Έχετε γεια κι ο Θεός να σας ευλογεί
Συντονιστής: Συντονιστές
Συμφωνώ με τον αδελφό ΝΙΚΟSZ,
σχετικά με τα nick names.
To ότι γράφουμε ανώνυμα,
δεν σημαίνει ότι καταργείται και "το πρόσωπον".
Είμαστε πρόσωπα,
είτε είμαστε ζωντανοί είτε πεθαμένοι
είτε σε αυτόν τον κόσμο είτε σε άλλον
είτε κρυμμένοι είτε φανεροί
είτε διαδικτυωμένοι.
Δεν μου φαίνεται κακό να επικοινωνεί
κάποιος με ψευδώνυμο,
αλλά μου φαίνεται αφύσικο να επικοινωνεί
με δύο ψευδώνυμα,
διότι έτσι εισάγεται στην επικοινωνία
θολούρα, πονηράδα, παραμόρφωση.
Είμαστε ένα πρόσωπο.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ !!!
σχετικά με τα nick names.
To ότι γράφουμε ανώνυμα,
δεν σημαίνει ότι καταργείται και "το πρόσωπον".
Είμαστε πρόσωπα,
είτε είμαστε ζωντανοί είτε πεθαμένοι
είτε σε αυτόν τον κόσμο είτε σε άλλον
είτε κρυμμένοι είτε φανεροί
είτε διαδικτυωμένοι.
Δεν μου φαίνεται κακό να επικοινωνεί
κάποιος με ψευδώνυμο,
αλλά μου φαίνεται αφύσικο να επικοινωνεί
με δύο ψευδώνυμα,
διότι έτσι εισάγεται στην επικοινωνία
θολούρα, πονηράδα, παραμόρφωση.
Είμαστε ένα πρόσωπο.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ !!!
Ετσι ειναι και απορω πως μερικοι αλλοι δεν το σχολιαζουν !relis έγραψε: Δεν μου φαίνεται κακό να επικοινωνεί
κάποιος με ψευδώνυμο,
αλλά μου φαίνεται αφύσικο να επικοινωνεί
με δύο ψευδώνυμα,
διότι έτσι εισάγεται στην επικοινωνία
θολούρα, πονηράδα, παραμόρφωση.
Είμαστε ένα πρόσωπο.
ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ, ΠΑΝΤΩΝ ΕΝΕΚΕΝ !!!
Ωρες ωρες κανω κατι ερωτησεις και μου απανταει ενας
η μπορει και κανενας και σκεφτομαι,αν εμπαινα και εγραφα
με κανα δευτερο νικ κατι θα γινοταν !
Και ξαναρωταω !
Η ειλικρινεια δεν πρεπει να χαρακτηριζει τον ορθοδοξο ;
Ειναι ορθοδοξο καποιος να σου μιλαει με παραπανω απο 1 στομα ;
Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησον με τον αμαρτωλό
Μιά και γίνεται τόσος λόγος.
Εγώ εκτιμώ απόλυτα τον Νίκο που αποχωρεί και νομίζω ότι θα χάσει απέραντα αυτή η διαδικτυακή γωνιά (αν δε διαλυθεί ολότελα).
Είναι άνθρωπος αφάνταστα συνετός, μετριοπαθής, με λόγο γνώσεως.
Τον εμπιστεύομαι.
Όσο γιά το διπλό ψευδώνυμο, δεν με πειράζει καθόλου.
Σα να εμφανιζόμαστε στην παρέα με κουστούμι και την άλλη ώρα σπόρ..
Εγώ εκτιμώ απόλυτα τον Νίκο που αποχωρεί και νομίζω ότι θα χάσει απέραντα αυτή η διαδικτυακή γωνιά (αν δε διαλυθεί ολότελα).
Είναι άνθρωπος αφάνταστα συνετός, μετριοπαθής, με λόγο γνώσεως.
Τον εμπιστεύομαι.
Όσο γιά το διπλό ψευδώνυμο, δεν με πειράζει καθόλου.
Σα να εμφανιζόμαστε στην παρέα με κουστούμι και την άλλη ώρα σπόρ..
