Ορθοδοξία και μετενσάρκωση

Αρχείο Ερωτημάτων προς π. Αντώνιο

Συντονιστές: pAntonios, Συντονιστές

aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 25044
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Δημοσίευση από aposal »

stratos έγραψε: ...Βέβαια την αποστομωτική απάντηση στους ισχυρισμούς περί μετενσαρκώσεως τη δίνει ο ίδιος ο Ιωάννης, όταν ρωτήθηκε αν είναι ο Ηλίας: «και ηρώτησαν αυτόν- τι ουν; Ηλίας ει συ; και λέγει, ουκ είμί» (Ίωάν. α' 21).
Ευχαριστούμε αδελφέ για τα πολύ σημαντικά στοιχεία που μας έδωσες! Ο Θεός να σου δίνει υπομονή, δύναμη και πίστη!
nkope
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 1347
Εγγραφή: Σάβ Απρ 08, 2006 5:00 am
Τοποθεσία: Κοζάνη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από nkope »

Oceangr2 aπό τα χωρία που παραθέτεις τα:

Κατά Ματθαίον Κεφ. 16, 14 - Κατά Μάρκον Κεφ. 8, 28 - Κατά Λουκά Κεφ. 8, 19 λένε μόνο τιοιός νόμιζε ο κόσμος ότι ήταν ο Ιησούς. Ότι δηλαδή ήταν κάποιος απ΄τους προφήτες, που αναστήθηκε ή που ξαναγύρισε ο ίδιος, κι όχι ότι ο Ιησούς ήταν μετεμψύχωση κάποιου απ΄τους προφήτες, γιατί οι Εβραίοι πίστευαν στην ανάσταση των νεκρών αλλά όχι στην μετεμψύχωση

Κατά συνέπεια αυτά τα χωρία είναι άσχετα με την μετεμψύχωση. Το ίδιο άσχετο είναι και το χωρίο (Κατά Ιωάννη Κεφ. 8, 30) στο οποίο ο Κύριος εξηγεί ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος γεννήθηκε τυφλός όχι λόγω αμαρτίας, όπως πίστευαν οι Εβραίοι, αλλά για να δοξαστεί ο Κύριος δια του θαύματος της αποκατάστασης της όρασής του.

Όσο για την περίπτωση Ιωάννη και Ηλία. Ο μόνος συσχετισμός μεταξύ τους ήταν η προφητεία ότι θα επανέλθει ο Ηλίας προ της ελεύσεως του Μεσσία για να προετοιμάσει το δρόμο του. Βέβαια η προφητεία εννοούσε ότι θα ερχόταν ένας προφήτης σαν τον Ηλία κι όχι ο ίδιος ο Ηλίας, ο οποίος άλλωστε όπως λέει κι ο Ηλίας (stratos) δεν πέθανε αλλά ανελήφθη στον ουρανό εν σώματι κι αν ήταν να ξανάρθει θα ξαναρχόταν με το σώμα που είχε αρχικά και δεν χρειαζόταν νέο. Αυτό εξήγησε κι ο Κύριος στους μαθητές του, ότι δηλαδή η προφητεία ότι θα επανέλθει ο Ηλίας εννοούσε τον Ιωάννη, ο οποίος όπως λέει ο Κύριος παρακάτω ήταν ανώτερος και από τον Ηλία, "ο μεγαλύτερος προφήτης".

"7 Kαι καθώς εκείνοι πήραν το δρόμο της επιστροφής, ο Iησούς άρχισε να μιλάει στα πλήθη για τον Iωάννη: Tι βγήκατε να δείτε στην έρημο; Kαλάμι που σαλεύεται από τον άνεμο; 8 Aλλά τι βγήκατε τότε να δείτε; Άνθρωπο ντυμένο με ρούχα πολυτελή; Mα εκείνοι που φορούν πολυτελή ρούχα, στα παλάτια των βασιλιάδων βρίσκονται. 9 Aλλά τότε; Tι βγήκατε να δείτε; Προφήτη; Σας λέω, Nαι! Eίναι μάλιστα περισσότερο κι από προφήτης. 10 Γιατί αυτός είναι εκείνος για τον οποίο γράφτηκε: Δες! Eγώ στέλνω τον αγγελιαφόρο μου πριν από σένα. Kι αυτός θα προετοιμάσει το δρόμο που θα διαβείς. 11 Σας βεβαιώνω πως ως τώρα καμιά γυναίκα δε γέννησε άνθρωπο που να υπήρξε μεγαλύτερος από τον Iωάννη το Bαπτιστή...." (Κατά Ματθαίον κεφ.11)

