Δημοσιεύτηκε: Τρί Απρ 24, 2007 9:44 pm
Με συγχωρείτε για το άσχετο ποστ... αλλά μέσα σε 6 ώρες γέμισαν σχεδόν τέσσερις σελίδες. Δηλαδή αν μπω αύριο βράδυ θα δω άλλες 10? Ποιος θα τις διαβάσει όλες αυτές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα?
Καλώς ήλθατε στην σελίδα για το Αγιο Ορος
https://agiooros.net/forum/
Είμαστε ζωντανό φόρουμ ,δεν είμαστε :)ntinoula έγραψε:Με συγχωρείτε για το άσχετο ποστ... αλλά μέσα σε 6 ώρες γέμισαν σχεδόν τέσσερις σελίδες. Δηλαδή αν μπω αύριο βράδυ θα δω άλλες 10? Ποιος θα τις διαβάσει όλες αυτές σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα?
MHTSAKOS έγραψε:Κατά Ματθαίον
5.27 Ηκούσατε ότι ερρέθη τοίς αρχαίοις, Ου μοιχεύσεις. 28 εγώ δε λέγω υμίν ότι πάς ο βλέπων γυναίκα προς το επιθυμήσαι αυτήν ήδη εμοίχευσεν αυτήν εν τή καρδία αυτού. 29 ει δε ο οφθαλμός σου ο δεξιός σκανδαλίζει σε, έξελε αυτόν και βάλε από σού? συμφέρει γάρ σοι ίνα απόληται έν των μελών σου και μη όλον το σώμά σου βληθή εις γέενναν.
5.32 εγώ δε λέγω υμίν ότι ός αν απολύση την γυναίκα αυτού παρεκτός λόγου πορνείας, ποιεί αυτήν μοιχάσθαι, και ός εάν απολελυμένην γαμήση μοιχάται.
Κατά Μάρκον
10.3 ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς? Τί υμίν ενετείλατο Μωϋσής? 4 οι δε είπον? Επέτρεψε Μωϋσής βιβλίον αποστασίου γράψαι και απολύσαι. 5 και αποκριθείς ο Ιησούς είπεν αυτοίς? Πρός την σκληροκαρδίαν υμών έγραψεν υμίν την εντολήν ταύτην? 6 από δε αρχής κτίσεως άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς ο Θεός? 7 ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα, και προσκολληθήσεται προς την γυναίκα αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν. 8 ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά μία σάρξ? 9 ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω?10 και εις την οικίαν πάλιν οι μαθηταί περί τούτου επηρώτων αυτόν, 11 και λέγει αυτοίς? Ός αν απολύση την γυναίκα αυτού και γαμήση άλλην, μοιχάται επʼ αυτήν? 12 και εάν γυνή απολύσασα τον άνδρα γαμηθή άλλω, μοιχάται. 13 Καί προσέφερον αυτώ παιδία, ίνα αυτών άψηται? οι δε μαθηταί επετίμων τοίς προσφέρουσιν.
19.3 Καί προσήλθον αυτώ οι Φαρισαίοι πειράζοντες αυτόν και λέγοντες αυτώ? Ει έξεστιν ανθρώπω απολύσαι την γυναίκα αυτού κατά πάσαν αιτίαν? 4 ο δε αποκριθείς είπεν αυτοίς? Ουκ ανέγνωτε ότι ο ποιήσας απ' αρχής άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς και είπεν, 5 ένεκεν τούτου καταλείψει άνθρωπος τον πατέρα αυτού και την μητέρα και κολληθήσεται τή γυναικί αυτού, και έσονται οι δύο εις σάρκα μίαν? 6 ώστε ουκέτι εισί δύο, αλλά σάρξ μία. ό ούν ο Θεός συνέζευξεν, άνθρωπος μη χωριζέτω. 7 λέγουσιν αυτώ? Τί ούν Μωσής ενετείλατο δούναι βιβλίον αποστασίου και απολύσαι αυτήν? 8 λέγει αυτοίς ότι Μωσής προς την σκληροκαρδίαν υμών επέτρεψεν υμίν απολύσαι τας γυναίκας υμών? απ' αρχής δε ου γέγονεν ούτω. 9 λέγω δε υμίν ότι ός αν απολύση την γυναίκα αυτού μη επί πορνεία και γαμήση άλλην, μοιχάται? και ο απολελυμένην γαμήσας μοιχάται.10 λέγουσιν αυτώ οι μαθηταί αυτού? Ει ούτως εστίν η αιτία τού ανθρώπου μετά της γυναικός, ου συμφέρει γαμήσαι. 11 ο δε είπεν αυτοίς? Ου πάντες χωρούσι τον λόγον τούτον, αλλ' οίς δέδοται? 12 εισί γάρ ευνούχοι οίτινες εκ κοιλίας μητρός εγεννήθησαν ούτω? και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνουχίσθησαν υπό των ανθρώπων, και εισίν ευνούχοι οίτινες ευνούχισαν εαυτούς διά την βασιλείαν των ουρανών. ο δυνάμενος χωρείν χωρείτω.
