Σελίδα 4 από 4

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Τετ Φεβ 25, 2009 8:41 am
από dora gian
αυτο το θεμα με απασχολει ιδιαιτερα, νομιζετε οτι κακως η εκκλησια επιτρεπει τον 2,3 γαμο και οτι η συναωη του 1 υα επρεπε να γινετε με κριτιρια συμφωνα με τη διδασκαλια και οχι με τα σημερινα δεδομεν , ποιες οι ευθυνες για το χριστεπονυμο πληθος ,και ποιες αυτων που τελουν το ΜΥΣΤΗΡΙΟ?

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 26, 2009 2:49 pm
από konstantinoupolitis
Για το θέμα της διγαμίας και της τριγαμίας έγινε και παλαιότερα σχετικός λόγος. Δεν θέλω να το ξαναπιάσω, ούτε να γίνω κριτής κανενός.

Προφανώς και έχω αντιρήσεις καθώς οι λόγοι του Κυρίου δεν αναιρούνται ούτε απο Σύνοδο. Απο εκεί και πέρα....

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Φεβ 26, 2009 4:16 pm
από dora gian
EΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.....

Re:

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Μαρ 12, 2009 10:22 pm
από toni2007
toni2007 έγραψε:Καλησπερα σε ολους. Ειμαι νεο μελος και γραφτηκα εδω για να ρωτησω που μπορω να βρω την μεταφραση στην νεοελληνικη οσων διαβαζονται απο τον ιερεα κατα την διαρκεια του μυστηριου του γαμου και πανω στα οποια ορκιζεται το νεο ζευγαρι ενωπιων Θεου και ανθρωπων. Δεν θελω να προσβαλλω κανεναν με αυτο , απλα επειδη ειμαι 30 χρονων και μεσα στην επομενη δεκαετια της ζωης μου θα ηθελα να κανω δικη μου οικογενεια θελω πρωτα να σιγουρευτω οτι θα μπορω να τηρησω αυτα που θα δεσμευτω κατα το μυστηριο.
Tα παραπάνω ρώτησα στις 9 Σεπ 2007 και ξαναμπαίνω σήμερα ευχαριστώντας για τη βοήθειά σας στην πληροφόρησή μου και λέγοντας με χαρά ότι είμαι υποψήφιος γαμπρός. Ομως έγινε κάτι σήμερα που θέλω να το μοιραστώ και να ακούσω τις γνώμες σας. Πήγα να πάρω το πιστοποιητικό αγαμίας επειδή θα παντρευτώ στην ενορία της συντρόφου μου. Ο Πάτερ της ενορίας μου, μόλις τελείωσε τη χαρτούρα και πριν μου παραδώσει τα δικαιολογητικά ώστε να πάω στη Μητρόπολη για να εκδοθεί η άδεια γάμου με κοίταξε και μου είπε ορθά κοφτά : <ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ?> Κατ' ευθείαν απάντησα στο ίδιο ύφος εντελώς αυθόρμητα : <ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ?> Και μου απαντάει:<Οχι . Πρέπει να καταβάλλεις 150ευρώ , σαν να γινόταν ο γάμος εδώ που είναι η ενορία σου>. Λέω <Συγνώμη αλλά θέλω να καταβάλλω μόνο 50ευρώ και να είστε βέβαιος ότι όταν θα πάνε καλύτερα οι δουλειές μας θα ξανάρθω στο γραφείο σας με το εκατονταπλάσιο του ποσού που μου διευκολύνετε αυτή τη στιγμή, για να σας ευχαριστήσω>. Απαντάει :<ή καταβάλλεις 150 ή δεν θα καταβάλεις τίποτα και θα σου βγει τζάμπα. Τα 50ευρώ δεν μπορείς να τα καταβάλεις, δεν γίνεται αυτό που ζητάς>. Και τέλος λέω:<δεν το δέχομαι να μην πληρώσω τίποτα, γι' αυτό ορίστε τα 150ευρώ και σας ευχαριστώ πολύ. Αλλά όταν πάνε καλύτερα οι δουλειές μας δεν θα με ξαναδείτε στο γραφείο σας>. Με κοιτάει και λέει:<Κανένας δεν γνωρίζει τί θα γίνει στο μέλλον>. Αμέσως αποχαιρετηθηκαμε κανονικά σαν να μην συνέβη τίποτα και με περιμένει ξανά τη δευτέρα το απόγευμα που θα του πάω το αντίγραφο της άδειας που θα έχω πάρει απο τη Μητρόπολη.
Πιστεύετε ότι πρέπει να συνεχίσω τη συζήτηση μαζί του ή να λήξει το θέμα εδω?

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2009 12:58 pm
από konstantinoupolitis
Λυπάμαι μα όλοι έχουμε ευθύνες για το κατάντημα των Μυστηρίων στη χώρα. Οφείλεις να το καταγγείλεις αυτό που έγινε και επειδή βέβαια και οι παραπάνω που θα το καταγγείλεις θα νιώσουν "έκπληκτοι", καλό είναι, αδελφική και εκκλησιαστική συμβουλή, να του δώσεις προσημειωμένα χρήματα.

Άντε για να μην πω τίποτε άλλο μέρες που είναι.

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2009 1:20 pm
από theodora
Με κάλυψε η απάντηση του konstantinoupolitis.
:(

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2009 2:18 pm
από aposal
konstantinoupolitis έγραψε:Λυπάμαι μα όλοι έχουμε ευθύνες για το κατάντημα των Μυστηρίων στη χώρα. Οφείλεις να το καταγγείλεις αυτό που έγινε και επειδή βέβαια και οι παραπάνω που θα το καταγγείλεις θα νιώσουν "έκπληκτοι", καλό είναι, αδελφική και εκκλησιαστική συμβουλή, να του δώσεις προσημειωμένα χρήματα.

Άντε για να μην πω τίποτε άλλο μέρες που είναι.
Κωνσταντίνε, είσαι άδικος!
Δεν τα θέλει για πάρτη του ο ιερέας!
Για τη φουκαριάρα τη μάνα του, τα θέλει!!
Πέρα από τα αστεία, νομίζω κι εγώ ότι αρκετά πια με την ανοχή μας, με όσα γίνονται! Δεν ξέρω εγώ τι θα έκανα σε παρόμοια περίπτωση, ξέρω όμως ότι το σωστό είναι η καταγγελία στην Μητρόπολη! Και μάλλον κι αυτό που λέει ο Κώστας για προσημειωμένα χρήματα, σε συνεννόηση με τη Μητρόπολη!

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Παρ Μαρ 13, 2009 3:30 pm
από toni2007
Πέρα απ' όλα αυτά προσπαθώ να έρθω στη θέση του Πάτερ και να δω πως με βλέπει. Μπορεί από μέσα του να κάνει την εξής σκέψη: <Ηρθε τώρα αυτός που από τότε που γεννήθηκε, έρχεται στην ενορία του κάθε Χριστούγεννα για 10 λεπτά και φεύγει αφήνοντας μισό ευρώ στο παγκάρι και μου ζητάει να τον εξυπηρετήσω και θέλει να μου δώσει ένα πενηντάρικο , ενώ εγώ γνωρίζω ότι έχει κατασπαταλήσει στη ζωή του απ' εδώ κι από εκεί χίλια δυό πενηντάευρα. Ε όχι ρε φίλε. Δεν το δέχομαι αυτό. Δώσε αυτά που σου ζητάω και δε με νοιάζει αν θα ξαναβρεθούμε>.

Δεν είναι το πιο πιθανό αυτό?

Re: ΤΟ ΙΕΡΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μαρ 15, 2009 1:18 pm
από konstantinoupolitis
Στην δική μου Μητρόπολη, λόγω του πατρός Αυγουστίνου, τέτοια φαινόμενα κόπηκαν μαχαίρι και όπου σπανιότατα εμφανίστηκαν, άντε 5 περιπτώσεις σε όλη τη Μητρόπολη, οι περιπτώσεις έγιναν δακτυλοδεικτούμοι και πλήν μιας, ένεκα αποδείξεως τα χρήματα καίτοι παράνομα και πάλι, πηγαίνουν στην Εκκλησία και μόνο.

Στην πλειοψηφία των λοιπών επισκοπών το τυχερό είναι νόμος, είναι σε άμεση γνώση των επισκόπων οι οποίοι και αυτοί συμμετέχουν άμεσα ή έμμεσα στην όλη ιστορία, σε πάρα πολλές περιπτώσεις δε, δεν δίνονται αποδείξεις, καθώς εάν κοπεί απόδειξη, τα χρήματα αυτά δεν μπορούν να καταλήξουν οπουδήποτε.

Αν πίστευα πως δεν είχαν γνώσιν οι φύλακες, δεν θα μίλαγα ποτέ για προσημείωση. Θα αρκούσε η αργία απο τον επίσκοπο. Ωστόσο αν ο επίσκοπος έδινε ως όφειλε αργίες, το φαινόμενο δεν θα υπήρχε και δεν θα συζητούσαμε τώρα.

Να σου πω τώρα αδελφέ πως σε βλέπει. Σαν 150ευρω, φαντάζομαι η ταρίφα για Μυστήριο στον Ναό του, που λόγω νύφης το χάνει και σου λέει "έ όχι και θα το χάσω". Και επειδή οι Χριστιανοί φημίζονται πλέον όχι για την κρίση και την ευρυμάθειά τους (π.χ. Μέγας Βασίλειος, Ιερός Χρυσόστομος) αλλά για την παθητικότητά τους, την περιορισμένη κουλτούρα τους και την τυφλή σχεδόν υποταγή στους εκάστοτε πνευματικούς, την έχει δει ως ποιμένας προς αμνό και μάντρα. "Ότι πώ θα κάνει".