Λοιπόν στο κείμενο μου που απάντησες δεν είχε καμμιά σχέση με τον αυνανισμό! Απλά σου έγραψα ότι τα πράγματα πρέπει να κρίνονται με βάση τις ιστορικές συγκυρίες και τα δεδομένα.[/quote]parikos_ έγραψε: [Για πες μας εσύ. Σε τι απάντησα άλλα αντ'άλλων;
Τώρα την φράση σου ρέντα δεν ξέρω τί σημαίνει.
Δεν μας είπες πού ήσουν όταν υποστήριζονταν ο αυνανισμός και η ομοφυλοφυλία. Τα χάλια τους για την υποστηριξη της ομοφυλοφιλιας υπάρχουν ακομα και πηγαινε να τα δεις. Τα χαλια τους για τον αυνανισμό τα έσβησε και πολύ ορθά έπραξε, ο Συντονιστής.
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΠΕΡΙ ΘΕΩΣΕΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΚΗΣΗ , ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΦΕΛΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ.
Λοιπόν εγω απλά με τη αναφορά μου στον αυνανισμό ήθελα να σου επισημάνω ότι δεν αρκει να πετάς λεξούλες όπως θέωση και απο την άλλη να καταλύεις την παράδοση των Αγίων για την τάξη της Εκκλησίας και να λες στην ουσία: "μπείτε όπως θέλετε και καθίστε όπως θέλετε." Δεν είναι αυτό εκκλησιαστικό ήθος! Στην Εκκλησία υπάρχει τάξη και όχι αταξία και αναρχία. Και δεν είναι σωστό αυτό, όπως δεν είναι σωστό το να λες βαδίζω στην θέωση και με το άλλο χερι αυνανίζομαι! Κάπως έτσι χτυπάει όταν απο την μια είσαι κατα της καθιερωμένης απο αγίους τάξης της Εκκλησιας και απο την αλλη μιλάς για θέωση.
Ποιά θέωση; Σοβαρολογείς. Εδω δεν είμαστε ούτε στο Α. Αυτό λεει καθένας που έχει επίγνωση της πνευματικής ζωής.
Το τί έλεγε ο φίλος σου και κάθε φίλος σου είναι κάτι που δεν συνεπάγεται και εγκυρότητα. Και εν πάσει περιπτώσει πολύ σωστα ας μην χειρονούνταν κανεις. Θα οικονομούσε ο Θεός τρόπους να βρει ιερεις και για τους Βούλγαρους. Επίσης κανεις δεν ξέρει την προσωπικη ζωη του άλλου. Ο Κύριος είπε στον προφητη Ηλία οτι υπάρχουν αναμεσα σας 8000 ενω νόμιζε ο πρ. Ηλίας οτι δεν υπήρχε κανένας. Λοιπόν ας αφήσουμε τις γενικότητες: "ΚΑΝΕΙΣ".parikos_ έγραψε: Έτσι σύμφωνα με την αντίληψή σου οι γυναίκες πρέπει να έρχονται και με τσεμπέρι στην Εκκλησία! Επιπλέον με βάση τους Ιερούς κανόνες που απαγορεύουν τις προγαμιαίες σχέσεις, και καλώς τις απαγορεύουν, ως κόλλημα ιεροσύνης, σε πληροφορώ ότι μετά την πτώση του τοίχους, ιδιαίτερα στη Βούλγαρία όπως έλεγε και κάποιος ανώτατος στην ιεραρχία εκεί σε έναν φίλο μου, δεν έπρεπε να χειροτονηθεί ΚΑΝΕΙΣ ΙΕΡΕΑΣ!
Εσύ μήπως είδες το άκτιστο φως και εισάγεις νέα τάξη στην Εκκλησία;parikos_ έγραψε: Δεν έτυχε να ακούσεις ιστορίες του γέροντα Παϊσιου όπου λαϊκοί με ένα "Κύριε Ελέησον" είδαν το άκτιστο φως? Και μάλιστα ένας εξ αυτών ούτε τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής δεν τηρούσε! Μ' αυτό δεν θεωρώ περιττή τη νηστεία! Αλλά μη βγαίνουμε όλοι σαν υπασπιστές του Θεού για να του υποδείξουμε τον βαθμό δυσκολίας που χρειάζεται κάποιος για να φτάσει στη θέωση. Η θέωση δεν είναι πανελλαδικές εξετάσεις αγαπητέ Βασίλειε! Και ο Θεός είναι Θεός και κάνει ό,τι θέλει! Μπορεί να μην αποκαλύψει την άκτιστη δόξα του σε έναν μοναχό που αγωνίζεται 30 χρόνια στα Καρούλια και να την αποκαλύψει σε κάποιον που είπε για μια στιγμή ένα "Κύριε ελέησον", μη βάζεις μεζούρες, μέτρα και σταθμά. Δεν είμαστε μέντορες του Υψίστου για να του υποδεικνύουμε μετα από πόσα κομποσχοίνια και πόσες μετάνοιες θααποκαλύψει σε κάποιον την άκτιστη δόξα Του
Μήπως ο π.Παισιος είπε κάτι τέτοιο; Ασε λοιπον τί είπε ο π.Παισιος για άλλες περιπτώσεις, με άλλο πνεύμα και για άλλο σκοπό και πες μου συγκεκριμενα για το θέμα μας, ποιός άγιος ή ποιός σύγχρονος Γέροντας είπε ποτε, <<Αναμειχθείτε ελέυθερα αντρες-γυναικες μεσα στην Εκκλησια. Δεν πειράζει μωρε, κάντε ό,τι θέλετε εκει μέσα>>. ΠΟΙΟΣ ;;
ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΣΩΠΑΙΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥΜΕ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΜΙΛΑΜΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΚΑΝΟΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ.