Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."

Πνευματικά άρθρα και Αναγνώσματα.Αποσπάσματα από διάφορα βιβλία.

Συντονιστές: ntinoula, Συντονιστές

Άβαταρ μέλους
pepiixthis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Τετ Οκτ 15, 2008 8:00 am
Τοποθεσία: ΚΑΒΑΛΑ...Ευτέρπη - Πέπη

Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."

Δημοσίευση από pepiixthis » Πέμ Οκτ 15, 2009 3:52 pm

Δεν ειναι αστοχη καλά τα λέει ,πορνικα ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ,ακομα και στον γάμο μέσα τα εκτος φυσεως θεωρουνται πορνικα
«στενή η πύλη και τεθλιμμένη οδός η απάγουσα στην ζωήν»

Άβαταρ μέλους
aposal
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 18229
Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 8:00 am
Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)

Re: Ιερέως Φωτίου Νικολαϊδη "Ερωτήσεις και απαντήσεις..."

Δημοσίευση από aposal » Πέμ Οκτ 15, 2009 4:23 pm

1. Τα εκτός φύσεως δεν δημιουργούν ζωή.
2. Δεν γνωρίζω η Εκκλησία να διανέμει λίστες πορνικών και μη πορνικών ερωτικών πράξεων, ή παιχνιδίων. Θεωρώ ότι εντός του γάμου η λέξη πορνικός είναι άστοχη. Ο Απόστολος Παύλος, γνωρίζοντας την ανάγκη ικανοποίησης του ερωτικού ενστίκτου, προτρέπει τους παντρεμένους να μην απέχουν παρά μόνο αν αυτό γίνετεται μετά από κοινή συμφωνία:
(Α΄ Επιστολή του προς Κορινθίους, κεφ ζ΄, στιχ 5-6) :

5 «Μη αποστερείτε αλλήλους, ει μη τι αν εκ συμφώνου προς καιρόν, ίνα σχολάζητε τη νηστεία και τη προσευχή και πάλιν επί το αυτό συνέρχησθε, ίνα μη πειράζει υμάς ο σατανάς δια την ακρασίαν υμών».
6 «Τούτο δε λέγω κατά συγγνώμην, ου κατ’ επιταγήν».


Ερμηνεία Π. Τρεμπέλα:
5. Ας μην αποστερεί ο ένας τον άλλον με αποχήν και εγκράτειαν, εκτός αν πράττετε τούτο από συμφώνου προσκαίρως, δια να επιδίδεσθε με μεγαλυτέραν προθυμίαν και αφοσίωσιν εις την νηστείαν και την προσευχήν. Και πάλιν να συνέρχεσθε εις τας συζυγικάς σχέσεις σας, δια να μην σας πειράζει εις πορνείαν ο σατανάς εξ αιτίας της ακρατείας σας.
6. Την σύστασιν δε του να μην αποστερεί ο ένας τον άλλον σας την κάνω κατά συγκατάβασιν, επειδή είσθε ακόμη αδύνατοι πνευματικώς. Δεν σας επιβάλλω τούτο ως εντολήν.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.

Άβαταρ μέλους
fotis
Κορυφαίος Αποστολέας
Κορυφαίος Αποστολέας
Δημοσιεύσεις: 4712
Εγγραφή: Δευ Σεπ 12, 2011 10:01 am
Τοποθεσία: ΑΓ.ΙΩΑΝΝΗΣ ΡΕΝΤΗΣ

Re: Ο Μητροπολίτης Σισανίου και Σιατίστης, Αντώνιος Κόμπος

Δημοσίευση από fotis » Κυρ Δεκ 09, 2012 9:14 am

παπα-Φώτης, ΕΝΑΣ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΠΑΠΑΔΑΚΟΣ...







Τά όσα παρακάτω παραθέτουμε είναι παρμένα από τό βιβλίο ενός ταπεινού παπά κάποιου χωριού τής Καστοριάς πού δεν είχε πτυχία κατά κόσμο αλλά είχε πραγματική χάρη Θεού πού τόσο δύσκολα βρίσκεται σε ανθρώπους σήμερα...



Περί ψυχής καί Εξομολογήσεως...

-- Πάτερ, πώς πρέπει να εξομολογούμαστε και τί πρέπει να λέμε;

-- Άκουσε παιδί μου, οι αρρώστιες είναι δύο ειδών. Οι Σωματικές και οι Πνευματικές.

Τις σωματικές αρρώστιες, άφησεν ο Θεός να τις γιατρεύσουν οι γιατροί στα Νοσοκομεία. Και τις ψυχικές να τις γιατρεύουν οι Ιερείς στις εκκλησίες με τα επτά Θεϊκά Μυστήρια.

Ένα από τα επτά Μυστήρια είναι και η εξομολόγησις. Σας κάνω γνωστό ότι οι σωματικές αρρώστιες τυραννούν το σώμα το πολύ 100 χρόνια, διότι τόσο περίπου ζει ένας άνθρωπος.

Οι ψυχικές όμως αρρώστιες τυραννούν την ψυχήν εις τους αιώνας των αιώνων.
Όπως το σώμα πονάει ,από μια αρρώστια και δεν μπορεί να την αντέξει , χειρότερα πονάει η ψυχή όταν βγει από το σώμα…

Ο πόνος της ψυχής μετριάζεται, όταν περιβάλλεται σαν ντύσιμο από τό το σώμα μας, όπως μετριάζεται και το σώμα από το κρύο όταν φοράει ( εξωτερικά ) κάποιον ρούχο…

Όταν το σώμα, βγει από τα ρούχα κρυώνει, και το υπερβολικό κρύο το κάνει να νιώθει αφόρητους πόνους. Και όταν η αρρωστημένη και αμαρτωλή ψυχή , βγει από το σώμα, οι πόνοι είναι αβάστακτοι και χωρίς τελειωμό.

Όταν όμως εξομολογηθούμε, φεύγουν οι αμαρτίες και ντύνεται το σώμα έναν φωτεινό χιτώνα και τότε αισθάνεται ευφροσύνη και αγαλλίαση μετά την κοίμησή της η ψυχή…

Όταν πάμε στον Εξομολόγο αποφεύγουμε τις φλυαρίες.
Λέμε ορθά κοφτά, πάτερ εγώ είπα ψέματα πολλές φορές, συκοφάντησα πολλές φορές , πόρνευσα πολλές φορές, αυνανίστηκα πολλές φορές , έ, κανα παρά φύση με την γυναίκα μου ( ή και με άλλα πρόσωπα ) πολλές φορές, την Κυριακή κοιμόμουνα δεν πήγαινα στην Εκκλησία να ευχαριστήσω τον Θεόν, σκότωσα διότι έκανα έκτρωση, δεν κράτησα τις πατερικές νηστείες αλλά σαν ζώο έτρωγα, έστειλα πολλούς στον διάβολο, βλασφημούσα τα θεία και αισχρολογούσα με φίλους...
Ακόμη...
Δεν έκανα τα βασικά 3 παιδιά που πρέπει να έχει κάθε Χριστιανική οικογένεια( αν και ο Θεός δεν λέει λίγα παιδιά, αλλά «αυξάνεσθε και πληθύνεσθε» και όσα μας δώσει Αυτός…).
Ποτέ στην εξομολόγηση δεν ρίχνουμε το βάρος σε άλλους ούτε δικαιολογιόμαστε για τα αμαρτήματά μας, ούτε λέμε, πώς και πού και με ποιόν τα πράξαμε, ( δηλαδή πολλές λεπτομέρειες των αμαρτιών μας για να μη, ενδεχομένως, σκανδαλίσουμε και τον πνευματικό μας…)

Το πολλές φορές το προσθέτουμε ( για να είμαστε μέσα ), επειδή δεν μπορεί να θυμάται κανείς , και πόσες φορές είπε ψέματα…
Και μόλις πούμε όλα τα αμαρτήματά μας, για επισφράγισμα λέμε:

«Εγώ πάτερ, ξεπέρασα και τον σατανά στις αμαρτίες…»

Επειδή όμως ο Σατανάς όταν πάει κανείς να εξομολογηθεί ,τον πιάνει στο μυαλό για να μην τα θυμηθεί όλα, καλόν είναι και πιο ασφαλές, να τα γράφει κανείς όλα σε ένα χαρτί και κάτω από το πετραχήλι του παπά να τα διαβάζει, και μόλις τελειώσει να σχίσει ( ή να κάψει ) το χαρτί.

Πιο εύκολα μπορεί να πει αμαρτίες όταν πει ως πρώτη, αυτήν που ( κυρίως ) ντρέπεται πιο πολύ.

Εκείνο όμως που μετράει ενώπιον του Θεού, είναι στο να προσπαθεί κανείς μετά την εξομολόγηση να μην επαναλάβει τα ίδια σφάλματα.
Και βλέποντας ο Θεός την προσπάθεια, συμβοηθεί και δίδει την τελική άφεση αμαρτιών.

Εάν ένας φοράει ένα υποκάμισον και επειδή το λέρωσεν το πλύνει και αν από απροσεξίαν πάλι το λέρωσεν και πάλι το πλύνει, από τις πολλές πλύσεις, μπορεί να φθαρεί.
Όταν ένας εξομολογείται για ένα αμάρτημα πολλές φορές, μοιάζει με πουκάμισον που πλύθηκεν πολλές φορές και από το συνεχή πλύσιμον σάπισεν και χάλασεν.

Αξία έχει να φυλάξει το πουκάμισον του καθαρόν, για να το έχει καθαρόν όταν τον καλέσουν σε γάμο.

Για να μην πάνε οι άνθρωποι να εξομολογηθούνε, ο Σατανάς προσπαθεί να πείσει τους ανθρώπους, ότι δήθεν ο εξομολόγος θα φανερώσει τα αμαρτήματά τους.
Αυτό κανένας εξομολόγος δεν μπορεί να το κάνει διότι τιμωρείται από το Σύνταγμα που κατοχυρώνει το απόρρητον της εξομολογήσεως.

Εάν κανένας έχει τέτοια φοβία, μπορεί να πάει να εξομολογηθεί σε έναν ιερέαν που είναι μακρυά από την περιοχήν του. Και όπως ψάχνουμε να βρούμε καλόν γιατρό, έτσι πρέπει να ψάξουμε να βρούμε και καλόν εξομολόγον.

Όσον λερωμένο και αν είναι ένα κομμάτι χρυσού, ποτέ δεν χάνει την αξίαν του όταν πλυθεί.

Και όσον βρώμικος και αν είναι ένας άνθρωπος, ποτέ δεν χάνει την αξίαν του ενώπιον του Θεού, όταν εξομολογηθεί.
Και κανένα αμάρτημα δεν μπορεί να είναι πιο μεγάλο από την αγάπη του Θεού. Το αμάρτημα είναι ανθρώπινη αδυναμία, αλλά το να μην προσπαθεί κανείς να απαλλαγεί από το αμάρτημά του είναι σατανικόν.

Δεν θα τιμωρηθούν οι άνθρωποι γιατί αμάρτησαν, αλλά θα τιμωρηθούν γιατί δεν προσπάθησαν να μην επαναλάβουν όσα εξομολογήθηκαν.

Το αύριον δεν το γνωρίζει κανείς, γι’ αυτό προτού είναι αργά, πηγαίνετε στον εξομολόγον και καθαρισθείτε, «διότι εν τω Άδη ουκ εστί μετάνοια», αλλά φρίκη, πόνος, κλαυθμός και αναστεναγμός πολύς χωρίς τελειωμόν.



Γιατί να κάνω μνημόσυνο ;

-- Πάτερ, γιατί κάνουμε μνημόσυνα και τί ωφελούν τους κοιμηθέντες, τα τριήμερα, τα εννιάμερα, τα σαράντα και τα παγκόσμια μνημόσυνα;

-- Άκουσε παιδί μου, τα τριήμερα τα κάνουμε για να παρακαλέσουμε τον Πατέρα τον Υιόν και το Άγιον Πνεύμα να ελεήσει την ψυχήν του κοιμηθέντος ,επειδή ο Θεός είναι Τσισυπόστατος.

Τα εννιάμερα τα κάνουμε ,για να παρακαλέσουμε τα εννέα Ουράνια τάγματα των Αγγέλων για να δεηθούν προς τον Θεόν, μαζί με μας , υπέρ της ψυχής του κοιμηθέντος.
Τα ουράνια τάγματα είναι: τα Χερουβείμ, τα Σεραφείμ, οι Θρόνοι, οι Κυριότητες, οι Αρχές, οι Εξουσίες, οι Δυνάμεις, οι Άγγελοι και οι Αρχάγγελοι.

Τα σαράντα τα κάνουμε ,διότι μετά από σαράντα ημέρες, η ψυχή θα φύγει από την γην για να πάει να λογοδοτήσει στον Θεόν.

Όλοι ξέρουμε, ότι ο Χριστός ανελήφθη εις τους Ουρανόν και εκάθησεν εκ δεξιών του Πατρός. Μετά την Ανάστασίν Του ο Κύριος επί σαράντα ημέρες παρουσιαζόταν για να δυναμώσει τους μαθητές Του.
Και Άγγελος Κυρίου ,παίρνει την ψυχήν του και με την ταχύτητα της Σκέψεως, την πηγαίνει παντού, και της δείχνει όσα κακά και όσα καλά έπραξεν στην επίγειαν ζωήν της. Και πού, και πώς, τα έπραξεν...
Αν όμως προτού πεθάνει τα έχει εξομολογηθεί όλα και δεν τα επανέλαβε, τότε έχουν σβήσει και της δείχνει μόνον όσα καλά έπραξεν.


Ποιά είναι τά 43 τελώνια ;


Υποχρεωτικά η ψυχή μαζί με τον Άγγελον φύλακά της, πρέπει να περάσει 43 τελώνια.

