Συγχαρητήρια!
Συντονιστής: Συντονιστές
Συγχαρητήρια!
Αγαπητοί Συντονιστές,
Συγχαρητήρια διότι βγάλατε απο την ενότητα για τον "αυνανισμό" τα άθλια κείμενα που τον υποστήριζαν άμεσα ή έμμεσα. Μάλιστα θα αφαίρεσετε εντος 48ωρου και τα άλλα κείμενα αν κατάλαβα καλά απο την σημερινή ανακοίνωση.
Άλλωστε θα σας το πρότεινα ως τελική λύση, δηλ. να αφήνετε μόνο την απάντηση του π.Αντωνίου ο οποίος και εκφράζει κατα κανόνα την Ορθόδοξη άποψη με τρόπο σαφέστατο.
Μπροστά στην ασυδοσία, πολύ καλύτερη είναι η λογοκρισία των κειμένων που απάδουν προς το Ορθόδοξο πνεύμα.
Συγχαρητήρια διότι βγάλατε απο την ενότητα για τον "αυνανισμό" τα άθλια κείμενα που τον υποστήριζαν άμεσα ή έμμεσα. Μάλιστα θα αφαίρεσετε εντος 48ωρου και τα άλλα κείμενα αν κατάλαβα καλά απο την σημερινή ανακοίνωση.
Άλλωστε θα σας το πρότεινα ως τελική λύση, δηλ. να αφήνετε μόνο την απάντηση του π.Αντωνίου ο οποίος και εκφράζει κατα κανόνα την Ορθόδοξη άποψη με τρόπο σαφέστατο.
Μπροστά στην ασυδοσία, πολύ καλύτερη είναι η λογοκρισία των κειμένων που απάδουν προς το Ορθόδοξο πνεύμα.
"ΜΕΘ'ΗΜΩΝ Ο ΘΕΟΣ"
Συνυπογράφω τά προηγούμενα λόγια τού VASILHS :
«Μπροστά στην ασυδοσία, πολύ καλύτερη είναι η λογοκρισία των κειμένων που απάδουν προς το Ορθόδοξο πνεύμα».
Διότι οι καιροί μας είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΙ.
«Μπροστά στην ασυδοσία, πολύ καλύτερη είναι η λογοκρισία των κειμένων που απάδουν προς το Ορθόδοξο πνεύμα».
Διότι οι καιροί μας είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΙ.
Τέλειος Θεός, και τέλειος και ΑΠΟΛΥΤΑ αναμάρτητος άνθρωπος, και ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ Σωτήρας τού κόσμου, Ιησούς Χριστός: «Εγώ θα είμαι μαζί σας όλες τις ημέρες, έως την συντέλεια τού κόσμου».
Συμφωνώ
Συμφωνώ μαζί σου ότι είναι πολύ πονηροί καιροί. Πολλοί εμφανίζονται υπο το πρόσχημα του ταπεινού και του πράου αλλά μόλις τους ζορίσεις πετάνε τις μάσκες και φαίνονται οτι δεν ήταν τίποτα άλλο εκτός απο προβατόσχημους λύκους.Iosif έγραψε:Συνυπογράφω τά προηγούμενα λόγια τού VASILHS :
«Μπροστά στην ασυδοσία, πολύ καλύτερη είναι η λογοκρισία των κειμένων που απάδουν προς το Ορθόδοξο πνεύμα».
Διότι οι καιροί μας είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΟΙ.
"ΜΕΘ'ΗΜΩΝ Ο ΘΕΟΣ"
ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΑ; ΔΕΝ ΣΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΟΤΑΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΝ Ο ΑΥΝΑΝΙΣΜΟΣ, ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΕΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ, ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΤΑΙ;parikos_ έγραψε:ΜΗΠΩΣ ΒΑΔΙΖΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΤΗΣ ΘΕΩΣΕΩΣ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΓΕΝΝΗΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ; ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΚΟΝΤΕΥΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΟ! ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΠΕΣ, ΑΛΛΑ ΚΟΝΤΕΥΕΙΣ.
Διάβασε τι γράφεις παραπάνω και μετά να κρίνεις τι πρεπει να διαγράφεται ή όχι! Θελεις ψυχίατρο μήπως αγόρι μου?
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΗΘΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ;;
ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΤΙ ΛΕΕΙ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΤΕ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΩ , ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΟΚΚΙΝΙΖΕΤΕ ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΧΙ ΟΤΑΝ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΟΝΤΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ.
ΕΠΙΣΗΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΛΕΡΩΣΩ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΜΟΥ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΩ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ Ο ΓΙΑΤΡΟΣ ΛΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΥΤΗΡΙΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΗΛΙΤΕΥΘΕΙ ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΑΥΤΑ.ΠΑΨΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΕΜΝΟΤΥΦΟΣ, ΗΘΙΚΙΣΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΚΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ.
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΨΥΧΙΑΤΡΟ ΠΟΥ ΕΙΔΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕΣ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ, ΑΠΑΞΙΩ ΚΑΝ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ.
"ΜΕΘ'ΗΜΩΝ Ο ΘΕΟΣ"
Για πες μας εσύ. Σε τι απάντησα άλλα αντ'άλλων;parikos_ έγραψε:Σεμνότυφος και ηθικιστής δεν ξέρω ποιος είναι. Αλλά να σου κάνω μια ερώτηση; Διαβάζεις το κείμενο πάνω στο οποίο προκειται να απαντήσεις? Ή απλά όταν έχεις ρέντα γραφεις χωρίς να σκέφτεσαι που και σε τι απαντας?
Τώρα την φράση σου ρέντα δεν ξέρω τί σημαίνει.
Δεν μας είπες πού ήσουν όταν υποστήριζονταν ο αυνανισμός και η ομοφυλοφυλία. Τα χάλια τους για την υποστηριξη της ομοφυλοφιλιας υπάρχουν ακομα και πηγαινε να τα δεις. Τα χαλια τους για τον αυνανισμό τα έσβησε και πολύ ορθά έπραξε, ο Συντονιστής.
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΠΕΡΙ ΘΕΩΣΕΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΚΗΣΗ , ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΦΕΛΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ.
"ΜΕΘ'ΗΜΩΝ Ο ΘΕΟΣ"
[Για πες μας εσύ. Σε τι απάντησα άλλα αντ'άλλων;
Τώρα την φράση σου ρέντα δεν ξέρω τί σημαίνει.
Δεν μας είπες πού ήσουν όταν υποστήριζονταν ο αυνανισμός και η ομοφυλοφυλία. Τα χάλια τους για την υποστηριξη της ομοφυλοφιλιας υπάρχουν ακομα και πηγαινε να τα δεις. Τα χαλια τους για τον αυνανισμό τα έσβησε και πολύ ορθά έπραξε, ο Συντονιστής.
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΠΕΡΙ ΘΕΩΣΕΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΚΗΣΗ , ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΦΕΛΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ.[/quote]
Λοιπόν στο κείμενο μου που απάντησες δεν είχε καμμιά σχέση με τον αυνανισμό! Απλά σου έγραψα ότι τα πράγματα πρέπει να κρίνονται με βάση τις ιστορικές συγκυρίες και τα δεδομένα. Έτσι σύμφωνα με την αντίληψή σου οι γυναίκες πρέπει να έρχονται και με τσεμπέρι στην Εκκλησία! Επιπλέον με βάση τους Ιερούς κανόνες που απαγορεύουν τις προγαμιαίες σχέσεις, και καλώς τις απαγορεύουν, ως κόλλημα ιεροσύνης, σε πληροφορώ ότι μετά την πτώση του τοίχους, ιδιαίτερα στη Βούλγαρία όπως έλεγε και κάποιος ανώτατος στην ιεραρχία εκεί σε έναν φίλο μου, δεν έπρεπε να χειροτονηθεί ΚΑΝΕΙΣ ΙΕΡΕΑΣ!
