αρχής δε ου γέγονεν ούτω. 9 λέγω δε υμίν ότι ός αν απολύση την γυναίκα αυτού μη επί πορνεία και γαμήση άλλην, μοιχάται? και ο απολελυμένην γαμήσας μοιχάται.10 λέγουσιν αυτώ οι μαθηταί αυτού? Ει ούτως εστίν η αιτία τού ανθρώπου μετά της γυναικός, ου συμφέρει γαμήσαι. 11 ο δε είπεν αυτοίς? Ου πάντες χωρούσι τον λόγον τούτον, αλλ' οίς δέδοται? 12 εισί γάρ ευνούχοι οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω? και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνουχίσθησαν υπό των ανθρώπων, και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνούχισαν εαυτούς διά την βασιλείαν των ουρανών. ο δυνάμενος χωρείν χωρείτω.
Προς Κορινθίους Α'
Ζ 1 Περί δε ών εγράψατέ μοι, καλόν ανθρώπω γυναικός μη άπτεσθαι? 2 διά δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω, και εκάστη τον ίδιον άνδρα εχέτω.
5.27 Ηκούσατε ότι ερρέθη τοίς αρχαίοις, Ου μοιχεύσεις. 28 εγώ δε λέγω υμίν ότι πάς ο βλέπων γυναίκα προς το επιθυμήσαι αυτήν ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τή καρδία αυτού. 29 ει δε ο οφθαλμός σου ο δεξιός σκανδαλίζει σε, έξελε αυτόν και βάλε από σού? συμφέρει γάρ σοι ίνα απόληται έν των μελών σου και μη όλον το σώμά σου βληθή εις γέενναν.
5.32 εγώ δε λέγω υμίν ότι ός αν απολύση την γυναίκα αυτού παρεκτός λόγου πορνείας, ποιεί αυτήν μοιχάσθαι, και ός εάν απολελυμένην γαμήση μοιχάται.
Κατά Μάρκον
10.3 ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς? Τί υμίν ενετείλατο Μωϋσής? 4 οι δε είπον? Επέτρεψε Μωϋσής βιβλίον αποστασίου γράψαι και απολύσαι. 5 και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς? Πρός την σκληροκαρδίαν υμών έγραψεν υμίν την εντολήν ταύτην? 6 από δε αρχής κτίσεως άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς ο Θεός? 7 ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα, και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν. 8 ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά μία σάρξ? 9 ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω?10 και εις την οικίαν πάλιν οι μαθηταί περί τούτου επηρώτων αυτόν, 11 και λέγει αυτοίς? Ός αν απολύση την γυναίκα αυτού και γαμήση άλλην, μοιχάται επʼ αυτήν? 12 και εάν γυνή απολύσασα τον άνδρα γαμηθή άλλω, μοιχάται. 13 Καί προσέφερον αυτώ παιδία, ίνα αυτών άψηται? οι δε μαθηταί επετίμων τοίς προσφέρουσιν.
19.3 Καί προσήλθον αυτώ οι Φαρισαίοι πειράζοντες αυτόν και λέγοντες αυτώ? Ει έξεστιν ανθρώπω απολύσαι την γυναίκα αυτού κατά πάσαν αιτίαν? 4 ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς? Ουκ ανέγνωτε ότι ο ποιήσας απ' αρχής άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και είπεν, 5 ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και κολληθήσεται τή γυναικί αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν? 6 ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά σάρξ μία. ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω. 7 λέγουσιν αυτώ? Τί ούν Μωσής ενετείλατο δούναι βιβλίον αποστασίου και απολύσαι αυτήν? 8 λέγει αυτοίς ότι Μωσής προς την σκληροκαρδίαν υμών επέτρεψεν υμίν απολύσαι τας γυναίκας υμών? απ' αρχής δε ου γέγονεν ούτω. 9 λέγω δε υμίν ότι ός αν απολύση την γυναίκα αυτού μη επί πορνεία και γαμήση άλλην, μοιχάται? και ο απολελυμένην γαμήσας μοιχάται.10 λέγουσιν αυτώ οι μαθηταί αυτού? Ει ούτως εστίν η αιτία τού ανθρώπου μετά της γυναικός, ου συμφέρει γαμήσαι. 11 ο δε είπεν αυτοίς? Ου πάντες χωρούσι τον λόγον τούτον, αλλ' οίς δέδοται? 12 εισί γάρ ευνούχοι οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω? και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνουχίσθησαν υπό των ανθρώπων, και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνούχισαν εαυτούς διά την βασιλείαν των ουρανών. ο δυνάμενος χωρείν χωρείτω.
Προς Κορινθίους Α'
Ζ 1 Περί δε ών εγράψατέ μοι, καλόν ανθρώπω γυναικός μη άπτεσθαι? 2 διά δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω, και εκάστη τον ίδιον άνδρα εχέτω.
Εγώ πάλι νομίζω πως και οι γνώμες των γυναικών που φάγαν ξύλο ατέλειωτο από τους άντρες τους είναι χρειαστήMHTSAKOS έγραψε:Μερικοί νομίζουν πως, αν πουν την γνώμη τους και μάλιστα, πείσουν και άλλους τελίωσε το θέμα το λύσαμε!
Κανένας ανθρωπος δεν μπορεί όμως να κρίνει κανέναν, μόνο ο Θεός. Εγώ δεν σας κρίνω.
Γ' αυτό μη με ρωτάτε εμένα, απλά έθεσα ένα θέμα όχι τόσο για την προσωπική άποψη του καθενός, αλλά για τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσουμε σήμφωνα και με αυτά που λένε φωτισμένοι Πατέρες
Γ' αυτό αν ξέρει κανείς γνώμες Γερόντων πάνω στο θέμα να τις βάλει!
και η γνώμη των όσων υποκρίνονταν μια ζωή στο συζυγικό κρεββάτι και γυρίζαν πλευρό με δάκρυα στα μάτια
και η γνώμη όσων παντρεύτηκαν με το ζόρι κάποιον ή κάποιαν
και οι γνώμες των ανθρώπων που τραβάνε το κουπί