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25042
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΛΟΓΟΙ Ε΄, ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΕΣ»
(100-102)
Μόνον ο Θεός κρίνει δίκαια , γιατί μόνον Αυτός γνωρίζει τις καρδιές των ανθρώπων. Εμείς, επειδή δεν ξέρουμε την δίκαιη κρίση του Θεού, κρίνουμε «κατ’ όψιν», εξωτερικά και γι’ αυτό πέφτουμε έξω και αδικούμε τον άλλον. Η ανθρώπινη κρίση μας δηλαδή είναι μια μεγάλη αδικία. Είδες τι είπε ο Χριστός : «Μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε».
Πόσο πρέπει να προσέχουμε την κατάκριση! Πόσο αδικούμε τον πλησίον μας όταν τον κατακρίνουμε! Αν και στην πραγματικότητα με τη κατάκριση αδικούμε τον εαυτό μας και όχι τους άλλους, διότι μας αποστρέφεται ο Θεός. Τίποτε άλλο δεν αποστρέφεται τόσο πολύ ο Θεός, όσο τη κατάκριση, γιατί ο Θεός είναι δίκαιος και η κατάκριση είναι γεμάτη από αδικία.
(110-111)
-Γέροντα, ο Αββάς Ισαάκ γράφει : «Εάν αγαπάς την καθαρότητα, εισελθών έργασαι εν τη αμπέλω της καρδίας σου, εκρίζωσον εκ της ψυχής σου τα πάθη, έργασαι μη γνώναι κακίαν ανθρώπου». Τι εννοεί;
-Εννοεί να στραφείς στον εαυτό σου και να κάνεις δουλειά στον εαυτό σου. Οι άγιοι πώς αγίασαν; Είχαν στραφεί στον εαυτό τους και έβλεπαν μόνο τα δικά τους πάθη. Με την αυτοκριτική και την αυτομεμψία που είχαν, έπεσαν τα λέπια από τα μάτια της ψυχής τους και έφθασαν να βλέπουν καθαρά και βαθιά. Έβλεπαν τον εαυτό τους κάτω από όλους τους ανθρώπους και όλους τους θεωρούσαν καλύτερους από τους εαυτούς τους. Τα δικά τους σφάλματα τα έβλεπαν μεγάλα και τα σφάλματα των άλλων πολύ μικρά, γιατί έβλεπαν με τα μάτια της ψυχής τους και όχι με τα γήινα μάτια. Έτσι εξηγείται όταν έλεγαν : «Εγώ είμαι χειρότερος από όλους τους ανθρώπους». Τα μάτια της ψυχής τους είχαν καθαρίσει και είχαν γίνει διόπτρες, γι’ αυτό και έβλεπαν τα μικρά τους σφάλματα – τα ξυλαράκια – σαν δοκάρια. Εμείς όμως, ενώ τα σφάλματά μας είναι δοκάρια, δεν τα βλέπουμε, ή τα βλέπουμε σαν ξυλαράκια (Ματθ. 7,3). Κοιτάμε τους άλλους με το μικροσκόπιο και βλέπουμε τα δικά τους αμαρτήματα μεγάλα, ενώ τα δικά μας δεν τα βλέπουμε, γιατί δεν καθάρισαν τα μάτια της ψυχής μας.
(100-102)
Μόνον ο Θεός κρίνει δίκαια , γιατί μόνον Αυτός γνωρίζει τις καρδιές των ανθρώπων. Εμείς, επειδή δεν ξέρουμε την δίκαιη κρίση του Θεού, κρίνουμε «κατ’ όψιν», εξωτερικά και γι’ αυτό πέφτουμε έξω και αδικούμε τον άλλον. Η ανθρώπινη κρίση μας δηλαδή είναι μια μεγάλη αδικία. Είδες τι είπε ο Χριστός : «Μη κρίνετε κατ’ όψιν, αλλά την δικαίαν κρίσιν κρίνατε».
Πόσο πρέπει να προσέχουμε την κατάκριση! Πόσο αδικούμε τον πλησίον μας όταν τον κατακρίνουμε! Αν και στην πραγματικότητα με τη κατάκριση αδικούμε τον εαυτό μας και όχι τους άλλους, διότι μας αποστρέφεται ο Θεός. Τίποτε άλλο δεν αποστρέφεται τόσο πολύ ο Θεός, όσο τη κατάκριση, γιατί ο Θεός είναι δίκαιος και η κατάκριση είναι γεμάτη από αδικία.
