Ακριβως καλα θα ειτανε δεν εινε το μοναστηρη σε βραχο επανω?AngelsGR έγραψε:μηπως να ειχαμε λιγες περισσοτερες πληροφοριες για το που βρισκεται η μονη Μεγαλου Μετεωρου και πως παμε μεχρι εκει?nikolaos-9 έγραψε: Προτείνω για όσους και όσες έρθουν την ίδια μέρα, να συναντηθούμε μέσα στο χώρο της Μονής Μεγάλου Μετεώρου (μπροστά στο καθολικό π.χ.) στις 10:00 πμ.. Μπορούμε από εκεί να κάνουμε μιά μικρή εκδρομούλα, πηγαίνοντας και στις άλλες μονές. Είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
πως παει μεχρι εκει το αυτοκινητο


