Σελίδα 1 από 2

Ερώτηση (κομποσχοίνι)

Δημοσιεύτηκε: Σάβ Μάιος 10, 2008 11:20 pm
από mixail
geia sas exw dio apories . To komposxini pou forame sto xeri mu ipe kapios oti ama megalosi eine epidi kanis poles amarties eine alithia i den exi sxesi kai an mporite na mu pite ti simvolizi kai giati to forame.
Oti zume sta xronia tu antixristou kai oti tha erthi i ora se liga xronia pios 3eri posa na apofasisume pio dromo tha akoluthisume tou theou i tu antixristou to gnwrizume.osoi diale3un ton dromo tou theou tha pinasoun(id card , mircochip 666 ktl) alla osoi antexun kai minun me ton theo tha sothun.Mu dimiourgise omos tin e3is aporia dld enas pou auti ti stigmi eine o xiroteros athropos kani tu kosmu tis amarties ktl ktl tha exi tin idia moira me enan pou eine tis ekklisias kalos athropos ktl ktl anstin wra tis krisis aparnithi ton diavolo. Apo ti exw ipopsi nai giati o theos sigxwri olous swsta? Pos to vriskete esis auto to pragma ? Dikeo ? Kata tin tapini mu apopsi oxi . Giati tote na min simperiferome kai egw san zwo kai oxi san athropos kai tin wra tis krisis na aparnitho kai egw to diavolo.
Exw auti tin aporia pu me provlimatizi oxi giati tha akolouthiso auto to dromo alla giati ama kapios kani kati leo exi theo kai vlepi kai meta skeftoume auto pu sas eipa.

euxaristo ek ton proteron

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2008 8:54 am
από smarti
Γιατι δεν γραφεις στα ελληνικα να καταλαβουμε ακριβως αυτο που θελεις να ρωτησεις; Ειναι δυσκολο να βγαλεις νοημα με τη ξενη γραφη.Γιατι δεν ρωτας τον Πατερ Αντωνιο ,αυτος θα σου απαντησει σιγουρα ολες τις αποριες σου . :wink:

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2008 9:17 am
από filotas
smarti έγραψε:Γιατι δεν γραφεις στα ελληνικα να καταλαβουμε ακριβως αυτο που θελεις να ρωτησεις; Ειναι δυσκολο να βγαλεις νοημα με τη ξενη γραφη.Γιατι δεν ρωτας τον Πατερ Αντωνιο ,αυτος θα σου απαντησει σιγουρα ολες τις αποριες σου . :wink:
8O 8O Μα smarti τον π. Αντώνιο ρωτάει ο άνθρωπος.

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2008 9:18 am
από smarti
Ουπς και παλι. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2008 9:22 am
από smarti
smarti έγραψε:Ουπς και παλι. :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Μαλλον ειμαι πολυ βιαστικη σημερα .Πατερ Αντωνιε συγχωρεστε με .

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2008 9:23 am
από mixail
apologoume gia ton tropo pou grafw alla den exw ellinikous xaraktires se auto to ipologisti pou eime twra. An mpori kanenas na to diavasi pou den nomizo na eine diskolo kai exi apantisi euxaristo allios pali euxaristo. Kalimera sas

