εδω ειναι τον ειδα !strumfi έγραψε:Αδελφέ, ο αδελφός Silver είναι ερωτευμένος. Γι' αυτό χάθηκε από το forum.
http://www.youtube.com/watch?v=Sy_RhZaJGkY
Συντονιστής: Συντονιστές
εδω ειναι τον ειδα !strumfi έγραψε:Αδελφέ, ο αδελφός Silver είναι ερωτευμένος. Γι' αυτό χάθηκε από το forum.
Ο υπολογιστής του είναι εδώ. Αυτός είναι στο άλλο δωμάτιο...NIKOSZ έγραψε:εδω ειναι τον ειδα !strumfi έγραψε:Αδελφέ, ο αδελφός Silver είναι ερωτευμένος. Γι' αυτό χάθηκε από το forum.
http://www.youtube.com/watch?v=Sy_RhZaJGkY
Σωστό αλλά δεν ισχύει πλέον. πρόσφατα το πατρ.Κων/πόλεως αναγνώρισε το βάπτισμα των Λουθηρανών (αμοιβαία), οπότε ούτε οι Λουθηρανοί βαπτίζονται, έχεις ακούσει γιά "Βαπτισματική Θεολογία" που λέει ότι το βάπτισμα είναι ένα ανεξαρτήτως από που προέρχεται, αυτό σημαίνει είτε είσαι ορθόδοξα βαπτισμένος ή όχι είναι το ίδιο. Αυτό όμως ταυτόχρονα δεν συνεπάγεται έγκυρο μυστήριο, έγκυρο μυστήριο δεν συνεπάγεται κανονική εκκλησία αναγνωρισμένη με μυστήρια, κανονική εκκλησία αναγνωρισμένη με μυστήρια δεν συνεπάγεται αποδοχή πολλών εκκλησιών, αποδοχή πολλών εκκλησιών δεν συνεπάγεται αμφισβήτηση της Μίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας που δεχόμαστε στο Σύμβολο της Πίστεως. Άρα μόνο από αυτό δεν καταλήγουμε στην άρνηση της Ορθοδοξίας και την αποδοχή του Οικουμενισμού; Είναι λάθος; όχι βέβαια αφού τα πράγματα μιλάνε από μόνα τους, εφ'όσον το πατρ. Κων/πόλεως έχει αποδεχθεί το βάπτισμα των αιρετικών είναι δυνατόν να μην τους δέχεται και ως εκκλησίες! δεν γίνεται το ένα φέρνει το άλλο. Οδηγούμαστε στην αγκαλιά του Οικουμενισμού και κατόπιν της Πανθρησκείας. Μαζί σου να κάνουμε υπομονή να δούμε τί θα γίνει και πότε και αν υπάρξει Οικουμενική Σύνοδος να καταδικάσει τον Οικουμενισμό, πράγμα απίθανο. Να κάνουμε υπομονή όπως λες και εσύ και πολλοί άλλοι, εδώ όμως μπαίνει ξανά και ξανά το ίδιο ερώτημα. Υπομονή ναι, αλλά μέχρι πότε, δεν υπάρχει κάποιο όριο; Εδώ έχουμε συχνά πυκνά συλλείτουργα, συμπροσευχές και άλλα τινά τί να περιμένουμε ακόμη το λεγόμενο "κοινό ποτήριο" μα κοινό ποτήριο έχει υπάρξει και επί Αθηναγόρα και τώρα οι οικουμενιστές κοινωνούν τους πιστούς των παπικών και των προτεσταντών. Δηλαδή μόνο όταν θα δούμε τον πάπα στο ιερό παρέα με τον πατριάρχη ή το αντίθετο, τοτε θα πούμε ότι έγινε η ένωση, μα τότε θα είναι το κερασάκι στην τούρτα. Αλλά μη νομίζετε και τότε θα βγαίνουν κάποιοι "καλοπροαίρετοι" και θα λένε "εντάξει δεν έγινε και τίποτε" όπως λένε τώρα γιά τα συλλείτουργα και τα υπόλοιπα. Εδώ την ημέρα που γινόταν το συλλείτουργο στο Φανάρι με τον πάπα, στη κρατική τηλεόραση που μετέδιδε την λειτουργία, κληρικός μας έλεγε κατόπιν ερωτήσεως της δημοσιογράφου "αν έχουμε συλλείτουργο" ότι δεν έχουμε, δηλαδή διέψευδε και τα ίδια μας τα μάτια εκείνη την στιγμή που το βλέπαμε ζωντανά. Γιά πείτε μου λοιπόν τί να πούμε; έχουν αξία τα λόγια όταν μιλάνε οι πράξεις;konstantinoupolitis έγραψε:Μη Τέλεση Βαπτίσματος σημαίνει αναγνώριση Βαπτίσματος άρα και Ιεροσύνης και άρα όλων των Μυστηρίων της ομολογίας του αιρετικού. Το Βάπτισμα είναι Μυστήριο και δη ανεξάλειπτο. Η Εκκλησία δεν τέλει Βάπτισμα όταν προσέρχεται σε αυτήν κάποιος ο οποίος μπορεί να έγινε αιρετικός ή να άλλαξε θρησκεία εντούτοις είχε τελέσει Κανονική Ορθόδοξη Βάπτιση.
Δεν ισχύει στην περίπτωση των κλασσικών αιρετικών και γενικά των εκτός Εκκλησίας. Συνεπώς οι Παπικοί ως ομολογία και μη Εκκλησία οφείλουν να λαμβάνουν εκκλησιαστικώς Βάπτισμα πλην αυτών που υπήρξαν κάποτε Ορθόδοξοι και αργότερα αλλαξοπίστησαν.
Στίς 3-7-1999 Ο οικουμενικός Πατριαρχης κ.κ Βαρθολομαίος στήν απαντηση του προς τους Αγιορείτες τόνισε τά εξης.Thomas15n έγραψε: Εσύ είδες να ισχύουν τα αυτονόητα; οι Άγιοί μας τα έχουν ξεκαθαρίσει όντως, όμως κεφαλή της Ορθοδοξίας έχει δηλώσει ότι αυτοί πλανήθησαν υπό του αρχεκάκου όφεος, άρα δεν ισχύουν τα αυτονόητα.
Όλα καλά αυτά και συμφωνώ, είδες όμως τί γράφεις 3-7-1999, από τότε μέχρι σήμερα τί έχει γίνει; Αυτά που έχουν γίνει από μέρους του οικ. Πατριάρχη συμφωνούν με τα λεγομενά του τότε; Απάντησε μόνος σου.stratos έγραψε:Στίς 3-7-1999 Ο οικουμενικός Πατριαρχης κ.κ Βαρθολομαίος στήν απαντηση του προς τους Αγιορείτες τόνισε τά εξης.
Από το 1999 μέχρι σήμερα Ηλία, μας χωρίζει μεγάλο χάσμα.stratos έγραψε:Στίς 3-7-1999 Ο οικουμενικός Πατριαρχης κ.κ Βαρθολομαίος στήν απαντηση του προς τους Αγιορείτες τόνισε τά εξης.Thomas15n έγραψε: Εσύ είδες να ισχύουν τα αυτονόητα; οι Άγιοί μας τα έχουν ξεκαθαρίσει όντως, όμως κεφαλή της Ορθοδοξίας έχει δηλώσει ότι αυτοί πλανήθησαν υπό του αρχεκάκου όφεος, άρα δεν ισχύουν τα αυτονόητα.
Η Ορθόδοξος Εκκλησία είναι κάτοχος τής απολύτου εν Χριστώ και εν Πνευματι αληθείας,για αυτο ουδέποτε ανεγνωρίσαμε λάθη σ Αυτήν.
Οί μετέχοντες στούς διαλόγους Ορθόδοξοι πιστεύουν οτι Αυτή ειναι φορευς τής γνησίας διδασκαλίας τού Ιησού Χριστού .
Οι θέσεις του Μπαλαμάντ δέν εγιναν αποδεκτές αλλ ετροποποιηθησαν υπέρ τής Ορθοδοξίας.
Αυτό εστεναχώρησε τούς Λατίνους ,οι οποίοι εχουν εγκαταμίξει στήν διδασκαλία τού Θεού νέα δόγματα καί καινοτομίες και για αυτό χρήζουν
μετανοίας καί αναθεωρήσεως.
Ο Οικ Πατριαρχης είπε ακόμη οτι δέν μπορούμε να ενωθούμε με τους παπικούς εφ οσον εμμένουν στο Filioque .
Κατέκρινε επίσεις και τό παπικό πρωτείο
Τό κείμενο το εβαλα για να δείξω απλα οτι υπαρχουν και αλλες δηλωσεις του Πατριάρχη.Thomas15n έγραψε:από τότε μέχρι σήμερα τί έχει γίνει; Αυτά που έχουν γίνει από μέρους του οικ. Πατριάρχη συμφωνούν με τα λεγομενά του τότε; Απάντησε μόνος σου.
Εγώ δεν ζητώ να κρίθεί κανείς σε ατομικό επίπεδο. Απλά οι "μεγαλόσχημοι" κληρικοί είναι ως φαίνεται στο απυρόβλητο, μπορούν να λένε και να κάνουν ότι θέλουν χωρίς να δίνουν λόγο αλλά να περιμένουμε όλοι την γενική κρίση και εκεί θα δούμε αν είναι σωστοί ή λάθος, μέχρι τότε άκρα του τάφου σιωπή, αν μας πάνε στην σωστή κατεύθυνση έχει καλώς αν όχι πάμε φούντο (όπως έγινε με τους δυτικούς που ακολούθησαν την αιρετική ηγεσία τους διότι φοβόντουσαν ότι θα αποκοπούν από την εκκλησία) χωρίς πλέον να μπορούμε να κάνουμε κάτι. Δηλαδή εν ολίγοις το νόημα είναι όπως λένε οι κοσμικοί χωρίς εκκλησιαστική αντίληψη, ότι εκκλησία είναι μόνο ο κλήρος και οι μοναχοί και οι λαϊκοί είναι διακοσμητικό στοιχείο χωρίς γνώμη φωνή και λόγο, τώρα γιατί όταν κάνουν έναν επίσκοπο συμμετέχει και ο λαός και επιδοκιμάζει ή (σπανιώτατο ως απίθανο) αποδοκιμάζει κατά το έθιμο της εκκλησίας φωνάζωντας "άξιος" είναι αξιοπερίεργο και ανεξήγητο.stratos έγραψε:Τό κείμενο το εβαλα για να δείξω απλα οτι υπαρχουν και αλλες δηλωσεις του Πατριάρχη.
Καί οχι αυτες πού μπαίνουν [μονιμα] εδω.
Στο 2ο που με ρωτας εχω απαντησει νομιζω.
Δέν ειμαι αξιος νά κρινω ΕΓΩ. Υπαρχουν αλλοι αρμόδιοι
Κραταω για τον εαυτο μου και μονο καποια πράγματα.