Φωτογραφίες από το προσκύνημά μου στο Α.Ο (7, 8, 9 και Ιουνίου 2012)
Αναχώρηση από Ουρανούπολη για Δάφνη
Φτάνοντας στον αρσανά της Ιεράς Μονής Δοχειαρίου
Προς Ιερά Μονή Ξενοφώντος
Ιερά Μονή Αγίου Παντελεήμονος
Φτάνοντας στην Δάφνη
Φιλοξενία στην Ιερά Μονή Παντοκράτορος
Άποψη του αρσανά της Μονής
Εκκλησάκι κάτω από τη μονή
Εξωτερικό μέρος της μονής
Θέα προς την Ιερά Σκήτη του Προφήτου Ηλιού
Θέα προς Ιερά Μονή Σταυρονικήτα και κορυφή του Άθως
Είσοδος της μονής
Εσωτερικό της μονής
Φιλοξενία στην Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου
Εξωτερικός τοίχος
Είσοδος στη μονή
Εσωτερικό της μονής
Προσκύνημα στην Παναγούδα (κελί γέροντος Παϊσίου)
Το στασίδι και το κασκόλ του γέροντα
Στην επιστροφή, κάναμε στάση και στο κελί του γέροντα Γαβριήλ. Ήταν μεσημεράκι, και ο γέροντας εμφανώς καταπονημένος, βγήκε να μας ζητήσει συγγνώμη που δεν θα μπορέσει να μας δει. Ήμασταν 2 παρέες που περιμέναμε. Πήραμε την ευλογία του και επιστρέψαμε στη Μονή Κουτλουμουσίου.
Φιλοξενία στην Ιερά Σκήτη του Αγίου Ανδρέα
Μετά το τέλος της Τράπεζας μας μίλησε ο ηγούμενος της σκήτης, πατέρας Εφραίμ.
Μας μίλησε συγκεκριμένα για την εκκλησίας της πεντηκοστής, η οποία διαδίδει πως είναι η μόνη εκκλησία που κατέχει το Άγιο Πνεύμα και τις προσπάθειές της να πλανήσει τους ανθρώπους. Υπάρχει δε η αντίληψη στις τάξεις της πως ο άνθρωπος εκείνος που μιλάει πολλές γλώσσες είναι άνθρωπος που διακατέχεται από το Άγιο Πνεύμα και ότι βέβαια μπορεί να μεταδώσει το Άγιο Πνεύμα στους οπαδούς.
Έδωσε συγκεκριμένο παράδειγμα ενός γνωστού του, που ζήτησε την ευλογία του, για να διαπιστώσει από κοντά τα όσα διαδραματίζονται κατά την διάρκεια του δήθεν ερχομού του Αγίου Πνεύματος. Και διαπίστωσε μια επίκληση παρωδία, κατά την οποία εκείνος που και καλά φέρει το Άγιο Πνεύμα, ξαπλώνει, και φτάνει σε έκσταση φωνάζοντας και ουρλιάζοντας στην κυριολεξία. Στη συνέχεια μεταδίδει με το άγγιγμα στους οπαδούς το Άγιο Πνεύμα.
Τέλος μας τόνισε, πως οι Απόστολοι με την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος, δεν άρχισαν απλά να μιλάνε ξένες γλώσσες, αλλά θεολόγησαν, δηλαδή μίλησαν για τον Χριστό και κήρυξαν την διδασκαλία Του, στη γλώσσα του κάθε ανθρώπου. Πράγμα το οποίο δεν κάνει η εκκλησία της πεντηκοστής.