Τα τελώνια αυτά είναι:
Της ψευτιάς, της κλοπής, της συκοφαντίας, της πορνείας, της αισχρολογίας, της μνησικακίας, της κενοδοξίας, της υπερηφάνειας, της φιλαργυρίας, της βλασφημίας, της ειρωνείας, του φόνου, του φθόνου, του αυνανισμού, της μοιχείας, της αποφυγής της τεκνογονίας...
Της ομοφυλοφιλίας, της διαστρεβλώσεως της αληθείας, της παραπλανήσεως, της πολεμομανίας, της αρπαγής, του καρναβαλισμού ( όσοι καί όσες συμμετέχουν...), της ειδωλολατρίας, της αστρομαντείας,
Της χαρτοπαιξίας, της κτηνοβασίας, της αιμομιξίας, της ανεντροπιάς, της απιστίας, της δειλίας, της προδοσίας, της κοροϊδίας και τής διαβολής ( εναντίον άλλων…)

Και για να μπορέσει να τα περάσει ,κάνουμε τα σαράντα, για να έχει ο Άγγελος τις ευχές του Ιερέως και των Χριστιανών σαν λύτρα πληρωμής. Οι ευχές των χριστιανών και του Ιερέως την ημέρα που κάνουμε τα σαράντα, έχουν την δύναμη να κάνουν τα εναέρια τελώνια να παραμερίσουν για να περάσει η ψυχή χωρίς να μπορούν να την αρπάξουν οι δαίμονες λόγω τυχόν σφαλμάτων που έπραξεν...

Επίσης εάν αυτός που πέθανεν βρίσκεται, «ο μη γένοιτο» ,στην Κόλασιν, όσην ώρα διαρκεί το μνημόσυνον ,καλυτερεύει η κατάστασις του κολασμένου.
Εάν η ψυχή βρίσκεται στον Παράδεισον, τότε ο Θεός τις ευχές τις μετατρέπει σε στεφάνια δόξης και Αγαλλιάσεως και την στεφανώνει με ευφροσύνη και χαρά.
Αλλά και αυτός που κάνει το επίγειον μνημόσυνον , γράφεται το όνομά του , εις την βίβλον της ανταποδόσεως, διότι δείχνει στοργή και καλοσύνη για την ψυχήν που έφυγεν από την γη.
Και όταν θα πεθάνει θα βρει μέγα έλεος η ψυχή του.
Αυτοί που δεν κάνουν μνημόσυνα στους νεκρούς των, είναι σαν να λένε, είμαστε ζώα και δεν πιστεύουμε ότι η ψυχή ζει, μετά τον θάνατον. Γι’ αυτούς τους ανθρώπους η κρίσις του Θεού θα είναι χωρίς έλεος.

Ο άνθρωπος πρέπει να καταλάβει ότι άλλο είναι ο οδηγός και άλλο τό αυτοκίνητο ,και άλλο είναι σώμα και άλλο η ψυχή.
Χαλάει το αυτοκίνητο και βγαίνει ο οδηγός ,χαλάει το σώμα και βγαίνει η ψυχή .
Κατώτερο είναι το αυτοκίνητο ανώτερος ο οδηγός ,κατώτερο το σώμα, ανώτερη η ψυχή , νεκρό το αυτοκίνητο ζωντανός ο οδηγός.
Όργανα μηχανικά έχει το αυτοκίνητο, όργανα σωματικά έχει ο οδηγός.

Κρεάτινο ( σαρκικό ) είναι το σώμα μας, άυλη είναι η ψυχή.
Νεκρό το σώμα, ζωντανή η ψυχή.
Βγαίνει ο οδηγός δεν κινείται το αυτοκίνητο, βγαίνει η ψυχή δεν κινείται το σώμα διότι , πάντα ανώτερο κινεί το κατώτερο.

Ανώτερος ο οδηγός, κινεί το κατώτερο αυτοκίνητο, ανώτερη η ψυχή κινεί το σώμα.
Τα πάντα σ’ αυτόν τον κόσμο είναι διπλά.

Θετικά ηλεκτρόνια και αρνητικά, πόλεμος και ειρήνη, αγάπη και κακία, φθορά και αφθαρσία, θάνατος και ζωή, Θεός και διάβολος, άνδρας και γυναίκα, το ένα μάς κάνει γνωστό ότι υπάρχει και το άλλο.

Τα γράφω αυτά, για να σας αποδείξω με χειροπιαστά κι ευκολονόητα πράγματα, ότι η ψυχή ζει μετά θάνατον, στην χαρά ή στην φρίκη.
Οι άνθρωποι όμως που επιθυμούν όσα επιθυμούν τα ζώα, αυτοί δεν μπορούν να καταλάβουν τί είναι ψυχή, διότι έχουν μόνον σχήμα ανθρώπου και επιθυμίες ζώων, και τα ζώα δεν μπορούν να καταλάβουν τί είναι Θεός και ψυχή.

Για να κατανοήσει κανείς, αν στον τάφο τελειώνει, ή αρχίζει η ζωή, πρέπει να είναι ανώτερος από τα ζώα, και αν δεν μπορεί να το κατανοήσει, τότε δεν διαφέρει από την νοημοσύνη των ζώων…

Ο αμελέτητος ζητά πάντοτε, όσα ζητάνε τα ζώα, δηλαδή πορνείες, φαγητό, και λοιπές ακαταστασίες.

Τα σαράντα ( 40 ) τα κάνουμε πάντοτε την ίδια μέρα, απαγορεύεται να τα κάνουμε έστω και μιά μέρα αργότερα, διότι ο Άγγελος δεν θα μπορέσει χωρίς τις ευχές να περάσει την ψυχή από τα εναέρια δαιμονικά τελώνια.

Φαντασθείτε έναν στρατηγό που ξέρει ότι την 40στή μέρα πρόκειται να του επιτεθεί ο εχθρός.

Και επειγόντως ζητά από το Γενικό Επιτελείο Στρατού να του στείλουν όπλα και στρατό για να νικήσει τον εχθρό.
Αν του στείλουν ενισχύσεις μια μέρα αργότερα θα χάσει τον πόλεμο και όλοι θα σκλαβωθούμε στον εχθρό.
Αν του τα στείλουν τα όπλα και τον Στρατό την κανονική ημέρα θα νικήσει και θα είναι ελεύθεροι και ευτυχείς.

Το ίδιο συμβαίνει και με τον Άγγελο που θέλει να περάσει την ψυχή και να την παρουσιάσει στον Θεόν.
Αν τις ευχές τις πάρει την 40στή ημέρα θα μπορέσει να αντιμετωπίσει τους δαίμονες , διότι όπως μια σκέψη, μπορούμε να την κάνουμε υλική πράξη και να την δούμε, έτσι και οι ευχές που είναι σκέψεις, ο Άγγελος τις χρησιμοποιεί για πράξεις πνευματικές και σαν βοηθητική ασπίδα για την ψυχή.

Το θέμα λοιπόν είναι πολύ σοβαρό , σοβαρότερο δεν υπάρχει !

Αλίμονο και πάλι σ’ αυτούς που δεν κάνουν μνημόσυνα για τους νεκρούς των. Καλύτερα να μην είχαν γεννηθεί, όταν θα πεθάνουν και η ψυχή τους πεταχθεί στον τόπον της φρίκης και του αναστεναγμού, τότε θα καταλάβουν το πόσον αξία έχουν τα μνημόσυνα.

Όταν θα βλέπουν τον διπλανό τους να αναπαύεται ,διότι στην γην τού κάνουν μνημόσυνα και αυτός να ουρλιάζει από τους πόνους μέσα στο πυρ της κολάσεως, διότι οι δικοί του τον ξέχασαν και δεν τον μνημονεύουν…



Γιά τίς κηδείες...


-- Πάτερ ,τί πρέπει να κάνωμε όταν βρισκόμαστε σε τελετή κηδείας και πώς πρέπει να φερόμαστε όταν περνάει κηδεία;

-- Άκουσε παιδί μου, όταν πάμε στην Εκκλησία και αρχίζει η τελετή της κηδείας ,ποτέ δεν μιλάμε, και μέσα μας λέμε το «Κύριε ελέησον τον δούλον σου τάδε...» Και όσον κακόν μεγάλο και αν μας έκανε όταν ζούσε, ποτέ δεν τον κατηγορούμε…

Ούτε από μέσα μας, ούτε στους άλλους , διότι αυτός που κατηγορεί (νεκρό) παροργίζει πολύ τον Θεόν και εις αφάνταστο βαθμό. Και ο Θεός φορτώνει τα μισά αμαρτήματα του νεκρού στον άσπλαχνο κατήγορό του.

Επίσης, όταν δούμε, να περνάει κηδεία, σταματάμε, βγάζουμε το καπέλο μας, κάνουμε τον σταυρόν μας και λέμε μέσα μας:
«Κύριε ελέησον την ψυχήν του αδελφού ή της αδελφής...». Και μόλις προσπεράσει η κηδεία ,φεύγουμε και εμείς.

Όταν όμως περνάει η κηδεία και δεν σταματάμε με το αυτοκίνητο και δεν βγαίνουμε να κάνουμε τον σταυρόν μας και να πούμε το «Κύριε ελέησον», δείχνουμε ότι είμαστε αναίσθητα κτήνη και ο Θεός συντομεύει την ζωήν μας ,διότι τέτοια κτήνη δεν πρέπει να ζουν επί μακρόν επί της γης, διότι κάνουν την ζωήν των άλλων ανυπόφορη και βασανιστική ,με το παράδειγμά τους. Δεν υπάρχει πιο μεγάλο κτήνος από αυτόν που δεν σέβεται την κηδεία...
Γιά τόν γάμο...


