Το καθημερινό άγγελμα
Συντονιστής: Συντονιστές
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Εαν κανεις αγαπα τα υλικα αγαθα του κοσμου,η προς τον εν ουρανοις Πατερα αγαπη δεν υπαρχει μεσα του.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Η Αγάπη είναι ζωή, αναπνοή..
Η έλλειψή Της είναι θάνατος..
Όλοι ξέρουν πόσο αυτονόητη και "αναγκαστική" είναι η αναπνοή..
Ακόμα και κάποιος που θέλει να πεθάνει, δε μπορεί να σταματήσει να ανασαίνει..
Έτσι πρέπει να αγαπάμε.. Τόσο αυτονόητα, σαν να μην υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουμε, σαν να μην υπάρχει άλλος τρόπος να ζήσουμε..
Γιατί - πραγματικά - άλλος τρόπος ζωής ΔΕΝ υπάρχει....
Η έλλειψή Της είναι θάνατος..
Όλοι ξέρουν πόσο αυτονόητη και "αναγκαστική" είναι η αναπνοή..
Ακόμα και κάποιος που θέλει να πεθάνει, δε μπορεί να σταματήσει να ανασαίνει..
Έτσι πρέπει να αγαπάμε.. Τόσο αυτονόητα, σαν να μην υπάρχει τίποτα άλλο να κάνουμε, σαν να μην υπάρχει άλλος τρόπος να ζήσουμε..
Γιατί - πραγματικά - άλλος τρόπος ζωής ΔΕΝ υπάρχει....
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Δεν μπορειται να εισθε συγχρονως δουλοι και του Θεου και του πλουτου.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Σε περιμενουμε,μην αργεις Κυριε Ιησου Χριστε.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Το μεγαλυτερο και ουσιαστικοτερο οπλο κατα της πνευματικης οκνηριας ειναι να αγαπησουμε τον Κυριο μας.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Κάποιος που έχει Αγάπη, αλλά δεν έχει Πίστη, μοιάζει με έναν άνθρωπο που ξέρει καλά μουσική, αλλά δεν έχει ένα μουσικό όργανο να παίξει..
Κάποιος που έχει Πίστη, αλλά δεν έχει Αγάπη, μοιάζει με κάποιον που το σπίτι του είναι γεμάτο μουσικά όργανα, αλλά αυτός δεν ξέρει μουσική για να παίξει..
Και οι δύο μπορούν να σωθούν..
Απλά ο πρώτος για να τα καταφέρει, πρέπει να ψάξει και να βρει ένα μουσικό όργανο να παίξει..
Ενώ ο δεύτερος, πρέπει να κάτσει να μάθει μουσική..
Κάποιος που έχει Πίστη, αλλά δεν έχει Αγάπη, μοιάζει με κάποιον που το σπίτι του είναι γεμάτο μουσικά όργανα, αλλά αυτός δεν ξέρει μουσική για να παίξει..
Και οι δύο μπορούν να σωθούν..
Απλά ο πρώτος για να τα καταφέρει, πρέπει να ψάξει και να βρει ένα μουσικό όργανο να παίξει..
Ενώ ο δεύτερος, πρέπει να κάτσει να μάθει μουσική..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
- fotis
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 4712
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 7:01 am
- Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Ο Ιησους Χριστος,ζει παντοτε για να μεσιτευει και να προσευχεται ολων εκεινων που τον πιστευουν.
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.
-
magdalini
- Συστηματικός Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 201
- Εγγραφή: Σάβ Δεκ 13, 2008 12:52 pm
- Τοποθεσία: KRHTH
Re: Το καθημερινό άγγελμα
."ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ... 
- stathis73
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 6472
- Εγγραφή: Δευ Απρ 19, 2010 8:44 am
- Τοποθεσία: Ευστάθιος-Λευκός Πύργος της Μακεδονίας.
Re: Το καθημερινό άγγελμα
magdalini έγραψε:."ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ...
Kαλημέρα magdalini και καλως ηρθες και πάλι στην παρέα μας.
Τις θεός Μέγας ως ο Θεός ημών.
- panagiotisspy
- Κορυφαίος Αποστολέας

- Δημοσιεύσεις: 7181
- Εγγραφή: Πέμ Ιουν 04, 2009 4:57 am
- Τοποθεσία: ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ
Re: Το καθημερινό άγγελμα
Αδελφή μου Μαγδαληνή, άργησες αλλά "έγραψες".. Πράγματι εκπληκτικά όμορφη και αληθινή η παρατήρησή σου..stathis73 έγραψε:magdalini έγραψε:."ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΓΓΕΛΟΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΤΕΡΟ... ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΑΞΟΥΜΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΤΟΥΜΕ...![]()
![]()
![]()
![]()
Kαλημέρα magdalini και καλως ηρθες και πάλι στην παρέα μας.
Μην μας αφήσεις πιά λοιπόν για πολύ καιρό με "ένα φτερό"..
Νάσαι καλά αδελφή μας..
Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων,Αγάπην δε μη έχω,γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν και έχω πάσαν την πίστιν,ώστε όρη μεθιστάνειν,Αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.