Προς Κορινθίους Α'
Ζ 1 Περί δε ών εγράψατέ μοι, καλόν ανθρώπω γυναικός μη άπτεσθαι? 2 διά δε τας πορνείας έκαστος την εαυτού γυναίκα εχέτω, και εκάστη τον ίδιον άνδρα εχέτω.
lovethink έγραψε:Τα ξέρουμε τα ευαγγέλια και εμείςMHTSAKOS έγραψε:Κατά Ματθαίον
Κατά Μάρκον
Προς Κορινθίους Α'
.
Δεν ψάχνουμε να βρούμε τι λένε τα ευαγγέλια ή ποιό είναι το ιδανικό
Εδώ μιλάμε για το πως μπορεί αυτό το ιδανικό να κερδηθεί χωρίς να καταλήξει ο πιστός σε ψυχιατρεία ψυχολόγους αντικαταθλιπτικά και άλλα διάφορα που μπορεί να τον ρίξει η ιδεοψυχακαταναγκαστική διαταραχή
Διότι μόνο η ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ λύνει τα μυστήρια και όποιος την νιώσει δεν του κάνει αίσθηση καμμία σαρκική "εμπειρία"
Ποιός σου είπε ότι συμφωνώ ? γιατί έχετε μια εμμονή να διαστρεβλώνετε όσα λέει ο άλλος ?Melpomeni έγραψε:Δεν υπαρχει κερδος χωρις αγωνα Μανο, ο Νομος του Θεου ειναι ο μονος δρομος και η μαχη με τα παθη μας,δεν οδηγει στο Ψυχιατρειο,αλλα στην Θεραπεια,στην Ελευθερια, στο Ψυχης Ιατρειον, στη Βασιλεια του Χριστου,.
Ανα γεια σου ντε!!!lovethink έγραψε:Πολλοί χριστιανοί (συχνά ανασφαλείς και εσωστρεφείς) νομίζουν ότι είναι πιστοί επειδή υπακούν στο θέλημα του Θεού ή επειδή αγαπούν τον-ην σύντροφό τους ενώ στην παργματικότητα είναι πιστοί για ψυχολογικούς λόγους ή επειδή δεν τους δώθηκε μια αξιόλογη ευκαιρία πτώσης. Αυτοί είναι που κρίνουν τους αδελφούς τους που έπεσαν στη μοιχεία.
Ο Θεός γνωρίζει, σε κάθε περίπωση, ποια ψυχή αμαρτάνει περισσότερο. Αυτή που μοιχεύει ή αυτή που κατακρίνει; Καμιά φορά η πρώτη, καμιά φορά η δεύτερη
Αν θέλεις να χάσεις κάθε σεξουαλικό ενδιαφέρον για μια πανέμορφη και προκλητικότατη γυναίκα ... παντρέψου την.
Ο γάμος εξουδετερώνει την έλξη
Αν είσαι ερωτευμένος δεν πρόκειται να το πιστέψεις. Αν είσαι χρόνια παντρεμένος ήδη το γνωρίζεις.
Μην ευνουχίσεις τον εαυτό σου για να ξεπεράσεις τις ορμές σου ... παντρέψου και η καθημερινότητα θα σε απαλλάξει από κάθε σεξουαλική διάθεση
Εγώ έχω καλή σεξουαλική ζωή με τη γυναίκα μου διότι στο θέμα του σεξ κάνω υπακοή στο λόγου του Ευαγγελίου
"Αγαπάτε τους εχθρούς ημών"
Τα καλύτερα που διάβασα επί του θέματος σε ένα άλλο φόρουμ
Μη πέσετε να με φάτε
Χιούμορ είναι
Αν σκεφτόμασταν Το Θεό τη μισή ώρα από όσο καταναλώνουμε εδώ μέσα καθημερινά θα είμασταν ήδη καλύτεροι άνθρωποιIonas έγραψε:"Αν με αγαπάτε θα κάνετε αυτά που σας λέω...". Αυτό είπε ο Χριστός σφραγίζοντας τους λόγους Του, όταν ενώπιον των μαθητών Του προσευχόταν στον Πατέρα Του.
Δεν τον αγαπάμε και δεν κάνουμε αυτά που λέει και οδηγούμαστε σε τραγικά αδιέξοδα. Από τα αδιέξοδα αυτά πρέπει να καταβάλουμε προσπάθεια για να βγούμε, φυσικά μας βοηθάει και "ίσταται και κρούει". Δεν βγαίνουμε όμως φιλήδονα και νωχελικά από αυτές τις τρομερές καταστάσεις που έχουμε φθάσει τον εαυτό μας.
Αν μας έπαιρνε έτσι ξαφνικά και μας ελευθέρωνε με βία από αυτά θα παραβίαζε το αυτεξούσιο μας, αφού διαλέξαμε την απομάκρυνση από Αυτόν, δεν δεχόμαστε το Λόγο Του. Οπότε δεν μας τον επιβάλλει με τη βία. Μας δίνει το Δώρο (της Σωτηρίας) αλλά πρέπει να το δεχθούμε. Πρέπει να βάλλουμε το Χριστό πάνω από όλα στη ζωή μας αλλοιώς: "..ουκ εστέ μου άξιοι...".