--- Πάτερ, πρέπει να γιορτάζουμε την επέτειο του Γάμου μας εμείς οι Ορθόδοξοι Χριστιανοί ή όχι; και μετά από πόσα χρόνια πρέπει να γιορτάσουμε την χάλκινη επέτειον, την ασημένια και την χρυσή;

--- Άκουσε παιδί μου, το να γιορτάζει κανείς την επέτειο του Γάμου του είναι Θεάρεστο αισθηματικά, ευγενικό, και πολύ ωφέλιμο για την μελλοντική πορεία του Γάμου…

Όταν ο άνδρας κάθε χρόνο παίρνει ένα δώρο χωρίς να το πει στη γυναίκα του και ένα μπουκέτο λουλούδια και απρόοπτα το προσφέρει στην σύζυγό του , της δίδει τέτοια χαρά που δεν περιγράφεται ,διότι πιστοποιεί ότι δεν υπάρχει κλονισμός στον Γάμο και η πορεία θα είναι στο μέλλον ευχάριστη.
Και φέρνει στην ενθύμησή τους τα όμορφα χρόνια της νιότης των και τα μάτια τους πλημμυρίζουν από δάκρυα χαράς.
Ένας άνδρας που δεν θυμάται την επέτειο του Γάμου του και δεν φροντίζει, σύμφωνα με την οικονομική του δυνατότητα να πάει ένα δώρο στην σύζυγό του μ΄ ένα μπουκέτο λουλούδια, είναι ένας άνθρωπος χωρίς αίσθημα…
Μα θα πεις πώς ζούνε τέτοιοι αναίσθητοι άνθρωποι; Μαύρη ζωή κάνουν, όλο με καυγάδες και ταραχές ζούνε, και τελευταία καταλήγουν και στα διαζύγια.

Όταν ένα ανδρόγυνο συμπληρώσει 25 χρόνια συζυγικής ευτυχίας τότε γιορτάζουμε την Χάλκινη επέτειο.

Όταν συμπληρώνει 50 χρόνια συζυγικής ευτυχίας τότε γιορτάζουμε Ασημένια επέτειο και όταν συμπληρώσει τα 75 χρόνια συζυγικής ευτυχίες τότε γιορτάζουμε την Χρυσή επέτειο.

Και εύχομαι όλα τα ανδρόγυνα να τα αξιώνει ο Θεός να γιορτάζουν την Χρυσή επέτειο.


Γιά τήν βάπτιση...

-- Πάτερ, γιατί η γυναίκα μετά την γέννα σαραντίζει;

-- Άκουσε παιδί μου, στον 50στόν ψαλμόν λέει για την σύλληψιν του παιδιού: «Ιδού γαρ εν ανομίαις συνελήφθην και εν ανομίαις εκίσσησέ με η μήτηρ μου».
Όπως βλέπεις κάθε παιδί συλλαμβάνεται με πορνικά ( ερωτικά ) παιχνίδια, άρα όλες οι μητέρες είναι υπό αμαρτίαν (εκτός της Παναγίας διότι η σύλληψις έγινεν εκ Πνεύματος Αγίου). Και πρέπει κάθε λεχώνα να πάρει το βρέφος της και να πάει στην εκκλησίαν για να καθαρισθεί και να ευλογηθεί το παιδί της .
Όταν η μητέρα σαραντίσει έχει το δικαίωμα να κοινωνήσει. Το παιδί της μπορεί να εκκλησιάζεται μαζί της ,αλλά δεν μπορεί να το κοινωνήσει, επειδή είναι αβάπτιστον.
Τα καλά ανδρόγυνα το όνομα στο παιδί το δίνουν την όγδοη ημέρα από της γεννήσεώς του.
Πολλά ανδρόγυνα δεν το ξέρουν αυτό. Στο σαράντισμα είναι υποχρεωτικά να δώσουν το όνομα στον Ιερέαν, για να μπορεί να πει την λέξιν εκκλησιάζεται ο δούλος του Θεού (τάδε).
Όταν τα ανδρόγυνα δεν ξέρουν ποιό όνομα θα δώσουν μέχρι τις 40 ημέρες ( γιατί μαλώνουν ), αυτά τα ανδρόγυνα είναι κακόψυχα και δεν μπορούν να συνεννοηθούνε και τέτοιες οικογένειες δεν έχουν καλόν τέλος.
Παρόλα που η Παναγία ήταν αναμάρτητη πήρε τον Υιόν της και πήγε να σαραντίσει για να πάρει και αυτή τις ευχές των ιερέων. Από τότε όλες οι μητέρες μιμούνται την Παναγίαν. Μετά το σαράντισμα, αν πεθάνει το παιδί η ψυχή του βρίσκει έλεος από τον Θεόν.


Ο μεγάλος πόλεμος πού έρχεται...


-- Πάτερ, μπορεί η Τουρκία να κτυπήσει την Ελλάδα;

-- Άκουσε παιδί μου, αυτός ο λαός είναι ζωώδης και αγράμματος και διοικείται από εγκληματική θρησκεία που ωθεί τον λαόν να κάνει εγκλήματα για να ευχαριστήσει τον Αλλάχ.
Είναι η μόνη θρησκεία που ο Αλλάχ βάζει τους δούλους του να σκοτώνουν για να ικανοποιείται αυτός. Δεν το έχουν σε τίποτε να κινήσουν ένα πόλεμο κατά της Ελλάδος.
Αλλά θα επέλθει η διάλυσις της Τουρκίας τώρα που ξύπνησαν οι Κούρδοι (οι Αρχαίοι Έλληνες τους λέγανε Καρδούχους). Οι Κούρδοι μέσα στην Τουρκία είναι 15 εκατομμύρια και άλλα 15 εκατομμύρια στα γύρω κράτη.
Και αργά ή γρήγορα θα γίνουν ανεξάρτητο κράτος και θα ελέγχονται τα πετρέλαια όλων των γύρω λαών από τους Καρδούχους κι όχι από τους Τούρκους. Και εκείνοι που θα σφάζουν τους Τούρκους θα είναι οι Κούρδοι, διότι σήμερα τους σφάζουν οι Τούρκοι.
Επίσης οι Τούρκοι σφάξανε ενάμισο εκατομμύριο Αρμένιους το 1917 και οι Αρμένιοι δεν θα το καταπιούν αυτό τόσο εύκολα.
Ένας Ελληνοτουρκικός πόλεμος θα γίνει αιτία ( καί ευκαιρία ) να επαναστατήσουν οι Κούρδοι και να στραφούν εναντίον της Τουρκίας. Δημιουργώντας δικό τους κράτος οι Αρμένιοι θα ζητήσουν να πάρουν εδάφη και οι Σύριοι τα δικά τους και τον Ευφράτη .
Ένας Ελληνοτουρκικός πόλεμος θα γίνει αιτία να βομβαρδισθεί η γέφυρα του Βοσπόρου για να αποκλείσει τον Τουρκικό στόλο της Μαύρης Θάλασσας.
Συγχρόνως θα αποκλεισθεί και ο Ρώσικος, ο Βουλγάρικος και ο Ρουμάνικος στόλος. Και το ΝΑΤΟ θα θεωρηθεί ανίκανο και οι Ευρωπαίοι θα ζητήσουν την αντικατάστασίν του και υπάρχει πιθανότητα η Αμερική να χάσει την κυριαρχία στο ΝΑΤΟ.
Η Ρωσία έχει προηγούμενα λόγω των τουρκόφωνων περιοχών της και το θέμα γύρω από την Τουρκία δεν είναι καθόλου καλόν.
Οι Δυτικοί βέβαια θέλουν αυτόν τον ηλίθιο λαόν διότι κάνει τα χατήρια τους και ελέγχουν την περιοχή αλλά το Κουρδικό θα την διαλύσει...

Γιατί η Μακεδονία είναι Ελληνική...


-- Πάτερ, οι Σλάβοι λένε ότι η Ελληνική Μακεδονία είναι δική τους και την σλαβικήν γλώσσαν την λένε Μακεδονική, είναι αλήθεια αυτό ή όχι;