Το ότι ο Ιωάννης δεν ήταν ο Ηλίας το είπε ο ίδιος:

"19 Και αυτή είναι η μαρτυρία του Ιωάννη, όταν οι Ιουδαίοι έστειλαν ιερείς και Λευίτες από τα Ιεροσόλυμα να τον ρωτήσουν: Εσύ ποιος είσαι; 20 Τους ομολόγησε την αλήθεια και δεν την αρνήθηκε. Ομολόγησε, λοιπόν, ότι: Δεν είμαι εγώ ο Χριστός. 21 Και τον ξαναρώτησαν: Τότε λοιπόν; Ο Ηλίας είσαι; Τους λέει: Δεν είμαι. Ο προφήτης είσαι; Τους αποκρίθηκε πάλι: Όχι. 22 Τότε του είπαν: Ποιος είσαι; Πες μας για να δώσουμε απάντηση σʼ αυτούς που μας έστειλαν. Τι λες για τον εαυτό σου; 23 Εκείνος απάντησε: Όπως το είπε ο προφήτης Ησαΐας, εγώ είμαι: Η φωνή ενός που φωνάζει μέσα στην έρημο: Ισιώστε το δρόμο για τον Κύριο." ( Κατά Ιωάννη κεφ. 1)

Αυτά λοιπόν για τα συγκεκριμένα χωρία. Έχεις κάτι άλλο oceangr2;
Άβαταρ μέλους
panos0
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 590
Εγγραφή: Σάβ Οκτ 28, 2006 5:00 am

Δημοσίευση από panos0 »

Οποιος εχει διαβασει 5 πραγματα για την μετενσαρκωση θα την απορριψει και ΧΩΡΙΣ Γραφικα χωρια μονο και μονο απο τα λογικα αδιεξοδα που εχει.
Με επλασε ο Θεος ελλατωματικο και πρεπει να γινω καλος μεσα απο μετενσαρκωσεις??? Γιατι αν ημουν αριστος δεν εχω αναγκη μετενσαρκωσεως.
Γιατι να μην φερθω ασχημα στον φτωχο/αρρωστο/αναπηρο αφου πληρωνει αμαρτιες???
Γιατι ο πλυθησμος της γης μεγαλωνει??? Αφου οι ψυχες προυπαρχουν δεν επρεπε να γινεται αυτο.
Το γαιδουρι πχ πως θα προοδευσει??? θα ακουει πιο καλα το αφεντικο του???
Τοσες χιλιαδες χρονια μετενσαρκωσης αλλα εγω προς το χειροτερο βλεπω τον κοσμο να πηγαινει!!! τι εγινε???
Γιατι δεν θυματε κανεις την προηγουμενη ζωη του???Πως θα προοδευσει αν δεν την θυματε???
Στην Παγκοσμια Κριση θα πω, γιατι στην κολαση??? αφου ηταν το Καρμα μου τετοιο!! βαλε Θεε μου στην κολαση το Καρμα μου!!!
&πολλα αλλα.
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ



Αν και οι κύριοι υποστηρικτές της, μας θέλουν να πιστεύουμε διαφορετικά, η μετενσάρκωση δεν κάνει, ούτε μπορεί βεβαίως να λύσει το πρόβλημα του κακού. Στην πραγματικότητα, το διαιωνίζει. Για παράδειγμα, σύμφωνα με τον Νόμο του Κάρμα “της αιτίας και του αποτελέσματος”, προς τον οποίο το βιβλικό κείμενο “ό,τι σπέρνει ο άνθρωπος, αυτό θα θερίσει” (Γαλάτες 6:7), συχνά εφαρμόζεται κακώς, η ψυχή ενός ανθρώπου που συνηθίζει να χτυπάει την γυναίκα του θα συσσωρεύσει αρνητικό κάρμα σχετικό με το έγκλημά του. Για να ελαφρώσει αυτό το χρέος, αυτός πρέπει έπειτα να ξαναγεννηθεί στην επόμενη ζωή του σαν μια σύζυγος που την δέρνει ο άντρας της, ο οποίος έπειτα πρέπει για ανταπόδοση παρόμοια να ξαναγεννηθεί σαν την χτυπημένη γυναίκα, και έτσι θα συνεχίζει στο άπειρο. Πού είναι η δίκαιη απόφαση για την αμαρτία του να δέρνεται συνεχώς μια γυναίκα, σʼ αυτό τον ατέλειωτο κύκλο; Η απάντηση είναι ένα ολοφάνερο “πουθενά”.

Αν και το παραπάνω είναι ομολογουμένως ένα απλό υποθετικό παράδειγμα, η ίδια συμφυής αντίληψη μπορεί παρόμοια να εφαρμοστεί σε οποιαδήποτε περιοχή της ανθρώπινης σφαλερότητας. Ακόμη περισσότερο, όταν ο νόμος του κάρμα ακολουθηθεί μέχρι το λογικό του συμπέρασμα, αυτός αναπόφευκτα παράγει απάθεια, κι όχι συμπάθεια προς έναν συνάνθρωπό μας όπως η Βίβλος τόσο σαφώς απαιτεί. Επειδή η φτώχεια, η ασθένεια ή η δυστυχία γίνονται αποδεκτά σαν την τιμωρία του ατόμου για τις προηγούμενες αμαρτίες του σε άλλες ζωές, η προσπάθεια κάποιου να ανακουφίσει τέτοια παθήματα, όπως έκανε ο ʽΚαλός Σαμαρείτηςʼ στο Λουκά 10:30-37, αποθαρρύνεται ωστόσο, και ακόμη θεωρείται η ίδια η προσπάθεια σαν αμαρτία. Το τελικό αποτέλεσμα του αληθινού Ινδουισμού ίσως καλύτερα φαίνεται στις δυσμενείς συνθήκες διαβίωσης που βρίσκονται κυρίως στην Ινδία, στην οποία η φροντίδα και η διατροφή των απόρων πέφτει εντελώς πάνω στους ώμους των Χριστιανών Ιεραποστόλων και εκείνων που έχουν άμεσα επηρεαστεί (δες Ματθαίος 25:31-46).

Σε τελική ανάλυση, ο Νόμος του Κάρμα, είναι απελπιστικά κατώτερος του Χριστιανικού δόγματος της εξιλέωσης, διότι ενώ οι πιστοί στο αντικαταστατικό έργο του Χριστού πάνω στο σταυρό είναι υποψήφιοι για την συγχώρηση του Θεού, οι οπαδοί της μετενσάρκωσης δεν είναι. Το Αʼ Ιωάννου 1:9 προσφέρει την ελπίδα και την παρηγοριά πως καμιά αμαρτία δεν είναι τόσο μεγάλη ώστε να μην συγχωρηθεί ο ένοχος, ενώ ο Νόμος του Κάρμα απαιτεί μια ασυμβίβαστα άκαμπτη πληρωμή για κάθε κακή σκέψη ή πράξη.

