Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Συζητήσεις αλληλογνωριμίας μελών και οργάνωσης συναντήσεων.

Συντονιστής: Συντονιστές

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από Dimitris39 »

AngelsGR έγραψε:
nikolaos-9 έγραψε: Προτείνω για όσους και όσες έρθουν την ίδια μέρα, να συναντηθούμε μέσα στο χώρο της Μονής Μεγάλου Μετεώρου (μπροστά στο καθολικό π.χ.) στις 10:00 πμ.. Μπορούμε από εκεί να κάνουμε μιά μικρή εκδρομούλα, πηγαίνοντας και στις άλλες μονές. Είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
μηπως να ειχαμε λιγες περισσοτερες πληροφοριες για το που βρισκεται η μονη Μεγαλου Μετεωρου και πως παμε μεχρι εκει?
Ακριβως καλα θα ειτανε δεν εινε το μοναστηρη σε βραχο επανω?
πως παει μεχρι εκει το αυτοκινητο
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Άβαταρ μέλους
pepiixthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 5:00 am
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από pepiixthis »

Αγαπητε Δημήτρη Καλημέρα, δεν πάει αυτοκίνητο μέχρι εκεί, αφήνεις το αυτοκινητο στην καλαμπάκα και ανηφορίζεις με τα πόδια κανα 2 ωρες περπατημα αντε εμεις που ειμαστε πιο μικροί κανουμε 1 και μετα ξέρεις πρώτα ο Θεός με διχτυ θα σε ανεβάσουμε :lol: :lol: :lol: :lol:
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Γελαει καλυτερα οποιος γελαει τελευταιος Πεπη :mrgreen:
να δουμε πιος θα ανεβη πιο γρηγορα
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
nikolaos-9

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

AngelsGR έγραψε:
nikolaos-9 έγραψε: Προτείνω για όσους και όσες έρθουν την ίδια μέρα, να συναντηθούμε μέσα στο χώρο της Μονής Μεγάλου Μετεώρου (μπροστά στο καθολικό π.χ.) στις 10:00 πμ.. Μπορούμε από εκεί να κάνουμε μιά μικρή εκδρομούλα, πηγαίνοντας και στις άλλες μονές. Είναι πολύ κοντά μεταξύ τους.
μηπως να ειχαμε λιγες περισσοτερες πληροφοριες για το που βρισκεται η μονη Μεγαλου Μετεωρου και πως παμε μεχρι εκει?
Είναι πολύ εύκολο:

Μόλις φτάσεις Καλαμπάκα (από οποιαδήποτε κατεύθυνση), ακολουθείς την ταμπέλα προς κέντρο. Εκεί θα δεις ταμπέλα για Μετέωρα, η για Καστράκι (είναι χωριό κάτω από τα Μετέωρα). Το Καστράκι από το κέντρο της Καλαμπάκας είναι μόλις 3 λεπτά. Κινείσαι όπως σε πάει ο δρόμος, βγαίνεις από το χωριό και αρχίζει ανάβαση με στροφές. Μετά από λίγο, ο δρόμος διακλαδίζεται προς τις κατευθύνσεις των μονών κι εκεί θα δεις ταμπέλα για "Μονή Μεγάλου Μετεώρου" και "Μονή Βαρλαάμ". Ακολουθείς αυτή την πορεία και στην επόμενη διακλάδωση, ακολουθείς την ταμπέλα "Μονή Μεγάλου Μετεώρου". Συνολικά, από την Καλαμπάκα είναι περίπου 15 λεπτά.
dora gian
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 463
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 23, 2008 1:56 pm

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από dora gian »

τελικα ποση ωρα ποδαροδρομος πω πω ,αυτο δεν το ηξερα. :20 :20
nikolaos-9

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από nikolaos-9 »

dora gian έγραψε:τελικα ποση ωρα ποδαροδρομος πω πω ,αυτο δεν το ηξερα. :20 :20
Με το αυτοκίνητο είναι οι αποστάσεις που περιέγραψα. Ποιός είπε πως είναι με τα πόδια; Σε όλα τα μοναστήρια των Μετεώρων πας με το αυτοκίνητο.
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Για να μην ξεχνιομαστε φτανει ο καιρος
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
agiooros
Διαχειριστής
Διαχειριστής
Δημοσιεύσεις: 2788
Εγγραφή: Τρί Φεβ 08, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Νίκος@Εύβοια
Επικοινωνία:

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από agiooros »

Ναι
Άβαταρ μέλους
calendula
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 256
Εγγραφή: Δευ Μαρ 16, 2009 2:00 pm
Τοποθεσία: Όπου γης...

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από calendula »

Σκεφτομαι (εαν ερθω 8) τελικα ) να μεινω Σαββατο Καλαμπακα, αν και δεν ειμαι σιγουρη για την εκλογη του ξενοδοχειου.... :105
Κράτα με Χριστέ μου να μην σου φύγω...
Άβαταρ μέλους
Dimitris39
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 5841
Εγγραφή: Κυρ Ιούλ 05, 2009 5:46 pm

Re: Συνάντηση στα Μετέωρα στις 18/10/09

Δημοσίευση από Dimitris39 »

Καλου κακου
ας ανταλαξουμε τηλεφωνα με Π.Μ λεω εγω
αν χαθουνε μερικοι να μπορεσουνε να μας βρισκουνε
φυσικα δεν θα γραψουμε δημοσιος τα νουμερα μας
τι λετε εσεις?
Κύριε,Θεέ μου,Νύμφιε της ψυχής μου, λυτρωτή μου.
Μνήσθητί μου εν τη βασιλεία σου

«Χαίροις μετά Θεόν ή Θεός, τα δευτερεία της Τριάδος ή έχουσα»

ἳνα ὦσιν ἓν, καθώς ἡμεῖς

Θεέ μου σ'αγαπώ
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αλληλογνωριμία & Συναντήσεις μελών του agiooros.net”