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Μάιος 11, 2008 9:45 am
από panagiotis2008
Δεν το φοράμε.Το έχουμε για Προσευχή,είναι λάθος να το φοράς ,δεν είναι βραχιολάκι όργανο αλλά για προσευχή.
Το κομποσκοίνι που έχουν όλοι οι Ορθόδοξοι μοναχοί και το χρησιμοποιούν και πολλοί ορθόδοξοι λαϊκοί, είναι συνήθως μάλλινο και πλεγμένο σε διάφορα μεγέθη. Από πολύ μικρό, που φοριέται στο δάχτυλο, έως πολύ μεγάλο: 33άρι (με 33 κόμπους), 50άρι (με 50 κόμπους), 100άρι, 500άρι κ.λπ.
Σύμφωνα με την παράδοση, ο όσιος Παχώμιος το 320 μ.Χ., ίδρυσε με την βοήθεια του Αγίου Αντωνίου το πρώτο μοναστήρι στην Θηβαϊδα της Αιγύπτου. Αρχισε να αναζητεί τρόπο που θα βοηθούσε τους μοναχούς στην αυτοσυγκέντρωση της προσευχής και στην αρίθμηση των ευχών. Κατά την παράδοση πάντα, ο Αρχάγγελος Γαβριήλ επισκέφθηκε στον ύπνο του τον όσιο Παχώμιο και του έδειξε πώς θα φτιάξει το εργαλείο που θα εξυπηρετούσε τις ανάγκες της προσευχής. Το εργαλείο αυτό ήταν το κομΣτο κομποσκοίνι, κάθε τμήμα του έχει κάποια συμβολική σημασία. Είναι πλεγμένο κυρίως από μαλλί για να θυμίζει στα μέλη της Εκκλησίας ότι είναι τα λογικά πρόβατα του Ιησού Χριστού (Ιωάν. 10:11). Έχει χρώμα μαύρο που συμβολίζει το πένθος των αμαρτιών αφού "ουδείς αναμάρτητος" (πρβλ. Γ' Βασ. 8:46, Ιώβ 4:17, Ρωμ. 3:9-12 κ.ά.). Πάνω του το κομποσκοίνι έχει τον σταυρό για να φέρνει στη μνήμη "ότι έτι αμαρτωλών όντων ημών Χριστός υπέρ ημών απέθανε" (Ρωμ. 5:8). Συνήθως το κομποσκοίνι καταλήγει σε μία φούντα που ο σκοπός της είναι το σκούπισμα των δακρύων ("τοίς δάκρυσιν έβρεξέ μου τους πόδας" Λουκ. 7:44). Οι 33 κόμποι συμβολίζουν τα χρόνια του Ιησού Χριστού, οι 99 κόμποι είναι το 33 πολλαπλασιασμένο με τον αριθμό των τριών Προσώπων της Αγίας Τριάδας, και ο κάθε κόμπος αποτελείται από 9 πλεγμένους σταυρούς, που συμβολίζουν τα εννέα τάγματα των αγγέλων.

Re: erotisi

Δημοσιεύτηκε: Πέμ Αύγ 28, 2008 11:27 pm
από pAntonios
Κάλλιο αργά παρά ποτέ... λέει μια παροιμία!

Για να πιστέψει κανείς στο Θεό δεν αρκεί να το λένε τα χείλη αλλά η καρδιά! Οι Φαρισαίοι πιστεύαν με τα λόγια αλλά όχι με έργα και ο Χριστός τους καταδίκασε.

ΑΝ λοιπόν κάποιος λέει ότι θα πιστέψει στο μέλλον αυτό είναι μεγάλη απάτη του Πονηρού, διότι όταν με πονηρία περιφρονείς το Θεό γίνεσαι απλώς υποχείριο του Πονηρού και μετά δεν σε αφήνει να του φύγεις. Πολλοί την έχουν πάθει με αυτό τον τρόπο και έχουν ξεγελαστεί.
Τυπικο παράδειγμα είναι ο Ιούδας. Κατάλαβε το λάθος του αλλά δεν μπορούσε να μετανιώσει επειδή είχε σταδιακά παραδώσει την ψυχή του στο Διάβολο και αυτός για να το εξασφαλίσει οριστικά τον έσπρωξε στην αυτοκτονία! Θεός φυλάξει...

Φαντάσου εξάλλου ότι εμείς που τόσα χρόνια είμαστε κοντά στο Χριστό και έχουμε το Άγιο Πνεύμα, κάνουμε αγώνα για να κρατηθούμε κοντά Του και να μην απομακρυνθούμε. Αν ήταν τόσο εύκολο να μετανοεί κανείς "κατά παραγγελία"... δεν χρειαζόταν να πάθει ο Χριστός για να αναστηθεί, ούτε να κουραστούνε οι Άγιοι για να αγιάσουν! κοκ.

π.Αν.

mixail έγραψε: ..................................................................
Oti zume sta xronia tu antixristou kai oti tha erthi i ora se liga xronia pios 3eri posa na apofasisume pio dromo tha akoluthisume tou theou i tu antixristou to gnwrizume.osoi diale3un ton dromo tou theou tha pinasoun(id card , mircochip 666 ktl) alla osoi antexun kai minun me ton theo tha sothun.Mu dimiourgise omos tin e3is aporia dld enas pou auti ti stigmi eine o xiroteros athropos kani tu kosmu tis amarties ktl ktl tha exi tin idia moira me enan pou eine tis ekklisias kalos athropos ktl ktl anstin wra tis krisis aparnithi ton diavolo. Apo ti exw ipopsi nai giati o theos sigxwri olous swsta? Pos to vriskete esis auto to pragma ? Dikeo ? Kata tin tapini mu apopsi oxi . Giati tote na min simperiferome kai egw san zwo kai oxi san athropos kai tin wra tis krisis na aparnitho kai egw to diavolo.
Exw auti tin aporia pu me provlimatizi oxi giati tha akolouthiso auto to dromo alla giati ama kapios kani kati leo exi theo kai vlepi kai meta skeftoume auto pu sas eipa.

euxaristo ek ton proteron

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 29, 2008 7:01 am
από panosgreece
πατερ αντωνιε , τις ευλογιες σας
Ιδιαιτερη χαρα να βλεπεις ιερεις με τετοιο λογο!!!!!!!!!!

Δημοσιεύτηκε: Παρ Αύγ 29, 2008 7:25 am
από dionysisgr
mixail, εαν επιτρεπει ο π.Αντωνιος, ο οποιος παντοτε μας ωφελει ολους με τον λογον οικοδομης που μας απευθυνει, θα ηθελα να σου πω και εγω την ταπεινη μου σκεψη.

Κατ'αρχας να λαβεις υποψιν σου οτι η Δικαιοσυνη του Θεου, δεν εχει καμμια αντιστοιχια με την ανθρωπινη-κοσμικη δικαιοσυνη, και φυσικα ουτε τον νομικιστικο χαρακτηρα της.

Ο Θεος αποδιδει το δικαιο στους Δικαιους κατα την Κριση Του, και την ειλικρινη του μετανοια. Μετανοια οχι της στιγμης και της συγκυριας, αλλα της δια βιου μεταβολης του νοος και στροφης του προς τον Θεον.

Η απονομη της δικαιοδυνης του Θεου δεν συνισταται σε παροχη αγαθων η ευδαιμονιας και καταστροφη των εχθρων μας. Αυτα ειναι φαιδρα και εγωιστικα καταλοιπα της ατομιστικης μας και μεταπτωτικης μας σκεψης.

Θα πρεπει να λαβεις ιδιαιτερα υπ'οψιν σου, οτι εμεις εχουμε αναγκη τον Θεον και οχι Αυτος εμας.

Συνεπως εμεις κινουμαστε ελευθερα και αυτοβουλως προς τον Θεον ο οποιος ευρισκεται σε μια αεικινητη σταση απεναντι μας. Δηλαδη εξερχεται συνεχως κοντα μας, προγνωριζοντας την καλη μας προαιρεση, χωρις να εξερχεται εκ του εαυτου Του, αλλα προσερχομενος μεσω των ακτιστων ενεργειων της Θειας Οικονομιας Του.

Δηλαδη σε πρακτικο επιπεδο, εχει "δεσει" και ουσιαστικα "απενεργοιποιησει" τον πονηρο-διαβολο με την σταυρικη Του θυσια, και η μοναδικη περιπτωση να λυθει και να ενεργοποιηθει ο διαβολος και να ξαναμπει στην ζωη μας, ειναι να του δωσουμε εμεις την δυνατοτητα αυτη με την απομακρυνση μας απο την κοινωνια μας με τον Θεον.

Στο μετρο που εμεις δηλαδη επιτρεπουμε, ακριβως σε αυτο το μετρο, "λαμβανει" απο τον Θεον και το "δικαιωμα" ο πονηρος να μας καταστρεψει η ταλαιπωρησει στην καλυτερη περιπτωση.

Αρα δεν δικαιουται εξ'εργων καποιος ο οποιος εχει δωσει δικαιωμα στον πονηρο να τον διαφεντευει, να τοποθετειται και να κρινει ακομη, την Θεικη Δικαιοσυνη την Οντως δικαιοσυνη, αλλα να μετανοει και να ζητει το Ελεος του Πανοικτιρμονος Θεου.

Δεν ειμαστε εν κατακλειδι σε "θεση" να εκφραζουμε "αποψεις" και "κρισεις" αλλα και "δοξα-γνωμη" για την Θεικη Βουλη - Δικαιοσυνη, αλλα ειμαστε υποχρεωμενοι και οφειλετες απεναντι σε Αυτον που μας εξαγορασε με το Τιμιο και Παναγιο Αιμα Του απο την δουλεια στον διαβολο, και απο δουλους της αμαρτιας μας κατεστησε φιλους Του και μας εδωσε εξουσια: τεκνα Θεου γενεσθαι.

Η δοξα λοιπον και η γνωμη ανηκει στον Θεον. Σε εμας η μετανοια και ο αγωνας να βρεθουμε κοντα Του.