-- Άκουσε παιδί μου, όταν υπήρχε ο Μέγας Αλέξανδρος δεν υπήρχαν Σλάβοι, δεν υπήρχεν Βουλγαρικόν και Σερβικόν κράτος, ούτε Αλβανικόν, ούτε Τουρκικόν. Δεν υπήρχαν Γερμανοί, Άγγλοι, Γάλλοι, Ρώσοι, ούτε άλλοι Ευρωπαϊκοί λαοί. Οι λαοί που υπήρχαν τότε στην Ευρώπη ήταν ομάδες κρυμμένες μέσα στα απέραντα δάση της Ευρώπης και έτρωγαν βελανίδια και κρύβονταν σε σπηλιές...
Την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου υπήρχεν η Ελλάδα αποτελούμενη από πολλά Ελληνικά βασίλεια όπως ήταν η Σπάρτη, η Αθήνα, η Θεσσαλία, η Ήπειρος, η Θράκη , η Μακεδονία, η Ιωνία, η Κρήτη και τα νησιά. Αυτά όλα είχαν ξεχωριστούς βασιλιάδες και σύνορα, αλλά είχαν την ίδια γλώσσα και την ίδια θρησκεία.
Για να δείτε ότι το ένα βασίλειο δεν θεωρούσε ξένο το άλλο, το διαπιστώνωμε που όλα τα Ελληνικά βασίλεια κτύπησαν την Τροία.
Οι Μακεδόνες και αυτοί ομιλούσαν την Ελληνικήν γλώσσαν και είχαν την ίδια θρησκείαν με τα άλλα Ελληνικά βασίλεια.
Την εποχή του Μεγάλου Αλεξάνδρου τα κράτη που υπήρχαν ήταν η Αίγυπτος ,η Περσία, το Ισραήλ ,η Αραβία, η Αιθιοπία, η Ινδία, οι Καρδούχοι, η Κολχίδα, η Λιβύη, οι Ισπανοί ,η δε Ιταλία κατοικείτο από Έλληνες και Λατίνους.
Όποιοι αμφιβάλλουν ότι οι Μακεδόνες μιλούσαν την Ελληνικήν γλώσσαν ,να πάρουν τις γνήσιες επιστολές του Αποστόλου Παύλου που έστειλεν προς Θεσσαλονικείς να τις διαβάσουν και θα δούνε ότι είναι εις την Ελληνικήν γλώσσαν γραμμένες.
Άρα οι Μακεδόνες ,ήταν Έλληνες ,αλλιώς δεν θα τους έγραφεν με Ελληνικήν γραφήν.
Παρόλα που η Ελλάδα ήταν υπό Ρωμαϊκήν κατοχήν, μιλούσαν και έγραφαν Ελληνικά ,μα πιο παλιά στα χρόνια του Αλεξάνδρου ήταν πιο γνήσιοι Έλληνες οι Μακεδόνες.
Εκτός από αυτά ο Προφήτης Δανιήλ, ο πιο αψευδής άνθρωπος, σ’ αυτόν ο Θεός έδειξεν ότι θα έρθει ο Χριστός στον κόσμον. Λέει στο κεφάλαιον Δέκα (Ι΄) της Παλαιάς Διαθήκης:
«Όταν εγώ έφυγα ήρχετο ο Άγγελος Άρχων των Ελλήνων». Αποκαλεί τον Μέγα Αλέξανδρον Άρχων των Ελλήνων και όχι Άρχων των Μακεδόνων.
Αν η Μακεδονία ήταν ξεχωριστόν κράτος , θα έλεγεν ο Δανιήλ: έρχεται ο Άρχων των Μακεδόνων ,δεν είναι όμως έτσι γραμμένο στην Παλαιάν Διαθήκη.
Επίσης στο όγδοον κεφάλαιον (Η΄) της Παλαιάς Διαθήκης , 21 στίχος λέει:
«ο Τράγος των αιγών Βασιλεύς των Ελλήνων».
Και σ’ αυτό το κεφάλαιον δεν τον αποκαλεί Βασιλιά των Μακεδόνων, αλλά των Ελλήνων. Ούτε τον λέει Βασιλέα των Περσών, ούτε Βασιλέα των Αιγυπτίων, διότι και αυτά τα κράτη το κατέκτησεν.
Η Παλαιά Διαθήκη είναι γραμμένη σε όλες τις γλώσσες του κόσμου και στις σλαβικές.
Μπορούν όσοι έχουν αμφιβολία να πάρουν να διαβάσουν, για να μη γίνουν γελοίοι στα μάτια των άλλων κρατών.
Θα διαπιστώσουν και μόνοι τους ότι η Μακεδονία και τα εδάφη που έχουν αυτοί είναι Ελληνικά.
Και αυτοί οί Σλάβοι είναι ξενόφερτοι στα μέρη αυτά ( πού τώρα κατοικούν ), που τους έφεραν Έλληνες Βυζαντινοί αυτοκράτορες και για το καλό που κάναμε βρήκαμε και τον μπελά μας, με τις επιτακτικές των βλέψεις.
Η καλοσύνη των Ελλήνων φταίει, διότι τους άφησαν να αποθρασύνονται.
Οι Τούρκοι ,οι Βούλγαροι ,οι Αλβανοί, οι Σκοπιανοί και οι νότιοι Ιταλοί κάθονται επάνω σε Ελληνικά εδάφη, γι΄ αυτό μισούνε τους Έλληνες.
Εάν σκάψουνε τα εδάφη τους ,Ελληνικά μνημεία θα βρούνε και Ελληνικές επιγραφές. Και τα άλλα έθνη που μισούνε τους Έλληνες,τούς μισούνε γιατί όπου πάνε και ό,τι βρίσκουν είναι Ελληνικόν.
Εκτός αυτού όλοι γνωρίζουν ότι ο πυρήνας του Χριστιανισμού και οι αντιπρόσωποι της Καινής Διαθήκης ,είναι η Ελλάδα με τους Έλληνές της. Και επειδή αυτοί είναι δαιμονολάτρες τους βάζει ο Σατανάς να μισούν την Ελλάδα.
Από το βιβλίο: Ιερέως Φωτίου Νικολαΐδη
«Ερωτήσεις και Απαντήσεις, Απορίες και Διευκρινίσεις σε θέματα: Θρησκευτικά, πολιτικά, οικονομικά, περιβαλλοντολογικά, στρατιωτικά, διαπλανητικά και ηθικά που είναι χρήσιμα για κάθε άνθρωπο»
ΚΑΣΤΟΡΙΑ 1998, ΔΙΑΝΕΜΕΤΑΙ ΔΩΡΕΑΝ
http://eisdoxantheou-gk.blogspot.com/20 ... st_30.html
Ο υπομείνας,εις τέλος ούτος,σωθήσεται.

Απάντηση

Επιστροφή στο “Πνευματικά Αναγνώσματα”

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτήν τη Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες