Η ακριβής Γέννηση του Χριστού

Συντονιστής: Συντονιστές

Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Η ακριβής Γέννηση του Χριστού

Δημοσίευση από eleimon »

Το παρακατω θεμα μου το εστειλε κατα λαθος μαλλον, ο κυριος Χαρης σε pm,γιατι νομιζω απευθυνεται σε αλλον,για διαβαστε το...
Το θέμα είναι επίκαιρο λογω των Χριστουγέννων

ΑΚΡΙΒΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΓΕΝΝΙΣΕΩΣ ΧΡΙΣΤΟΥ
Προς τον Κόσμο του ΄κόσμου με αγάπη.
Χωρίς εισαγωγή για να περιορίσω τον χώρο απαντώ πρώτα στην ερώτηση του κ. Κ περί ακριβής ημερομηνίας γεννήσεως Χριστού και όταν μείνει χώρος θα μιλήσουμε για τους δικούς του θεούς ¨Όμως αυτό το θέμα το έχουμε ξαναγράψει γιατί η ίδια ερώτηση; \

Για να μην ξαναγίνει το ίδιο κράτησε το απόκομμα αλλιώς δεν τελειώνουμε πουθενά. Έχω παρακολουθήσει αρκετά κηρύγματα ή πάλι, έχω ακούσει πολλές κασέτες, μα πουθενά ποτέ δεν έχω ακούσει κάτι που να το προσεγγίζει.

Την αλήθεια σε βάθος την έμαθα από μελέτη και ένιωσα μια απέραντη ικανοποίηση που με την βοήθεια και μόνο του Θεού, ικανοποιήθηκε η προσπάθεια μου. Όλα τα στοιχεία είναι παρμένα από την Αγία Γραφή παλαιά και Νέα. Με πήρε τρεις νύχτες μελέτης για να βρώ αυτή την ιστορική αλήθεια. Και λέμε.. Στο κατά Λουκά –Α-5,8,9,-Κατά τας ημέρας Ηρώδου του βασιλέως Ιεράτεβεν Ζαχαρίας έχων γυναίκα την Ελισάβετ.

Έλαχε εις τον Ζαχαρία να θυμιάσει εις τον Ναόν κατά την γιορτή. Αυτή η γιορτή είναι η γιορτή του Εξιλασμού και γίνεται κατά το Λευιτικό κεφάλαιο-ΙΣΤ-29-30-Θα είναι δε τούτη η τελετή του Εξιλασμού, νόμος αιώνιος δια σας κατά τον 7ονμήνα του έτους, την δεκάτην ημέραν του μηνός Τισρί=Σεπτεμβρίου, ταπεινώσατε τας ψυχάς σας. Η εορτή αυτή κρατάει επτά ημέρες, και ο Ζαχαρίας έπρεπε να παραμείνει μέχρι το τέλος της γιορτής. Αμέσως άρχιζε η γιορτή της Σκηνοπηγίας που κρατούσε και αυτή άλλες επτά ημέρες.

Στις δέκα του μηνός άρχιζε η γιορτή του Εξιλασμού και επτά ημέρες που διαρκούσε=17-του μηνός. Στη συνέχεια άρχιζε η γιορτή της Σκηνοπηγίας που διαρκούσε άλλες επτά ημέρες. Τελείωνε δηλαδή στις-24=του μηνός. Μετά το τέλος της γιορτής όλοι πήγαιναν στα σπίτια τους, οπότε, στις –24-προς 25-του μηνός Σεπτεμβρίου, ο Ζαχαρίας εκοιμήθη με τη γυναίκα του, την Ελισάβετ και μένει έγκυος στον Ιωάννη το Βαπτιστή.

Ο Ιωάννης με το Χριστό έχουν έξι μήνες διαφορά –25-Σεπτεμβρίου συν έξι μήνες φθάνουμε στις-25 Μαρτίου που γιορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου..25-Μαρτίου συν εννέα μήνες[κύηση της Θεοτόκου],φθάνουμε στις 25-Δεκεμβριου[γέννηση του Χριστού].24-Σεπτεμβρίου[σύλληψη του Ιωάννου].συν εννέα μήνες[κύηση Ελισάβετ],γιορτάζουμε το γενέθλιον του Προδρόμου. .

.Στο βιβλίο Διαταγές Αποστόλων’’ το οποίο γράφτηκε κατόπιν εντολής των Πέτρου και Παύλου από τον Κλήμεντα Ρώμης και έχει επικυρωθεί από την έκτη Οικουμενική Σύνοδο[κανών,2] Ε,ΙΓ αναφέρεται! Τις ημέρες των εορτών να φυλάγετε και πρώτη την γιορτή της Γεννήσεως, η οποία τελείται στις 25-του ενάτου μήνα.

¨Όμως ας δούμε τι συμβαίνει. Το Ιουλιανό ημερολόγιο είναι γνωστό από το 45 π.Χ. και όμως οι Απόστολοι και οι ¨Αγιοι Πατέρες, όσες φορές χρειάστηκε να αναφέρουν μήνα, ποτέ δεν χρησιμοποιούν το Ιουλιανό αλλά το Συριομακεδονικό. Έτσι λοιπόν, ως πρώτο μήνα, χρησιμοποιούν τον ξανθικό που αντιστοιχεί με τον δικό μας Απρίλιο. Σύμφωνα με το

Συριομακεδονικό ημερολόγιο οι μήνες έχουν ως εξής Ξανθικός [Απρίλιος], Αρτεμίσιος,[Μάίος],Δέσιος,[Ιούνιος],Πανέμος,[Ιούλιος],Λώος,,[Αύγουστος],Γορπιαίος,[Σεπτέμβριος],Υπερβεταίος,[Οκτώβριος],Δίος,[Νοέμβριος],Απελαίος,[Δεκέμβριος].Αυτός ο Απελαίος είναι ο ένατος, που αντιστοιχεί με το δικό μας Δεκέμβριο, και αν υποθέσουμε ότι ο Ξανθικός είναι ο πρώτος μήνας.

Το 326 καθιερούτε η γιορτή στην Δύση και το 376 στην Ανατολή. Από παράδοση έχουμε ότι η 25 Δεκεμβρίου που είναι το χειμερινό ηλιοστάσιο,[μικρότερη ημέρα], αντικαταστάθει από τον Ήλιο της δικαιοσύνης Δηλαδή τον Χριστό. κύριε χ. πως θα σου άρεσε να σας έλεγα διάφορες θεωρίες για Πυθαγόρα, και αυτά γενικά που μας λέτε ότι κατέχεται .ενώ εγώ δεν τα κατέχω και σου έκανα τον προφέσορα όπως κάνετε τώρα εσείς περί των Γραφών και Θεού; Άρα είσαστε ένας άθεος θρησκόληπτος, αφού λύνεται τα μυστήρια του Θεού με μόνον την λογική του ανθρώπου η οποία είναι κουταμάρα ενώπιον του Θεού, Δηλαδή τι γίνεται εδώ;

Αυτό το μυαλό που μας εφίτευσε μέσα μας ο Θεός αυτό το λίγο μυαλό το χρησιμοποιούμε κατά Αυτού που μας το έδωσε. Τι αυχαρηστία, τι ειρωνεία, Μιά ζωή το μόνο που ασχολείστε είναι του Θεού τα θέματα και ένας που δεν σε ξέρει ακόμη ,θα νομίζει ότι έχεις φάει την Αγία Γραφή με το κουτάλι όπως λέμε παραβολικός.

Εγώ όμως που σε ξέρω τόσο καλά και ξέρω ποίες είναι οι πηγές σου όλοι αυτοί οι άθεοι συγγραφείς που βγάζουν διάφορα περιοδικά ή όπως άθεοι ιστορικοί σαν τον Straus-Renen-Αλλά και πάλη αυτοί δεν είναι τόσο άθεοι, γιατί παραδέχονται τον Χριστό αλλά του ασφηβητούν ορισμένα ,από τα θαύματα του. Ενώ εσύ ταιριάζεις ποιό πολύ με τον Paulus. Μακάρι να είχα χώρο να σου δώσω όλες τις λεπτομέρειες