(110-111)
-Γέροντα, ο Αββάς Ισαάκ γράφει : «Εάν αγαπάς την καθαρότητα, εισελθών έργασαι εν τη αμπέλω της καρδίας σου, εκρίζωσον εκ της ψυχής σου τα πάθη, έργασαι μη γνώναι κακίαν ανθρώπου». Τι εννοεί;
-Εννοεί να στραφείς στον εαυτό σου και να κάνεις δουλειά στον εαυτό σου. Οι άγιοι πώς αγίασαν; Είχαν στραφεί στον εαυτό τους και έβλεπαν μόνο τα δικά τους πάθη. Με την αυτοκριτική και την αυτομεμψία που είχαν, έπεσαν τα λέπια από τα μάτια της ψυχής τους και έφθασαν να βλέπουν καθαρά και βαθιά. Έβλεπαν τον εαυτό τους κάτω από όλους τους ανθρώπους και όλους τους θεωρούσαν καλύτερους από τους εαυτούς τους. Τα δικά τους σφάλματα τα έβλεπαν μεγάλα και τα σφάλματα των άλλων πολύ μικρά, γιατί έβλεπαν με τα μάτια της ψυχής τους και όχι με τα γήινα μάτια. Έτσι εξηγείται όταν έλεγαν : «Εγώ είμαι χειρότερος από όλους τους ανθρώπους». Τα μάτια της ψυχής τους είχαν καθαρίσει και είχαν γίνει διόπτρες, γι’ αυτό και έβλεπαν τα μικρά τους σφάλματα – τα ξυλαράκια – σαν δοκάρια. Εμείς όμως, ενώ τα σφάλματά μας είναι δοκάρια, δεν τα βλέπουμε, ή τα βλέπουμε σαν ξυλαράκια (Ματθ. 7,3). Κοιτάμε τους άλλους με το μικροσκόπιο και βλέπουμε τα δικά τους αμαρτήματα μεγάλα, ενώ τα δικά μας δεν τα βλέπουμε, γιατί δεν καθάρισαν τα μάτια της ψυχής μας.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
-
- Κορυφαίος Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 25042
- Εγγραφή: Παρ Απρ 13, 2007 5:00 am
- Τοποθεσία: Απόστολος @ Άγιος Δημήτριος (Μπραχάμι)
Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΛΟΓΟΙ Ε΄, ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΕΣ»
(σελ. 88)
-Γέροντα, στενοχωριέμαι όταν οι αδελφές μου κάνουν κάποια παρατήρηση.
-Έχεις υπερηφάνεια, γι’ αυτό στενοχωριέσαι. Την υπερηφάνεια την τσακίζεις με τη βοήθεια του αδελφού, όταν του δίνεις το δικαίωμα να σου κάνει παρατηρήσεις και δέχεσαι μια κουβέντα που θα σου πει. Έτσι λαμπικάρεται η ψυχή.
Επειδή το υψηλό φρόνημα δύσκολα το αντιλαμβάνεται κανείς μόνος του, πρέπει να δέχεται τους άλλους σαν γιατρούς του και να παίρνει όλα τα φάρμακα που του δίνουν, για να απαλλαγεί από αυτό. Και όλοι οι άνθρωποι έχουν στη τσέπη τους φάρμακα για τους άλλους : οι μεν καλοί συμβουλεύουν με πόνο και αγάπη τον άρρωστο, οι δε κακοί τον ελέγχουν με κακία και πάθος – αυτοί μάλιστα πολλές φορές γίνονται καλύτεροι χειρούργοι από τους πρώτους, γιατί προχωρούν το νυστέρι πιο βαθιά.
(σελ. 88)
-Γέροντα, στενοχωριέμαι όταν οι αδελφές μου κάνουν κάποια παρατήρηση.
-Έχεις υπερηφάνεια, γι’ αυτό στενοχωριέσαι. Την υπερηφάνεια την τσακίζεις με τη βοήθεια του αδελφού, όταν του δίνεις το δικαίωμα να σου κάνει παρατηρήσεις και δέχεσαι μια κουβέντα που θα σου πει. Έτσι λαμπικάρεται η ψυχή.