Σε όλη την ιστορία, ο άνθρωπος έχει αναζητήσει να ξεφύγει την υπευθυνότητά του μπροστά στον Δημιουργό του και να βάλει τον εαυτό του σαν δικό του λυτρωτή και θεό (δες Ησαΐας 44:24). Ωστόσο, η Γραφή μας λέει πως ανεξάρτητα πόσες διαδοχικές προσπάθειες κάνουν, οι άνθρωποι δεν μπορούν ποτέ να φθάσουν ένα σημείο της δικής τους δικαιοσύνης, γιατί είμαστε απʼ τη φύση μας, ακάθαρτοι αμαρτωλοί ξεχωρισμένοι από έναν απείρως άγιο Θεό (Ησαΐας 59:2). Αυτός ήταν ο λόγος που ήταν αναγκαίο για τον Θεό να ενσαρκωθεί ο ίδιος σε ανθρώπινη σάρκα (Ιωάννης 1:18-κριτικό κείμενο, Κολοσσαείς 2: 9), και να κουβαλήσει την καταδίκη που οι δικές μας αμαρτίες έχουν προκαλέσει (Ησαΐας 53:4). Η αποδοχή της καθαριστικής δύναμης του Αίματος του Χριστού στις ζωές μας είναι ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούμε να λάβουμε το εντελώς δωρεάν δώρο της σωτηρίας (Ιωάννης 1:12). Απʼ την άλλη μεριά, η συνέπεια της απόρριψης αυτής της απλής αλήθειας είναι ο πνευματικός θάνατος (Ρωμαίους 6:23), όχι μελλοντικές ευκαιρίες μέσω της κυκλικής ξαναγέννησης.

Η Αγία Γραφή λέει στην Εβραίους 9:27, “Οι άνθρωποι μια φορά πεθαίνουν κι ύστερα κρίνονται από τον Θεό”. Αντίθετα προς τις ψευδείς υποσχέσεις της μετενσάρκωσης, αυτή η παρούσα ζωή είναι όλο ότι μας παραχωρείται για να χρησιμοποιήσουμε. Πέρα από το πέπλο του θανάτου, η απεραντοσύνη της αιωνιότητας μας περιμένει όλους εμάς. Οι αποφάσεις που παίρνουμε τώρα, θα προσδιορίσουν τελικά την θέση μας στην αιωνιότητα.

Εικόνα
oceangr2
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 30, 2007 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από oceangr2 »

Δεν είδα κάπου να γράφει οτι δεν υπάρχει μετενσάρκωση, και γνωρίζω πολύ καλά την Ελληνικήν!

Όσα μου υποδείξατε είναι υποθέσεις και ερμηνείες, όχι σαφείς αποδείξεις της Κ.Δ.

Η ερμηνεία γίνεται εκατέρωθεν κατά το δοκούν, έχουμε αντίθετη άποψη, αλλά η αντίθεσή μας πρέπει να μας ενώνει και όχι να μας χωρίζει.

Δεν έχω ούτε εγώ δίκιο αλλά ούτε εσείς.!
Προσκυνώ Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα, Τριάδα Ομοούσιο και Αχώριστο, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν
oceangr2
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 30, 2007 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από oceangr2 »

nkope έγραψε:Oceangr2 aπό τα χωρία που παραθέτεις τα:
Κατά Ματθαίον Κεφ. 16, 14 - Κατά Μάρκον Κεφ. 8, 28 - Κατά Λουκά Κεφ. 8, 19 λένε μόνο τιοιός νόμιζε ο κόσμος ότι ήταν ο Ιησούς. Ότι
δηλαδή ήταν κάποιος απ΄τους προφήτες, που αναστήθηκε ή που ξαναγύρισε ο ίδιος, κι όχι ότι ο Ιησούς ήταν μετεμψύχωση κάποιου απ΄τους προφήτες, γιατί οι Εβραίοι πίστευαν στην ανάσταση των νεκρών αλλά όχι στην μετεμψύχωση
Αυτό είναι ασαφές! Μιλάνε για επιστροφή και η λέξη "ανάσταση' μέχρι την ανάσταση του Κυρίου ήταν μια ασαφής έννοια!
Κατά συνέπεια αυτά τα χωρία είναι άσχετα με την μετεμψύχωση. Το ίδιο άσχετο είναι και το χωρίο (Κατά Ιωάννη Κεφ. 8, 30) στο οποίο ο Κύριος εξηγεί ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος γεννήθηκε τυφλός όχι λόγω αμαρτίας, όπως πίστευαν οι Εβραίοι, αλλά για να δοξαστεί ο Κύριος δια του θαύματος της αποκατάστασης της όρασής του.
Γεννήθηκε τυφλός, όχι γιατί αμάρτησε αυτός ούτε γιατί αμάρτησαν οι γονείς του, αλλά για να φανερωθούν τα έργα του Θεού στην περίπτωσή του.

Την απάντηση την δίδει ο Κύριος, οτι δηλαδή ο Τυφλός εστάλη απο τον Θεό ως εκ τούτου. Προκαθορισμένη αποστολή μιας ψυχής στην γή, όπως και ο Ιωάννης φυσικά. Ουδείς έρχεται τυχαία στην γή και ποιο συγκεκριμένα ουδεμία ψυχή.
Όσο για την περίπτωση Ιωάννη και Ηλία. Ο μόνος συσχετισμός μεταξύ τους ήταν η προφητεία ότι θα επανέλθει ο Ηλίας προ της ελεύσεως του Μεσσία για να προετοιμάσει το δρόμο του. Βέβαια η προφητεία εννοούσε ότι θα ερχόταν ένας προφήτης σαν τον Ηλία κι όχι ο ίδιος ο Ηλίας, ο οποίος άλλωστε όπως λέει κι ο Ηλίας (stratos) δεν πέθανε αλλά ανελήφθη στον ουρανό εν σώματι κι αν ήταν να ξανάρθει θα ξαναρχόταν με το σώμα που είχε αρχικά και δεν χρειαζόταν νέο. Αυτό εξήγησε κι ο Κύριος στους μαθητές του, ότι δηλαδή η προφητεία ότι θα επανέλθει ο Ηλίας εννοούσε τον Ιωάννη, ο οποίος όπως λέει ο Κύριος παρακάτω ήταν ανώτερος και από τον Ηλία, "ο μεγαλύτερος προφήτης".
Ο Ιησούς είπε:

14Kι αν θέλετε να το παραδεχτείτε, αυτός είναι ο Hλίας που έμελλε να έρθει! 15Όποιος έχει αφτιά νʼ ακούει, ας ακούει”.

Δεν χωράει παρερμηνεία η οποιαδήποτε ερμηνεία σε αυτό το λόγο.

Ο Ηλίας ενσαρκώθη στο σώμα του Ιωάννη και ως Ιωάννης πορευτικέ, πουθενά δεν γράφει οτι θα ερχόταν ένας προφήτης σαν τον Ηλία, αυτή είναι δική σου ερμηνεία. Ο Ιησούς είναι ξεκάθαρος.
"7 Kαι καθώς εκείνοι πήραν το δρόμο της επιστροφής, ο Iησούς άρχισε να μιλάει στα πλήθη για τον Iωάννη: Tι βγήκατε να δείτε στην έρημο; Kαλάμι που σαλεύεται από τον άνεμο; 8 Aλλά τι βγήκατε τότε να δείτε; Άνθρωπο ντυμένο με ρούχα πολυτελή; Mα εκείνοι που φορούν πολυτελή ρούχα, στα παλάτια των βασιλιάδων βρίσκονται. 9 Aλλά τότε; Tι βγήκατε να δείτε; Προφήτη; Σας λέω, Nαι! Eίναι μάλιστα περισσότερο κι από προφήτης. 10 Γιατί αυτός είναι εκείνος για τον οποίο γράφτηκε: Δες! Eγώ στέλνω τον αγγελιαφόρο μου πριν από σένα. Kι αυτός θα προετοιμάσει το δρόμο που θα διαβείς. 11 Σας βεβαιώνω πως ως τώρα καμιά γυναίκα δε γέννησε άνθρωπο που να υπήρξε μεγαλύτερος από τον Iωάννη το Bαπτιστή...." (Κατά Ματθαίον κεφ.11)
Εδώ καταμαρτυρήται η ταπεινότητα του Ιωάννου, διότι και για τον Ιησού πίστευαν οτι θα ερχόταν ως Βασιλείας.

Το ότι ο Ιωάννης δεν ήταν ο Ηλίας το είπε ο ίδιος:

"19 Και αυτή είναι η μαρτυρία του Ιωάννη, όταν οι Ιουδαίοι έστειλαν ιερείς και Λευίτες από τα Ιεροσόλυμα να τον ρωτήσουν: Εσύ ποιος είσαι; 20 Τους ομολόγησε την αλήθεια και δεν την αρνήθηκε. Ομολόγησε, λοιπόν, ότι: Δεν είμαι εγώ ο Χριστός. 21 Και τον ξαναρώτησαν: Τότε λοιπόν; Ο Ηλίας είσαι; Τους λέει: Δεν είμαι. Ο προφήτης είσαι; Τους αποκρίθηκε πάλι: Όχι. 22 Τότε του είπαν: Ποιος είσαι; Πες μας για να δώσουμε απάντηση σʼ αυτούς που μας έστειλαν. Τι λες για τον εαυτό σου; 23 Εκείνος απάντησε: Όπως το είπε ο προφήτης Ησαΐας, εγώ είμαι: Η φωνή ενός που φωνάζει μέσα στην έρημο: Ισιώστε το δρόμο για τον Κύριο." ( Κατά Ιωάννη κεφ. 1)
14Kι αν θέλετε να το παραδεχτείτε, αυτός είναι ο Hλίας που έμελλε να έρθει! 15Όποιος έχει αφτιά νʼ ακούει, ας ακούει”.

ή αλλιώς η ενσάρκωση του Ηλία!

[/quote]
Προσκυνώ Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα, Τριάδα Ομοούσιο και Αχώριστο, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν
oceangr2
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 242
Εγγραφή: Πέμ Αύγ 30, 2007 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από oceangr2 »

Oceangr2 aπό τα χωρία που παραθέτεις τα:
Κατά Ματθαίον Κεφ. 16, 14 - Κατά Μάρκον Κεφ. 8, 28 - Κατά Λουκά Κεφ. 8, 19 λένε μόνο τιοιός νόμιζε ο κόσμος ότι ήταν ο Ιησούς. Ότι
δηλαδή ήταν κάποιος απ΄τους προφήτες, που αναστήθηκε ή που ξαναγύρισε ο ίδιος, κι όχι ότι ο Ιησούς ήταν μετεμψύχωση κάποιου απ΄τους προφήτες, γιατί οι Εβραίοι πίστευαν στην ανάσταση των νεκρών αλλά όχι στην μετεμψύχωση
Αυτό είναι ασαφές! Μιλάνε για επιστροφή και η λέξη "ανάσταση' μέχρι την ανάσταση του Κυρίου ήταν μια ασαφής έννοια!
Κατά συνέπεια αυτά τα χωρία είναι άσχετα με την μετεμψύχωση. Το ίδιο άσχετο είναι και το χωρίο (Κατά Ιωάννη Κεφ. 8, 30) στο οποίο ο Κύριος εξηγεί ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος γεννήθηκε τυφλός όχι λόγω αμαρτίας, όπως πίστευαν οι Εβραίοι, αλλά για να δοξαστεί ο Κύριος δια του θαύματος της αποκατάστασης της όρασής του.
Γεννήθηκε τυφλός, όχι γιατί αμάρτησε αυτός ούτε γιατί αμάρτησαν οι γονείς του, αλλά για να φανερωθούν τα έργα του Θεού στην περίπτωσή του.

Την απάντηση την δίδει ο Κύριος, οτι δηλαδή ο Τυφλός εστάλη απο τον Θεό ως εκ τούτου. Προκαθορισμένη αποστολή μιας ψυχής στην γή, όπως και ο Ιωάννης φυσικά. Ουδείς έρχεται τυχαία στην γή και ποιο συγκεκριμένα ουδεμία ψυχή.
Όσο για την περίπτωση Ιωάννη και Ηλία. Ο μόνος συσχετισμός μεταξύ τους ήταν η προφητεία ότι θα επανέλθει ο Ηλίας προ της ελεύσεως του Μεσσία για να προετοιμάσει το δρόμο του. Βέβαια η προφητεία εννοούσε ότι θα ερχόταν ένας προφήτης σαν τον Ηλία κι όχι ο ίδιος ο Ηλίας, ο οποίος άλλωστε όπως λέει κι ο Ηλίας (stratos) δεν πέθανε αλλά ανελήφθη στον ουρανό εν σώματι κι αν ήταν να ξανάρθει θα ξαναρχόταν με το σώμα που είχε αρχικά και δεν χρειαζόταν νέο. Αυτό εξήγησε κι ο Κύριος στους μαθητές του, ότι δηλαδή η προφητεία ότι θα επανέλθει ο Ηλίας εννοούσε τον Ιωάννη, ο οποίος όπως λέει ο Κύριος παρακάτω ήταν ανώτερος και από τον Ηλία, "ο μεγαλύτερος προφήτης".
Ο Ιησούς είπε:

14Kι αν θέλετε να το παραδεχτείτε, αυτός είναι ο Hλίας που έμελλε να έρθει! 15Όποιος έχει αφτιά νʼ ακούει, ας ακούει”.

Δεν χωράει παρερμηνεία η οποιαδήποτε ερμηνεία σε αυτό το λόγο.

Ο Ηλίας ενσαρκώθη στο σώμα του Ιωάννη και ως Ιωάννης πορευτικέ, πουθενά δεν γράφει οτι θα ερχόταν ένας προφήτης σαν τον Ηλία, αυτή είναι δική σου ερμηνεία. Ο Ιησούς είναι ξεκάθαρος.
"7 Kαι καθώς εκείνοι πήραν το δρόμο της επιστροφής, ο Iησούς άρχισε να μιλάει στα πλήθη για τον Iωάννη: Tι βγήκατε να δείτε στην έρημο; Kαλάμι που σαλεύεται από τον άνεμο; 8 Aλλά τι βγήκατε τότε να δείτε; Άνθρωπο ντυμένο με ρούχα πολυτελή; Mα εκείνοι που φορούν πολυτελή ρούχα, στα παλάτια των βασιλιάδων βρίσκονται. 9 Aλλά τότε; Tι βγήκατε να δείτε; Προφήτη; Σας λέω, Nαι! Eίναι μάλιστα περισσότερο κι από προφήτης. 10 Γιατί αυτός είναι εκείνος για τον οποίο γράφτηκε: Δες! Eγώ στέλνω τον αγγελιαφόρο μου πριν από σένα. Kι αυτός θα προετοιμάσει το δρόμο που θα διαβείς. 11 Σας βεβαιώνω πως ως τώρα καμιά γυναίκα δε γέννησε άνθρωπο που να υπήρξε μεγαλύτερος από τον Iωάννη το Bαπτιστή...." (Κατά Ματθαίον κεφ.11)
Εδώ καταμαρτυρήται η ταπεινότητα του Ιωάννου, διότι και για τον Ιησού πίστευαν οτι θα ερχόταν ως Βασιλείας.

Το ότι ο Ιωάννης δεν ήταν ο Ηλίας το είπε ο ίδιος:
"19 Και αυτή είναι η μαρτυρία του Ιωάννη, όταν οι Ιουδαίοι έστειλαν ιερείς και Λευίτες από τα Ιεροσόλυμα να τον ρωτήσουν: Εσύ ποιος είσαι; 20 Τους ομολόγησε την αλήθεια και δεν την αρνήθηκε. Ομολόγησε, λοιπόν, ότι: Δεν είμαι εγώ ο Χριστός. 21 Και τον ξαναρώτησαν: Τότε λοιπόν; Ο Ηλίας είσαι; Τους λέει: Δεν είμαι. Ο προφήτης είσαι; Τους αποκρίθηκε πάλι: Όχι. 22 Τότε του είπαν: Ποιος είσαι; Πες μας για να δώσουμε απάντηση σʼ αυτούς που μας έστειλαν. Τι λες για τον εαυτό σου; 23 Εκείνος απάντησε: Όπως το είπε ο προφήτης Ησαΐας, εγώ είμαι: Η φωνή ενός που φωνάζει μέσα στην έρημο: Ισιώστε το δρόμο για τον Κύριο." ( Κατά Ιωάννη κεφ. 1)
14Kι αν θέλετε να το παραδεχτείτε, αυτός είναι ο Hλίας που έμελλε να έρθει! 15Όποιος έχει αφτιά νʼ ακούει, ας ακούει”.

ή αλλιώς η ενσάρκωση του Ηλία!
Προσκυνώ Πατέρα, Υιό και Άγιο Πνεύμα, Τριάδα Ομοούσιο και Αχώριστο, νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων. Αμήν
ROMFAIA
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ Ιούλ 21, 2006 5:00 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ROMFAIA »

Α, καλά....Αλλού γι αλλού...

Λέτε να είμαι και γω καμμία ενσαρκωση της Νεφερτίτης...?
Ερωτηση ηλιθίου..:
Με ποιό σωμα θα αναστηθεί ο Ηλίας? με το δικό του ή με του Ιωάννη...?
Για να ξερω αν θα εχει κεφαλι δηλαδή....
ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΖΕΙ
ΕΦ΄ΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ
ΖΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ
stratos
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 2298
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 14, 2005 6:00 am
Τοποθεσία: Ηλίας @ Θεσσαλονίκη

Δημοσίευση από stratos »

oceangr2 έγραψε:η αντίθεσή μας πρέπει να μας ενώνει και όχι να μας χωρίζει.
Κοιτα τωρα
Για να μιλησουμε σοβαρα και λιγο γιατι τοση ωρα το παιρνω στην πλακα
Βλεπω ομως οτι μιλας σοβαρα...
Κανενα προβλημα.
πιστευε και ερμηνευε οπως θελεις τις Γραφες
Ουτε να σε πεισω θελω ουτε κατι αλλο

Θα μου επιτρεψεις ομως να διαλεξω για εμενα την ερμηνεια και τις θεσεις της Εκκλησιας μου
Τις αποφασεις των Πατερων για το θεμα της μετενσαρκωσης

Και οχι του μυαλου μου ,ουτε και του δικου σου
Ειναι ποιο σιγουρες γιατι ειναι οι θεσεις της ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Όποιος δέχεται τη μετενσάρκωση απορρίπτει την Ορθόδοξη Εκκλησία στο σύνολό Της
Υπαρχουν αποφασεις
Δεν λεει οτι θελει ο καθε ενας και το δεχομαστε ετσι αβιαστα

Μέγας Βασίλειος
«απέφευγε τις φλυαρίες των ʽμεγάλων" φιλοσόφωνʼ,[7] πού δε ντρέπονται να υποστηρίζουν, ότι οι ψυχές τους και εκείνες των σκύλων είναι ομοειδείς μεταξύ τους και να λένε ακόμη ότι οι ίδιοι υπήρξαν κάποτε γυναίκες και θάμνοι και ψάρια. Εγώ δε θα μπορούσα να πω ότι κάποτε υπήρξαν ψάρια (αυτοί πού ισχυρίζονται όλα αυτά), θα μπορούσα όμως να πω με μεγάλη σιγουριά ότι, όταν έγραφαν αυτά, ήταν πιο ανόητοι κι από τα ψάρια»
Εικόνα
Xpnstos
Έμπειρος Αποστολέας
Έμπειρος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 276
Εγγραφή: Τετ Ιαν 24, 2007 6:00 am

Δημοσίευση από Xpnstos »

oceangr2 έγραψε:Δεν είδα κάπου να γράφει οτι δεν υπάρχει μετενσάρκωση, και γνωρίζω πολύ καλά την Ελληνικήν!
Να μας επιτρέψης να αμφιβάλλουμε:
oceangr2 έγραψε: Που σημαίνει οτι ο Ηλίας αναλήφθηκε μεν αλλά πνευματικώς δε και όχι μετα τις σάρξ του, και ο Θεός τον ξαναέστειλε και θα τον ξαναστείλει στην γη και θα φανερωθεί στους ανθρώπους με σαρξ, αλλά ποίου σαρξ θα είναι?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αρχείο Ερωτημάτων προς π. Αντώνιο”