Ευχαριστώ για την φιλοξενία της στήλης Νο—10-
Αν και παλιός του φόρουμ φίλε θα έπρεπε να είχες διαβάσει αυτό το πολύ ωραίο κείμενο, γιατί το έχω ξανά δημοσιεύση. Το έχουν δει θεολόγοι ιεροκήρυκες δεσποτάδες, και κανένας δεν μπόρεσε να βρεί κάτι που να μην το θεωρεί σωστό. Θα ήθελα να το προσέξεις χωρίς καμία προκατάλιψη να το βγάλεις σκάρτο πριν ακόμη το διαβάσεις Περιμένω να ακούσω , όχι μόνον εσένα αλλά και όποιος άλος ήθελε Ευχαριστώ.
HARRYS
[Αλλά ;ώς ο ληστής ομολογώ Σοι,
Μνύσθητί μου, Κύριε,
Εν τη Βασιλεία Σου.
Harrys1934
Κορυφαίος Αποστολέας


Δημοσ.: 632
Εγγραφη: Πέμ Σεπ 28, 2006 7:00 am
Τοποθεσια: ¨οπου γη και Πατρις
Προσωπικό μήνυμαYIM Κορυφή
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4278
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσίευση από dionysisgr »

eleimon, δεν πρεπει να κοινοποιουμε p.m. ακομα και εαν ερθουν κατα λαθος σε εμας, δεν το λεω εγω σαν Διονυσης, ειναι κανονας του φορουμ.

Oποτε καλο θα ειναι να μην το ξανακανεις. Επισης εαν θελεις να με ακουσεις, σου λεω εντελως φιλικα και με αγαπη, σε καμια περιπτωση να μην εντυπωσιαζεσαι τοσο ευκολα με κειμενα που εχουν πολλα "στοιχεια", αλλα απο ουσια μηδεν..

Ακομα και οι ιεχωβαδες, μπορουν να σε τρελλανουν με τετοιους "μαθηματικους" και "νοητικους" αυθαιρετους ελιγμους, αλλα το πραγματικο νοημα το πνευματικο και η ωφελεια, ειναι απουσα. Δυστυχως.

Δυστυχως πολλοι ανθρωποι, ακομα και με πολυ καλη και αγαθη προαιρεση, χανονται και χαραμιζονται σε τετοια επιφανειακα και εξωτερικα πραγματα.

Προπαιδεια ειναι η Πιστη μας;; H, ειναι, πανω κατω κανει τοσο, συν τοσο επι ποσο ισον τοοοσο!! (;;)

Μα για το Ονομα του Θεου, τι ειναι αυτα; Κρατηστε τα για τον εαυτο σας, ΔΕΝ υπαρχουν αυτα τα πραγματα πουθενα μεσα στην Ορθοδοξια!!

Εγω αυτα τα ξερω και τα εχω ακουσει ως "ελευθερη γραφη", και φυσικα δεν στεκει τετοιο πραγμα, οχι μονο γιατι ειναι ασυναρτητο, και αθεολογητο, αλλα κανει παρα-χρηση και καταχρηση ορων θεολογικων, τους οποιους εντασσει με το "στανιό", μεσα, αφαιρωντας τους την πνευματικη τους εννοια, μονο και μονο για να εξυπηρετηθει ο ασαφης και μαλλον ανωφελος σκοπος ενος τετοιου κειμενου.

Χαρη, μετα λυπης μου πολλης και ειλικρινους, βλεπω οτι παρασυρεσαι και πολυ συντομα αρχιζεις τα ιδια και τα ιδια, αυτα που σε ειχαν αποκλεισει απο το φορουμ, δηλαδη τις επιθεσεις σε προσωπα που, σου διαφευγει, οτι λογω σπουδων, η ακομα και επαγγελματικης ιδιοτητος, ειναι σαφως και επιστημονικως πολυ πιο καταρτισμενα απο εσενα.

Ποια η δυσκολια σου να το παραδεχθεις αυτο; Και ποιος σε υποχρεωνει αδελφε να γραφεις αυτα τα κειμενα, ως αντιπαλον δεος, εναντι σε ποιον;;

Δεν ξερω τι να σου πω ειλικρινα.. Δεν συνεχιζω γιατι μετα θα λες, οτι σου κανω επιθεση και οτι θελουμε να σε αποκλεισουμε.

Τελος σου λεω για μια ακομη φορα, οτι αυτα δεν σε ωφελουν, ουτε εσενα που τα γραφεις, ουτε αυτους που τα διαβαζουν..

Σημασια εχει οτι ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ, και οχι ποτε γεννηθηκε και τι μηνας ηταν και ποια φαση της σεληνης και δεν ξερω και εγω τι αλλο ασχετο κουτσομπολιστικο στοιχειο, σχετικο υπαρχει στην φαντασια μας η οχι.

Αν θες σκεψου και καταλαβε το, εαν δεν θες, δεν σου φταινε αλλοι να τους μπερδευεις.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
Άβαταρ μέλους
eleimon
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 3520
Εγγραφή: Τρί Νοέμ 11, 2008 6:34 am
Τοποθεσία: Ελπίδα-Αθήνα

Re: Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσίευση από eleimon »

Α!!! συγγνωμη δε το ηξερα για τα pm,απλα θεωρησα οτι δεν απευθηνονταν σε μενα και οτι αλλου ηθελε να το στειλει και το δημοσιευσα για να το διαβασει αυτος στον οποιο το εστειλε..
Συγγνωμη και παλι δε θα ξαναεπαναληφθει..
«Το θάνατο δεν τον φοβά­μαι, όχι βέβαια ένεκα των έργων μου, αλλά επειδή πιστεύω στο έλεος του Θεού».
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4278
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσίευση από dionysisgr »

Ο αναρχος και προαιωνιος, παντοδυναμος και απειρος Θεος, Ο Δημιουργος του παντος, ο οποιος με εναν Λογο Του, εφερε στην υπαρξη το παν, καλωντας το να υπαρξει, μονο και μονο απο την απειρη Αγαθοτητα και Αγαπη Του, χωρις να εχει καμμια αναγκη, κανενα οφελος, κανενα, περιορισμο η αλλη εξαρτηση, Αυτος λοιπον ο Παναγαθος και Ελεημων και Φιλανθρωπος και Πολυελεος και Πανοικτιρμων, Θεος, ελαβε Σαρκα, και Ενανθρωπησε για να καταστησει την πεπτωκυϊα φυση μας, εκ νεου δεκτικη της Χαριτος κατα μετοχη δεκτικοτητος ενος εκαστου εξ'ημων.

Ο Υιος και Λογος του Θεου, Κυριος ημων Ιησους Χριστος, κενωσε Εαυτον, μεχρι θανατου, θανατου δε Σταυρικου, ως εσχατου οριου ταπεινωσεως και ευτελισμου για να ανασηκωσει απειρως ψηλοτερα την φυση μας την ανθρωπινη και παθητη και τρεπτη και φθαρτη και ερμαιο μεχρι τοτε του θανατου.

Γιατι θανατος υπαρχει και μετα τον Χριστον, αλλα τωρα δεν ειναι πια θανατος, αλλα το Πασχα ητοι το περασμα προς την μελλουσα αιωνια ζωη κοντα στον Κυριο μας. Ειναι μια διαβαση πια γεματη νερο, που απαντες θα την περασουμε και θα βραχουμε, αλλα θα μας στεγνωσει απο την αλλη δια παντος, η καυτη αγαπη του Θεου που φυσαει προς ολες τις κατευθυνσεις. Επι δικαιων και αδικων.

Μονο οποιος/α εχει κλειστει στο παγωμενο δωματιο της αθειας της αδιαφοριας της απεχθειας προς καθε τι το Θειον και Πνευματικο, δεν αντιλαμβανεται την καυτη ανασα αγαπη του Θεου.

Ετσι λοιπον εορταζουμε σε λιγες μερες το ΓΕΓΟΝΟΣ της ανθρωπινης ιστοριας, οχι με την απλη επιστημονικη εννοια οτι συνεβη κατι καπου καποτε πολυ σημαντικο μεν αλλα ενταγμενο ψυχρα και εξωτερικα μεσα στο ιστορικο γιγνεσθαι, αλλα με την εννοια οτι συνεβη το μοναδικο καινον υπο τον ηλιον οπως λενε για την ενανθρωπηση του Κυριου οι Αγιοι Πατερες μας.

Υπο την εννοια οτι ο Θεος πραγματοποιησε το απ'αιωνων κεκρυμμενο ακομα και απο τις αυλες ασωματες δυναμεις που Τον δοξαζουν αιωνια, και ειναι σε επιπεδο πνευματικο απειρως πιο πλησιεστερα Του, ως δευτερα και τριτα φωτα κινουμενα και αει διδασκομενα και ελαμπομενα απο την Ακτιστη ενεργεια Του.

Το σχεδιο της ανθρωπινης σωτηριας, απο τα δεσμα του δαιμονων, της φθορας και του θανατου, τοσο σωματικου οσο και του οντως θανατου του πνευματικου.

Αυτο επιτελεσε τελεια και με καθε επιτυχια ο Υπερτελειος Θεος, και εναποκειται πλεον σε εμας, στον καθενα μας, να βαδισει την Οδο, την μια Οδο που ειναι ο Χριστος, και να φτασει να σαββατισει, να καταπαυσει αει, σε μια αεικινητη σταση, σε μια ατελευτητη και πανευφροσυνη εορτη εορτων και πανήγυρη πανηγύρεων, κατα τον Αναστασιμο κανονα του Αγιου Ιωαννη του Δαμασκηνου, εντος πια Του Θεου, θεωρωντας αιωνια το καλλος το αρρητον της Δοξης Του.

Λοιπον οταν εχουν συμβει αυτα τα ακαταληπτα και υπερφυη και υπερλογα θαυμαστα γεγονοτα, οταν εχουμε τα παντα, γιατι ο Χριστος εγινε τα παντα τοις πασι, και πληρωσε καθε τι ελλειπες, και κενωσε καθετι φλυαρο και ψευδες, και ανακαινισε το παλαιον και φθαρτον, εμεις θα καθισουμε να ασχοληθουμε με υπολογισμους σε κομπιουτερακια χειρος;

Ομοιαζει αυτο με την περιπτωση του να μας χαριστει ενα πολυτελες και λαμπρο, ευρυχωρο και ανετο σπιτι, και εμεις αντι να κατοικησουμε εκει, το αφηνουμε αθικτο, χωρις καν να μπουμε μεσα να το ψαξουμε να το διερευνησουμε, και παμε και καθομαστε και μενουμε μεσα στο βρωμικο σπιτι του.. σκυλου!

Οπου σπιτι το πνευμα και η πιστη, οπου σπιτι σκυλου, ο ορθολογισμος και η λογικη διεργασια των αρρητων ρηματων και υπερφυων γεγονοτων της Θειας και Σωτηριου Οικονομιας.

Ειναι θεμα επιλογης. Διαλεγουμε και επειτα πληρωνουμε το τιμημα για την λαθεμενη επιλογη μας, η αλλιως καρπωνομαστε το οφελος της ορθης επιλογης μας.
"ἰδοὺ ἐγὼ μεθ᾿ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. ᾿Αμήν."
lewnidas
Απλό Μέλος
Απλό Μέλος
Δημοσιεύσεις: 10
Εγγραφή: Παρ Σεπ 08, 2006 5:00 am

Re: Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσίευση από lewnidas »

σειρα:Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΜΑΣ
ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ
ΟΜΙΛΙΕΣ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΤΗΣ ΘΕΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ
Απόδοση στην νεοελληνική:
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Γ. ΚΑΡΑΚΟΒΟΥΝΗΣ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Σε αυτό το βιβλίο στην σελίδα 9 έχει την 'Α ομιλία του Αγίου στην Αντιόχεια όπου αποδεικνύει με δυνατά επιχειρήματα πώς η μέρα γεννήσεως του Κυρίου είναι 25 Δεκεμβρίου.
Άβαταρ μέλους
dionysisgr
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4278
Εγγραφή: Τρί Φεβ 12, 2008 6:00 am
Τοποθεσία: Νικαια

Re: Η ΑΚΡΙΒΗΣ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Δημοσίευση από dionysisgr »

Aγαπητε εαν μπεις σε αυτην την διαδικασια, το ιδιο ισχυρα και επιστημονικα επιχειρηματα θα σου αντιγυρισουν οι αστρονομοι, φυσικοι, ιστορικοι, και λοιποι επιστημονες, καθως ολοι ξερουν οτι δεν υπαρχει περιπτωση ανθρωπινως να προσδιοριστει η ακριβης ημερομηνια της εν χρονω γεννησεως κατα την ανθρωπινη φυση του Κυριου.