Επειδή το υψηλό φρόνημα δύσκολα το αντιλαμβάνεται κανείς μόνος του, πρέπει να δέχεται τους άλλους σαν γιατρούς του και να παίρνει όλα τα φάρμακα που του δίνουν, για να απαλλαγεί από αυτό. Και όλοι οι άνθρωποι έχουν στη τσέπη τους φάρμακα για τους άλλους : οι μεν καλοί συμβουλεύουν με πόνο και αγάπη τον άρρωστο, οι δε κακοί τον ελέγχουν με κακία και πάθος – αυτοί μάλιστα πολλές φορές γίνονται καλύτεροι χειρούργοι από τους πρώτους, γιατί προχωρούν το νυστέρι πιο βαθιά.
Μελίζεται και διαμερίζεται ο Αμνός του Θεού, ο μελιζόμενος και μη διαιρούμενος, ο πάντοτε εσθιόμενος και μηδέποτε δαπανόμενος, αλλά τους μετέχοντας αγιάζων.
=D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>aposal έγραψε:Αποσπάσματα από το βιβλίο «ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΠΑΪΣΙΟΥ ΑΓΙΟΡΕΙΤΟΥ, ΛΟΓΟΙ Ε΄, ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΕΣ»
(σελ. 88)
-Γέροντα, στενοχωριέμαι όταν οι αδελφές μου κάνουν κάποια παρατήρηση.
-Έχεις υπερηφάνεια, γι’ αυτό στενοχωριέσαι. Την υπερηφάνεια την τσακίζεις με τη βοήθεια του αδελφού, όταν του δίνεις το δικαίωμα να σου κάνει παρατηρήσεις και δέχεσαι μια κουβέντα που θα σου πει. Έτσι λαμπικάρεται η ψυχή.
Επειδή το υψηλό φρόνημα δύσκολα το αντιλαμβάνεται κανείς μόνος του, πρέπει να δέχεται τους άλλους σαν γιατρούς του και να παίρνει όλα τα φάρμακα που του δίνουν, για να απαλλαγεί από αυτό. Και όλοι οι άνθρωποι έχουν στη τσέπη τους φάρμακα για τους άλλους : οι μεν καλοί συμβουλεύουν με πόνο και αγάπη τον άρρωστο, οι δε κακοί τον ελέγχουν με κακία και πάθος – αυτοί μάλιστα πολλές φορές γίνονται καλύτεροι χειρούργοι από τους πρώτους, γιατί προχωρούν το νυστέρι πιο βαθιά.
...ΚΑΙ ΙΔΟΥ ΕΓΩ ΜΕΘ`ΥΜΩΝ ΕΙΜΙ ΠΑΣΑΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΕΩΣ ΤΗΣ ΣΥΝΤΕΛΕΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΩΝΟΣ. ΑΜΗΝ.
-
- Συστηματικός Αποστολέας
- Δημοσιεύσεις: 209
- Εγγραφή: Σάβ Φεβ 24, 2007 6:00 am
Re: Έχετε γεια κι ο Θεός να σας ευλογεί
nkope έγραψε:nkope έγραψε:
Κάποιοι λιγότεροι δυσανασχέτησαν στην αρχή αλλά στη συνέχεια είπαν νά ΄ναι ευλογημένο!!!!! ( ΕΔΩ ΜΑΛΙΣΤΑ, ΕΚΑΝΕΣ ΔΙΑΝΑ...)
Να είστε σίγουροι ότι δεν μεροληπτούμε!!!!!,
Είναι προφανές ότι όταν έγραφα το παραπάνω κείμενο είχα κάνει μερικά(;;;;;;;;) λάθη:
1. Δεν είχαν καταλάβει οι περισσότεροι αδελφοί την ανάγκη ύπαρξης κανόνων!!!!!!!!
2. Δεν έπεισα κανένα ότι δεν μεροληπτώ!!!!!!!
Έχετε γεια κι ο Θεός να σας ευλογεί.
"ΕΧΕΤΕ ΓΕΙΑ ΒΡΥΣΟΥΛΕΣ
ΛΟΓΓΟΙ, ΒΟΥΝΑ, ΡΑΧΟΥΛΕΣ,
ΚΙ΄ΕΣΕΙΣ ΣΟΥΛΙΩΤΟΠΟΥΛΕΣ..."
paratiritis88