Εν πάσει περιπτώση μάλλον γνωρίζεις εσύ καλύτερα από μένα το πως βλέπω τη θέωση, αλλά η θέωση είναι το ζητούμενο. Όσο για την δυσκολία της είναι σχετική. Εσύ είσαι ανώτερος του Θεού αγαπητέ Βασίλη? Δεν έτυχε να ακούσεις ιστορίες του γέροντα Παϊσιου όπου λαϊκοί με ένα "Κύριε Ελέησον" είδαν το άκτιστο φως? Και μάλιστα ένας εξ αυτών ούτε τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής δεν τηρούσε! Μ' αυτό δεν θεωρώ περιττή τη νηστεία! Αλλά μη βγαίνουμε όλοι σαν υπασπιστές του Θεού για να του υποδείξουμε τον βαθμό δυσκολίας που χρειάζεται κάποιος για να φτάσει στη θέωση. Η θέωση δεν είναι πανελλαδικές εξετάσεις αγαπητέ Βασίλειε! Και ο Θεός είναι Θεός και κάνει ό,τι θέλει! Μπορεί να μην αποκαλύψει την άκτιστη δόξα του σε έναν μοναχό που αγωνίζεται 30 χρόνια στα Καρούλια και να την αποκαλύψει σε κάποιον που είπε για μια στιγμή ένα "Κύριε ελέησον", μη βάζεις μεζούρες, μέτρα και σταθμά. Δεν είμαστε μέντορες του Υψίστου για να του υποδεικνύουμε μετα από πόσα κομποσχοίνια και πόσες μετάνοιες θααποκαλύψει σε κάποιον την άκτιστη δόξα Του
Τώρα την φράση σου ρέντα δεν ξέρω τί σημαίνει.
Δεν μας είπες πού ήσουν όταν υποστήριζονταν ο αυνανισμός και η ομοφυλοφυλία. Τα χάλια τους για την υποστηριξη της ομοφυλοφιλιας υπάρχουν ακομα και πηγαινε να τα δεις. Τα χαλια τους για τον αυνανισμό τα έσβησε και πολύ ορθά έπραξε, ο Συντονιστής.
ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΙΝ ΠΕΤΑΞΕΙΣ ΔΥΟ ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΕΣ ΠΕΡΙ ΘΕΩΣΕΩΣ, ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΡΟΜΟΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΑΣΚΗΣΗ , ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΓΩΝΑΣ, ΜΕΓΑΛΗ ΦΥΛΑΚΗ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΦΕΛΩΣ ΤΑ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ.[/quote]
Λοιπόν στο κείμενο μου που απάντησες δεν είχε καμμιά σχέση με τον αυνανισμό! Απλά σου έγραψα ότι τα πράγματα πρέπει να κρίνονται με βάση τις ιστορικές συγκυρίες και τα δεδομένα. Έτσι σύμφωνα με την αντίληψή σου οι γυναίκες πρέπει να έρχονται και με τσεμπέρι στην Εκκλησία! Επιπλέον με βάση τους Ιερούς κανόνες που απαγορεύουν τις προγαμιαίες σχέσεις, και καλώς τις απαγορεύουν, ως κόλλημα ιεροσύνης, σε πληροφορώ ότι μετά την πτώση του τοίχους, ιδιαίτερα στη Βούλγαρία όπως έλεγε και κάποιος ανώτατος στην ιεραρχία εκεί σε έναν φίλο μου, δεν έπρεπε να χειροτονηθεί ΚΑΝΕΙΣ ΙΕΡΕΑΣ!
Εν πάσει περιπτώση μάλλον γνωρίζεις εσύ καλύτερα από μένα το πως βλέπω τη θέωση, αλλά η θέωση είναι το ζητούμενο. Όσο για την δυσκολία της είναι σχετική. Εσύ είσαι ανώτερος του Θεού αγαπητέ Βασίλη? Δεν έτυχε να ακούσεις ιστορίες του γέροντα Παϊσιου όπου λαϊκοί με ένα "Κύριε Ελέησον" είδαν το άκτιστο φως? Και μάλιστα ένας εξ αυτών ούτε τις νηστείες της Τετάρτης και της Παρασκευής δεν τηρούσε! Μ' αυτό δεν θεωρώ περιττή τη νηστεία! Αλλά μη βγαίνουμε όλοι σαν υπασπιστές του Θεού για να του υποδείξουμε τον βαθμό δυσκολίας που χρειάζεται κάποιος για να φτάσει στη θέωση. Η θέωση δεν είναι πανελλαδικές εξετάσεις αγαπητέ Βασίλειε! Και ο Θεός είναι Θεός και κάνει ό,τι θέλει! Μπορεί να μην αποκαλύψει την άκτιστη δόξα του σε έναν μοναχό που αγωνίζεται 30 χρόνια στα Καρούλια και να την αποκαλύψει σε κάποιον που είπε για μια στιγμή ένα "Κύριε ελέησον", μη βάζεις μεζούρες, μέτρα και σταθμά. Δεν είμαστε μέντορες του Υψίστου για να του υποδεικνύουμε μετα από πόσα κομποσχοίνια και πόσες μετάνοιες θααποκαλύψει σε κάποιον την άκτιστη δόξα Του