Θα σε διαλυσουν στο λεπτο με τα λογικα και επιστημονικα τεκμηριωμενα επιχειρηματα τους. Και αυτο γιατι;

Γιατι μπαινοντας στον χωρο της ερευνας αυτης, φευγεις απο την θεολογικη τοποθετηση του γεγονοτος και το εξοιμοιωνεις με οποιοδηποτε αλλο ιστορικο γεγονος.

Και εαν ηταν 27 η 28 η 30 η λιγο πιο πανω η λιγο πιο κατω, ΔΕΝ εχει καμμια μα καμμια σημασια, για λογους που εξηγουμε πιο πανω.

Ο Ιερος και Θειος Χρυσοστομος ο χρυσορρημων μεγας Πατηρ της Ορθοδοξιας, ειχε λογους ποιμαντικους, θεολογικους, και κατηχητικους, που τα ελεγε αυτα, και δεν ειχε σκοπο να κανει ιστορικη ερευνα, για να ταυτισει οπωσδηποτε την ημερομηνια αυτη με την γεννηση του Χριστου.

Δεν ειναι ημερολογιακο το θεμα. Η Εκκλησια πολλες φορες στο διαβα των αιωνων και μεσα στα πλαισια της διαμορφωσης της λειτουργικης της ζωης, εκανε αλλαγες, εκανε διορθωσεις, και πολυ σοφα τα τοποθετησε ολα για την δικη μας συμμετοχη στο ψυχοσωτηριο εργο της. Δεν υπαρχει λογος να τα ανασκαπτουμε, να τα επαν-ερμηνευουμε τα εμηνευμενα, να αναλυουμε τα λελυμενα.
Άβαταρ μέλους
theodora
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Παρ Μαρ 03, 2006 6:00 am
Τοποθεσία: https://theomezcrochet.blogspot.com/
Επικοινωνία:

ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ

Δημοσίευση από theodora »

Για ποιό λόγο εορτάζουμε την γέννηση του Ιησού Χριστού στις 25 Δεκεμβρίου?
Για ποιό λόγο εορτάζουμε τον Ευαγγελισμό της Θεοτόκου στις 25 Μαρτίου?

«Μα για το Ονομα του Θεου, τι ειναι αυτα; Κρατηστε τα για τον εαυτο σας, ΔΕΝ υπαρχουν αυτα τα πραγματα πουθενα μεσα στην Ορθοδοξια!!

Εγω αυτα τα ξερω και τα εχω ακουσει ως "ελευθερη γραφη", και φυσικα δεν στεκει τετοιο πραγμα, οχι μονο γιατι ειναι ασυναρτητο, και αθεολογητο, αλλα κανει παρα-χρηση και καταχρηση ορων θεολογικων, τους οποιους εντασσει με το "στανιό", μεσα, αφαιρωντας τους την πνευματικη τους εννοια, μονο και μονο για να εξυπηρετηθει ο ασαφης και μαλλον ανωφελος σκοπος ενος τετοιου κειμενου.»
.................................
«Χαρη, μετα λυπης μου πολλης και ειλικρινους, βλεπω οτι παρασυρεσαι και πολυ συντομα αρχιζεις τα ιδια και τα ιδια, αυτα που σε ειχαν αποκλεισει απο το φορουμ, δηλαδη τις επιθεσεις σε προσωπα που, σου διαφευγει, οτι λογω σπουδων, η ακομα και επαγγελματικης ιδιοτητος, ειναι σαφως και επιστημονικως πολυ πιο καταρτισμενα απο εσενα.

Ποια η δυσκολια σου να το παραδεχθεις αυτο; Και ποιος σε υποχρεωνει αδελφε να γραφεις αυτα τα κειμενα, ως αντιπαλον δεος, εναντι σε ποιον;;

Δεν ξερω τι να σου πω ειλικρινα.. Δεν συνεχιζω γιατι μετα θα λες, οτι σου κανω επιθεση και οτι θελουμε να σε αποκλεισουμε.

Τελος σου λεω για μια ακομη φορα, οτι αυτα δεν σε ωφελουν, ουτε εσενα που τα γραφεις, ουτε αυτους που τα διαβαζουν..»


Σε ποιόν απευθύνεσαι αγαπητέ μου αδελφέ Διονύση με τέτοιο ύφος και μένος? Για ποιόν λόγο πρόσβαλλες 3 (μέχρι στιγμής) αδελφούς χριστιανούς ορθόδοξους που βρίσκονται και γράφουν για την αγάπη του Χριστού, σε αυτό εδώ το φόρουμ? Τί το ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ γράφει αυτό το κείμενο?
Γνωρίζεις πόσοι άνθρωποι με έχουν ρωτήσει για το θέμα της συγκεκριμένης ημ/νίας-εποχής γέννησης του Θεού μας και έχω βγει όχι μόνο ασπροπρόσωπη από την πιό πάνω απάντηση, αλλά και οι ίδιοι που πίστευαν πως δεν έχουν καμία βάση οι Θεομητορικές και Δεσποτικές εορτές συγκλονίστηκαν και τραντάχτηκαν με την πιό πάνω απάντηση?
Πώς να απαντήσεις γενικά και αόριστα « δεν έχουν σημασία οι εποχές και οι ημερομηνίες» σε ανθρώπους που ναι μεν πιστεύουν αλλά ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ να επιβεβαιώνουν την χλιαρή τους πίστη με αυτήν την εξήγηση?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ή το ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ θέμα, για το οποίο πρέπει να γίνει ban ο σεβαστός γέροντας Χαράλαμπος? (ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ BAN ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΑ ΣΑΣ..........!! ! !)
Έχει δείξει σημάδια αιρετικού? Πλάνου? Δεν ταιριάζει με το επιστημονικό ύφος του φόρουμ?
Πρόσβαλλε, έθιξε, ήρθε αντίθετος με οτιδήποτε ορθόδοξο, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ που του αξίζει τόση απαξίωση?


Απαξίωση στον κύριο Χάρη με το λιάνισμα των γραφών, απαξίωση στις αγαπολογίες των κυριών, απαξίωση στους χλιαρούς και «αδιάβαστους» που δεν γράφουν σαν θεολόγοι!!!!!!!!!!

Αγαπητέ μου αδελφέ Διονύση (γιατί πολύ σε αγαπάω όπως και εμένα την τρισάθλια που σου τα γράφω αυτά τώρα) δεν θα σου ζητήσω να με συγχωρήσεις γιατί το έχεις ήδη κάνει και το γνωρίζω καλά, αλλά όταν δεν συμφωνείς με ένα θέμα, νομίζω πως πολύ απλά θα μπορούσες να γράψεις «εγώ δεν συμφωνώ με τα παραπάνω, για αυτούς και αυτούς τους λόγους» και εκεί να αφήνεις το περιθώριο και σε άλλους να εκφραστούν.
ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΛΟΥΣΙΜΟ όμως που κάνεις στους αδελφούς που έχουν ΑΓΑΘΗ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΡΟΑΙΡΕΣΗ, φοβόμαστε και να εκφραστούμε .......... έστω χριστιανικά!

Μας αρέσει δεν μας αρέσει με ΑΡΩΜΑ έστω ΑΓΑΠΗΣ, τίποτα δεν θα σταθεί όρθιο ΟΣΟ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ.
Γιατί θα του λείπει η ΟΡΘΟΠΡΑΞΙΑ, δηλαδή Η ΑΓΑΠΗ (στο ύφος και τα νοήματα)



Με αγάπη και πόνο Χριστού

Θεοδώρα
Τον μόνον που μπορεί ν΄αγαπήσεις είναι ο Θεός.
Τους ανθρώπους τους αγαπάς γιά να τους πας ή για να σε πάνε στο Θεό.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εκκλησιαστική Ιστορία”